Arvioi oma markkina-arvosi
No niin ladyt, arvioikaapa nyt sitten oma markkina-arvonne. Kuinka korkealla asteikolla olette? Itse olen siellä "saunan taa tapettavaksi"-ryhmässä. Yli kolmekymppinen, kaksi lasta synnyttänyt lihava, selluliittinen ja aknearpinen lehmä. Laasanen kivittäis mut jos vastaan tulis. Onko muilla paremmin?
P.S. Olen silti naimisissa, mieheni on kai sokea ja hullu. Varatutkin saavat siis osallistua ja arvioida itseään.
Kommentit (135)
Miinukset:
- vähän löysä
- pienet boobsit
- selluliittiakin löytyy jo
- opiskelija (Ja vielä humanistisessa, hyi!)
- hiukan introvertti
- laiska siivoamaan
- ajoittain vihervasemmistolaisuuteen taipuvainen (ekstrahyi)
Plussat:
- alle 25, tosin tiukalle vetää
- ihan nätti
- pidän kokkaamisesta ja leipomisesta
- pidän kovasti suihinottamisesta
Eli ei taida tulla kiitettävää, ehkä joku kuus puol?
35-vuotta, lihava (165cm ja 92kg), selluliittia, perse roikkuu, tissit hyvät d-kupit, mutta nekin alkaneet roikkua, suutun helposti ja lepyn hitaasti, köyhä opiskelija (uuteen ammattiin), nätti naamasta ja tiukka pillu (sanoo mies), mutta nuo ei miinuksia paljon kata.
Olen siis naimisissa ja lapsia on kaksi.
Ikä nyt noin yleensä taitaa laskea. Toisaalta elämänviisautta tulee vuosien myötä lisää =) Yrittäkäämme ajatella positiivisesti!
Itse olen 29v kaksi lasta synnyttänyt, ja ainoa muutos minkä siitä suoranaisesti huomaan on että tissit riippuvat vähän alempana kun 4 vuotta sitten lapsettomana. Turposivat raskaus- ja imetysaikana aivan hillittömiksi, eivätkä siitä sitten enää täysin palautuneetkaan. Mutta kyllä kai lapsettomillakin painovoiman vaikutus alkaa näkyä jossain vaiheessa?
Muuten markkina-arvo näin kotiäitinä... No enpä tiedä. Pidän kyllä huolta ulkonäöstäni, eikä ylipainoakaan ole, mutta aika paljon elämä pyörii lasten ympärillä. Minulla ei ole mitään mielenkiintoisia harrastuksia, puheenaiheetkin pyörivät aika pitkälti kestovaipoissa ja unikoulussa. En koe olevani kovinkaan haluttava tällä hetkellä.
Huonoja puolia: sotkuisuus, ajoittainen saamattomuus ja äkkipikaisuus, olen välillä tosi paha suustani... Hyviä puolia: tykkään leipoa ja laittaa ruokaa, pidän seksistä ja olen kai ihan nättikin.
Numeroasteikolla tuskin kiitettävää tulisi, mutta ei ehkä ihan välttävääkään =)
Naisen markkina-arvossa on olennaista:
-Ulkonäkö
-Ikä
-Parisuhde/seksuaalihistoria (vähemmän on enemmän)
-Luonne
Koulutus, ammatti ja palkka ovat aika yhdentekeviä asioita. Akateemisuus ja hyvät tulot voivat olla jopa iso miinus (jos mies pienempituloinen/vähemmän koulutettu).
vääristynyt kuva itsestäni ja markkina-arvostani. Pidän itseäni lähinnä luojan lahjana miehille.
36vee, korkeasti koulutettu, hauskaa ja hyvää seuraa. Intohimoinen, helposti innostuva. Korkea yhteiskunnallinen asema, aktiivinen monella saralla.
Sanavalmis, oivaltavaa, välillä sivaltavaa huumoria. Flirtti kaikille, naisille, miehille, lapsille, kerrassaan valloittava luonne.
