Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öhöm, millainen nainen voi pitää tota Bullia (Jutan ohjelma) mitenkään puoleensavetävänä?

Vierailija
30.01.2013 |

Mieluummin kattelisin jotain läskiä ukkoa...

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä monen tämänkin ketjun mamman miehet... Bull on saavuttanut upean kropan ja valtavan voiman kovalla työllä. On todella alatyylistä haukkua häntä rumilla nimillä. Jonkun tv-sarjan perusteella ei kannata pitää miestä ilkeänä, se on roolia. Minä ainakin arvostan häntä. Kaljaa voi juoda sohvalla kuka tahansa, se ei vaadi kuin sohvan ja sen verran vaivannäköä, että käy Siwassa. Pärstä ei ole kaksinen Härmässä muillakaan.


nöyryyttämällä ylipainoista ihmistä kutsumalla tätä julkisesti hirveän näköiseksi. Se on mielestäni moninkertaisesti törkeämpää ku in tämä ketju ikinä.

Vierailija
42/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä monen tämänkin ketjun mamman miehet... Bull on saavuttanut upean kropan ja valtavan voiman kovalla työllä. On todella alatyylistä haukkua häntä rumilla nimillä. Jonkun tv-sarjan perusteella ei kannata pitää miestä ilkeänä, se on roolia. Minä ainakin arvostan häntä. Kaljaa voi juoda sohvalla kuka tahansa, se ei vaadi kuin sohvan ja sen verran vaivannäköä, että käy Siwassa. Pärstä ei ole kaksinen Härmässä muillakaan.


nöyryyttämällä ylipainoista ihmistä kutsumalla tätä julkisesti hirveän näköiseksi. Se on mielestäni moninkertaisesti törkeämpää ku in tämä ketju ikinä.

Jossain tv-sarjassa ja mammat tuohtuu ja haukkuu hirveän rumasti sekä Bullin että kaikki muutkin kehonrakentajat ja näistä pitävät. Ihan lapsen tasolla teidän jutut. Voi nyyh se sano telkassa lihavaa valmennettavaansa sairaan näköiseksi, nyyh. Kyllä mammaraati saa nyt keksiä siitä mitä juttua tahansa... Helvetti teidän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


sileä karvainen, lepakkomaiset korvat, löysä nahka muodostaa rodulle tyypillisiä poimuja, istuu nätisti pyydettäessä, helposti koulutettava, haukkuu vaikkei olisi varaa.

Vierailija
44/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä kohtaa ohjelman lihavat on mammojen mielestä olleet terveen näköisiä?

Vierailija
45/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä kohtaa ohjelman lihavat on mammojen mielestä olleet terveen näköisiä?


Bull on terveen näköinen? Kertakaikkisen kuvottavan näköinen tyyppi! Mahtuuko vielä standardiovesta kääntymättä sivuttain?

En katso ohjelmaa ensimmäisen kkerran jälkkeen.

Vierailija
46/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummemmin puuttumatta Mentulan ulkonäköön on kummallista lukea näistä "hormoneilla pumpatuista tyhjistä lihaksista" joista täällä aina vaahdotaan. Mentula on kuitenkin kaksinkertainen euroopan mestari penkkipunnerruksessa ja nostanut ennätyksenä yli 300kg. Ei sitä nyt ihan tyhjällä hauiksella tehdä.

Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!

Minun ihannevartaloni on luonnollisen lihaksikas, ei hormoneilla aikaansaatu köyhä hauis jossa ei ole kestävyyttä. Makunsa kullakin toki.


juoksemaan vaikkapa Cooper, meno hyytyy jo ensimmäisellä kilometrillä. Tätä tarkoitin tyhjällä lihaksella: kerran jakdaa kiskaista vaikka sen 300kg, mutta pitkät toistot pienemmillä painoilla eivät onnistu. Ylipäätään kestävyys on kaikilla osa-alueilla heikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todnäk vastaavien arvojen naisen mielestä erittäin kiinnostava mies.


Bull on ruma.

Vierailija
48/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


että puhtailla menetelmillä syntyisi tuollaista jälkeä?


Noin? Tai siis sanoinko etten usko että jotain on käytetty?

Ei, en kirjoittanut niin. Kirjoitin vain että nuo ammattilaiset testataan ja ilmeisesti Bull niissä testeissä pärjää kun kohuja ei ole ollut ja kisoihin on päässyt. Tuon alan ammattilaiset testataan mihin tahansa aikaan kaudesta, ei pelkästään ennen kisoja.

Thats why kirjoitin että syytön kunnes toisin todistetaan. Tajusitko vai onko e-pillerit vieneet järjenkäyttösi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summamutikassa ja summamutikassa. Kukaan ei nosta yli 300kg penkiltä oikeasti puhtain keinoin. Senhän tiedät kyllä itsekin.


Ole sinä sitten siinä uskossa.

Vierailija
50/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Bull on aika kamalan näköinen monien (ei toki kaikkien!) mielestä. Se että Bullin olemusta ei koe komeana, _ei_ kuitenkaan tarkoita sitä että ihannoisi LÄSKIÄ!

Asiaa voi verrata siihen, että jos joku sanoo henkitoreissaan makaavaa anorektikkoa "kamalan näköiseksi" ei se ole mitään pilkkaamista/läskeyden ihannointia vaan (subjektiivinen) fakta. Joku pitää sairaalloisen laihoja anorektikkojakin kauniina.



2. Bull itse sanoi naista sairaan näköiseksi, ja uskon että aika moni sellaisena pitääkin ihmisiä jotka ovat pahasti ylipainoisia. Mutta asian olisi voinut muotoilla toisin eikä laukoa mitä satuu tv-ohjelmassa.



Jos vaikka ajatellaan Eva Wahlströmiä joka on "vastaavassa" ohjelmassa ollut valmentajana, ei hän ketään haukkunut vaan sai tyypit treenaamaan vaikka ei heille/kameralle heistä rumasti puhunutkaan. Ja minun silmissäni esim. Eva on hyvässä kunnossa oleva kaunis nainen, jolla varmasti on voimaa ja sen lisäksi myös kestävyyttä. Nyrkkeily vaatii kovaa kuntoa, siinä ei riitä errä kerran tempaisee isot painot ylös, vaan pitää jaksaa juosta, lyödä ja ottaa iskuja vastaan.



ps. Painonnostossa iso rooli on tekniikalla, ns. "Teppo Taviskin" nostaa oikealla tekniikalla paljon enemmän painoja mitä nostaa jos ei tekniikkaa osaa. Toki 300+ kg ovat sellaisia lukemia että harva pystyy, mutta tekniikan merkitystä ei ole syytä väheksyä.

Vierailija
52/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun entinen naapuri ja monta kertaa tuli hississä toljotettua seiniä hänen kanssa. Ei todellakaan ole pahan näköinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sössöttäjä.

Vierailija
54/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Bull on aika kamalan näköinen monien (ei toki kaikkien!) mielestä. Se että Bullin olemusta ei koe komeana, _ei_ kuitenkaan tarkoita sitä että ihannoisi LÄSKIÄ!

Asiaa voi verrata siihen, että jos joku sanoo henkitoreissaan makaavaa anorektikkoa "kamalan näköiseksi" ei se ole mitään pilkkaamista/läskeyden ihannointia vaan (subjektiivinen) fakta. Joku pitää sairaalloisen laihoja anorektikkojakin kauniina.

2. Bull itse sanoi naista sairaan näköiseksi, ja uskon että aika moni sellaisena pitääkin ihmisiä jotka ovat pahasti ylipainoisia. Mutta asian olisi voinut muotoilla toisin eikä laukoa mitä satuu tv-ohjelmassa.

Jos vaikka ajatellaan Eva Wahlströmiä joka on "vastaavassa" ohjelmassa ollut valmentajana, ei hän ketään haukkunut vaan sai tyypit treenaamaan vaikka ei heille/kameralle heistä rumasti puhunutkaan. Ja minun silmissäni esim. Eva on hyvässä kunnossa oleva kaunis nainen, jolla varmasti on voimaa ja sen lisäksi myös kestävyyttä. Nyrkkeily vaatii kovaa kuntoa, siinä ei riitä errä kerran tempaisee isot painot ylös, vaan pitää jaksaa juosta, lyödä ja ottaa iskuja vastaan.

ps. Painonnostossa iso rooli on tekniikalla, ns. "Teppo Taviskin" nostaa oikealla tekniikalla paljon enemmän painoja mitä nostaa jos ei tekniikkaa osaa. Toki 300+ kg ovat sellaisia lukemia että harva pystyy, mutta tekniikan merkitystä ei ole syytä väheksyä.

tällä perusteellako alatyylinen nimittely ja syyttely on ok? Bull näitä tuskin lukee, mutta en lähtisi ihan tähän tyyliin laukomaan kenestäkään juttuja pelkän telkkaohjelman perusteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta on, että aika karua tekstiä on tullut tässä ketjussa puolin ja toisin, se on surullista. Minä tahdoin tuoda esille vain oman mielipiteeni tähän asiaan, enkä mielestäni ketään ole haukkunut.



Minusta tuollainen ulkonäkö ei ole terveen oloista, siksi sarkastista että haukkuu muita sairaan näköisiksi.



62

Vierailija
56/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummemmin puuttumatta Mentulan ulkonäköön on kummallista lukea näistä "hormoneilla pumpatuista tyhjistä lihaksista" joista täällä aina vaahdotaan. Mentula on kuitenkin kaksinkertainen euroopan mestari penkkipunnerruksessa ja nostanut ennätyksenä yli 300kg. Ei sitä nyt ihan tyhjällä hauiksella tehdä.

Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!

Minun ihannevartaloni on luonnollisen lihaksikas, ei hormoneilla aikaansaatu köyhä hauis jossa ei ole kestävyyttä. Makunsa kullakin toki.

juoksemaan vaikkapa Cooper, meno hyytyy jo ensimmäisellä kilometrillä. Tätä tarkoitin tyhjällä lihaksella: kerran jakdaa kiskaista vaikka sen 300kg, mutta pitkät toistot pienemmillä painoilla eivät onnistu. Ylipäätään kestävyys on kaikilla osa-alueilla heikkoa.


Varmasti Cooperinkin juoksee mutta kokonsa takia ei varmaan kauhean hyvää tulosta tule. Ei sillä tavallista ihmistä huonompi kunto ole se on varma

Vierailija
57/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.jarimentula.fi/images/bullposter1.jpg


Näen painajaisia ens yönä!!

Vierailija
58/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä monen tämänkin ketjun mamman miehet... Bull on saavuttanut upean kropan ja valtavan voiman kovalla työllä. On todella alatyylistä haukkua häntä rumilla nimillä. Jonkun tv-sarjan perusteella ei kannata pitää miestä ilkeänä, se on roolia. Minä ainakin arvostan häntä. Kaljaa voi juoda sohvalla kuka tahansa, se ei vaadi kuin sohvan ja sen verran vaivannäköä, että käy Siwassa. Pärstä ei ole kaksinen Härmässä muillakaan.

nöyryyttämällä ylipainoista ihmistä kutsumalla tätä julkisesti hirveän näköiseksi. Se on mielestäni moninkertaisesti törkeämpää ku in tämä ketju ikinä.


On myös itse nähnyt ohjelman ennen lähetystä ja olisi voinut sen vielä perua. Joten turha valittaa

Vierailija
59/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullin kaltaisilla bodaajilla on huono kestävyyskunto. Sinänsä ymmärrettävää, sillä hehän haluavat vain isot lihakset joilla jaksaa sen kertanoston, eivätkä välttämättä edes tavoittele hyvää Cooper- tulosta. Minä vain en ymmärrä sitä, mitä iloa on lihaksesta, jos sitä ei jaksa käyttää kuin siihen yhteen-kahteen kertarykäisyyn. Ihmisvartalo on tarkoitettu liikkumaan, ei kasvamaan: oli se kasvu sitten lihasta tai läskiä.

Vierailija
60/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni testit tehdään summamutikassa niin ettei niihin voi "valmistautua".

Ei testata ollenkaan.

T. Kehonrakentaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan