Arvioi oma markkina-arvosi
No niin ladyt, arvioikaapa nyt sitten oma markkina-arvonne. Kuinka korkealla asteikolla olette? Itse olen siellä "saunan taa tapettavaksi"-ryhmässä. Yli kolmekymppinen, kaksi lasta synnyttänyt lihava, selluliittinen ja aknearpinen lehmä. Laasanen kivittäis mut jos vastaan tulis. Onko muilla paremmin?
P.S. Olen silti naimisissa, mieheni on kai sokea ja hullu. Varatutkin saavat siis osallistua ja arvioida itseään.
Kommentit (135)
Henryn kriteereillä.
Mutta kun nyt satun olemaan älykäs ja menestynyt ammatissani, joka on julkinen, niin kummasti mullekin löytyy ties mitä ihailijaa ( paljon nuoria miehiäkin) rakkausviestejä laittelemaan.
Olen siis yli satakiloinen mötkäle, jolla on kolme lasta ja ihana mies, jonka kanssa just harrastin seksiäkin taas.
eli naiseuden viimeinen vuosi on umpeutumassa.
Olen hoikka ja pitkähiuksinen, kasvot ovat symmetriset ja ehostettuna jopa kauniit. Eli nätti mutten missi. Se nostanee tasoa?
Sitten se kaikkein huonoin uutinen: Olen komissioilla elävä taiteilija eli auttamattoman köyhä. Mies on lähes joka tapauksessa parempituloinen, jopa työttömänä.
Mt-ongelmat aiheuttavat ajoittain haluttomuutta eli olen myös miehen alistaja.
Vielä nykyään arvoni lienee ok, viiden vuoden päästä aika huonot näkymät.
Ikää on toki jo paljon, 35, mutta kroppa timmissä kunnossa kiitos aktiivisten liikuntaharrastusteni. Olen hoikka, mutta lihaksiakin löytyy. Rinnat ovat varmaan monen mielestä liian pienet, mutta pyllymiehet osaisivat arvostaa pyrstöäni :) Naamassa on jo muutama ryppy, mutta yleisilme on raikas ja pienellä vaivalla ihan kauniskin.
Näennäisesti urani on hieno, olen akateemisesti koulutettu ja töissä kovin kilpailutetulla alalla. Perintöäkin on tullut sen verran, että omaisuus lasketaan kuudella numerolla. Olen sivistyneen kodin kultalusikka suussa kasvanut vesa.
Luonteesta sen verran, että olen huumorintajuinen ja enkä koskaan nalkuta, mutta olen myös totaalisen "high maintenance". Moni minua tuntematon pitäisi minua varmasti hienostelevana nirppanokkana, vaikka voisinkin tältä istumalta lähteä esimerkiksi vaeltamaan viikoksi Lappiin ja yöpyä erätuvissa. Mieheni kaverit kutsuvat minua "hyväksi jätkäksi".
Entäs ne miinukset? Olen ollut vain yhden miehen kanssa koko elämäni, joten aivan varmasti olen myös kaavoihin kangistunut. Luonteeltani en ole lämpöinen ja tunteellinen äitihahmo, vaan pikemminkin viileästi ajatteleva järkeilijä. Varmasti vaikutan monen mielestä kylmältä. Lapsiakaan en halua.
Loppuarvosana kasi puol.
-ikä 33 (ja myös näytän siltä)
-ylipainoa niin että menee sairaanloisen puolelle
-myös fyysinen kunto todella huono
-työtön (valmistunut sentään, mutta vasta äskettäin)
-ei omaisuutta
-kaksi lasta
-ulkonäkö muutenkin aika huolittelematon
-taipumusta masennukseen (ei ole koskaan ollut paha, mutta sitä odotellessa)
Plussiakin toki on, mutta niitä ei ehkä ihan ensisilmäyksellä näe.
Käyn baareissa harvoin, mutta itseasiassa mua tullaan välillä iskemään. Ikävä kyllä musta nykyään kiinnostuu yleensä sellainen oikein kunnon wt-mies. Siksi siis luultavasti yksin jäisin.
Älkäähän olko noin ankaria itsellenne! Nyt ihan alkuun suhtautukaa itseenne niinkun hyvään ystävään. En usko, että kenestäkään muusta puhuisitte noin loukkaavasti, kauheeta kuultavaa.
Taustatietona: olen 36 ja varattu.
Plussia:
- lapseton
- akateemisesti koulutettu (jos se on plussa naiselle)
- perittyä varallisuutta, normaalit palkkatulot
- pitkähiuksinen (hyvin tärkää laasaslaisille)
- kotityöt sujuvat
Miinuksia:
- ylipainoinen
- koulutus hörhöalalta
- kotityöt pitää jakaa tasan
- en halua omia tai lapsipuolia
enkä silti oikein tiedä miten naisen markkina-arvo määritellään. Miehestä osaisin kai sanoa, olisiko sillä tarpeeksi rahaa ja/tai statusta ja/tai ulkonäköä.
Mitä nyt olen näistä ketjuista miesasiamiesten jankkaamisesta saanut selvää, että naisten markkina-arvoa kohottaa eniten se, että on nainen. Seuraavaksi se, että on nuori. Noh, olen nainen, eli markkina-arvo nousi heti. Olen alle 30v, mutten silti enää mikään hehkeä teini.
Olen reilusti ylipainoinen, huonokuntoinen ja aika homssuisen näköinen mamma. Kuitenkin pienellä panostuksella olisin ihan kivannäköinen, mulla ei ole mikään perus tusinaulkonäkö, vaan erotun joukosta edukseni, paino on myös jakautunut "oikeisiin kohtiin", vaikka sitä onkin liikaa.
Olen korkeasti koulutettu ja hyvässä ammatissa, siitä plussaa.
Olen synnyttänyt, mutta mulla on silti tiukka pillu, tykkään seksistä ja kokeilen siinä mielelläni kaikenlaista. Mun ei myöskään itse tarvitse aina saada, voin hoidella miehen vaikka itseäni ei huvittaisikaan. Se on musta kivaa. Nostaako tämä mun markkina-arvoa? Varmaankin, koska laasas-ketjuissa puhutaan aina siitä miten nainen määrittelee seksin määrän parisuhteessa ja se on kamalaa.
Olen myös mukava ja kiva ja helposti lähestyttävä, vaikken mikään hehkeä kissa olekaan, niin silti saan huomiota miehiltä ihan kiitettävästi. Mutta tämä johtuu varmaan ihan vaan siitä että olen nainen. Joten epäilisin että mun markkina-arvo on aika alhainen naiseksi.
Älkäähän olko noin ankaria itsellenne! Nyt ihan alkuun suhtautukaa itseenne niinkun hyvään ystävään. En usko, että kenestäkään muusta puhuisitte noin loukkaavasti, kauheeta kuultavaa.
Mutta moni täällä on parodioinut markkina-arvoteoriaa, mihin tuo ketjun otsikkokin viittaa. Eli katsovat itseään sarkasmin nimissä miesasiamiehen silmin.
yhden lapsen äiti.
Kaunis ja nätit hiukset, bmi 19. pukeutuminen,tyylikäs mutta hyvin rento. Useimmiten sporttinen.
Vakityö,koulutus: ammattikoulu ja lukio.
Haen keväällä amk:hon.
Luonne:rento ja huumorintajuinen. Vähän arka ja kiltti. Hyvin kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja historiasta.
Miinusta: Hyvin jääräpäinen, ja lapsensa ehdoilla elävä.
Aika vähän olisi kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa.
Ja lapseni olisi luultavasti hyvin mustasukkainen miehelle.
Joten olen mielummin yksin!
Arvosana varmaan 8, koska olen kuitenkin 100 prosenttisen luotettava ja uskollinen kumppani.
Naama on kuin petolinnun perse, selluliittia on ja tissit roikkuu. Peritystä ja hyvin pidetystä omaisuudesta johtuen rankkaan kuitenkin itseni numeroon 8,5 = aina löytyy äijä, joka on rahan perään.
Plussat:
- Hoikka
- Siro
- Pitkähiuksinen
- Lapseton
- Tatuoimaton
- Kotityöintoinen
- Vain yhden miehen käyttämä :--------D
Miinukset:
- 29-vuotias (pahasti kurpahtamassa siis)
- Ei huomiotaherättävän kaunis
- Koulutus (amis)
- Taipumus alakuloon ja nalkuttamiseen
Annan itselleni arvosanaksi 200.
Miinusta:
- yli 40-vuotias eli ikäloppu, ei laskettane enää naiseksi laasaslaisten mielestä
- humanisti ja hieman vihervasemmistolainen
- akateemisuudesta huolimatta huonosti palkatuissa pätkätöissä, välillä työttömänä (ja tämä on ollut joillekin miehille iso ongelma)
- ei omaisuutta
- 10 kg ylipainoa ja liikaa mahaa
- fyysinen terveys reistailee
- en meikkaa, en käytä hameita enkä korkokenkiä
- sanavalmis ja älykäs (nämä ilmeisesti lasketaan laasaslaisittain miinukseksi) ja toivon myös mieheltä näitä ominaisuuksia
- tasa-arvo on minulle tärkeää myös suhteessa: panostan suhteeseeni paljon, mutta myös vaadin paljon, enkä sopeudu mihinkään 50-lukulaiseen parisuhdemalliin
Plussaa:
- näytän usein nuoremmalta kuin olen, ei juurikaan ryppyjä, nuoremmatkin miehet kiinnostuvat
- naapurintyttömäisen nätti
- pitkähköt hiukset
- melko kiinteät rinnat ja kuppikoko d
- hymyileväinen ja lempeä luonne
- ei lapsia
- ikäisekseni vähän seksipartnereita (alle 10), joista suurin osa pitkiä suhteita
- tykkään seksistä varsinkin uskollisessa parisuhteessa
- otan mielelläni suihin, kunhan hygienia on kunnossa
- rehellisyys ja avoimuus ovat minulle erittäin tärkeitä, enkä ole koskaan pettänyt suhteessa ollessani (miinuspuolena laasaslaisittain on sitten se, että vaadin rehellisyyttä, avoimuutta ja uskollisuutta myös mieheltä)
vähän yli 3kymppinen
4 lasta
yksihuoltaja
hyvin toimeentuleva, töitä siis on
omaisuutta on
tavallisen näköinen
normaalipainoinen
Ainakin uusi mies löytynyt eron jälkeen.. no ei nyt vielä saman katon alla asuta, mutta aikalailla tuo mies tuntuu minusta pitävän :)
Markkina-arvo..... millähän asteikolla tätä pitäisi arvioida :D
Suonikohjunalut säärissä, selluliitti reisissä, harmaan sävyt ohimoilla sekä pikkaisen huono iho unohtuivat miinuspuolelta :-) Nyt taisi pudota markkina-arvosana aika pahasti, kun nämä otetaan lukuun...
Hauska tutustua, pitänee joskus lähteä yhdessä vaikkapa bilettämään. ;) t. 49
Kenties, kenties. Siinä voisi joku pieni kylä mennä sekaisin ;) -38
Pienen kylän miehet ainakin. ;) Ollaanpa me ärsyttäviä! Mä en kyllä oikeasti vaikuta mitenkään itserakkaalta enkä tuo itseäni erityisesti esille, olen vaan viime aikoina ruvennut tajuamaan markkina-arvoani. :)
49
Nuorena sain pari kännipanoa sentään joten onneksi en ole neitsyt sentään...
Niin on meillä eri prioriteetit :). Oma mielipiteeni on, että onneksi olen jäänyt ilman kuin että olis kännissä täytynyt...
Joissakin piireissä mun markkina-arvo voisi olla parempi kuin sun tuon takia.
joista minä EN taatusti huolisi miestä, siis jostain uskovaisista tai muuten vanhoillisista... Itse olen moderni ja hyvin vapaamielinen näissä asioissa eikä siveyden sipulit nappaa ;-) Olisin enemmänkin harrastanut esiaviollista seksiä jos vaan olisin saanut, mutta kun on naama kuin petolinnun perse aamupaskan jälkeen ja kroppakin oudon näköinen niin onpa tullut viimeiset 11 vuotta oltua selibaatissa. Öh.
33 vuotta, kaksi isoa lasta, ryppyjä naamassa ja hirveät silmäpussit. Normaalipainon alarajalla. Tissit ja perse roikkuu. En ole kiinnostunut seksistä. Suoli toimii epänormaalisti. Mielenterveysongelmia ei ole mutta muuten olen kroonisesti sairas.
On mulla mies. Hyvä vaikka ilmeisimminkin hullu :)
Plussia
-Ei lapsia
-27v. ikä alkaa olla jo siinä rajoilla onko se plussa vai miinus
-Hoikka ja ihan nätti
-D-kupin tissit, aidot
-Osaan laittaa ruokaa
Miinuksia
-Tatuointeja
-Duunari
-Olen käynyt armeijan (alentaa arvoa kuulemma reippaasti)
Vaikea arvioida koska nuo miinukset on KUITENKIN sen verran isoja juttuja että ne sulkee nuo hyvät puolet pois. Asteikolla 4-10 saattaisin olla ehkä 7 tuon ruoanlaittotaidon ansiosta, mutta ikä saattaa pudottaa astetta alemmaksikin.
Lapsettomuuden luen plussaksi kun Laasanen opetuslapsineen ei kummiskaan katsois hyvällä toisen miehen lapsia.
nyt joutuisin vapaille markkinoille, niin moni asia nostaisi arvoa: akateeminen, hyvät tulot, nätti naama, hoikka, hyvä kroppa, kiva luonne, hyvä sängyssä.. ikää 30v.
Mutta ei mua yhdenkään miehen kannattaisi ottaa seurustelukumppaniksi, koska kaikki pitäisi tehdä mun kahden lapsen ehdoilla ja niiden hyvinvointia ajatellen, yhteinen aika olisi olematonta. Kuka lapseton mies sellaista jaksaisi? toisaalta itse en huolisi miestä, jolla on ennestään lapsia.
Joten parasta pysyä tässä liitossa :)