Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öhöm, millainen nainen voi pitää tota Bullia (Jutan ohjelma) mitenkään puoleensavetävänä?

Vierailija
30.01.2013 |

Mieluummin kattelisin jotain läskiä ukkoa...

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä sitten siinä uskossa.

Hän on kyllä oikeassa ja sinä väärässä.

Vierailija
62/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöyryyttämällä ylipainoista ihmistä kutsumalla tätä julkisesti hirveän näköiseksi. Se on mielestäni moninkertaisesti törkeämpää ku in tämä ketju ikinä.

Vierailija
64/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.


Ei ne todellakaan ole mitään muutaman kerran miehiä. Ne jaksaa kyllä tehdä kaikkea mitä tavallisetkin ihmiset.

Vierailija
65/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni testit tehdään summamutikassa niin ettei niihin voi "valmistautua".

Ei testata ollenkaan.

T. Kehonrakentaja

Vierailija
66/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullin kaltaisilla bodaajilla on huono kestävyyskunto. Sinänsä ymmärrettävää, sillä hehän haluavat vain isot lihakset joilla jaksaa sen kertanoston, eivätkä välttämättä edes tavoittele hyvää Cooper- tulosta. Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.


Tehdä kaiken mitä tavallinen mieskin. Mutta sellaisia painoja ei jaksa kukaan nostella paljoa.

Mutta se ei estä niitä tekemästä kaikkea mitä tavallisetkin ihmiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutta se ei estä niitä tekemästä kaikkea mitä tavallisetkin ihmiset

miten hyvin "jaksaa" esim. vähääkään pidemmilla hiihto- tai pyöräilylenkeillä tai metsävaelluksilla...

Vierailija
68/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nyt puhutaan samasta tyypistä, minä luulin kasvojen perusteella, että hänellä on downin syndrooma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullin kaltaisilla bodaajilla on huono kestävyyskunto. Sinänsä ymmärrettävää, sillä hehän haluavat vain isot lihakset joilla jaksaa sen kertanoston, eivätkä välttämättä edes tavoittele hyvää Cooper- tulosta. Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.


Tehdä kaiken mitä tavallinen mieskin. Mutta sellaisia painoja ei jaksa kukaan nostella paljoa.

Mutta se ei estä niitä tekemästä kaikkea mitä tavallisetkin ihmiset

ettei jaksa samaa mitä "tavallinen mieskin", kun tavallisella tarkoitetaan normaalisti liikkuvaa ihmistä. Jos on vähänkään lukenut fysiikkaa, ymmärtää tämän. Lisäksi bodarin kehoa ei ole tarkoitettu kestävyysliikuntaan, vaan isojen painojen kertaluonteiseen nostoon. Onko tämä järkevää, luonnollista ja tervettä, sen päättäköön jokainen itse omalla kohdallaan. Minusta se ei ole.

Vierailija
70/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka popsii itsekin steroideja, nostaa 150 kiloa penkistä ja jolla kasvaa parta. Musta se on ainakin ihan kauhea. Tulee mieleen Taru Sormusten herrasta leffan ne peikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, että Bull itse aina päivittelee näiden treenattavien ulkonäköä "sairaaksi" ja milloin miksikin.

Vierailija
72/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samalta kuin Fantastic Four -leffan Ben Grimm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluutko sä oikeasti näyttää tolta?". Mies on itse aivan hirveä. Naamakin on kummallinen, liikaa kasvuhormonia? Ja todennäköisesti selkä kuin haulikolla ammuttu finneistä...

Vierailija
74/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on mahtava ja luonne kuulemma paljon lempeämpi kuin tv väittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän puhutaan, kuin jostain koirarodusta.. lempeä luonne.. :-)

Vierailija
76/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on mahtava ja luonne kuulemma paljon lempeämpi kuin tv väittää.

Hyi stana.

No, makunsa kullakin.

Vierailija
77/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


sileä karvainen, lepakkomaiset korvat, löysä nahka muodostaa rodulle tyypillisiä poimuja, istuu nätisti pyydettäessä, helposti koulutettava, haukkuu vaikkei olisi varaa.

Vierailija
78/78 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"päässyt" katselemaan, ja hänen liikkumisensa ainakin on aika vaikeaa. Lihaksensa ovat VALTAVAT, mutta ne tuntuvat haittaavan esim. kävelyä. Vähän samaan tapaan mitä läskeillä, se käveleminen ja askellut ei ole sellaista sulavaa vaan jäykkää ja jotenkin tökkivää. Samoin jos vaikka kumartuu nostamaan maasta jotain, se tuntuu vaativat paljon enemmän työtä. Normi ihminen vaan kumartuu ja nappaa maasta vaikka sinne tippuneen kynän, ilman että se vaatii sen enempään ponnisteluja.



Uskon että samaan tapaan mitä liian pitkälle jalostetulle lihakarjalle tulee isoista lihaksista ongelmia, niitä tulee myös kehonrakentajille. Nivelille ja muille on varmasti raskasta kannetella isoa ja painavaa massaa, VAIKKA ne lihakset siinä tukena vähän ovatkin, verrattuna läskeihin joilla on se massa ilman lihaksia nivelia kuluttamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän