Hei treenaajat! Miten saada tällainen vartalo?
Osaatteko sanoa, että mitä tarvitsisi ja miten kauan menisi, että kroppa tulisi kutakuinkin tällaiseksi:
http://beautybikininow.blogspot.fi/2012/08/female-fitness-models-rock-s…
Kun nyt kroppani on suurinpiirtein tällainen:
http://www.google.fi/imgres?start=149&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&…
(eli laiha, mutta löysä olen)
Kommentit (51)
En uskoisi naiseksi! Toinen valokuva on parempi,mutta naisen vyötärö leveä!
Ristus mikä itsensä rakastaja, oikeasti.
että mikä tässä nyt oikein ketuttaa?
Olisiko sitten vähemmän "itsensä rakastamista" maata sohvalla ja vetää munkkia naamariin?
En mä noita tissejä tuossa kropassa himiöinytkään :D Tajuan kyllä, että treenaamalla ei tuu isoja bosia, vaan lähinnä ne saattavat huveta. Olen kuitenkin ollut suhteellisen pienirintainen aina, enkä ole isommista koskaan haaveillutkaan, joten se ei haittaisi.
-AP
Eksyihän yksi tällainen vihamielinen palstailija tähänkin ketjuun. Ei näköjään ketjua ilman yhtä avatutujaa.
-AP
että mikä tässä nyt oikein ketuttaa?
Olisiko sitten vähemmän "itsensä rakastamista" maata sohvalla ja vetää munkkia naamariin?
Onko ainoa vaihtoehto tuollaiselle itsensä palvomiselle joku munkin nassuttaminen ja lihominen? Ihan kilahtanutta. Monissa asioissa on olemassa se jonkinlainen kohtuuskin, vaikka toisaalta aivan se ja sama mulle mitä teet. Mun mielestä nainen joka ei osaa olla tyytyväinen brassimissin vartaloonsa, on hukannut jotain todella oleellista.
että mikä tässä nyt oikein ketuttaa? Olisiko sitten vähemmän "itsensä rakastamista" maata sohvalla ja vetää munkkia naamariin?
Onko ainoa vaihtoehto tuollaiselle itsensä palvomiselle joku munkin nassuttaminen ja lihominen? Ihan kilahtanutta. Monissa asioissa on olemassa se jonkinlainen kohtuuskin, vaikka toisaalta aivan se ja sama mulle mitä teet. Mun mielestä nainen joka ei osaa olla tyytyväinen brassimissin vartaloonsa, on hukannut jotain todella oleellista.
Siis hän sinun mielestäsi sekä rakastaa vartaloaan muttei kuitenkaan osaa olla tyytväinen siihen?? Hiukkasen ristiriitaisia nämä viesztisi.
-ohis
Kiinnosti vaan.Miehet eivät haaveile moisesta naiskropasta.Itsellesi voit rakentaa,vaikka mitä.
Tärkeintähän naisen elämässä on oltava miehen miellyttäminen.
Kiinnosti vaan.Miehet eivät haaveile moisesta naiskropasta.Itsellesi voit rakentaa,vaikka mitä.
Mut jospa sittenkin laittaisit ihan vaan oman sellupersekuvasi tänne näytille. Sitten voitaisiin ihan oikeesti neuvoa.
Tsemppiä aloitukseen! Erittäin paljon salitreeniä ja päälle vielä runsaasti aerobista. Siis oikeilla painoilla harjoittelua, ei pelkkiä "laitteita". Saliohjelmaa ei voi rakentaa, jos ei tiedä pohjakuntoa ja taustoja.
Pyydä joltain osaavalta saliohjelma ja lenkkeile/hiihdä/luistele/mitä vaan paljon. Kyllä tuollaisen voit saada, se vaatii vaan paljon työtä ja määrätietoisuutta. Älä anna periksi!
että voi ihan neuvoja antaa. Hah!
