Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pihtaajat suuttuvat pettämisestä?

Vierailija
25.01.2013 |

Täällä on hirveän monta naista, jotka selittävät että seksiin painostaminen on väkivaltaa ja väärin ja että mies ei saa suuttua naisen haluttomuudesta. Jopa sellaisia naisia on tänne kirjoitellut, jotka eivät halua miestään ollenkaan ja ahdistuvat aina kun joutuvat "antamaan". Kuitenkaan nämä ihmiset eivät halua erota.

Miksi miehen pettäminen sitten loukkaa naisia? Mikä siinä on väärin, että ei enää jaksa tulla torjutuksi? Että haluaa kokea itsensä haluttavaksi? Että haluaa tyydyttää naisen joka haluaa miestä? Että haluaa tuntea himoa? Että haluaa saada huipun toisen ihmisen kanssa?

Keneltä se on pois?

Jos ei kerran kiinnosta seksi ja halut eivät kohtaa, miksi täytyy pakottaa toinenkin tylsämieliseksi itsensä inhoajaksi? Miksi täytyy hyväksyä se, että on naisen silmissä epähaluttava?

Luultavasti ne naisenkin halut kasvaisivat, jos miehelle antaisi vapaan luvan metsästää parempaa. Ainakin kaikissa "rakkauden kulttuureissa", kuten Ranskassa viriili elämä myöhäisiälle asti perustuu juuri siihen, että vain luusereilla on pelkästään toisensa.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on väräin ja itsekästä. Pelkästään. Omia haluja ei muuta.

Haluttomuus voi olla muuta. Toki voi olla myös noita edellä mainittuja, mutta usein kukaan ei halua olla haluton. Ja siksi ei ole oikein joutua kärsimään tuplana, sekä omasta haluttomuudesta, että toisen itaekkäästä teosta, pettämisestä. SIKSI!

Kamalan itsekkääks mennyt tää maailma. Ei mikään ihme ettei parisuhteet kestä.

Vierailija
2/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotetaan toinen kärsimään tilanteesta. Mä ymmärrän, että esim. synnytystä ennen ja jälkeen voi olla joku 2-4 kk jakso, jolloin nainen ei vaan pysty seksiin. Mutta sellainen pitkäaikainen haluttomuus "kun mä en vaan halua" on väärin puolisoa kohtaan. Ihan molemmilta osapuolilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtui siitä että minulla oli kolme alle kouluikäistä lasta, juuri uudelleen aloitetut työt, äiti kuoli,äidin äidillä, jonka omaishoitajaksi sitten "pääsin", puhkesi alzheimer ja muutama muu juttu... Ei vaan riittänyt kaista ihan kaikkeen.

Edelleen olen sitä mieltä, että jos niin ahdistaa parisuhteesa, niin sopii lähteä. Voisi vaan lähteä ensin ja nussia sitten, jäisi edes joku omanarvon tunto sille vaimollekin jäljelle. Ja meillä ei kyse ollut mistään pikapanoista rafla illan jälkeen vaan pitkään jatkuneesta parisuhteesta työkaverin kanssa, lounaita ja käsi kädessä kävelyä sen jälkeen, kahvittelua yms yms.

Katson että olen oikeutettu raivooni.

Vierailija
4/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei, mutta ap:lla on pointti. Puolison seksuaalinen tyydyttäminen kuuluu mielestäni aviovelvollisuuksiin, niin miehen kuin naisen. Ja mun mielestä on aika käsittämätöntä että joku ajattelee toisin. Mun mieheni ainakin jo ääneen ilmoittaa pitävänsä mut tyytyväisenä myös sängyssä, ettei vaimon tarvi harhautua :)

Vierailija
5/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaja ei anna, koska haluaa tehdä toiselle pahan mielen/olon ja näyttää valtansa.

Haluton ei anna koska ei halua, taka-ajatuksena ei ole toisen satuttaminen, vallankäyttö tms.

Mutta kyllä minusta sitäkin voi kysyä paljonkon haluttomuutta on velvoitettu sietämään ennen kuin ero tai pettäminen katsotaan jotenkin hyväksyttävämmäksi. 1 v? 5 v? 10 v?

Ja pitää myös muistaa etteivät kaikki pihtaajat tai haluttomat ole naisia!

Vierailija
6/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei, mutta ap:lla on pointti. Puolison seksuaalinen tyydyttäminen kuuluu mielestäni aviovelvollisuuksiin, niin miehen kuin naisen. Ja mun mielestä on aika käsittämätöntä että joku ajattelee toisin. Mun mieheni ainakin jo ääneen ilmoittaa pitävänsä mut tyytyväisenä myös sängyssä, ettei vaimon tarvi harhautua :)

ja toisen kunnioittaminen.

Vierailija
7/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluttomutta voidaan hoitaa, jopa kotikonstein.

Vierailija
8/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain naiseto pihtaa?!

kyllä meillä se on mies! ja eihän hän edes halaa saatika pussaa enää.

Vierailija
9/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain naiseto pihtaa?! kyllä meillä se on mies! ja eihän hän edes halaa saatika pussaa enää.

Mutta nyt taidettiin puhua, miksi naiset suuttuu, kun mies pettää.

Aloita oma ketju asiasta esitettynä toisin päin.

Vierailija
10/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokainen vakituisessa suhteessa oleva olettaa saavansa myös säännöllisen seksielämän. Jos se "lupauksen" pettää ensin, niin ensimmäinen kivi on heitetty :) Mun ei kauaa tarvitsisi ilman seksiä olla kun tympisi koko liitto. Meillä touhutaan päivittäin :)

Vierailija
11/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain naiseto pihtaa?! kyllä meillä se on mies! ja eihän hän edes halaa saatika pussaa enää.

Mutta nyt käydään keskustelua, naisten haluttomuudesta ja miesten pettämisestä.

Vierailija
12/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ihan hyvä näin, eikä kaipaa muutosta. Seksiä meillä ehkä (korkeintaan) kerran kuussa, eikä muutakaan läheisyyttä juuri sen enempää. Ja tosiaan, mies on kuitenkin ollut ennen ihan viriili ja hänellä ollut hyvinkin vilkas seksielämä nuorempana (meilläkin oli alkuaikoina). Ikää miehellä nyt siis 35v.

Joten olen eri mieltä siitä ettei kukaan halua olla haluton. Mieheni ilmeisesti haluaa, pakkohan minun on uskoa jos hän näin sanoo. Mitä vaihtoehtoja minulle sitten jää, jos en petä? Seksuaalisten halujen kieltäminen on vaihtoehto, jota tässä olenkin toteuttanut jo useamman vuoden ajan. Mutta huomaan, että olen tullut tässä vuosien aikana myös katkeraksi. Minulla on miestäni kohtaan paljon piilovihaa.

Meillä on pienet lapset, olen aika varma että ilman lapsia olisin jo eronnut. Ja on hyvin todennäköistä että ero tulee jossain vaiheessa. Mutta ei pettäminenkään varmaan tuntuisi edes pahalta. Käytännössä en vaan tiedä miten sellainen tulisi onnistumaan, koska en kuitenkaan haluaisi jäädä kiinni.

Vierailija
13/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaja ei anna, koska haluaa tehdä toiselle pahan mielen/olon ja näyttää valtansa.

Haluton ei anna koska ei halua, taka-ajatuksena ei ole toisen satuttaminen, vallankäyttö tms.

Mutta kyllä minusta sitäkin voi kysyä paljonkon haluttomuutta on velvoitettu sietämään ennen kuin ero tai pettäminen katsotaan jotenkin hyväksyttävämmäksi. 1 v? 5 v? 10 v?

Ja pitää myös muistaa etteivät kaikki pihtaajat tai haluttomat ole naisia!

Pihtaaminen juurikin on tahallista. Ja tosiaan miehetkin pihtaavat.

Harva puhuu tästä, mutta aika moni suhde on pelastunut pettämisen takia. Kun on saanut kunnon seksiä vieraalta, voi vilpittömästi halata ja pussata puolisoaan ilman että painostaa tätä läheisyydellä seksiin.

Puoliso saa rauhaa ja voi alkaa muodostaa läheisyyden kautta uutta puhtia parisuhteeseen. Siitä taas voi syntyä uusi kukinta seksielämään - ja kaikki tämä pettämisen ansiota.

Petturin haukkuminen siaksi vuosien seksittömyyden ja pihtaamisen jälkeen ei ole reilua.

Ja siis pointtini ei ole patologisissa pettureissa, joita on myös - vaan harkituissa kertaluonteisissa pettämisissä.

ap

Vierailija
14/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin on sitä mieltä että siinä vaiheessa kun toista ei enää halua loppuu avioliittokin. Hellyys, läheisyys ja rakastelu johon em johtaa on meille todella tärkeää vielä 17 vuoden jälkeenkin. Parasta stressinpoistajaa!!

Toki on ollut taukoja (mies ei "kyennyt" rakastelemaan viimeisen raskauden aikana, ok sillä minultakin kiellettiin lopulta) esim jos on ollut sairaana (max 2 viikkoa), kuukautiset (5pv) tai em raskauden aikana peräti 3kk.

Näen omassa ystäväpiirissä miten haluttomuus syö parisuhdetta... varsinkin kun syytä ei ole ts ei ole pystynyt kertomaan puolisolle. Ollaan hyväkuntoisia, hyvin toimeentulevia, ihana perhe ja elämä mallillaan - paitsi sängyssä.

Itse antaisin ilman muuta miehelle luvan (diskreetisti) käydä vieraissa jos en itse antaisi. Ja niin tekisin itsekin ilman että hän saisi tietää. Tai sitten eroaisimme.

Vierailija
15/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta sellaisesta... Vain pihtaavasta miehestä.

Vierailija
16/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt taidettiin puhua, miksi naiset suuttuu, kun mies pettää.

Aloita oma ketju asiasta esitettynä toisin päin.

Vierailija
17/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokainen vakituisessa suhteessa oleva olettaa saavansa myös säännöllisen seksielämän. Jos se "lupauksen" pettää ensin, niin ensimmäinen kivi on heitetty :) Mun ei kauaa tarvitsisi ilman seksiä olla kun tympisi koko liitto. Meillä touhutaan päivittäin :)

Miksi puutteessa olevan puolison pitäisi kunnioittaa pihtarin haluttomuutta ja hyväksyä se?

Eikö pihtarin pitäisi myös kunnioittaa puolisonsa halua ihanaan avioelämään, läheisyyteen ja puolisoiden välisen fyysisen rakkauden osoitukseen?

Kuka pettikään lupauksen?

Niin??

Vierailija
18/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sankari petti raskaana olevaa vaimoaan, jolla oli lyhyt aika synnytykseen. Kolmen naisen kanssa risteilyllä.

Ettäs kehtasikin vaimo pihdata. Kurja pihtari.

Toinen sankari petti vaimoaan kaikilla työmatkoilla. Pihtarinainen huolehti yksin kodista ja lapsista miehen tehdessä matkatöitä.

Ettäs kehtasikin vältellä miehen huomiota. Kurja pihtari.

Parhaimmat miehet tietenkin pieksävät pihtaripuolisoitaan, jos näitä ei seksi innosta.

Vierailija
19/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se tulikin. Parisuhde nähdään vain ja ainoastaan naisen lasien läpi.

Ja naisista tulee samanlaisia hermoraunioita kuin pikkulapsista, joilta on otettu lelut ja karkit pois, kun ei puhuta vain ja ainoastaan heidän "ongelmista"

Vierailija
20/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pihtaavat ja monet naiset kärsivät.

Milloin on stressiä tms., niin eipä mikään onnistu.