Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öhöm, millainen nainen voi pitää tota Bullia (Jutan ohjelma) mitenkään puoleensavetävänä?

Vierailija
30.01.2013 |

Mieluummin kattelisin jotain läskiä ukkoa...

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shrek!

Vierailija
2/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


sileä karvainen, lepakkomaiset korvat, löysä nahka muodostaa rodulle tyypillisiä poimuja, istuu nätisti pyydettäessä, helposti koulutettava, haukkuu vaikkei olisi varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shrek!

Vierailija
4/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!

Vierailija
5/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!

Minun ihannevartaloni on luonnollisen lihaksikas, ei hormoneilla aikaansaatu köyhä hauis jossa ei ole kestävyyttä. Makunsa kullakin toki.

Vierailija
6/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin löllyvät läskimakkarat, joiden välisissä poimuissa kasvaa kaikkea hiirtä pienempää. Puhumattakaan hautuneesta hajusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin löllyvät läskimakkarat, joiden välisissä poimuissa kasvaa kaikkea hiirtä pienempää. Puhumattakaan hautuneesta hajusta.

No joo, mutta sellaiseksi poimuläskiksi kukaan tuskin varta vasten ja tavoitteellisesti itseään muokkaa, toisin kuin nämä shrekit.

Vierailija
8/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ennemmin ottaisin Bullin kuin jonkun hintelän, huonoryhtisen, kuivuneen käppänän, jollaisia 35-vuotiaissa jo on, vaikka treenaisivatkin sitä aerobista. Turha Bullia mihinkään kauniskasvoiseen on verrata, jos piirteet on tollaset, niin hienoa, kun on lihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullilla sentään lihasta

Vierailija
10/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa bodarit, niiden elämään kun ei muuta mahdu kuin se oma kroppa ja treenaaminen. Syöminen on pelleilyä vaakojen, mittojen ja makrojen kanssa, iltapalaksi tuollainen ukko voi vetäistä 1kg broilerin rintafileitä eli ei tule halvaksikaan. Yleensä ovat nipoja muillakin osa-alueilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä rumia kynäniskojakin Bullilla sentään lihasta


Vaan se naama.

Vierailija
12/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummemmin puuttumatta Mentulan ulkonäköön on kummallista lukea näistä "hormoneilla pumpatuista tyhjistä lihaksista" joista täällä aina vaahdotaan. Mentula on kuitenkin kaksinkertainen euroopan mestari penkkipunnerruksessa ja nostanut ennätyksenä yli 300kg. Ei sitä nyt ihan tyhjällä hauiksella tehdä.

Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!

Minun ihannevartaloni on luonnollisen lihaksikas, ei hormoneilla aikaansaatu köyhä hauis jossa ei ole kestävyyttä. Makunsa kullakin toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin saliharrastaja.

Voisin lyödä vetoa ettäBull on ainakin jossain vaiheessa syönyt muutakin kuin ruisleipää, rahkaa ja kaurapuuroa. Ei ihminen ihan luomuna ala tuollaiselta näyttää.

Vierailija
14/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!

Todella katkera! hormonit kasvattavat kyllä reippaasti lihaksia, mutta sivuvaikutuksena saa kaupan päälle sydänlihaksen paksuuntumisen, kivesten surkastumisen yms. mukavaa. Surullista enemmäkin, mutta jokainen tekee elämällään mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!

Todella katkera! hormonit kasvattavat kyllä reippaasti lihaksia, mutta sivuvaikutuksena saa kaupan päälle sydänlihaksen paksuuntumisen, kivesten surkastumisen yms. mukavaa. Surullista enemmäkin, mutta jokainen tekee elämällään mitä haluaa.


Ja kasvoista sen jotenkin huomaa, jos ei ole ihan luomuna lihakset hankittu.

t.24

Vierailija
16/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse sytyn ennemmin tälläisestä:



http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…



En tälläisestä:



http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg



Useimmilla urheilijoilla on hyvä kropat (jalkapalloilijat, umarit jne.) mutta kehonrakentajiä minä en näe komeina vaan kamalina.

Vierailija
18/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kattelisin jotain läskiä ukkoa...


miehellä

Vierailija
19/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse sytyn ennemmin tälläisestä:

<a href="http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…" alt="http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…">http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…;

En tälläisestä:

<a href="http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg" alt="http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg">http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg</a&gt;

Useimmilla urheilijoilla on hyvä kropat (jalkapalloilijat, umarit jne.) mutta kehonrakentajiä minä en näe komeina vaan kamalina.


Juuri lihasta miehellä pitää olla ja paljon.

Vierailija
20/78 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!

Minun ihannevartaloni on luonnollisen lihaksikas, ei hormoneilla aikaansaatu köyhä hauis jossa ei ole kestävyyttä. Makunsa kullakin toki.


Bullilla on kestävyyttä kuin 99% suomalaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi