Eikö muita ihmetytä tuo Virpi Kätkä? Tänään Korkojen kera ohjelmassakin
Kommentit (40)
Olisiko joku parempi paikka puida perhehelvettiä kuin ilmeisesti melko suosittu viihdeohjelma?
Olisiko joku parempi paikka puida perhehelvettiä kuin ilmeisesti melko suosittu viihdeohjelma?
On kyllä säilynyt nuorekkaan näköisenä ikäisekseen.voisi luulla ainakin kuvassa ja kamerassa 10v. nuoremmalta. en tiedä sit läheltä katsottuna...
asiasta julkisuudessa, koska mies on sen jo tehnyt. Hän on varmaan ollut alistettuna ja pahoinpideltynä niin lamaantunut, että nyt vasta tajuaa, missä on elänyt. Sumusta hän puhuikin.
Miksi ihmeessä kenellekään pitäisi kelvata mies, joka alun ihanuuden jälkeen pahoinpitelee ja alistaa? Ja kuka miestä on oikea ihminen sanomaan, miten pitää tuntea, kun on ensin elänyt helvetissä itsetunto murennettuna? En minä ainakaan, eikä minua ole kukaan koskaan kohdellut siten.
ehkä tajua äidin ja isän riitelevän roskalehdistön sivuilla.
ja jaksaa fanittaa. Ei ole minun juttuni.
Et taida tietää mitään narsisteista, mies on siinä kyllä itse vongannut ja pitkän aikaa ja saanut kyseisen naisen rakastumaan itseensä esittämällä täydellistä unelmien miestä vaikka olikin vielä varattu. Narsisti peilaa toista ihmistä ja osaa olla juuri se kulloinkin kyseessä olevan naisen elämän mies ja osaa valehdella niin hyvin että huijaa jopa viranomaisia jne. Kukaan ei voi Virpin tilannetta täysin ymmärtää ellei ole ollut itse samassa tilanteessa. Ja se kuka on narsistin kanssa elänyt taas ymmärtää koko jutun täysin.
elin itse narsistin kanssa vuoden huomasin tämän heti.jouduin hakemaan jopa lähestymiskielto ja sain sen .hän itse on joutunut hoitolaitokseen ihan äskettäin.huh...hyvä kun uhreja ei tullut enempää..
tekoset mitä hän teki.kävi poijan päälle,vahti minun työpaikalla,rajotti elämää,särki puhelimen,viikon tutustmisen jälkeen olisi pitänyt mennä kihloihin ja naimisiin.laittoi ruokaan jotain lääkettä,rajoitti kaikin puolin elämää...
vähän samantyyppistä juttua läpi narsistin kanssa.
Kyyneleet silmissä katselin ja kuuntelin Virpin juttua ja ajattelin mielessäni kuinka hyvä on että tulee julkisuuteen asian kanssa. Sillä voi ehkä auttaa muita samanlaisessa tilanteessa olevia naisia (ja lapsia).
Niille, jotka eivät ole olleet samanlaisessa tilanteessa voi olla vaikea ymmärtää asiaa.
kelvannutkaan. Ja nyt kertoo kuinka otti turpaan lähes 20v.
ton kuulostamaan niin simppeliltä. Ei se varmaan ihan noin selkeetä ja yksinkertaista ole. Siis ihmis-suhteet.
vähän samantyyppistä juttua läpi narsistin kanssa.
Kyyneleet silmissä katselin ja kuuntelin Virpin juttua ja ajattelin mielessäni kuinka hyvä on että tulee julkisuuteen asian kanssa. Sillä voi ehkä auttaa muita samanlaisessa tilanteessa olevia naisia (ja lapsia).
Niille, jotka eivät ole olleet samanlaisessa tilanteessa voi olla vaikea ymmärtää asiaa.
Olen varma, että tästä on monelle hyötyä...
Se on niin syvä suo, jossa elää vankina.
Laulaja Virpi Kätkä myöntää, ettei hän ole rankkojen elämänkokemuksien jälkeen valmis uuteen suhteeseen.
CatCat -duosta tuttu laulaja Virpi Kätkä pysytteli rankasta parisuhteestaan pitkään hiljaa, mutta lopulta hän oli valmis kertomaan kokemuksiaan. Perjantaina Kätkä vieraili Korkojen kera -ohjelmassa kertomassa tarinaansa. Kätkä avautui siitä, miten suhde 5- ja 7-vuotiaiden lasten isään sai ilkeitä piirteitä ja asioita hoidettiin loppuvuodesta sosiaalitoimiston kautta.
Jo ennen lähetystä Kätkä oli kulisseissa tunteiden vallassa. Laulaja myönsi, että vanhojen asioiden muisteleminen on hänelle todella rankkkaa.
– Ei siihen meinaa pystyä, sielu on haavoilla loppuelämän, Virpi totesi kyyneleet silmissä.
Lähetyksessä Kätkä kuvaili kokemaansa itkua pidätellen.
– Olen koko ajan luullut, että syy on minussa, yritin vain olla parempi ihminen. Enää en alistu toisen tahtoon.
Uuteen suhteeseen laulaja ei ole valmis lähtemään.
– Uutta miestä minulle ei tule, sen verran on jäänyt traumoja. En uskalla luottaa enää miehiin, vaikka tiedän, että hyviäkin miehiä on olemassa. Vähään aikaan ei nyt miehiä ajatella, Virpi toteaa.
Kätkä toivoo myös vastaavassa tilanteessa olleiden saavan voimia hänen tarinastaan. Katso Virpin vierailu kohdasta 20.43:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/korkojen_kera/uutiset/1697…
ja olin hyvin vaikuttunut Virpin esiintymisestä. Miellyttävä, fiksu nainen, joka joutunut avioliittohelvettiin. Hän avaa keskustelua vaietusta aiheesta, hyvä.
Et taida tietää mitään narsisteista, mies on siinä kyllä itse vongannut ja pitkän aikaa ja saanut kyseisen naisen rakastumaan itseensä esittämällä täydellistä unelmien miestä vaikka olikin vielä varattu. Narsisti peilaa toista ihmistä ja osaa olla juuri se kulloinkin kyseessä olevan naisen elämän mies ja osaa valehdella niin hyvin että huijaa jopa viranomaisia jne. Kukaan ei voi Virpin tilannetta täysin ymmärtää ellei ole ollut itse samassa tilanteessa. Ja se kuka on narsistin kanssa elänyt taas ymmärtää koko jutun täysin.
Täsmälleen näin. Virpi tekee juuri oikein puhumalla helvetistä narsistin puolisona. Olen itsekin narsistin uhri ja pystyn täysin ymmärtämään Virpiä. Ei ole mitään syytä peitellä luonnehäiriöisen tekoja eikä ole mitään syytä hävetä uhriksi joutumistaan. Virpi on rohkea nainen - samoin kuin Hennakin - avatessaan suunsa asioista ja ollessaan avoin. Hienoa!
Huomasitteko muuten, että Virpi huolellisesti vältti käyttämästä sanaa "narsisti". Termillä kun alkaa olla jo niin huono maine ko. persoonallisuushäiriötä tuntemattomien ihmisten takia.
ellei Tauski olisi julkisesti väittänyt, että hän ei ole lyönyt ketään. Naisella, ja aivan taastusti miehellekin, on nöyryyttävää kertoa, että on ollut väkivallan uhrina ja alistettuna, koska sitä pidetään heikkouden merkkinä.
Voi, voi, teitä naisparkoja. Joko elätte elämätöntä elämää, ei ole hyvää eikä pahaakaan. Kytätkää nyt miellyttävä käytöksinen, fiksu mies. Koskaan ei tiedä missä puussa se piru istuu! 12-vuotta minäkin näitä salailin ja pelkäsin mitä tapahtuu jos eroaa. Uhkaukset kun olivat sitä luokkaa. Sitten kaveri itse töppäsi sen verran että pääsin niskan päälle.