Öhöm, millainen nainen voi pitää tota Bullia (Jutan ohjelma) mitenkään puoleensavetävänä?
Kommentit (78)
sileä karvainen, lepakkomaiset korvat, löysä nahka muodostaa rodulle tyypillisiä poimuja, istuu nätisti pyydettäessä, helposti koulutettava, haukkuu vaikkei olisi varaa.
Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!
Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!
Minun ihannevartaloni on luonnollisen lihaksikas, ei hormoneilla aikaansaatu köyhä hauis jossa ei ole kestävyyttä. Makunsa kullakin toki.
kuin löllyvät läskimakkarat, joiden välisissä poimuissa kasvaa kaikkea hiirtä pienempää. Puhumattakaan hautuneesta hajusta.
kuin löllyvät läskimakkarat, joiden välisissä poimuissa kasvaa kaikkea hiirtä pienempää. Puhumattakaan hautuneesta hajusta.
No joo, mutta sellaiseksi poimuläskiksi kukaan tuskin varta vasten ja tavoitteellisesti itseään muokkaa, toisin kuin nämä shrekit.
Kyllä mä ennemmin ottaisin Bullin kuin jonkun hintelän, huonoryhtisen, kuivuneen käppänän, jollaisia 35-vuotiaissa jo on, vaikka treenaisivatkin sitä aerobista. Turha Bullia mihinkään kauniskasvoiseen on verrata, jos piirteet on tollaset, niin hienoa, kun on lihasta.
Kierrän kaukaa bodarit, niiden elämään kun ei muuta mahdu kuin se oma kroppa ja treenaaminen. Syöminen on pelleilyä vaakojen, mittojen ja makrojen kanssa, iltapalaksi tuollainen ukko voi vetäistä 1kg broilerin rintafileitä eli ei tule halvaksikaan. Yleensä ovat nipoja muillakin osa-alueilla.
on niitä rumia kynäniskojakin Bullilla sentään lihasta
Vaan se naama.
Sen kummemmin puuttumatta Mentulan ulkonäköön on kummallista lukea näistä "hormoneilla pumpatuista tyhjistä lihaksista" joista täällä aina vaahdotaan. Mentula on kuitenkin kaksinkertainen euroopan mestari penkkipunnerruksessa ja nostanut ennätyksenä yli 300kg. Ei sitä nyt ihan tyhjällä hauiksella tehdä.
Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!
Minun ihannevartaloni on luonnollisen lihaksikas, ei hormoneilla aikaansaatu köyhä hauis jossa ei ole kestävyyttä. Makunsa kullakin toki.
olen itsekin saliharrastaja.
Voisin lyödä vetoa ettäBull on ainakin jossain vaiheessa syönyt muutakin kuin ruisleipää, rahkaa ja kaurapuuroa. Ei ihminen ihan luomuna ala tuollaiselta näyttää.
Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!
Todella katkera! hormonit kasvattavat kyllä reippaasti lihaksia, mutta sivuvaikutuksena saa kaupan päälle sydänlihaksen paksuuntumisen, kivesten surkastumisen yms. mukavaa. Surullista enemmäkin, mutta jokainen tekee elämällään mitä haluaa.
Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!
Todella katkera! hormonit kasvattavat kyllä reippaasti lihaksia, mutta sivuvaikutuksena saa kaupan päälle sydänlihaksen paksuuntumisen, kivesten surkastumisen yms. mukavaa. Surullista enemmäkin, mutta jokainen tekee elämällään mitä haluaa.
Ja kasvoista sen jotenkin huomaa, jos ei ole ihan luomuna lihakset hankittu.
t.24
mutta itse sytyn ennemmin tälläisestä:
http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…
En tälläisestä:
http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg
Useimmilla urheilijoilla on hyvä kropat (jalkapalloilijat, umarit jne.) mutta kehonrakentajiä minä en näe komeina vaan kamalina.
mutta itse sytyn ennemmin tälläisestä:
<a href="http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…" alt="http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…">http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…;
En tälläisestä:
<a href="http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg" alt="http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg">http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg</a>
Useimmilla urheilijoilla on hyvä kropat (jalkapalloilijat, umarit jne.) mutta kehonrakentajiä minä en näe komeina vaan kamalina.
Mieluummin kattelisin jotain läskiä ukkoa...
miehellä
mutta itse sytyn ennemmin tälläisestä:
<a href="http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…" alt="http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…">http://www.beautyconfessional.net/images/old/6a00e55291c5fc88330120a54b…;
En tälläisestä:
<a href="http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg" alt="http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg">http://www.bodylehti.fi/customfiles/ZackKhan-eMM-Horton-173JJ.jpg</a>
Useimmilla urheilijoilla on hyvä kropat (jalkapalloilijat, umarit jne.) mutta kehonrakentajiä minä en näe komeina vaan kamalina.
Juuri lihasta miehellä pitää olla ja paljon.
Katkerat rumilukset täällä itkee :)Bull on Mahtava!
Minun ihannevartaloni on luonnollisen lihaksikas, ei hormoneilla aikaansaatu köyhä hauis jossa ei ole kestävyyttä. Makunsa kullakin toki.
Bullilla on kestävyyttä kuin 99% suomalaisista.
Shrek!