Miksi kansalaispalkkaa ei tule?
Sehän olis loistava juttu, ei tarttis tehdä töitä väkisin vaan voisi tehdä asioita mitkä oikeasti kiinnostaa. Pari "tonttua" nettona olis ok
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Öööööööööööööööööööööööööööh
Mitä ö? Ap
Olen parturikampaaja, ja niinä kuukausina kun käteen jää alle 1500€, niin saankohan minäkin kansalaispalkkaa?
Vai onko parempi lopettaa koko yritys, ja ottaa se kansalaispalkka lokkeilemalla?
Vierailija kirjoitti:
Olen parturikampaaja, ja niinä kuukausina kun käteen jää alle 1500€, niin saankohan minäkin kansalaispalkkaa?
Vai onko parempi lopettaa koko yritys, ja ottaa se kansalaispalkka lokkeilemalla?
Se kansalaispalkka tulis tuon lisäksi tietysti.
Jos jokin kansalaispalkka tai vastaava tulee, niin sen taso tulee olemaan sellainen, että pysyt juuri ja juuri hengissä. Kuten tukien tarkoitus pitäisikin olla.
Vierailija kirjoitti:
Just tuo olisi kansalaispalkan paras puoli: ei tarvisi kituuttaa töissä alle 2t eur palkalla vaan voisi tehdä jotain muuta
Äänestä sitä joka lupaa kansalaispalkan
Pelkkä olemassaolo toisten kiusana ja rasitteena ei riitä kansalaispalkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valtio pitää huolen omistaan
Palkkaa saat ns. töistä. Kannattaa kokeilla.
Vaadin kaikille vähintään 2500 joka kuukausi valtiolta rahaa. Oikeisto öyhöt ei vaan haluu ne haluu et me köyhinä vaa ollaa
Ken ei töitä tee, sen ei syömäänkään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuo olisi kansalaispalkan paras puoli: ei tarvisi kituuttaa töissä alle 2t eur palkalla vaan voisi tehdä jotain muuta
Ja mitä tekee. Kaljaa, viiniä biletystä,huumeita,pelaamista kännykällä jne. Onpa kehittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa?
Mitä väliä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu maksuhalukkuutta.
Poliitikkojen ongelma
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa saat ns. töistä. Kannattaa kokeilla.
Ei jaksa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valtio pitää huolen omistaan
Valtio on rahakasa,mihin työtätekevät pulittavat centtejään ja eurojaan.
Öööööööööööööööööööööööööööh