Onko pelkoni aiheellinen? Banaanit
En uskalla antaa vauvalle banaaneita, joita ostamme hedelmäkaupasta. Banaanit saa pyytämällä ja itse ei saa valita. Minua pelottaa, että omistaja on pistäny ruiskulla myrkkyä banaanin kuoren läpi. Mies sanoi, että voisithan sinä pyytää että saisit vaikka nuo kaksi tuolta sivulta. Kuitenkaan en uskalla luottaa.
Kommentit (28)
ole ostoksiani tältä kantilta syynännyt, vaikka melko pakko-oireinen olenkin, saas nähdä kauanko ens kauppareissussa vierähtää.. :D ps eihän ne suklaisiin koske, eihän? :)
Inhottava ajatus, mutta onhan noita helvetin sairaita ihmisiä tuolla vapaalla jalalla. Criminal Minds -mamma ja muut.
Joku voi tahallaan pistää myrkkyä banaaniinne ja kuolette?
Vielä osannut epäillä banaaneja, omenoita sen sijaan en syö kuin omasta puusta poimittuna, koska joku on voinut myrkyttää ne. En enää osta banaaneja!
Niiden kuori on niin röpelöinen, että sen pinnasta on täysin mahdotonta nähdä injektioneulan (jolla siis on pistetty myrkkyä kyseiseen hedelmään) jättämää reikää! Kammottavaa...
:D
ostaa mitä tahansa tuotetta kaupasta, kun joku on voinut pistää niihin injektioruiskulla rotanmyrkkyä? :(
Mua oikeasti ahdistaa ajatella tuota.
narkkari haluaisi tuhlata kallista vaivalla hankkimaansa kamaansa ruiskuttelemalla sitä kaupan banaaneihin?
Kyllä ne menee ihan itselleen eikä sun vauvalle.
kun mun lapsi syntyi 2001, niin meillä kävi vähän aikaa kodinhoitaja, joka näytti kaupungilta saamaansa lappua, jossa varotettiin sitruunoista, että voi olla pistetty niihin narkkareiden toimesta jotain.
Tämä juttu on ihan tosi. Toisaalta olen lukenut, että ulkomailla esim melooneihin ruiskutetaan (likaista) vettä, jotta niiden paino (ja hinta) nousisi. Se on ihan ongelma jossain maissa.
En varo kumminkaan yhtään mitää, mutta sitruunoihin jäi vähän kammo. Tuosta oli siis ihan lehdissäkin silloin, tuosta narkkareiden touhusta.
kun mun lapsi syntyi 2001, niin meillä kävi vähän aikaa kodinhoitaja, joka näytti kaupungilta saamaansa lappua, jossa varotettiin sitruunoista, että voi olla pistetty niihin narkkareiden toimesta jotain.
Tämä juttu on ihan tosi. Toisaalta olen lukenut, että ulkomailla esim melooneihin ruiskutetaan (likaista) vettä, jotta niiden paino (ja hinta) nousisi. Se on ihan ongelma jossain maissa.
En varo kumminkaan yhtään mitää, mutta sitruunoihin jäi vähän kammo. Tuosta oli siis ihan lehdissäkin silloin, tuosta narkkareiden touhusta.
huumeisiinsa.
Peloissani oli siis perää.
kun mun lapsi syntyi 2001, niin meillä kävi vähän aikaa kodinhoitaja, joka näytti kaupungilta saamaansa lappua, jossa varotettiin sitruunoista, että voi olla pistetty niihin narkkareiden toimesta jotain. Tämä juttu on ihan tosi. Toisaalta olen lukenut, että ulkomailla esim melooneihin ruiskutetaan (likaista) vettä, jotta niiden paino (ja hinta) nousisi. Se on ihan ongelma jossain maissa. En varo kumminkaan yhtään mitää, mutta sitruunoihin jäi vähän kammo. Tuosta oli siis ihan lehdissäkin silloin, tuosta narkkareiden touhusta.
Paranoidilta touhulta kuulostaa... Yhtä hullua kuin skitsofreenikko-exäni joka kysyi kaupassa myyjältä jokaisesta jauhelihapaketista tiskissä yksitellen: "onko tämä myrkytettyä", "entä tämä", "entä tämä" ja lopulta ei uskaltanut ostaa niistä mitään koska myyjä kumminkin valehtelee koska haluaa hänelle pahaa...
Suomessako?
Minäkin tahdon asioida sellaisessa.
Mistä ostat vauvallesi myrkytöntä/myrkyttämätöntä ruokaa?
Haluaa myrkyttää vauvan.
Ja miksi nimenomaan sinun vauvasi?
mene puhumaan huolistasi lääkärille. Se on oikea paikka tässä asiassa.
Teen itse soseet ja keitän vihanneksia ja hedelmiä kauan. Myrkyt, jos niitä on, kyllä liukenee pois. Tekisi mieli kokeilla banaania mutta tuo myrkytysuhan takia en uskalla.
En tunne olevani harjainen sillä tämä on normaali pelko. Supermarketin banaaneihin on joku nisti voinut pistää jotakin.
Suomessako? Minäkin tahdon asioida sellaisessa. Mistä ostat vauvallesi myrkytöntä/myrkyttämätöntä ruokaa?
Teen itse soseet ja keitän vihanneksia ja hedelmiä kauan. Myrkyt, jos niitä on, kyllä liukenee pois. Tekisi mieli kokeilla banaania mutta tuo myrkytysuhan takia en uskalla.
En tunne olevani harjainen sillä tämä on normaali pelko. Supermarketin banaaneihin on joku nisti voinut pistää jotakin.
Jos niissä jotain myrkkyä olis, ei kyllä keittämällä lähtis pois :D:D
Mihin tahansa on voitu laittaa myrkkyä kasvatuksessa, poiminnassa, valmistuksessa, pakkauksessa, lastauksessa, hyllyttäessä...