Minkälainen hiustyyli sopii pyöreäposkiselle?
Pyöreät posket, kohtuullisen paksut hiukset, tummahkot (väri vaihdettavissa, mutta ei blondiksi). Minkälainen hiustyyli sopisi? Mielellään pitkä/puolipitkä. Saisi olla muodikaskin, naisellinen. Ja inhoan sellaisia tuuriohjelman väriräjähdysharakanpesiä(jos olette huomanneet että kaikilla Tuurin työntekijöillä on sellainen tukka). Kuvia, kiitos.
Olen myös vähän lihava, joten joidenkin mielestä voi olla parempi etten leikkaa hiuksia ollenkaan koska näytän muutenkin kamalalta.
Kommentit (3)
"...polkkatukka joka on hyvin sileä ja loppuu leukaperien kohdalle..."
just olin vastaamassa ettei ainakaan leuan kohdalle loppuva polkka :D mä leikkaisin/kasvattaisin ohi leuasta muttei kuitenkaan olkapäille. Joskus mulla oli edessä pidemmät, just yli leuan mutta takaa oli tosi lyhyt.
"...polkkatukka joka on hyvin sileä ja loppuu leukaperien kohdalle..."
just olin vastaamassa ettei ainakaan leuan kohdalle loppuva polkka :D mä leikkaisin/kasvattaisin ohi leuasta muttei kuitenkaan olkapäille. Joskus mulla oli edessä pidemmät, just yli leuan mutta takaa oli tosi lyhyt.
mulla on naama levein poskipäiden kohdalta ja leuan kohdalta aika siro, vaikka pyöreät posket onkin, joten sopii hyvin tuo leukamitta tukalle. Jos taas on senmallinen naama että leukaperät on leveät joko luuston tai pyöreyden takia, tai on kaksoisleukaa siellä sivulla, niin tuohon kohtaan loppuva tukka ei varmasti ole ollenkaan hyvä idea.
t. 2
mulla on pyöretä posket ja seuraavat hiusmallit sopii mulle:
- ihan superlyhyt, tekee tosi pirteän ilmeen
- polkkatukka joka on hyvin sileä ja loppuu leukaperien kohdalle, sen sijaan pyöreäksi föönätty tuuhea polkka on ihan kauhistus, pallonaaman ympärillä pallohiukset
- pitkistä sileä pitkä tukka, mielellään sivujakauksella
Riippuu tosiaan myös siitä onko kasvot minkä malliset muuten, esim. onko pitkä naama vai enemmän pallonmuotoinen kuten mulla. Pääsääntö kuitenkin on että ei pitäisi toistaa samaa muotoa kuin naamassa, eli ei pyöreää kampausta pyöreälle naamalle vaan vastakohtaista.