Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla tämän teiniäidin vauvan huostaanotto aika lähellä..

Vierailija
25.01.2013 |

Neuvolakin puuttunut lapsen aliravitsemukseen, tehnyt lastensuojeluilmoituksen, neuvolalääkäri ja oma neuvolahoitaja. nyt uhkaa vaihtaa neuvolaa ja lopettaa sen kokonaan kun ei homma mene niin kuin hänen mielestä pitäisi.. sehän siinä varmasti auttaa!

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voit tehdä näitä aloituksia???

Vierailija
102/109 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne :) itse olen 21v ja sain esikoiseni 18v. ollessani, eipä minua koskaan arvostelu äitinä tuntemattomien toimesta, eikä varsinkaan neuvolan toimesta, joten ihmetyttää että onko Teya niin provosoivan näköinen vai puhuuko oikeassa elämässä kuin rekkamies??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe huostaanotolle minkäänlaisia perusteita.

Saa kai äiti neuvolantätiä vaihtaa, jos tahtoo. Kyllä niiden neuvolantätienkin pitäisi ottaa ensin asioista selvää, ennenkuin huostaanotolla alkavat uhkailemaan.

Vierailija
104/109 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huostaanottobisneksessäkin pyörivät isot rahat.

Alkaa käydä pelottavaksi tämä Suomen touhu. Koskaan tiedä mille huostaanotolle on oikeasti perusteita ja mille ei.

Vierailija
105/109 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva olisi 6-8kk vanha. mutta lapsi on kuitenkin 1,5v eli ei todellakaan ole normaalin vauvan kokoinen vaan todella pieni. No mut oishan se tollaselle entiselle anoektikolle hirveä pala purtavaksi jos vauva olisi pulska niinkuin vauvan kuuluu olla.

Itselläni kolme: kaksi normaalia painon ja pituuden suhteen, yksi pikkuinen sintti. Sama ravinto, samanlaiset raskaudet, samat geenit. Vauvat ovat erilaisia, taaperot myös.

Vierailija
106/109 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva olisi 6-8kk vanha. mutta lapsi on kuitenkin 1,5v eli ei todellakaan ole normaalin vauvan kokoinen vaan todella pieni. No mut oishan se tollaselle entiselle anoektikolle hirveä pala purtavaksi jos vauva olisi pulska niinkuin vauvan kuuluu olla.

Itselläni kolme: kaksi normaalia painon ja pituuden suhteen, yksi pikkuinen sintti. Sama ravinto, samanlaiset raskaudet, samat geenit. Vauvat ovat erilaisia, taaperot myös.

Vierailija
107/109 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli aina niin tympeetä mennä sinne neuvolaan haukuttavaksi. Lopetinkin 1,5-vuoden jälkeen neuvolakäynnit kun ei niistä mitään iloa ollut, mielipahaa

Painosta muistan vaan sen, että tyttö oli 2v 2kk kun kymmenen kiloa vihdoin meni rikki. Isänsä oli lapsena ruipelo, joten samalla mallilla kasvoi, mutta ei ne neuvolassa osaa sellaista ottaa huomioon vaan valittavat jos ei vauva tottele käppyröitä.

kertoo sun vanhemmuutesi tasosta. Eväät lapseltasi oikeuden terveydenhuoltoon siksi, että siellä sanottavista asioista tulee sulle itsellesi paha mieli. Tätähän se on Teyallakin: äidin hyvä mieli on tärkeämpää kuin lapsen terveys. Lapsen sairauden ja "puutteiden" maininta on epäkypsäln vanhemman korvissa suora viittaus äidin puutteisiin ja kyvyttömyyteen.... Tästä(kin) syystä lastentekoon kannattaa ryhtyä vasta sitten, kun on itse henkisesti aikuinen, ja pystyy kohtaamaan lapsen terveyttä koskevat tosiasiat ilman defensiivisyyttä.

En ole evännyt lapseltani oikeutta terveydenhoitoon. Olen käyttänyt lapseni lääkärissä silloin kun hän on ollut sairas. Mutta tervettä lasta en ole katsonut tarpeelliseksi kiikuttaa tutkittavaksi. Hyvin on kasvanut ilman mittailujakin.

Siellä neuvolassa käyminen on ihan vapaaehtoista ja ihan hyvä että se palvelu on tarjolla niille, jotka sitä haluavat käyttää ja kokevat sitä tarvitsevansa. Mutta turha vetää herneitä nenään jos joku kokee, ettei siitä omalla kohdalla ole mitään iloa.

Vierailija
108/109 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tupakointi siihen mitenkää vaikuta.. olin 52 cm pitkä ja painoa oli n. 4 kg. Äitini tupakoi koko raskauden ja sen jälkeen.

Vierailija
109/109 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2013 klo 00:00"]Musta toi on hyvin pärjäävästä kaukana.. Lapsellinen, naivi ja kyvytön ottamaan kritiikkiä vastaan, ja haukkuu eri paikkojen työntekijöitä ja koskaan ei vika ole itsessä. Toivottavasi asiat lutviutuu Auroran kannalta parempaan suuntaan.

[/quote] aivan kuin sinä itse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme