Eikö muita ihmetytä tuo Virpi Kätkä? Tänään Korkojen kera ohjelmassakin
Kommentit (40)
Oon aina pitänyt häntä vähän bimbona. mutta nyt kyllä esiintyi ihan fiksusti ja puhui järkeviä.
ketkä vielä aloittavat uuden suhteen hakkaajan kanssa, oltuaan jo pitkään erossa. en voi keksiä mitään syytä, saati, kun suhteessa on lapsiakin. Se on todellista luonteen heikkoutta tai aivottomuutta. Ja on omakohtaista kokemusta väkivaltaisesta ukosta.
haukkunu Virpiä julkisesti.Laitellut kaikke paskaa jakoon fb:ssä,kaatanut sontaa Virpin päälle jne jne
Viimeinkin Virpi astui julkisuuteen,kauan kyllä kesti kaikkea sitä paskaa, mitä Tauski on vuosia hänen päälleen syytänyt.
Oon aina pitänyt häntä vähän bimbona. mutta nyt kyllä esiintyi ihan fiksusti ja puhui järkeviä.
suhteeseen Tauskin kanssa, oltuaan yli vuoden erossa.
Tässä asiassa. Mutta onhan hänellä filosofin paperit, joten täytyyhän hänellä muuten hoksottimet kohdallaan olla.
suhteeseen Tauskin kanssa, oltuaan yli vuoden erossa. Tässä asiassa. Mutta onhan hänellä filosofin paperit, joten täytyyhän hänellä muuten hoksottimet kohdallaan olla.
anteeksi, jos kirjoitin jotenkin väärin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Virpi_K%C3%A4tk%C3%A4
filosofian maisteri :)
kiitos vielä. Tunnen oloni tällä kertaa oikeasti tyhmäksi, vielä sen nolouden lisäksi, että keskustelen tällä palstalla:D
Ihmettelen kovasti miksi näitä asioita täytyy puida julkisesti ns. perheohjelmassa. Ko osallisilla lapsia, jotka eittämättä joutuvat kuulemaan ja näkemään vielä ikäisikseen liikaakin. Olisi voinut säästää tältä ohjelmalta ja sitä seuranneelta julkisuudelta. Sitäkö tällä haetaankin? Kuka ajattelee lasten etua ja turvallisuutta...ihmiset myös lapset osaavat olla kovin julmia toisilleen ja tätäkin julkista tietoa voidaan käyttää häijynä aseena lapset keskenään toisiaan vastaan.
Minä tunnen itseni vielä typerämmäksi, kun menin tuollaisesta nälväisemään. Persoonani koki muutoksen, kun avasin AV-palstan. Anteeksi. Enkä minäkään täällä oikeasti käy. Ikinä. Jaa mistä puhutaan...?
-29
kiitos vielä. Tunnen oloni tällä kertaa oikeasti tyhmäksi, vielä sen nolouden lisäksi, että keskustelen tällä palstalla:D
Minä tunnen itseni vielä typerämmäksi, kun menin tuollaisesta nälväisemään. Persoonani koki muutoksen, kun avasin AV-palstan. Anteeksi. Enkä minäkään täällä oikeasti käy. Ikinä. Jaa mistä puhutaan...?
-29
Mutta kiitos, en olisi uskonut, että tällä palstalla kukaan ikinä sanoisi tällaista:O
t. se tyhmä palstamamma, joka kirjoitti noloja filosofista
Ihmettelen kovasti miksi näitä asioita täytyy puida julkisesti ns. perheohjelmassa. Ko osallisilla lapsia, jotka eittämättä joutuvat kuulemaan ja näkemään vielä ikäisikseen liikaakin. Olisi voinut säästää tältä ohjelmalta ja sitä seuranneelta julkisuudelta. Sitäkö tällä haetaankin? Kuka ajattelee lasten etua ja turvallisuutta...ihmiset myös lapset osaavat olla kovin julmia toisilleen ja tätäkin julkista tietoa voidaan käyttää häijynä aseena lapset keskenään toisiaan vastaan.
Fiksut vanhemmat eivät kerro lapsilleen tuosta, ne kersat, jotka tavalla tai toisella tuosta tietävät, ovat muutenkin kiusaajia ja keksisivät kiusata ihan mistä tahansa. Lapsille on rankkaa, jos vanhempi on narsisti. Kyllähän sitä mielellään salailee, mutta samalla alistuu narsistin pelinappulaksi. Itse asiassa Virpi suojelee lapsiaan tulemalla julkisuuteen. Kun lasten opettajat, naapurit ja koulukavereiden vanhemmat tietävät tämän kaiken, eivät ihan heti usko lasten isän törkeää manipulointia ja osaavat myös katkaista lasten epätoivottavan käytöksen, jos äityvät ottamaan mallia isästään tai uskomaan isänsä valheita.
Et taida tietää mitään narsisteista, mies on siinä kyllä itse vongannut ja pitkän aikaa ja saanut kyseisen naisen rakastumaan itseensä esittämällä täydellistä unelmien miestä vaikka olikin vielä varattu. Narsisti peilaa toista ihmistä ja osaa olla juuri se kulloinkin kyseessä olevan naisen elämän mies ja osaa valehdella niin hyvin että huijaa jopa viranomaisia jne. Kukaan ei voi Virpin tilannetta täysin ymmärtää ellei ole ollut itse samassa tilanteessa. Ja se kuka on narsistin kanssa elänyt taas ymmärtää koko jutun täysin.
Täsmälleen näin. Virpi tekee juuri oikein puhumalla helvetistä narsistin puolisona. Olen itsekin narsistin uhri ja pystyn täysin ymmärtämään Virpiä. Ei ole mitään syytä peitellä luonnehäiriöisen tekoja eikä ole mitään syytä hävetä uhriksi joutumistaan. Virpi on rohkea nainen - samoin kuin Hennakin - avatessaan suunsa asioista ja ollessaan avoin. Hienoa!
Huomasitteko muuten, että Virpi huolellisesti vältti käyttämästä sanaa "narsisti". Termillä kun alkaa olla jo niin huono maine ko. persoonallisuushäiriötä tuntemattomien ihmisten takia.
ainakin yhdelle naiselle. Eli eipä kannata diagnooseja huudella kun vain psykiatri voi sellaisen tehdä.
Toki voi, saa ja pitääkin itseään puolustaa. Viprihän kertoi, että Tauski soitellut joulun aikaan sossuille lähes joka päivä.
Mikä siinä nyt ihmetyttää?
Vai se että on kertoilemassa kaikkialla?
No, tarttee varmaan saada keikkaa.
Itse asiassa Virpi suojelee lapsiaan tulemalla julkisuuteen. Kun lasten opettajat, naapurit ja koulukavereiden vanhemmat tietävät tämän kaiken, eivät ihan heti usko lasten isän törkeää manipulointia ja osaavat myös katkaista lasten epätoivottavan käytöksen, jos äityvät ottamaan mallia isästään tai uskomaan isänsä valheita.
Hyvin sanottu!
mitä taustalla tapahtui, juuri lasten takia. Yleensä olisin sitä mieltä, että näitä asioita ei pitäisi tuoda julkisuuteen, mutta tässä tapauksessa tuo toisen osapuolen mollaaminen on ollut sellaisa ja jatkunut niin pitkään, että asiat ovat julkisuudessa joka tapauksessa.
Ja hänhän sanoi ohjelmassa, että hänellä on nyt asianajaja, joten varmaan sanavalinnat ja se, mitä sanotaan ja jätetään sanomatta, on mietitty siltäkin kannalta. Esim. juuri tämän narsisti-sanan käytön suhteen. Kiinnitin myös huomiota siihen, että hän käytti koko ajan nimitystä "lasten isä", lieneekö siihenkin jokin lakiin liittyvä syy, ettei käyttänyt nimeä?
ketkä vielä aloittavat uuden suhteen hakkaajan kanssa, oltuaan jo pitkään erossa.
en voi keksiä mitään syytä, saati, kun suhteessa on lapsiakin.
Se on todellista luonteen heikkoutta tai aivottomuutta.
Ja on omakohtaista kokemusta väkivaltaisesta ukosta.