Kaunis, selkeät pehmeät piirteet. Aina huoliteltu, tilanteeseen sopiva meikki. Lyhyt, hieman pyöreä, pitkät paksut hiukset ja suuret täydelliset rinnat. Aktiivinen ja kokeilunhaluinen seksin suhteen, rakastan ottaa suihin ja saan orgasmin myös peppuseksissä.
Pari sektiota takana, lapsia. Pillu kunnossa ja kropasta näkyy edelleen vahva urheilutausta.
Osaan tehdä taivaallista ruokaa, ja pidän kauniin kodin siistinä.
Ja kaiken tämän lisäksi olen positiivisella tavalla tavallinen ja helposti lähestyttävä.
Arvio 9,5. Ja suurin miinus varmaan se, että jos kotoa en saa riittävästi seksiä, en epäröi hakea sitä muualta.
unohti mainita, ettei ole naimisissa pankin kanssa, vaan talo, auto, pelit ja vehkeet on kaikki 100%:sti omia.
Nuorena sain pari kännipanoa sentään joten onneksi en ole neitsyt sentään...
Niin on meillä eri prioriteetit :). Oma mielipiteeni on, että onneksi olen jäänyt ilman kuin että olis kännissä täytynyt...
Joissakin piireissä mun markkina-arvo voisi olla parempi kuin sun tuon takia.
joista minä EN taatusti huolisi miestä, siis jostain uskovaisista tai muuten vanhoillisista...
Itseasiassa meinasin lisätä tuon mainitsemasi asian omaan kommenttiini, mutta jäi pois. En tarkoittanut, että itsekään "noista piireistä" miestä haluaisin, vaan totesin vaan, että niitäkin on.
Jos oletettua markkina-arvoa mitataan, niin ei sitä voi perustaa ajatukselle, että on vain yhdenlaiset markkinat.
Kenen markkina-arvoa parantaa, että miettii itsestään vain ne negatiiviset puolet?
Miettikää nyt ne vahvuudet. Kaikkein kovin markkina-arvo on niillä, jotka uskovat itseensä vielä senkin jälkeen, kun joutuvat torjutuksi. Tosiasia on, että kaikki tulevat torjutuksi, mutta ei sen kannata miettiä itsestä johtuvaksi, oli vain väärä sille tyypille.
Ja oma markkina-arvo? En ole vapailla markkinoilla, eikä ole aikeita mittauttaa, mutta jos itse hinnoittelen itseni, laitan niin ison hintalapun kuin vaan tohdin. Kyllä sille maksaja löytyy, se perustuu niihin vahvuuksiini, ei heikkouksiin.
Naisen markkina-arvossa on olennaista:
-Ulkonäkö
-Ikä
-Parisuhde/seksuaalihistoria (vähemmän on enemmän)
-LuonneKoulutus, ammatti ja palkka ovat aika yhdentekeviä asioita. Akateemisuus ja hyvät tulot voivat olla jopa iso miinus (jos mies pienempituloinen/vähemmän koulutettu).
Jos on ollut vain yhden miehen kanssa, niin kompensoiko se tuota ulkonäkövaatimusta?
Sain muuten nuorempana aika hyvin miehet karkoitettua kertomalla että olin neitsyt (20-v). Että ehkä tuokaan ei sitten aina pidä paikkaansa.
typerin marttyroija-aines av:lla ei olisi ottanut tätäkin ketjua asenteella "no mä kai sit oon ihan hirvee kun..."
TArkoituksenaan siis osoittaa joko teoria ihan paskaksi tai sitten tuoda omaa erinomaisuuttaan esiin sille naisille kaikkein helpoimmalla tavalla eli korostamalla niitä huonoja puolia ja marttyroimalla, mikä on käsittämätötmän sairasta. No, oma on ongelmanne.
Oma markkina-arvoni on kunnossa: olen hoikka 43, akateeminen, hyvässä duunissa. Olen ikäiseni mutta siinä kohortissa saisin vielä hyvinkin seuraa. Ongelma: viimeksi föliin yritti myyntimies joka oli iso kaljamaha, silmälasit, alkava kalju, ei puhunut juuri mitään ja pituuskin oli alle 175 ja vaikutti suurimman osan aikaa treffejä vihaiselta.
Eli nainen hyvilläkään peruspekseillä ei saa juuri mitään. Miehet todella osaavat vaatia enemmän eivätkä marttyroi vaan menevät niin pitkälle kuin pystyvät. Toi ukko oli alle mun arvon mutta ei piitannut pätkääkään, joten siinä mielessä oli ihan reipas. Pystyisinpä samaan rohkeuteen. Tällä kertaa mäkin osasin olla kuitenkin jatkamatta pidemmälle vain silkkaa kiltteyttäni, kuten aiemmin elämässä olen tehnyt.
Nämä ovat ihan objektiivisia juttuja, rumuutta en suostunut uskomaan vuosiin mutta aika selväksi on tullut kuitenkin. Eli en sääli tässä itseäni.
Mutta eipä tuo häiritse sinänsä, minulla kun on kumppanina toinen omega.
Miehen olen aina halutessani saanut - ja pitänyt. Kaksi olen halunnut.
Minä olen 37v., akateemisesti koulutettu kahdenlapsen äiti. Tällä hetkellä kotiäitinä. Loistava ruuanlaittaja ja kodin ylläpitäjä. Olen mukava vaimo ja hyvä äiti. Kroppa on sopusuhtainen, urheilullinen, isot tissit ja pitkät jalat. Olen kohtuullisen älykäs ja perinyt ihan kivasti omaisuutta. Ei miljoonia kuitenkaan. Seksi kiinnostaa ja olen rehellinen ja luotettava.
Miinuksia ovat ohuet hiukseni, kasvoni ovat erikoiset, toiset pitävät kauniina toiset outona. Tällä hetkellä en ole töissä, eli elän miehen tuloilla koska omaisuuteni on kiinni asunnoissa. Ja varmaan joitakin ärsyttäviä luonteen piirteitä löytyy.
Iästä, lapsista jne huolimatta pidän itseäni arvossa. Arvioisin olevani 9+ markkinoilla.
36-vuotias, kolmen lapsen äiti. Paha miinus siis heti alkuun.Jos lähdetään kympistä, niin tässä vaiheessa ollaan numerossa 6.
MUTTA fyysisesti olen paljon paremmassa kunnossa kuin nuorempana, olen laihduttanut ja alkanut harrastamaan liikuntaa ja varmaan ulkonäköni puolelta päihitän monta nuorempaa. Päästään ehkä seiskaan.
Lisäksi rakastan seksiä, enkä siitä juuri koskaan kieltäydy. Luonteeltani olen myöskin kiltti ja säyseä. Joten arvioisin siis kympin asteikolla itseni 8, vaikkakin olen jo näille markkinoille melko vanha ja lapsiakin on.
36-vuotias, kolmen lapsen äiti. Paha miinus siis heti alkuun.Jos lähdetään kympistä, niin tässä vaiheessa ollaan numerossa 6.
MUTTA fyysisesti olen paljon paremmassa kunnossa kuin nuorempana, olen laihduttanut ja alkanut harrastamaan liikuntaa ja varmaan ulkonäköni puolelta päihitän monta nuorempaa. Päästään ehkä seiskaan.
Lisäksi rakastan seksiä, enkä siitä juuri koskaan kieltäydy. Luonteeltani olen myöskin kiltti ja säyseä. Joten arvioisin siis kympin asteikolla itseni 8, vaikkakin olen jo näille markkinoille melko vanha ja lapsiakin on.
Lisään vielä, että korkeasti koulutettukin olen. Muutan sittenkin oman asteikkoni 8+. :)
vääristynyt kuva itsestäni ja markkina-arvostani. Pidän itseäni lähinnä luojan lahjana miehille. 36vee, korkeasti koulutettu, hauskaa ja hyvää seuraa. Intohimoinen, helposti innostuva. Korkea yhteiskunnallinen asema, aktiivinen monella saralla. Sanavalmis, oivaltavaa, välillä sivaltavaa huumoria. Flirtti kaikille, naisille, miehille, lapsille, kerrassaan valloittava luonne. Kaunis, selkeät pehmeät piirteet. Aina huoliteltu, tilanteeseen sopiva meikki. Lyhyt, hieman pyöreä, pitkät paksut hiukset ja suuret täydelliset rinnat. Aktiivinen ja kokeilunhaluinen seksin suhteen, rakastan ottaa suihin ja saan orgasmin myös peppuseksissä. Pari sektiota takana, lapsia. Pillu kunnossa ja kropasta näkyy edelleen vahva urheilutausta. Osaan tehdä taivaallista ruokaa, ja pidän kauniin kodin siistinä. Ja kaiken tämän lisäksi olen positiivisella tavalla tavallinen ja helposti lähestyttävä. Arvio 9,5. Ja suurin miinus varmaan se, että jos kotoa en saa riittävästi seksiä, en epäröi hakea sitä muualta.
Minulla ikää 33, kaksi lasta. Olen korkeasti koulutettu mutta aika "tavallisessa" työssä eli miehet tuskin pitävät minua pelottavana. Olen kaikille mukava, tulen ihmisten kanssa helposti toimeen, ystävystyn helposti ja iso ystäväpiiri minulla onkin. Omasta mielestäni olen todella leppoisa, ihana ihminen. :)
160cm, 55 kg, tiimalasivartalo, tissit kokoa 70E (tosin vähän roikkuvat, mutta eivätkös ne väkisinkin kun eivät ole silikonia). Kropassa miinuksena selluliittia reisissä ja vähäsen vatsamakkaroita, mutta kokemusteni mukaan miehet eivät mitään tikkuja haluakaan. Pitkät, paksut vaaleat hiukset, jotka laitan joka aamu nätisti ja meikkaan asianmukaisesti, en liikaa. Iho todella hyvässä kunnossa ja muutenkin kasvoista kaunis.
En nalkuta, valita, tykkään seksistä ja haluan sitä usein, olen kokeilunhaluinen, suihinotto on mielestäni todella kiihottavaa. Pillu on kunnossa, kuvittelisin tiukaksi, koska miehet tulevat kanssani todella nopeasti.
Hoidan kodin ja lapset, mies saa harrastaa ja mennä omia menojaan niin paljon kuin haluaa.
Valitettavasti mieheni, jonka kanssa olen ollut 13 vuotta, ei ymmärrä mikä kultakimpale sillä on vaimonaan. Suhteemme on aika lailla kuollut, tai ainakin ovat tunteeni miestäni kohtaan. Onneksi minulla onkin ihana salarakas, joka arvostaa vähän enemmän. :)
Jätin kirjoittamatta tuon sinun kirjoittaman viimeisen kappaleen, mutta siinäkin mielessä ollaan samanlaisia, että itselläni on itseäni 13 vuotta nuorempi "rakastaja", jonka kanssa saan pidettyä huolta naiseudestani, jos näin voi sanoa.
Minunkaan sanakirja ei tunne sanaa nalkutus ja mies saa vapaasti harrastaa.
