Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pihtaajat suuttuvat pettämisestä?

Vierailija
25.01.2013 |

Täällä on hirveän monta naista, jotka selittävät että seksiin painostaminen on väkivaltaa ja väärin ja että mies ei saa suuttua naisen haluttomuudesta. Jopa sellaisia naisia on tänne kirjoitellut, jotka eivät halua miestään ollenkaan ja ahdistuvat aina kun joutuvat "antamaan". Kuitenkaan nämä ihmiset eivät halua erota.

Miksi miehen pettäminen sitten loukkaa naisia? Mikä siinä on väärin, että ei enää jaksa tulla torjutuksi? Että haluaa kokea itsensä haluttavaksi? Että haluaa tyydyttää naisen joka haluaa miestä? Että haluaa tuntea himoa? Että haluaa saada huipun toisen ihmisen kanssa?

Keneltä se on pois?

Jos ei kerran kiinnosta seksi ja halut eivät kohtaa, miksi täytyy pakottaa toinenkin tylsämieliseksi itsensä inhoajaksi? Miksi täytyy hyväksyä se, että on naisen silmissä epähaluttava?

Luultavasti ne naisenkin halut kasvaisivat, jos miehelle antaisi vapaan luvan metsästää parempaa. Ainakin kaikissa "rakkauden kulttuureissa", kuten Ranskassa viriili elämä myöhäisiälle asti perustuu juuri siihen, että vain luusereilla on pelkästään toisensa.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miksi pihtaaja suuttuu pettäjälle on suorastaan turha.

Tietenkin suuttuu. Pihtaaminen on vallankäyttöä ja jos sitten toinen pettää, niin sehän tarkoittaa vain sitä, että pihtaajan yritys alistaa toista on epäonnistunut.

Ihmiselle, joka haluaa alistaa ja nöyryyttää toista ei varmaan pahempaa olekaan kuin se, että toinen ei alistukaan. Päivän selvää siis, että siitä suuttuu.

Sukupuolella tässä ei edes ole merkitystä.

Vierailija
22/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat yksi ihmisen perustarpeista, ja on hirvittävän julmaa kieltää ne toiselta osapuolelta kokonaan parisuhteessa, jos ei itse koe tarvitsevansa niitä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta sellaisesta... Vain pihtaavasta miehestä.

Ja silti piti tulla tuubaansa länkyttämään.

Mitä uutta nyt sitten toit keskusteluun ja miten nyt voimme tähän nyt vastata.

No, kerro kokemukista pihtaavasta miehestä?! Oletteko pohtineet mikä sen laukaisi, kaunko sitä on kestänyt, aiheuttaako se riitaa tai erimielisyyksiä, onko teillä aikaa seksille, onko suhteessanne parantamisen varaa, tarvitsetteko ulkopuolista apua...

Vierailija
24/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro kokemukista pihtaavasta miehestä?! Oletteko pohtineet mikä sen laukaisi, kaunko sitä on kestänyt, aiheuttaako se riitaa tai erimielisyyksiä, onko teillä aikaa seksille, onko suhteessanne parantamisen varaa, tarvitsetteko ulkopuolista apua...

Mies käytti valtaa. Tiesi, että seksi on mulle tärkeää, joten kiristi sillä. Kun olin tarpeeksi hyvä ja kiltti pikkuvaimo, niin saattoi heittää armopalan.

Nykyään tuo tyyppi on ex-mies.

Vierailija
25/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tapahtuu toisen selän takana ja on epärehellistä ja kieroa. Toisella o

Ei ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen ku pihtaamiseata kärsivällä. Hän voi aina ottaa Aasian puheeksi ja muuttaa itsekin asioita.

Myös vallankäyttöä on muitakin kun pihtaaminen. Parisuhde on niin monen tekijän kauppa, et voihan olla et tällä pihtaajalla ei ole muuta keinoa. Jos toinen kerta kaikkiaan on täys p. Niin kukapa siinä haluais yhtään mitään.

P.s. Ei aina kannata vain syyllistää naisia vaan miettiä mielummin asiaa pintaa syvemmältä. Parisuhde monen tekijän kauppa

Vierailija
26/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti piti tulla tuubaansa länkyttämään.

Mitä uutta nyt sitten toit keskusteluun ja miten nyt voimme tähän nyt vastata.

Vierailija
27/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei, mutta ap:lla on pointti. Puolison seksuaalinen tyydyttäminen kuuluu mielestäni aviovelvollisuuksiin, niin miehen kuin naisen. Ja mun mielestä on aika käsittämätöntä että joku ajattelee toisin. Mun mieheni ainakin jo ääneen ilmoittaa pitävänsä mut tyytyväisenä myös sängyssä, ettei vaimon tarvi harhautua :)

ja toisen kunnioittaminen.

on lupausten pettämistä. Seksi kuuluu avioliittoon. Jos toinen ei sitä anna niin hän on jo pettänyt toisen

Vierailija
28/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pihtaavat ja monet naiset kärsivät.

Milloin on stressiä tms., niin eipä mikään onnistu.

On eri asia että penis ei seiso kuin se että ei anna seksiä. Mies ei voi sille mitään jos ei seiso. Sitä vaan pahentaa vaatimukset seksistä. Silloin pitää vaan harrastaa seksiää muulla tavalla.

Eri asia on jos ei anna mitään seksiä. Se on törkeätä

Vierailija
29/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei, mutta ap:lla on pointti. Puolison seksuaalinen tyydyttäminen kuuluu mielestäni aviovelvollisuuksiin, niin miehen kuin naisen. Ja mun mielestä on aika käsittämätöntä että joku ajattelee toisin. Mun mieheni ainakin jo ääneen ilmoittaa pitävänsä mut tyytyväisenä myös sängyssä, ettei vaimon tarvi harhautua :)

on lupausten pettämistä. Seksi kuuluu avioliittoon. Jos toinen ei sitä anna niin hän on jo pettänyt toisen

Kyllä.Mutta.Jos oletetaan että pihtaava puoliso kaikesta huolimatta luottaa puolisoonsa,EIKÄ hyväksy uskottomuutta ja se on pettämistä suunnittelevalla miehellä tiedossa, niin on oikein ja rehellistä nostaa kissa pöydälle ja sanoa että minä lähden nyt vierasta köyriin kun sinä et anna. Eikä niin että käydään vieraissa toisen tietämättä. Pitää erota.Piste.Vaikka olis velkaa ja lapsia niin näin on. Puolison kuuluu tietää jos toinen käy vieraissa.

Ehkäpä tästä voidaan yhdessä sopia.

Vierailija
30/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset tästä vähän kasvavat. Eikä minua edes haittaa vaikka jäisin kiinni.

Vierailija
31/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain naiseto pihtaa?! kyllä meillä se on mies! ja eihän hän edes halaa saatika pussaa enää.

Tässä se tulikin. Parisuhde nähdään vain ja ainoastaan naisen lasien läpi.

Ja naisista tulee samanlaisia hermoraunioita kuin pikkulapsista, joilta on otettu lelut ja karkit pois, kun ei puhuta vain ja ainoastaan heidän "ongelmista"

Eiköhän kyse ollut tuosta yleistämisestä, joka ei toimi kun tämä nyt on molemmin puolista.

Eli nää ihmiset ei pidä mielekkäänä keskustella näitä jää asioina sen takia.

P.s. Miehet tekee ihan samaa.. ;)

Vierailija
32/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ihan hyvä näin, eikä kaipaa muutosta. Seksiä meillä ehkä (korkeintaan) kerran kuussa, eikä muutakaan läheisyyttä juuri sen enempää. Ja tosiaan, mies on kuitenkin ollut ennen ihan viriili ja hänellä ollut hyvinkin vilkas seksielämä nuorempana (meilläkin oli alkuaikoina). Ikää miehellä nyt siis 35v.

Joten olen eri mieltä siitä ettei kukaan halua olla haluton. Mieheni ilmeisesti haluaa, pakkohan minun on uskoa jos hän näin sanoo. Mitä vaihtoehtoja minulle sitten jää, jos en petä? Seksuaalisten halujen kieltäminen on vaihtoehto, jota tässä olenkin toteuttanut jo useamman vuoden ajan. Mutta huomaan, että olen tullut tässä vuosien aikana myös katkeraksi. Minulla on miestäni kohtaan paljon piilovihaa.

Meillä on pienet lapset, olen aika varma että ilman lapsia olisin jo eronnut. Ja on hyvin todennäköistä että ero tulee jossain vaiheessa. Mutta ei pettäminenkään varmaan tuntuisi edes pahalta. Käytännössä en vaan tiedä miten sellainen tulisi onnistumaan, koska en kuitenkaan haluaisi jäädä kiinni.

ja eroa? Sano että jos seksiä ei tule niin eroat. Älä alennu pettämiseen.

Vierailija
33/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- avoimuus on puuttunut, eli ei ole keskusteltu seksihaluista toisen naisen kanssa

- koska mies ei ota eroa, vaan pettää ja pysyy yhdessä pihtaajan kanssa

Vierailija
34/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.Mutta.Jos oletetaan että pihtaava puoliso kaikesta huolimatta luottaa puolisoonsa,EIKÄ hyväksy uskottomuutta ja se on pettämistä suunnittelevalla miehellä tiedossa, niin on oikein ja rehellistä nostaa kissa pöydälle ja sanoa että minä lähden nyt vierasta köyriin kun sinä et anna. Eikä niin että käydään vieraissa toisen tietämättä. Pitää erota.Piste.Vaikka olis velkaa ja lapsia niin näin on. Puolison kuuluu tietää jos toinen käy vieraissa.

Ehkäpä tästä voidaan yhdessä sopia.

Mutta kyllä pihtaaminen on sen verran törkeää että moni ei viitsi kertoa. Varsinkin jos siitä seuraa ero, taloudellinen tuho ja lapsien kärsimys

Vierailija
35/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sankari petti raskaana olevaa vaimoaan, jolla oli lyhyt aika synnytykseen. Kolmen naisen kanssa risteilyllä.

Ettäs kehtasikin vaimo pihdata. Kurja pihtari.

Toinen sankari petti vaimoaan kaikilla työmatkoilla. Pihtarinainen huolehti yksin kodista ja lapsista miehen tehdessä matkatöitä.

Ettäs kehtasikin vältellä miehen huomiota. Kurja pihtari.

Parhaimmat miehet tietenkin pieksävät pihtaripuolisoitaan, jos näitä ei seksi innosta.

nyt itse raskaana ollessani ihmettelen kuinka yleistä seksittömyys on raskausaikana. Mulla kolmas raskaus ja aina ollut normaali seksielämä synnytykseen asti, ellei jopa kiihkeämpi. En ihmettele, että miehet niin usein sortuvat vieraisiin juurikin raskausaikana.

Vierailija
36/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun avioliitto on keksitty, siihen ei ole osattu yhdistää sitä, miten ihmisen psyyke/fysiikka toimii.

Avioliitto on paperipala.

Vierailija
37/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset tästä vähän kasvavat. Eikä minua edes haittaa vaikka jäisin kiinni.

Vierailija
38/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.Mutta.Jos oletetaan että pihtaava puoliso kaikesta huolimatta luottaa puolisoonsa,EIKÄ hyväksy uskottomuutta ja se on pettämistä suunnittelevalla miehellä tiedossa, niin on oikein ja rehellistä nostaa kissa pöydälle ja sanoa että minä lähden nyt vierasta köyriin kun sinä et anna. Eikä niin että käydään vieraissa toisen tietämättä. Pitää erota.Piste.Vaikka olis velkaa ja lapsia niin näin on. Puolison kuuluu tietää jos toinen käy vieraissa. Ehkäpä tästä voidaan yhdessä sopia.

Mutta kyllä pihtaaminen on sen verran törkeää että moni ei viitsi kertoa. Varsinkin jos siitä seuraa ero, taloudellinen tuho ja lapsien kärsimys

ja kärsimykset on pienempiä kun eron tekee ensin.Perustelen sen sillä että sitten kun esim mies on jäänyt kiinni niin naisen raivo ja kosto voi olla karsea.

Vierailija
39/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miksi pihtaaja suuttuu pettäjälle on suorastaan turha.

Tietenkin suuttuu. Pihtaaminen on vallankäyttöä ja jos sitten toinen pettää, niin sehän tarkoittaa vain sitä, että pihtaajan yritys alistaa toista on epäonnistunut.

Ihmiselle, joka haluaa alistaa ja nöyryyttää toista ei varmaan pahempaa olekaan kuin se, että toinen ei alistukaan. Päivän selvää siis, että siitä suuttuu.

Sukupuolella tässä ei edes ole merkitystä.

Miksi kukaan ei lähde liikkeelle ikinä siitä, että pihtaajallakin voi olla jokin syy?

Miksi näissäkin keskusteluissa pihtaaja on se ensimmäinen väärintekijä??

Mistä te sen tiedätte?

ei se pettävä ole aina uhri vaikka itse aina niin kuvitteleekin ja esittää olevansa!

Vierailija
40/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ihan hyvä näin, eikä kaipaa muutosta. Seksiä meillä ehkä (korkeintaan) kerran kuussa, eikä muutakaan läheisyyttä juuri sen enempää. Ja tosiaan, mies on kuitenkin ollut ennen ihan viriili ja hänellä ollut hyvinkin vilkas seksielämä nuorempana (meilläkin oli alkuaikoina). Ikää miehellä nyt siis 35v.

Joten olen eri mieltä siitä ettei kukaan halua olla haluton. Mieheni ilmeisesti haluaa, pakkohan minun on uskoa jos hän näin sanoo. Mitä vaihtoehtoja minulle sitten jää, jos en petä? Seksuaalisten halujen kieltäminen on vaihtoehto, jota tässä olenkin toteuttanut jo useamman vuoden ajan. Mutta huomaan, että olen tullut tässä vuosien aikana myös katkeraksi. Minulla on miestäni kohtaan paljon piilovihaa.

Meillä on pienet lapset, olen aika varma että ilman lapsia olisin jo eronnut. Ja on hyvin todennäköistä että ero tulee jossain vaiheessa. Mutta ei pettäminenkään varmaan tuntuisi edes pahalta. Käytännössä en vaan tiedä miten sellainen tulisi onnistumaan, koska en kuitenkaan haluaisi jäädä kiinni.

ja eroa? Sano että jos seksiä ei tule niin eroat. Älä alennu pettämiseen.

En vaan voi erota vielä. En voi alkaa pompottamaan noin pieniä lapsia äidiltä isälle ja taas takaisin viikon välein. En voisi kuvitellakaan olevani erossa jouluja noin pienistä lapsista. Meillä kuitenkin tilanne se, ettei riidellä jatkuvasti ja arki sujuu ihan ok. Jos vain pettäisin miestäni hänen tietämättään, niin ketä siinä satuttaisin? Kysyn vaan.