Ensin ihminen linkittää kauniin missin kuvan ja sanoo olevansa sen näköinen. Okei. Onhan sekin jo aika itserakasta mielestäni. No, moni olisi joka tapauksessa todella tyytyväinen niin kauniiseen vartaloon, joten tulee kommenttia että älä nyt ihmeessä tee itsestäsi mitään liian äärilleen treenattua ja kuivakkaa. Ne ovat vain mielipiteitä nekin, saathan sä tietenkin tehdä ihan mitä haluat.
Mutta siis tuo egoistisuus mikä koko ketjusta paistaa on minusta jotenkin niin luotaantyöntävää. Ehkä sä sitten olet tosi nuori, joku ihan kaksikymppinen vasta(?) mutta tämmöisen varttuneemman tädin mielestä tuo on vaan jotenkin hassua. Se on tavoite ja tosi hyvä asia kun ihminen rakastaa itseään ja on tyytyväinen vartalossaankin, mutta oma mielipiteeni on että hieman liiallisuuksiinkin se voi mennä.
Tämähän on mielipidepalsta, joten jos teet tuollaisen itseesi keskittyvän aloituksen, voit olettaa että saat muutakin kuin itsesi kehumista ja ylistämistä osaksesi vielä lisää. Ja ei, en ole itsekään lihava tai kovinkaan epäviehättävä, jos nyt luulit että kateus olisi motiivinani sanoa tämä mielipiteeni.
Eikö mikään vähemmän radikaali muutos riitä? Ainakaan miehen näkökulmasta tuo nainen ei ole kaunis. Joo, trimmattu saa olla, mutta koko olemuksen ei tarvitse näyttää ravihevoselta.
En ole missään kohdin sanonut rakastavani itseäni tai vartaloani. Olen toki suhteellisen tyytyväinen siihen. Olen onnellinen, että voin syödä mitä haluan, että olen terve, pystyn kävellä jne. Mietinnässä on vain kunnon treenaamisen aloittaminen muun elämäni ohessa, joka minulla siis oikeastikin on. Elämäni ei pyöri jatkuvasti oman kroppani ympärillä. Ikävää jos jotkut eivät pysty yhdistämään kuntoilua muuhun elämään. En mitenkään voi ymmärtää, että mitä pahaa tässä kaikessa on. Ja otsikkoon kirjoitin, että kenelle kysymykseni osoitin. Tällä pyrin siis siihen, että sellaiset ihmiset, joita aihe ei kiinnosta, eivät vaivaudu sitä edes avaamaan.
-AP
Tämä keittiöanalysointi ja paskanpuhuminen seuraa aina tälläisiä kysymyksiä.
Jos haluat tuollaisen kropan, seuraavat asiat ovat tärkeitä: treeni, ruokavalio ja lepo. Kuten täällä on sanottukin niin paljon treeniä se vaatii, todella paljon.
Mielestäni on hienoa, että ihmisillä on tavoitteita, eivätkä kaikki ole vaan haukkumassa muita, jos toinen yrittää jotain muuta. Panettelijoita on aina, älä välitä niistä.
aika kovaa punttitreeniä ainakin, sillä tuolla naisella on tosi vahvan näköset lihakset ja niitä et saa tommoseksi muokattua ilman kuntosaliharjoittelua. Rasvat näyttäisi olevan aika nollissa, eli herkuttelun voit unohtaa täysin. Luultavasti hyvin suppea ja tylsä ruokavalio tuon kuvan naisella. Rahkaa, tonnikalaa, raejuustoa, ananasta ja sitä rataa. Sitten sun pitää vielä laittaa silarit, sillä tuolla rasvaprosentilla ei enää ole aitoja tissejä ole.
ps. minusta alempi oli huomattavasti kauniimpi
Osa noista liikkeistä on aika hankalia, kannattaa opetella tekniikka ensin kunnolla ja käyttää pieniä painoja. Geeneistä riippumatta takaan hyvän lopputuloksen, jos oikeasti treenaat noin ja KOVAA.
Ei kannata pelästyä edes tuota maastovetoa, tosin se kannattaa opetella ohjauksessa. Se vahvistaa kroppaasi kokonaisvaltaisesti, jos teet sen oikein.
Pakkotoisto.com ja sieltä foorumilta punttimimmit :)4
Kanaa ja vihanneksia.