-38 (?)
vääristynyt kuva itsestäni ja markkina-arvostani. Pidän itseäni lähinnä luojan lahjana miehille. 36vee, korkeasti koulutettu, hauskaa ja hyvää seuraa. Intohimoinen, helposti innostuva. Korkea yhteiskunnallinen asema, aktiivinen monella saralla. Sanavalmis, oivaltavaa, välillä sivaltavaa huumoria. Flirtti kaikille, naisille, miehille, lapsille, kerrassaan valloittava luonne. Kaunis, selkeät pehmeät piirteet. Aina huoliteltu, tilanteeseen sopiva meikki. Lyhyt, hieman pyöreä, pitkät paksut hiukset ja suuret täydelliset rinnat. Aktiivinen ja kokeilunhaluinen seksin suhteen, rakastan ottaa suihin ja saan orgasmin myös peppuseksissä. Pari sektiota takana, lapsia. Pillu kunnossa ja kropasta näkyy edelleen vahva urheilutausta. Osaan tehdä taivaallista ruokaa, ja pidän kauniin kodin siistinä. Ja kaiken tämän lisäksi olen positiivisella tavalla tavallinen ja helposti lähestyttävä. Arvio 9,5. Ja suurin miinus varmaan se, että jos kotoa en saa riittävästi seksiä, en epäröi hakea sitä muualta.
Minulla ikää 33, kaksi lasta. Olen korkeasti koulutettu mutta aika "tavallisessa" työssä eli miehet tuskin pitävät minua pelottavana. Olen kaikille mukava, tulen ihmisten kanssa helposti toimeen, ystävystyn helposti ja iso ystäväpiiri minulla onkin. Omasta mielestäni olen todella leppoisa, ihana ihminen. :)
160cm, 55 kg, tiimalasivartalo, tissit kokoa 70E (tosin vähän roikkuvat, mutta eivätkös ne väkisinkin kun eivät ole silikonia). Kropassa miinuksena selluliittia reisissä ja vähäsen vatsamakkaroita, mutta kokemusteni mukaan miehet eivät mitään tikkuja haluakaan. Pitkät, paksut vaaleat hiukset, jotka laitan joka aamu nätisti ja meikkaan asianmukaisesti, en liikaa. Iho todella hyvässä kunnossa ja muutenkin kasvoista kaunis.
En nalkuta, valita, tykkään seksistä ja haluan sitä usein, olen kokeilunhaluinen, suihinotto on mielestäni todella kiihottavaa. Pillu on kunnossa, kuvittelisin tiukaksi, koska miehet tulevat kanssani todella nopeasti.
Hoidan kodin ja lapset, mies saa harrastaa ja mennä omia menojaan niin paljon kuin haluaa.
Valitettavasti mieheni, jonka kanssa olen ollut 13 vuotta, ei ymmärrä mikä kultakimpale sillä on vaimonaan. Suhteemme on aika lailla kuollut, tai ainakin ovat tunteeni miestäni kohtaan. Onneksi minulla onkin ihana salarakas, joka arvostaa vähän enemmän. :)
Yli 30-vuotias, neljä lasta, opiskelija, niin ruma ja löysä, että miehelle ei seksi kelpaa (nukkuu sohvalla).
Kampaajalle viimeksi päässyt vuosi sitten keväällä. Vaikka naimisissa, niin silti elän ilman "parisuhdetta".
ulkoisesti ihan hyvin säilynyt, 36-vuotias kahden lapsen äiti, joten ehkä markkina-arvoa löytyisi. Hyvässä duunissakin vielä toistaiseksi, tosin yt:t edessä, joten se ei ehkä ole kovin kesätävä tilanne. Luonteeltani olen kuitenkin sen verran hankala, vaativa ja nalkuttava tyyppi, että tuskin minua oman mieheni lisäksi kukaan kovin pitkään katselisi. Tuon oman kanssa on oltukin sitten yhdessä jo melkeistä teini-iästä asti, joten sekään raukka ei paremmasta tiedä.
olen kolmikymppinen sinkku. Minulla on ammattiin kouluttautuminen kesken, taloudellinen tilanne on siis huono. Hyvinä puolina olen mukavaa seuraa, älykästä ja hauskaakin. Minulla on mielenkiintoisia kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia sekä terveet elämäntavat. Sokerina pohjalla minulla on sukupuolitauti, jonka vuoksi en ole monenkaan miehen mielestä seurustelumatskua.