Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä nenärengasta naisella, karmean näköistä

Vierailija
17.10.2018 |

Ei se nyt miehelläkään hieno ole mutta naisella jotain niin hirveää. Nykyään niin monella on tuo karsea viritys nenässä. Onko se oikeasti jonkun mielestä muka hieno?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä renkailla on jo iät ja ajat kytketty sonnit puuhun narunpätkän avulla.

Vierailija
2/56 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäin lävistys mielestäni. Vähän liian muotia vaan, mielikuvituksettomat tekee kaikesta noloa juoksemalla julkkisten mallin perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin nastat naamassa.

Hirvein on kuitenkin semmonen euron kokoinen venytetty reikä korvalehdessä.

Meinaa yrjö lentää kun semmosen näkee.

Vierailija
4/56 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella seksikästä!

Vierailija
5/56 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.

Vierailija
6/56 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kasvolävistykset ovat vastenmielisiä. Ne vielä ymmärtää jossain sivilisaation ulkopuolella elävän yhteisön jäsenillä, mutta miksi ihmeessä normaalijärjellä varustettu länsimainen yksilö pitää niitä hienoina ja haluaa itselleen?

En usko että sonnikaan haluaisi rengasta jos vain voisi valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kasvolävistykset ovat vastenmielisiä. Ne vielä ymmärtää jossain sivilisaation ulkopuolella elävän yhteisön jäsenillä, mutta miksi ihmeessä normaalijärjellä varustettu länsimainen yksilö pitää niitä hienoina ja haluaa itselleen?

En usko että sonnikaan haluaisi rengasta jos vain voisi valita.

Se on se muoti ja laumasieluisuus. Eipä paljain nilkoin kulkeminen 30 asteen pakkasessakaan kovin fiksua ole, ja silti niin kovin moni ns. fiksukin niin tekee.

Vierailija
8/56 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näytä hyvältä tosiaan. Minullekin tulee heti nautamainen vaikutelma ja lisäksi alan miettiä käytännön asioita, kuten rään valumista renkaaseen ja niin edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavatko jotkut tahallaan rumentaa itsensä vai eivätkö he ymmärrä miltä he näyttävät. 

Vierailija
10/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli kun yks neiti söi buffetissa ja 5 cm nuudeli heilui siinä renkaassa. Minä sitä hymyilin niin eikö tuo neiti huomannut ja otti kädellään pois. Aivan ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenärenkaasta on hyvä kuljettaa... 

Vierailija
12/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäähän se on ja ei ainakaan kaunista ketään. Yök. Nenästä nyt aina limakalvoilta erittyy nesteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

65756756 kirjoitti:

No ei näytä hyvältä tosiaan. Minullekin tulee heti nautamainen vaikutelma ja lisäksi alan miettiä käytännön asioita, kuten rään valumista renkaaseen ja niin edelleen.

Se on edellytys pride-marssille osallistumiseen. Toki pitää olla myös reilusti kehopositiivinen, tatuoitu ja vihreä tukka. Eikä saa olla hetero.

Vierailija
14/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä renkailla on jo iät ja ajat kytketty sonnit puuhun narunpätkän avulla.

Nykyään käyttötarkoitus on setämiesten karkottaminen. Toimii 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä onneksi tarvitsekaan ymmärtää.

Vierailija
16/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65756756 kirjoitti:

No ei näytä hyvältä tosiaan. Minullekin tulee heti nautamainen vaikutelma ja lisäksi alan miettiä käytännön asioita, kuten rään valumista renkaaseen ja niin edelleen.

Se on edellytys pride-marssille osallistumiseen. Toki pitää olla myös reilusti kehopositiivinen, tatuoitu ja vihreä tukka. Eikä saa olla hetero.

Joo heterous tarkistetaan näyttämällä pornokuvia ja pitämällä kyrvästä kiinni. 

Vierailija
17/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Septumrengas eli mielenterveyslävistys on kyllä hemmetin ruma. Sieraimen pielessä menee vielä pieni nasta, muuta septum ei. Se kertoo suoraan kantajansa mt-ongelmista, arvomaailmasta, politiikasta, aggressiosta.

Vierailija
18/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenärenkaat on semisti oksettavia KAIKILLA.

Just tuo hygienia tulee ekana mieleen. 

Toisena se että ovat rumia.

 

En pidä myöskään niistä poskinastoista. Typerän näköistä, vaikka ei niin paha kuin sonninrenkaat

Vierailija
19/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyypähän ap ja kaltaisensa kaukana minusta <3

Vierailija
20/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä käytetä kertomaan käyttäjänsä miesvihasta ja mt-ongelmista... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän