Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pelkoni aiheellinen? Banaanit

Vierailija
30.01.2013 |

En uskalla antaa vauvalle banaaneita, joita ostamme hedelmäkaupasta. Banaanit saa pyytämällä ja itse ei saa valita. Minua pelottaa, että omistaja on pistäny ruiskulla myrkkyä banaanin kuoren läpi. Mies sanoi, että voisithan sinä pyytää että saisit vaikka nuo kaksi tuolta sivulta. Kuitenkaan en uskalla luottaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne olevani harhainen sillä tämä on normaali pelko.

Porvoosta päivää. Tuossa pelossa ei ole mitään normaalia, kuten tajuat itsekin kysyessäsi aloituksessa muka tuollaista.

Vierailija
22/28 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittämällä ei kaikki myrkyt todellakaan hajoa, korkeintaan höyryn poistuessa myrkkypitoisuus vain nousee kun seos tiivistyy!

eikös naulanreiät pitäisi näkyä keltaisessa banaanissa joten tutki vaan tarkkaan banaanisi.,

valitettavasti olet kammottavan vainoharhainen.

jos vaikka haet banaanit suoraan tukusta suoraan laatikoista kun ne on purettu lentokoneesta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatusvaiheessa banaanitertun päälle laitetaan kemikaaleilla käsitelty muovipussi, joka suojaa terttua hyönteisiltä, linnuilta ja voimakkaalta tuulelta. Pussi myös muodostaa kuuman mikroilmaston ja siten nopeuttaa banaanien kypsymistä. Viljelyssä käytettävät muovipussit aiheuttavat jäteongelman, koska myrkkyä sisältävät muovipussit jäävät lojuman viljelysten reunoille tai päätyvät vesistöihin. Reilun kaupan viljelmät kierrättävät muovin. Monilla plantaaseilla muovivuoret koristavat viljelysten reunoja. Yhtä tuotettua banaanikiloa kohti jätettä syntyy kaksi kiloa, josta suurin osa on banaanirungosta jäävät jätettä.

Vierailija
24/28 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt, missä niitä on.

Ja btw, olet kyllä avun tarpeessa. Tuo ei ole normaalia.

Vierailija
25/28 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kymmenisen vuotta sitten hedelmä / vihanneskauppa. Sai eksoottisiakin hedelmiä kohtuuhintaan. En tiedä onko kauppaa enää olemassa, en ole sillä suunnalla sen koommin pyörinyt.

Vierailija
26/28 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kasvattanut banaanini itse. Hähää, siitäs saitte, myrkyttäjät!

Vierailija
27/28 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, hakeudu hoitoon. Oikeasti.

Vierailija
28/28 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi tahallaan pistää myrkkyä banaaniinne ja kuolette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi