Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pihtaajat suuttuvat pettämisestä?

Vierailija
25.01.2013 |

Täällä on hirveän monta naista, jotka selittävät että seksiin painostaminen on väkivaltaa ja väärin ja että mies ei saa suuttua naisen haluttomuudesta. Jopa sellaisia naisia on tänne kirjoitellut, jotka eivät halua miestään ollenkaan ja ahdistuvat aina kun joutuvat "antamaan". Kuitenkaan nämä ihmiset eivät halua erota.

Miksi miehen pettäminen sitten loukkaa naisia? Mikä siinä on väärin, että ei enää jaksa tulla torjutuksi? Että haluaa kokea itsensä haluttavaksi? Että haluaa tyydyttää naisen joka haluaa miestä? Että haluaa tuntea himoa? Että haluaa saada huipun toisen ihmisen kanssa?

Keneltä se on pois?

Jos ei kerran kiinnosta seksi ja halut eivät kohtaa, miksi täytyy pakottaa toinenkin tylsämieliseksi itsensä inhoajaksi? Miksi täytyy hyväksyä se, että on naisen silmissä epähaluttava?

Luultavasti ne naisenkin halut kasvaisivat, jos miehelle antaisi vapaan luvan metsästää parempaa. Ainakin kaikissa "rakkauden kulttuureissa", kuten Ranskassa viriili elämä myöhäisiälle asti perustuu juuri siihen, että vain luusereilla on pelkästään toisensa.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei olekkaan täyttä valtaa toisen yli

Vierailija
42/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pihtaajamiehellä välttämättä ole mitään vaikeuksia saada seisokkia.

Miehet pihtaavat ja monet naiset kärsivät.

Milloin on stressiä tms., niin eipä mikään onnistu.

On eri asia että penis ei seiso kuin se että ei anna seksiä. Mies ei voi sille mitään jos ei seiso. Sitä vaan pahentaa vaatimukset seksistä. Silloin pitää vaan harrastaa seksiää muulla tavalla.

Eri asia on jos ei anna mitään seksiä. Se on törkeätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei, mutta ap:lla on pointti. Puolison seksuaalinen tyydyttäminen kuuluu mielestäni aviovelvollisuuksiin, niin miehen kuin naisen. Ja mun mielestä on aika käsittämätöntä että joku ajattelee toisin. Mun mieheni ainakin jo ääneen ilmoittaa pitävänsä mut tyytyväisenä myös sängyssä, ettei vaimon tarvi harhautua :)

ja toisen kunnioittaminen.

on lupausten pettämistä. Seksi kuuluu avioliittoon. Jos toinen ei sitä anna niin hän on jo pettänyt toisen

Enkä kuvittele että mulla olis mieheni kehoon joku käyttöoikeus. Seksissä pitää molempien olla mukana. Ei miehellä/vaimolla mitään hyväksikäyttöoikeutta ole. Jos seksiä ei ole ja se ahdistaa niin sitten erotaan. Ei toisen rikos oikeuta itseä tekemään rikosta.

Vierailija
44/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään siitä että pihtaaja olisi aina "aloitteellinen" eli se eka joka toimii ikävästi? Mutta ei myöskään voi aina sanoa, että pihtaajat olisivat niitä uhreija joilla ei ole muita keinoja käytössä. Ja usein on syytä molemmissa osapuolissa...

Pettäminen tapahtuu toisen selän takana ja on epärehellistä ja kieroa. Toisella o

Ei ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen ku pihtaamiseata kärsivällä. Hän voi aina ottaa Aasian puheeksi ja muuttaa itsekin asioita.

Myös vallankäyttöä on muitakin kun pihtaaminen. Parisuhde on niin monen tekijän kauppa, et voihan olla et tällä pihtaajalla ei ole muuta keinoa. Jos toinen kerta kaikkiaan on täys p. Niin kukapa siinä haluais yhtään mitään.

P.s. Ei aina kannata vain syyllistää naisia vaan miettiä mielummin asiaa pintaa syvemmältä. Parisuhde monen tekijän kauppa

Vierailija
45/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin tai näin. Parisuhde on AINA kahden kauppa. Pitäisikin aina miettiä pelkän yhden osapuolen syyllistämisen sijaan, olisiko kummassakin vikaa.

Onhan tämäkin asia huomattavasti monimutkaisempi, kuin että paha mies(nainen) aina silkkaa pahuuttaan pettää kilttiä naista(miestä). Maailma on niin mustavalkoinen vain jos näemme sen pelkästään toisen osapuolen lasien läpi.

Olen minäkin kuullut tuntemattomalta miehen ystävältä, että hän tietää minusta ihan kaiken. Todella hämmentävä tilanne ja ystävällä oli varsin yksipuolinen käsitys meidän ongelmista. Hän tiesi vain sen toisen puolen ja surkuteli sitä.

Vierailija
46/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ihan hyvä näin, eikä kaipaa muutosta. Seksiä meillä ehkä (korkeintaan) kerran kuussa, eikä muutakaan läheisyyttä juuri sen enempää. Ja tosiaan, mies on kuitenkin ollut ennen ihan viriili ja hänellä ollut hyvinkin vilkas seksielämä nuorempana (meilläkin oli alkuaikoina). Ikää miehellä nyt siis 35v.

Joten olen eri mieltä siitä ettei kukaan halua olla haluton. Mieheni ilmeisesti haluaa, pakkohan minun on uskoa jos hän näin sanoo. Mitä vaihtoehtoja minulle sitten jää, jos en petä? Seksuaalisten halujen kieltäminen on vaihtoehto, jota tässä olenkin toteuttanut jo useamman vuoden ajan. Mutta huomaan, että olen tullut tässä vuosien aikana myös katkeraksi. Minulla on miestäni kohtaan paljon piilovihaa.

Meillä on pienet lapset, olen aika varma että ilman lapsia olisin jo eronnut. Ja on hyvin todennäköistä että ero tulee jossain vaiheessa. Mutta ei pettäminenkään varmaan tuntuisi edes pahalta. Käytännössä en vaan tiedä miten sellainen tulisi onnistumaan, koska en kuitenkaan haluaisi jäädä kiinni.

mutta tuossa on kaksi vaihtoehtoa. Joko mies pettää tai sitten hänellä on liian alhaiset testosteronitasot.

Vierailija
47/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta sellaisesta... Vain pihtaavasta miehestä.

Ja silti piti tulla tuubaansa länkyttämään.

Mitä uutta nyt sitten toit keskusteluun ja miten nyt voimme tähän nyt vastata.

No, kerro kokemukista pihtaavasta miehestä?! Oletteko pohtineet mikä sen laukaisi, kaunko sitä on kestänyt, aiheuttaako se riitaa tai erimielisyyksiä, onko teillä aikaa seksille, onko suhteessanne parantamisen varaa, tarvitsetteko ulkopuolista apua...

Ja sama haluttoman naisen kohdalla? Kunhan ilkeyttään..

Vierailija
48/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään siitä että pihtaaja olisi aina "aloitteellinen" eli se eka joka toimii ikävästi? Mutta ei myöskään voi aina sanoa, että pihtaajat olisivat niitä uhreija joilla ei ole muita keinoja käytössä. Ja usein on syytä molemmissa osapuolissa...

Pettäminen tapahtuu toisen selän takana ja on epärehellistä ja kieroa. Toisella o

Ei ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen ku pihtaamiseata kärsivällä. Hän voi aina ottaa Aasian puheeksi ja muuttaa itsekin asioita.

Myös vallankäyttöä on muitakin kun pihtaaminen. Parisuhde on niin monen tekijän kauppa, et voihan olla et tällä pihtaajalla ei ole muuta keinoa. Jos toinen kerta kaikkiaan on täys p. Niin kukapa siinä haluais yhtään mitään.

P.s. Ei aina kannata vain syyllistää naisia vaan miettiä mielummin asiaa pintaa syvemmältä. Parisuhde monen tekijän kauppa

Ja olen samaa mieltä et vika molemmissa, mut ajatus et toisen väärin toimiminen oikeuttaa toisen toimimaan väärin on itelleni vieras.

Vierailija
49/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunnon ääntä. Harvoinhan ne pettävät ovat sitä mieltä että tekisivät mitään väärin. Kyllä se syy on muissa, enkä ihmettele.

Jos kykenee kylmästi noin itsekkääseen tekoon, tuskinpa muutenkaan toista ihmistä edes kykenee ajattelemaan.

Vierailija
50/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ihan hyvä näin, eikä kaipaa muutosta. Seksiä meillä ehkä (korkeintaan) kerran kuussa, eikä muutakaan läheisyyttä juuri sen enempää. Ja tosiaan, mies on kuitenkin ollut ennen ihan viriili ja hänellä ollut hyvinkin vilkas seksielämä nuorempana (meilläkin oli alkuaikoina). Ikää miehellä nyt siis 35v.

Joten olen eri mieltä siitä ettei kukaan halua olla haluton. Mieheni ilmeisesti haluaa, pakkohan minun on uskoa jos hän näin sanoo. Mitä vaihtoehtoja minulle sitten jää, jos en petä? Seksuaalisten halujen kieltäminen on vaihtoehto, jota tässä olenkin toteuttanut jo useamman vuoden ajan. Mutta huomaan, että olen tullut tässä vuosien aikana myös katkeraksi. Minulla on miestäni kohtaan paljon piilovihaa.

Meillä on pienet lapset, olen aika varma että ilman lapsia olisin jo eronnut. Ja on hyvin todennäköistä että ero tulee jossain vaiheessa. Mutta ei pettäminenkään varmaan tuntuisi edes pahalta. Käytännössä en vaan tiedä miten sellainen tulisi onnistumaan, koska en kuitenkaan haluaisi jäädä kiinni.

mutta tuossa on kaksi vaihtoehtoa. Joko mies pettää tai sitten hänellä on liian alhaiset testosteronitasot.

Mutta sanoo ainakin ettei edes kaipaa seksiä enempää, eikä mitään viitteitä sen suuntaisesta ole koskaan ollut.. Henkinen pettäminen voisi tullakin kysymykseen, mutta vaikea uskoa sitäkään että olisi vuosia ollut ihastunut johonkin eikä sen takia haluaisi seksiä kanssani. Halusi kuitenkin toisen lapsenkin. Tuo testosteroni-juttu on ollut mielessäni myös.

Ja miettinyt olen sitäkin että en vain herätä hänessä enää seksuaalisia tunteita, ja sen takia hänenkin seksuaalisuutensa on kuollut.. Jos näin on niin toivon että hän pettäisikin minua, niin ehkä sen jälkeen tajuaisi asioita ja myöntäisi ne itselleen?

Vierailija
51/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminenhän on oire jostakin.

Jos on hyvä suhde jossa toimii kommunikaatio, seksielämä, menee hyvin ja arki sujuu ja on hyvä yhteys niin ei siihen mahdu muut.

Vierailija
52/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei, mutta ap:lla on pointti. Puolison seksuaalinen tyydyttäminen kuuluu mielestäni aviovelvollisuuksiin, niin miehen kuin naisen. Ja mun mielestä on aika käsittämätöntä että joku ajattelee toisin. Mun mieheni ainakin jo ääneen ilmoittaa pitävänsä mut tyytyväisenä myös sängyssä, ettei vaimon tarvi harhautua :)

ja toisen kunnioittaminen.

on lupausten pettämistä. Seksi kuuluu avioliittoon. Jos toinen ei sitä anna niin hän on jo pettänyt toisen

Kyllä.Mutta.Jos oletetaan että pihtaava puoliso kaikesta huolimatta luottaa puolisoonsa,EIKÄ hyväksy uskottomuutta ja se on pettämistä suunnittelevalla miehellä tiedossa, niin on oikein ja rehellistä nostaa kissa pöydälle ja sanoa että minä lähden nyt vierasta köyriin kun sinä et anna. Eikä niin että käydään vieraissa toisen tietämättä. Pitää erota.Piste.Vaikka olis velkaa ja lapsia niin näin on. Puolison kuuluu tietää jos toinen käy vieraissa.

Ehkäpä tästä voidaan yhdessä sopia.

eikö ole aika oletettavaa, että toinen käy muualla köyrimässä jos toista kiinnosta? Tarvitseeko sitä erikseen kertoa? Mun mies ainakin tietää kuinka tärkeää seksi mulle on ja jos hommat lopettaisi, niin kyllä se tietäisi etten ilman jäisi :)

Vierailija
53/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminenhän on oire jostakin.

Jos on hyvä suhde jossa toimii kommunikaatio, seksielämä, menee hyvin ja arki sujuu ja on hyvä yhteys niin ei siihen mahdu muut.

Vierailija
54/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen aina ihmetellyt, miksi pitäisi löytää syyllinen?!

Vierailija
55/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen aina ihmetellyt, miksi pitäisi löytää syyllinen?!

Vierailija
56/96 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie ihan hirveästi energiaa. Eikö olisi parempi kekskittyä syihin, kuin seurauksiin.

Voisi kaikki osapuolet oppia itsestään jotakin, eikä vain syyllinen tekemästään virheestä.

Vierailija
57/96 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2013 klo 15:01"]

No, kerro kokemukista pihtaavasta miehestä?! Oletteko pohtineet mikä sen laukaisi, kaunko sitä on kestänyt, aiheuttaako se riitaa tai erimielisyyksiä, onko teillä aikaa seksille, onko suhteessanne parantamisen varaa, tarvitsetteko ulkopuolista apua...

Mies käytti valtaa. Tiesi, että seksi on mulle tärkeää, joten kiristi sillä. Kun olin tarpeeksi hyvä ja kiltti pikkuvaimo, niin saattoi heittää armopalan.

Nykyään tuo tyyppi on ex-mies.

Juuri näin toimii myös pihtaava nainen!!

Vierailija
58/96 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2013 klo 14:10"]

Täällä on hirveän monta naista, jotka selittävät että seksiin painostaminen on väkivaltaa ja väärin ja että mies ei saa suuttua naisen haluttomuudesta. Jopa sellaisia naisia on tänne kirjoitellut, jotka eivät halua miestään ollenkaan ja ahdistuvat aina kun joutuvat "antamaan". Kuitenkaan nämä ihmiset eivät halua erota.

Miksi miehen pettäminen sitten loukkaa naisia? Mikä siinä on väärin, että ei enää jaksa tulla torjutuksi? Että haluaa kokea itsensä haluttavaksi? Että haluaa tyydyttää naisen joka haluaa miestä? Että haluaa tuntea himoa? Että haluaa saada huipun toisen ihmisen kanssa?

Keneltä se on pois?

Jos ei kerran kiinnosta seksi ja halut eivät kohtaa, miksi täytyy pakottaa toinenkin tylsämieliseksi itsensä inhoajaksi? Miksi täytyy hyväksyä se, että on naisen silmissä epähaluttava?

Luultavasti ne naisenkin halut kasvaisivat, jos miehelle antaisi vapaan luvan metsästää parempaa. Ainakin kaikissa "rakkauden kulttuureissa", kuten Ranskassa viriili elämä myöhäisiälle asti perustuu juuri siihen, että vain luusereilla on pelkästään toisensa.

[/quote] niin tai naisen. Joskus voi olla toistekin päin.

Vierailija
59/96 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2013 klo 14:30"]

Haluton ei anna koska ei halua, taka-ajatuksena ei ole toisen satuttaminen, vallankäyttö tms.

[/quote] No tekeekös haluttomat sitten asialle KAIKKENSA? Lääkärissä käynnit (hormonitasojen tarkastukset), seksuaaliterapiassa käynnit ja terapeutin antamat harjoitukset? Antavatko he aikaa syttymiselle?!?

Nämä pitää ensisijaisesti tehdä.

Pihtaus on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
60/96 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me ihmiset ajattelemme eri tavalla. Minulla oli vaikeat raskaudet keskenmenouhkineen. Joten seksi oli vähäistä.

Mies sanoi, ettei ymmärrä kavereitaan, jotka käy vieraissa kun vaimo on raskaana. Nyrkkikyllikki on keksitty ja aikuisen miehen pitäisi pystyä muutama kuukausi pystyä tyytymään siihen, jos haluaa pitää perheensä ehjänä.

Mutta kuten sanoin, näin on miehet erilaisia. Minua on ex-avokki pettänyt, vaikka meillä oli todella kiihkeä seksielämä. Petti myös muitakin naisiaan. Joten ei se "antaminen"suojaa teitä pettämiseltä

[quote author="Vierailija" time="25.01.2013 klo 15:12"]

Eräs sankari petti raskaana olevaa vaimoaan, jolla oli lyhyt aika synnytykseen. Kolmen naisen kanssa risteilyllä.

Ettäs kehtasikin vaimo pihdata. Kurja pihtari.

Toinen sankari petti vaimoaan kaikilla työmatkoilla. Pihtarinainen huolehti yksin kodista ja lapsista miehen tehdessä matkatöitä.

Ettäs kehtasikin vältellä miehen huomiota. Kurja pihtari.

Parhaimmat miehet tietenkin pieksävät pihtaripuolisoitaan, jos näitä ei seksi innosta.

nyt itse raskaana ollessani ihmettelen kuinka yleistä seksittömyys on raskausaikana. Mulla kolmas raskaus ja aina ollut normaali seksielämä synnytykseen asti, ellei jopa kiihkeämpi. En ihmettele, että miehet niin usein sortuvat vieraisiin juurikin raskausaikana.