Öhöm, millainen nainen voi pitää tota Bullia (Jutan ohjelma) mitenkään puoleensavetävänä?
Kommentit (78)
Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.
nöyryyttämällä ylipainoista ihmistä kutsumalla tätä julkisesti hirveän näköiseksi. Se on mielestäni moninkertaisesti törkeämpää ku in tämä ketju ikinä.
Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.
Ei ne todellakaan ole mitään muutaman kerran miehiä. Ne jaksaa kyllä tehdä kaikkea mitä tavallisetkin ihmiset.
Käsittääkseni testit tehdään summamutikassa niin ettei niihin voi "valmistautua".
Ei testata ollenkaan.
T. Kehonrakentaja
Bullin kaltaisilla bodaajilla on huono kestävyyskunto. Sinänsä ymmärrettävää, sillä hehän haluavat vain isot lihakset joilla jaksaa sen kertanoston, eivätkä välttämättä edes tavoittele hyvää Cooper- tulosta. Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.
Tehdä kaiken mitä tavallinen mieskin. Mutta sellaisia painoja ei jaksa kukaan nostella paljoa.
Mutta se ei estä niitä tekemästä kaikkea mitä tavallisetkin ihmiset
Mutta se ei estä niitä tekemästä kaikkea mitä tavallisetkin ihmiset
miten hyvin "jaksaa" esim. vähääkään pidemmilla hiihto- tai pyöräilylenkeillä tai metsävaelluksilla...
ja jos nyt puhutaan samasta tyypistä, minä luulin kasvojen perusteella, että hänellä on downin syndrooma..
Bullin kaltaisilla bodaajilla on huono kestävyyskunto. Sinänsä ymmärrettävää, sillä hehän haluavat vain isot lihakset joilla jaksaa sen kertanoston, eivätkä välttämättä edes tavoittele hyvää Cooper- tulosta. Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.
Tehdä kaiken mitä tavallinen mieskin. Mutta sellaisia painoja ei jaksa kukaan nostella paljoa.Mutta se ei estä niitä tekemästä kaikkea mitä tavallisetkin ihmiset
ettei jaksa samaa mitä "tavallinen mieskin", kun tavallisella tarkoitetaan normaalisti liikkuvaa ihmistä. Jos on vähänkään lukenut fysiikkaa, ymmärtää tämän. Lisäksi bodarin kehoa ei ole tarkoitettu kestävyysliikuntaan, vaan isojen painojen kertaluonteiseen nostoon. Onko tämä järkevää, luonnollista ja tervettä, sen päättäköön jokainen itse omalla kohdallaan. Minusta se ei ole.
Joka popsii itsekin steroideja, nostaa 150 kiloa penkistä ja jolla kasvaa parta. Musta se on ainakin ihan kauhea. Tulee mieleen Taru Sormusten herrasta leffan ne peikot.
Parasta on, että Bull itse aina päivittelee näiden treenattavien ulkonäköä "sairaaksi" ja milloin miksikin.
vähän samalta kuin Fantastic Four -leffan Ben Grimm.
"haluutko sä oikeasti näyttää tolta?". Mies on itse aivan hirveä. Naamakin on kummallinen, liikaa kasvuhormonia? Ja todennäköisesti selkä kuin haulikolla ammuttu finneistä...
Kroppa on mahtava ja luonne kuulemma paljon lempeämpi kuin tv väittää.
Täällähän puhutaan, kuin jostain koirarodusta.. lempeä luonne.. :-)
Kroppa on mahtava ja luonne kuulemma paljon lempeämpi kuin tv väittää.
Hyi stana.
No, makunsa kullakin.
sileä karvainen, lepakkomaiset korvat, löysä nahka muodostaa rodulle tyypillisiä poimuja, istuu nätisti pyydettäessä, helposti koulutettava, haukkuu vaikkei olisi varaa.
"päässyt" katselemaan, ja hänen liikkumisensa ainakin on aika vaikeaa. Lihaksensa ovat VALTAVAT, mutta ne tuntuvat haittaavan esim. kävelyä. Vähän samaan tapaan mitä läskeillä, se käveleminen ja askellut ei ole sellaista sulavaa vaan jäykkää ja jotenkin tökkivää. Samoin jos vaikka kumartuu nostamaan maasta jotain, se tuntuu vaativat paljon enemmän työtä. Normi ihminen vaan kumartuu ja nappaa maasta vaikka sinne tippuneen kynän, ilman että se vaatii sen enempään ponnisteluja.
Uskon että samaan tapaan mitä liian pitkälle jalostetulle lihakarjalle tulee isoista lihaksista ongelmia, niitä tulee myös kehonrakentajille. Nivelille ja muille on varmasti raskasta kannetella isoa ja painavaa massaa, VAIKKA ne lihakset siinä tukena vähän ovatkin, verrattuna läskeihin joilla on se massa ilman lihaksia nivelia kuluttamassa.
Hän on kyllä oikeassa ja sinä väärässä.