Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorilla miehillä kiire perheen perustamiseen!

Vierailija
15.01.2013 |

Ole 30 vuotias nainen ja ollut sinkkuna nyt vuoden. Vuoden aikana on ollut kaksi suhteen yritystä eri miehen kanssa jotka molemmat ovat loppuneet miehen kovaan kontrolloimisen haluun, mustasukkaisuuteen ja muutaman kuukauden sisään olisi pitänyt muuttaa heti yhteen ja mielellään vauva heti tulolleen! Miehet ovat olleet toinen 34v, toinen 36v. Itse haluan rauhassa seurustella ja mielellään vielä olla naimisissa ennen perheen perustamista. Ei minullakaan aikaa tuhottomasti ole mutta näillä miehillä näyttää olevan todella kiire. Olin aina ennen luullut että naiset on niitä jotka painostaa!

Nyt olen parisuhteessa 38 vuotiaan miehen kanssa jonka kanssa tein heti aluksi selväksi että rauhassa edetään ja tämä sopii miehelle. Mutta muutaman vuoden päästä hänkin haluaa perheen.

Onko muilla kokemuksia tällaisista miehistä jotka haluavat isäksi ja nopeasti?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli samaan aikaan alettiin toivoa lasta, mutta mulle olisi riittänyt kolme lasta, vaan mies niin toivoi lisää, että vielä neljäs saatiin ja varmaan vieläkin lisää haluaisi, mutta mulle riittää ehdottomasti jo nämä nykyiset pallerot.

Tosin minä lähdinkin jo töihin takas, kun nuorin oli 5kk ja mies sai jäädä hoitamaan. :)

Vierailija
2/15 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan luulin että tarkoitit parikymppisiä. Yli kolmekymppiset ovat ihan aikuisia, selkeästi lisääntymisiässsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan tiennyt tuosta...omassa tuttavapiirissäni on paljon vapaaehtoisesti lapsettomia, joten en juuri painostajia tunne. Mutta ainoa jonka tiedän on kyllä just se tyypillenen 24-v. nainen, joka jatkuvasti puhuu siitä kuinka parin vuoden päästä lapsi on tehtävä - ja mies on ihan kauhuissaan kun on jo ajat sitten kertonut ettei halua lapsia.

Mikähän ihme sitouttamisjuttu tuo tosiaan on? Vaikka haluaisikin lapsia, pakkoko se olisi heti tehdä kun voi :o Toki on hyvä jos tehdään selväksi heti seurustelun alussa että "joskus" haluaa lapsia jos näin on, mutta en tajua yhtään tuota kiirettä. Kai kumppanin kanssa pitäisi voida olla yhdessä ainakin muutama vuosi jotta oppii tuntemaan hänet kunnolla ja päättämään onko kyseessä edes se henkilö jonka kanssa lapsen haluaa.

Vierailija
4/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset ole ainoita, jotka haluavat lapsia suhteellisen nuorina ;)

Myös miehet voivat haluta lapsia ennen tiettyä ikää.

Vierailija
5/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuota miestä voi kyllä hätäisyydestä syyttää. Kyllä tuo muutama vuosi seurustelua pitäisi jo riittää selvittämään sinulle haluatko lapsen. Olet jo 30 joten sinulla ei ole enää aikaa hukattavaksi. Reilumpaa olisi tehdä jo heti suhteen aluksi tehdä selväksi ettet välttämättä halua lasta. Jos mies taas haluaa perheen hän voi unohtaa sinut ja etsiä naisen joka haluaa myös perustaa perheen.

Vierailija
6/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännön taso on ihan toinen.

Vierailija
7/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nettideittipalstoilla olen kyllä huomannut vähän samankaltaisia juttuja. Toki voidaan keskustella onko 34-38-vuotiaat miehet enää niin kovin nuoria suhteessa perheen perustamiseen.

Mutta oma kokemukseni siis on, että kolmekymppiset miehet ovat joko tai -tyyppejä. Joko todella sinkkuja pelimiehiä tai sitten tosiaan noita hiukan jo epätoivoisia, jotka haluavat perheen mahdollisimman nopeasti. Kolmessakympissä alkaa tietysti biologinen kello tikittää, mutta nykyisin kun on hoitojakin yms. apukeinoja saatavilla niin en ymmärrä miksi pitää noin paljon kiirehtiä. Ymmärrän että tässä iässä tietää jo tarkemmin mitä haluaa, mutta haluaisin silti nauttia parisuhteesta ja tutustua siihen mieheen kunnolla mielellään parin kolmen vuoden ajan ennen kuin lapsia tulee yhtälöön mukaan.

Vierailija
8/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuota miestä voi kyllä hätäisyydestä syyttää. Kyllä tuo muutama vuosi seurustelua pitäisi jo riittää selvittämään sinulle haluatko lapsen. Olet jo 30 joten sinulla ei ole enää aikaa hukattavaksi. Reilumpaa olisi tehdä jo heti suhteen aluksi tehdä selväksi ettet välttämättä halua lasta. Jos mies taas haluaa perheen hän voi unohtaa sinut ja etsiä naisen joka haluaa myös perustaa perheen.

Kyse ei olekkaan siitä etten tiedä haluanko lapsia. Haluan minä perheen ja mielellään muutaman vuoden päästä. MUTTA ihmettelin vain miksi se perhe olisi pitänyt perustaa samantien muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen näiden edellisten kanssa.

Vierailija
9/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30-vuotiaat ei mun mielestä kuulu kategoriaan "nuoret miehet". Luulin että tarkoitit n.20-vuotiaita miehiä (joista muuten yllättävän moni on isä).

Vierailija
10/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla ?? Mieheni halusi 16vuotiaana jo isäksi ja minä äidiksi. Sitten 18vuotiaina meillä oli lapsi... Enkä kadu !!! Lapsi maailman paras ikinä, parisuhde hyvä ja olemme onnellisia :) haluamme molemmat lapset nuorina. Ja sitä nuoruutta silti eletään :)

Vierailija
11/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todenneet, että suhteet happanevat ajan myötä, joten lapset on tehtävä joko nopeasti tai niitä ei tehdä ollenkaan, kun pari alkaa piehtaroida parisuhteensa ongelmissa ja lopulta eroaa.

Vierailija
12/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että puhuit jostain 20-25-30-vuotiaista miehistä. Mielestäni 34-vuotiaat ja 36-vuotiaat miehet ovat aivan normaali-ikäisiä perheenperustamisen suhteen.

Vierailija
13/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tarkoitit n.20-vuotiaita miehiä (joista muuten yllättävän moni on isä).

Ei taida kyllä yllättävän moni olla. Olikohan jossain tilastossa joskus, että 20-vuotiaista miehistä oliko yksi sadasta vai yksi viidestäsadasta isä.

Vierailija
14/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hirveän pikaisesti haluaa tutustumisen jälkeen "asettaa naisen aloilleen" ja sitoa kotiin ja äitiyteen, lienee kyse kontrolloinninhalusta.

Samaan kategoriaan menee tuo mustasukkaisuuskin.

Eli älä missään nimessä suostu pamahtamaan paksuksi liian aikaisin ja jäämään kotiin sellaisen miehen lapsen kanssa jota hädin tuskin tunnet, samalla kun mies luo uraa ja panee sihteeriään.

Älä anna miehelle sitä valta-asemaa sinuun nähden että joudut äitinä laittamaan koko loppuelämäsi ajan lapsen edun itsesi edelle, ellet todella tunne miestä ja luota häneen.

Muuten hän käyttää äitiyttäsi kontrolloinnin välineenä (mm.taloudellisesti) ja sairas valtapeli hänen puoleltaan alkaa.

Rakkaudesta ei tietoakaan.

Vierailija
15/15 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole :D