En ymmärrä nenärengasta naisella, karmean näköistä
Ei se nyt miehelläkään hieno ole mutta naisella jotain niin hirveää. Nykyään niin monella on tuo karsea viritys nenässä. Onko se oikeasti jonkun mielestä muka hieno?
Kommentit (56)
Seksikkäin lävistys mielestäni. Vähän liian muotia vaan, mielikuvituksettomat tekee kaikesta noloa juoksemalla julkkisten mallin perässä.
Kuten muutkin nastat naamassa.
Hirvein on kuitenkin semmonen euron kokoinen venytetty reikä korvalehdessä.
Meinaa yrjö lentää kun semmosen näkee.
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Kaikki kasvolävistykset ovat vastenmielisiä. Ne vielä ymmärtää jossain sivilisaation ulkopuolella elävän yhteisön jäsenillä, mutta miksi ihmeessä normaalijärjellä varustettu länsimainen yksilö pitää niitä hienoina ja haluaa itselleen?
En usko että sonnikaan haluaisi rengasta jos vain voisi valita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kasvolävistykset ovat vastenmielisiä. Ne vielä ymmärtää jossain sivilisaation ulkopuolella elävän yhteisön jäsenillä, mutta miksi ihmeessä normaalijärjellä varustettu länsimainen yksilö pitää niitä hienoina ja haluaa itselleen?
En usko että sonnikaan haluaisi rengasta jos vain voisi valita.
Se on se muoti ja laumasieluisuus. Eipä paljain nilkoin kulkeminen 30 asteen pakkasessakaan kovin fiksua ole, ja silti niin kovin moni ns. fiksukin niin tekee.
No ei näytä hyvältä tosiaan. Minullekin tulee heti nautamainen vaikutelma ja lisäksi alan miettiä käytännön asioita, kuten rään valumista renkaaseen ja niin edelleen.
Haluavatko jotkut tahallaan rumentaa itsensä vai eivätkö he ymmärrä miltä he näyttävät.
Parasta oli kun yks neiti söi buffetissa ja 5 cm nuudeli heilui siinä renkaassa. Minä sitä hymyilin niin eikö tuo neiti huomannut ja otti kädellään pois. Aivan ihana!
Nenärenkaasta on hyvä kuljettaa...
Tyhmäähän se on ja ei ainakaan kaunista ketään. Yök. Nenästä nyt aina limakalvoilta erittyy nesteitä.
65756756 kirjoitti:
No ei näytä hyvältä tosiaan. Minullekin tulee heti nautamainen vaikutelma ja lisäksi alan miettiä käytännön asioita, kuten rään valumista renkaaseen ja niin edelleen.
Se on edellytys pride-marssille osallistumiseen. Toki pitää olla myös reilusti kehopositiivinen, tatuoitu ja vihreä tukka. Eikä saa olla hetero.
Vierailija kirjoitti:
Näillä renkailla on jo iät ja ajat kytketty sonnit puuhun narunpätkän avulla.
Nykyään käyttötarkoitus on setämiesten karkottaminen. Toimii 👍
Ei sitä onneksi tarvitsekaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
65756756 kirjoitti:
No ei näytä hyvältä tosiaan. Minullekin tulee heti nautamainen vaikutelma ja lisäksi alan miettiä käytännön asioita, kuten rään valumista renkaaseen ja niin edelleen.
Se on edellytys pride-marssille osallistumiseen. Toki pitää olla myös reilusti kehopositiivinen, tatuoitu ja vihreä tukka. Eikä saa olla hetero.
Joo heterous tarkistetaan näyttämällä pornokuvia ja pitämällä kyrvästä kiinni.
Septumrengas eli mielenterveyslävistys on kyllä hemmetin ruma. Sieraimen pielessä menee vielä pieni nasta, muuta septum ei. Se kertoo suoraan kantajansa mt-ongelmista, arvomaailmasta, politiikasta, aggressiosta.
Nenärenkaat on semisti oksettavia KAIKILLA.
Just tuo hygienia tulee ekana mieleen.
Toisena se että ovat rumia.
En pidä myöskään niistä poskinastoista. Typerän näköistä, vaikka ei niin paha kuin sonninrenkaat
Pysyypähän ap ja kaltaisensa kaukana minusta <3
Eikös sitä käytetä kertomaan käyttäjänsä miesvihasta ja mt-ongelmista...
Näillä renkailla on jo iät ja ajat kytketty sonnit puuhun narunpätkän avulla.