Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öhöm, millainen nainen voi pitää tota Bullia (Jutan ohjelma) mitenkään puoleensavetävänä?

Vierailija
30.01.2013 |

Mieluummin kattelisin jotain läskiä ukkoa...

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka popsii itsekin steroideja, nostaa 150 kiloa penkistä ja jolla kasvaa parta. Musta se on ainakin ihan kauhea. Tulee mieleen Taru Sormusten herrasta leffan ne peikot.


150 kiloa pitäisi jokaisen miehen pystyä nostamaan. Jos itseään mieheksi haluaa kutsua. Mutta Suomalaiset keskiverto kynäniskat ja läskit eivät tietenkään saa sitä nostettua

Mitä eroa on hormonien ja steroidien syömisellä? Suurin osa naisista vetää joka päivä hormoneita naamaan. Eikö se ole sairasta? Etkä edes tiedä vetääkö Bull hormoneita. Kaikki ammattilaiset ei vedä aineita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu, että tuollaisista luonnottoman näköiseksi pumpatuista shrekeistä tykkää sellaiset vähemmän koulutetut naiset jostakin syystä.

Vierailija
24/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka popsii itsekin steroideja, nostaa 150 kiloa penkistä ja jolla kasvaa parta. Musta se on ainakin ihan kauhea. Tulee mieleen Taru Sormusten herrasta leffan ne peikot.


Kaikilla miehillä kasvaa parta 150 kiloa pitäisi jokaisen miehen pystyä nostamaan. Jos itseään mieheksi haluaa kutsua. Mutta Suomalaiset keskiverto kynäniskat ja läskit eivät tietenkään saa sitä nostettua

Mitä eroa on hormonien ja steroidien syömisellä? Suurin osa naisista vetää joka päivä hormoneita naamaan. Eikö se ole sairasta? Etkä edes tiedä vetääkö Bull hormoneita. Kaikki ammattilaiset ei vedä aineita


Väännänkö rautalangassa: kyseisessä kommentissa tarkoitettiin NAISTA, jolla kasvaa parta, koska hän syö steroideja.

Vierailija
25/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.jarimentula.fi/images/bullposter1.jpg" alt="http://www.jarimentula.fi/images/bullposter1.jpg">http://www.jarimentula.fi/images/bullposter1.jpg</a&gt;


Ja tälläkö on varaa sanoa jotakin ylipainoista naista hirveän näköiseksi?

Överiksi voi vetää niin monella tavalla, enkä usko, että tämä on edes yhtään terveempää kuin vaikkapa ahmiminen.

Vierailija
26/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yhtä seksikäs kun Notredamen kellonsoittaja, Quasimodo or what ever.



Monet noista lihavista on olleet kasvoiltaan kauniita. Mutta Bull muistuttaa kyllä kasvoiltaan taikinaa joka "hieman" paisui yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu, että tuollaisista luonnottoman näköiseksi pumpatuista shrekeistä tykkää sellaiset vähemmän koulutetut naiset jostakin syystä.

Vierailija
28/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin kuin fitness-naisillakin. Yäk! Terve lihaksisto on ihan ok, mutta toista on nämä pienimunaisten hormonihirmujen pullistelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdotonta treenata liikaa

mutta tuntuu, että tuollaisista luonnottoman näköiseksi pumpatuista shrekeistä tykkää sellaiset vähemmän koulutetut naiset jostakin syystä.

Niin että jotakin piti päästä sanomaan vaikka se nyt ei edelliseen viestiin vastaiskaan?

M.O.T.

Vierailija
30/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omassa kohderyhmässään Bull on kovinkin hot. Treenaa kovaa, on menestynyt, selvästikin inhoaa läskiä ja on kunnianhimoinen. Todnäk vastaavien arvojen naisen mielestä erittäin kiinnostava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin kuin fitness-naisillakin. Yäk! Terve lihaksisto on ihan ok, mutta toista on nämä pienimunaisten hormonihirmujen pullistelut.


Oletko käynyt nussimassa?

Vierailija
32/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin kuin fitness-naisillakin. Yäk! Terve lihaksisto on ihan ok, mutta toista on nämä pienimunaisten hormonihirmujen pullistelut.

Oletko käynyt nussimassa?

jotka noita elimistölle vieraita hormoneja ottavat saadakseen isomman haban. Se kun katsos vaikuttaa koko kroppaan, ei vain niihin lihaksiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omassa kohderyhmässään Bull on kovinkin hot. Treenaa kovaa, on menestynyt, selvästikin inhoaa läskiä ja on kunnianhimoinen. Todnäk vastaavien arvojen naisen mielestä erittäin kiinnostava mies.


Mulla on tuollaiset kuvailemasi arvot, mutta Bull on kaikkea muuta kuin hot. Hot mies on sporttinen, joka treenaa sekä kestävyyttä, että lihaskuntoa.

Vierailija
34/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luonnolisilla keinoilla ihmisestä ei tule tuon näköistä.

t.43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni testit tehdään summamutikassa niin ettei niihin voi "valmistautua".



Mitä Bullista tiedän, hän treenaa todella kovilla painoilla. Pari vuotta sitten taisi penkkitulos olla 318kg, eikä tuota kilomäärää penkata millään vesilihaksilla.



Tunnen voimanostajia ja heilläkin vedot ovat 300kg:n luokkaa ja puhtaita testit ovat näyttäneet.

Sanoisin että syytön kunnes toisin todistetaan, eikä minua kyllä suoraan sanottuna edes kiinnosta onko Bull vetänyt hormoneita vai ei. Kova ammattilainen hän kuitenkin on ja ihminen siinä missä me muutkin.

Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Ja omasta mielestäni on olemassa rumempiakin ihmisiä kuin Bull.

Vierailija
36/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni testit tehdään summamutikassa niin ettei niihin voi "valmistautua".

Mitä Bullista tiedän, hän treenaa todella kovilla painoilla. Pari vuotta sitten taisi penkkitulos olla 318kg, eikä tuota kilomäärää penkata millään vesilihaksilla.

Tunnen voimanostajia ja heilläkin vedot ovat 300kg:n luokkaa ja puhtaita testit ovat näyttäneet.

Sanoisin että syytön kunnes toisin todistetaan, eikä minua kyllä suoraan sanottuna edes kiinnosta onko Bull vetänyt hormoneita vai ei. Kova ammattilainen hän kuitenkin on ja ihminen siinä missä me muutkin.

Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Ja omasta mielestäni on olemassa rumempiakin ihmisiä kuin Bull.


että puhtailla menetelmillä syntyisi tuollaista jälkeä?

Vierailija
37/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summamutikassa ja summamutikassa. Kukaan ei nosta yli 300kg penkiltä oikeasti puhtain keinoin. Senhän tiedät kyllä itsekin.

Vierailija
38/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summamutikassa ja summamutikassa. Kukaan ei nosta yli 300kg penkiltä oikeasti puhtain keinoin. Senhän tiedät kyllä itsekin.


Tunnen useita voimamiehiä jotka ei käytä mitään steroideja. Hekin nostavat tuota lähelle. Joten en ollenkaan epäile että ei joku nosta noita painoja

Vierailija
39/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin kuin fitness-naisillakin. Yäk! Terve lihaksisto on ihan ok, mutta toista on nämä pienimunaisten hormonihirmujen pullistelut.

Oletko käynyt nussimassa?

jotka noita elimistölle vieraita hormoneja ottavat saadakseen isomman haban. Se kun katsos vaikuttaa koko kroppaan, ei vain niihin lihaksiin..


Eli et tiedä? Yksi et edes tiedä onko hän vetänyt mitään ja jos on niin mitä

Vierailija
40/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä monen tämänkin ketjun mamman miehet... Bull on saavuttanut upean kropan ja valtavan voiman kovalla työllä. On todella alatyylistä haukkua häntä rumilla nimillä. Jonkun tv-sarjan perusteella ei kannata pitää miestä ilkeänä, se on roolia. Minä ainakin arvostan häntä. Kaljaa voi juoda sohvalla kuka tahansa, se ei vaadi kuin sohvan ja sen verran vaivannäköä, että käy Siwassa. Pärstä ei ole kaksinen Härmässä muillakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi