Öhöm, millainen nainen voi pitää tota Bullia (Jutan ohjelma) mitenkään puoleensavetävänä?
Kommentit (78)
Joka popsii itsekin steroideja, nostaa 150 kiloa penkistä ja jolla kasvaa parta. Musta se on ainakin ihan kauhea. Tulee mieleen Taru Sormusten herrasta leffan ne peikot.
150 kiloa pitäisi jokaisen miehen pystyä nostamaan. Jos itseään mieheksi haluaa kutsua. Mutta Suomalaiset keskiverto kynäniskat ja läskit eivät tietenkään saa sitä nostettua
Mitä eroa on hormonien ja steroidien syömisellä? Suurin osa naisista vetää joka päivä hormoneita naamaan. Eikö se ole sairasta? Etkä edes tiedä vetääkö Bull hormoneita. Kaikki ammattilaiset ei vedä aineita
mutta tuntuu, että tuollaisista luonnottoman näköiseksi pumpatuista shrekeistä tykkää sellaiset vähemmän koulutetut naiset jostakin syystä.
Joka popsii itsekin steroideja, nostaa 150 kiloa penkistä ja jolla kasvaa parta. Musta se on ainakin ihan kauhea. Tulee mieleen Taru Sormusten herrasta leffan ne peikot.
Kaikilla miehillä kasvaa parta 150 kiloa pitäisi jokaisen miehen pystyä nostamaan. Jos itseään mieheksi haluaa kutsua. Mutta Suomalaiset keskiverto kynäniskat ja läskit eivät tietenkään saa sitä nostettuaMitä eroa on hormonien ja steroidien syömisellä? Suurin osa naisista vetää joka päivä hormoneita naamaan. Eikö se ole sairasta? Etkä edes tiedä vetääkö Bull hormoneita. Kaikki ammattilaiset ei vedä aineita
Väännänkö rautalangassa: kyseisessä kommentissa tarkoitettiin NAISTA, jolla kasvaa parta, koska hän syö steroideja.
<a href="http://www.jarimentula.fi/images/bullposter1.jpg" alt="http://www.jarimentula.fi/images/bullposter1.jpg">http://www.jarimentula.fi/images/bullposter1.jpg</a>
Ja tälläkö on varaa sanoa jotakin ylipainoista naista hirveän näköiseksi?
Överiksi voi vetää niin monella tavalla, enkä usko, että tämä on edes yhtään terveempää kuin vaikkapa ahmiminen.
Mies yhtä seksikäs kun Notredamen kellonsoittaja, Quasimodo or what ever.
Monet noista lihavista on olleet kasvoiltaan kauniita. Mutta Bull muistuttaa kyllä kasvoiltaan taikinaa joka "hieman" paisui yli.
mutta tuntuu, että tuollaisista luonnottoman näköiseksi pumpatuista shrekeistä tykkää sellaiset vähemmän koulutetut naiset jostakin syystä.
ihan niin kuin fitness-naisillakin. Yäk! Terve lihaksisto on ihan ok, mutta toista on nämä pienimunaisten hormonihirmujen pullistelut.
On mahdotonta treenata liikaa
mutta tuntuu, että tuollaisista luonnottoman näköiseksi pumpatuista shrekeistä tykkää sellaiset vähemmän koulutetut naiset jostakin syystä.
Niin että jotakin piti päästä sanomaan vaikka se nyt ei edelliseen viestiin vastaiskaan?
M.O.T.
että omassa kohderyhmässään Bull on kovinkin hot. Treenaa kovaa, on menestynyt, selvästikin inhoaa läskiä ja on kunnianhimoinen. Todnäk vastaavien arvojen naisen mielestä erittäin kiinnostava mies.
ihan niin kuin fitness-naisillakin. Yäk! Terve lihaksisto on ihan ok, mutta toista on nämä pienimunaisten hormonihirmujen pullistelut.
Oletko käynyt nussimassa?
ihan niin kuin fitness-naisillakin. Yäk! Terve lihaksisto on ihan ok, mutta toista on nämä pienimunaisten hormonihirmujen pullistelut.
Oletko käynyt nussimassa?
jotka noita elimistölle vieraita hormoneja ottavat saadakseen isomman haban. Se kun katsos vaikuttaa koko kroppaan, ei vain niihin lihaksiin..
että omassa kohderyhmässään Bull on kovinkin hot. Treenaa kovaa, on menestynyt, selvästikin inhoaa läskiä ja on kunnianhimoinen. Todnäk vastaavien arvojen naisen mielestä erittäin kiinnostava mies.
Mulla on tuollaiset kuvailemasi arvot, mutta Bull on kaikkea muuta kuin hot. Hot mies on sporttinen, joka treenaa sekä kestävyyttä, että lihaskuntoa.
että luonnolisilla keinoilla ihmisestä ei tule tuon näköistä.
t.43
Käsittääkseni testit tehdään summamutikassa niin ettei niihin voi "valmistautua".
Mitä Bullista tiedän, hän treenaa todella kovilla painoilla. Pari vuotta sitten taisi penkkitulos olla 318kg, eikä tuota kilomäärää penkata millään vesilihaksilla.
Tunnen voimanostajia ja heilläkin vedot ovat 300kg:n luokkaa ja puhtaita testit ovat näyttäneet.
Sanoisin että syytön kunnes toisin todistetaan, eikä minua kyllä suoraan sanottuna edes kiinnosta onko Bull vetänyt hormoneita vai ei. Kova ammattilainen hän kuitenkin on ja ihminen siinä missä me muutkin.
Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Ja omasta mielestäni on olemassa rumempiakin ihmisiä kuin Bull.
Käsittääkseni testit tehdään summamutikassa niin ettei niihin voi "valmistautua".
Mitä Bullista tiedän, hän treenaa todella kovilla painoilla. Pari vuotta sitten taisi penkkitulos olla 318kg, eikä tuota kilomäärää penkata millään vesilihaksilla.
Tunnen voimanostajia ja heilläkin vedot ovat 300kg:n luokkaa ja puhtaita testit ovat näyttäneet.
Sanoisin että syytön kunnes toisin todistetaan, eikä minua kyllä suoraan sanottuna edes kiinnosta onko Bull vetänyt hormoneita vai ei. Kova ammattilainen hän kuitenkin on ja ihminen siinä missä me muutkin.
Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Ja omasta mielestäni on olemassa rumempiakin ihmisiä kuin Bull.
että puhtailla menetelmillä syntyisi tuollaista jälkeä?
Summamutikassa ja summamutikassa. Kukaan ei nosta yli 300kg penkiltä oikeasti puhtain keinoin. Senhän tiedät kyllä itsekin.
Summamutikassa ja summamutikassa. Kukaan ei nosta yli 300kg penkiltä oikeasti puhtain keinoin. Senhän tiedät kyllä itsekin.
Tunnen useita voimamiehiä jotka ei käytä mitään steroideja. Hekin nostavat tuota lähelle. Joten en ollenkaan epäile että ei joku nosta noita painoja
ihan niin kuin fitness-naisillakin. Yäk! Terve lihaksisto on ihan ok, mutta toista on nämä pienimunaisten hormonihirmujen pullistelut.
Oletko käynyt nussimassa?
jotka noita elimistölle vieraita hormoneja ottavat saadakseen isomman haban. Se kun katsos vaikuttaa koko kroppaan, ei vain niihin lihaksiin..
Eli et tiedä? Yksi et edes tiedä onko hän vetänyt mitään ja jos on niin mitä
Haluaisinpa nähdä monen tämänkin ketjun mamman miehet... Bull on saavuttanut upean kropan ja valtavan voiman kovalla työllä. On todella alatyylistä haukkua häntä rumilla nimillä. Jonkun tv-sarjan perusteella ei kannata pitää miestä ilkeänä, se on roolia. Minä ainakin arvostan häntä. Kaljaa voi juoda sohvalla kuka tahansa, se ei vaadi kuin sohvan ja sen verran vaivannäköä, että käy Siwassa. Pärstä ei ole kaksinen Härmässä muillakaan.
http://www.jarimentula.fi/images/bullposter1.jpg