Kauppoihin tullut jotain homogeeni maitoa. Mä en mitään homogeenejä ota.
Kommentit (21)
Homojunttausta se on. Olet ihan oikeassa. Persu ei homotettua maita sisäänsä laita. Exit only.
Olet jo juonut vuosikymmenet homogenoitua maitoa. Eli olet jo gay.
Lasillinenkin homomaitoa tekee ihmisestä hetkessä umpihomon. Onko sitten kiva olla?
Vihervasemmisto on lisännyt siihen maitoon homogeenin. Jos erehdyt juomaan sitä alat kattella poikain peppuja. Pysy kokomaidossa!
paras oli hemmo paskiaisessa. pah kun en ossaa linkata tähän (ludiitti)
Olen tyytyväinen etten ole saanut homon geenejä.
On. Ei kannata ottaa. Lespokeenistä kermaa etsin vielä.
Nyt tarkkana. Myös tuorejuustoja on homotettu!
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto on lisännyt siihen maitoon homogeenin. Jos erehdyt juomaan sitä alat kattella poikain peppuja. Pysy kokomaidossa!
Kokonaan miehelle kokomaitoa!
joku pastori on homostellu mun maijon
Tullut? Miltä vuosisadalta ja vuosikymmeneltä sinä oikein olet?! Homogenisoitu maito tuli kauppoihin joskus 1960-luvulla!
Homogenoimattoman maidon laktoosia ei ole pilkottu, joten kyseinen tuote ei aiheuta laktoosi-intoleranssista kärsivälle vatsaoireilua
Riittää kun naapurit laskee homokaasua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarkkana. Myös tuorejuustoja on homotettu!
🥶 Olen käyttänyt! Mistä saa apua jos oireet pahenee
Vierailija kirjoitti:
Tullut? Miltä vuosisadalta ja vuosikymmeneltä sinä oikein olet?! Homogenisoitu maito tuli kauppoihin joskus 1960-luvulla!
Siinä selitys homojen määrän kasvuun! Tuolloin homoilu oli vielä rikollista ja 80 luvulla se mielisairauksien joukosta. Kyseessä on salaliitto muuttaa kansalaiset homoiksi! Luoja tietää mitä muutakin ne ovat tehneet.. Vesijohtovesikin on täynnä naishormoonijäämiä..
Marinadin terijoki2 hallituksen punikki pissikset ovat määränneet horneteilla ilmaan levitettävän homokaasua joka muuttaa suomalaiset miehet nti pekka h kaltaisiksi kallion soijalatte puudeleiksi jotka himoitsevat moloa poskeen ja suoleen.
On se ihme woketusta nämä homomaidot...