Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioi oma markkina-arvosi

Vierailija
20.01.2013 |

No niin ladyt, arvioikaapa nyt sitten oma markkina-arvonne. Kuinka korkealla asteikolla olette? Itse olen siellä "saunan taa tapettavaksi"-ryhmässä. Yli kolmekymppinen, kaksi lasta synnyttänyt lihava, selluliittinen ja aknearpinen lehmä. Laasanen kivittäis mut jos vastaan tulis. Onko muilla paremmin?

P.S. Olen silti naimisissa, mieheni on kai sokea ja hullu. Varatutkin saavat siis osallistua ja arvioida itseään.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan kohtalaisen hyvä. Olen nuori (23) ja minulla on suhtkoht naiselliset kasvot, mitkä ovat tärkeitä asioita miehille. Suurin miinus on mielestäni se, että minulla ei ole maailman sileimmät kasvot. Pari vuotta sitten minulla oli paha akne ja siitä syystä poskissa vaaleita arpia, jotka kyllä koko ajan haalenevat enemmän ja enemmän. Olen hoikka ja minulla on lantio, vyötärömitat 70-90 mikä on mielestäni todella hyvä, naisellinenkin. Rinnat tosiaan ovat pienet, mutta on paljon miehiä joille nuo vyötärölantiomitat on tärkeämpiä. Ja lisäksi minulla on yksi lapsi. Olen naimisilla tällä hetkellä. Olen opiskelija, AMK.

Vierailija
82/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 35, kaksi lasta, joista jälkimmäinen vasta pari kk vanha ja kropassakin raskaus yhä näkyy. Naama on nätti, olen hyväsydäminen ja iloinen. Sanoisin laasaslaisittain olevani 8.

av-kriteerit ovat kuitenkin julmemmat. Olen 175 cm pitkä eli palstakriteerein liian iso naiseksi. Toisaalta mulla on vakiduuni ja palkka reilusti yli 3000 kk eli olen törkeän rikas. Palstalaisittain 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasasta soveltaen: olkaa rauhassa, tänne kirjoitelleet, kukaan teistä ei ALITTAISI minkäänlaista asteikkoa varmastikaan, vaikka Laasanen ja kumpp. arvostelisivatkin.

Kukaan tänne kirjoitellut ei - lukemani mukaan - ollut esim. syvästi kehitysvammainen tms.

Vaikka naisella olisi:

- 20-30 kg ylipainoa

- ei-niin-kauniit kasvot

- riippumaan alkaneet rinnat

- vähän koulutusta

- P.A.

- lapsia eri miehille

- selluliittia, raskausarpia, syntymämerkkejä jne jne.

... NO BIG DEAL!!

Miehethän Laasasenkin mukaan ovat ennen kaikkea niitä, jotka putoavat tämän arvosteluasteikon ulkopuolelle, ts. jäävät ilman omaa tahtoaan vaille kumppania. Miessukupuolen edustajista ehkä n. 10% on tällaisia (tietenkin siis lisääntymisikäisten joukosta). Lisääntymisikäisten naisten osuus liikkuu jossakin korkeintaan prosentin tai parin tienoilla.

Naisten mahdolliset "ongelmat" parisuhdemarkkinoilla alkavatkin varmaan lähinnä 70 ikävuoden jälkeen, jolloin yksinkertaisesti suurempi osa samanikäisistä miehistä alkaa olla haudassa. Tosin tuossa iässä melko harva naisistakaan tuskin enää etsisi uutta kumppania.

Pääajatushan on Laasasella - ja ylipäätäänkin miesten valtavan suurella enemmistöllä - se, että kuka tahansa NORMAALI nainen kelpaa KENELLE TAHANSA MIEHELLE. Ja edelleenkin tässä "normaalilla naisella" tarkoitetaan henkisesti ja fyysisesti normaalia, tavallista ihmistä, jolla ei ole siis esimerkiksi huomattavia fyysisisiä epämuodostumia tai vakavia puutteita henkisessä / sosiaalisessa kehityksessä.

Edelleen: vain muutama prosentti miehistä on niin hyvässä asemassa "markkinoilla", että voivat "valikoida" puolisoehdokkaita tarkemmin. Naisista sen sijaan vähintään 10-15% on siellä ns. paremmassa päässä, joilla on varaa valita tavallisten ja "huippumiesten" joukosta.

Joten älkää turhaan luulko, etteikö ottajia olisi.

Valtaosa miehistä - sanotaan nyt noin 60% kustakin ikäluokasta - varmastikin ottaisi kenet tahansa tänne kirjoitelleen suurin piirtein itsensä ikäisen naisen pidempään suhteeseen, jos siis olisi parisuhdemarkkinoilla vapaana.

Vierailija
84/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena sanoisin, että tämä oli mun mielestä tarkoitettu humoristiseksi ketjuksi.

Vierailija
85/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi olla miesasiamiehen silmissä ihan ö-ryhmää:

-38 v

-kolme lasta

-kotiäiti

-minitissit

-rillit

-selluliittiä reisissä

Mutta jostain syystä miehet silti pörräävät ympärilläni kovasti, vaikka olen naimisissakin. Varsinkin omanikäiset miehet osoittavat ihan avoimesti kiinnostustaan lähempään kanssakäymiseen.

Olisiko kuitenkin niin, että iloinen ilme, nauravainen suu ja oikea asenne elämään saavat aikaan enemmän kiinnostusta kuin ikä tai isot tissit? Jännä juttu.

Vierailija
86/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias, lapseton ja hyväkroppainen blondi. Olen hymyileväinen, flirttailevainen ja avoin persoona, joka viehättää näköjään 20-40-vuotiaita miehiä laajasti. Miinuksena minussa on työttömyys (tai oikeastaan pätkätyöt), sitoutumiskammoisuus, ja kontrollointi suhteessa. Antaisin itselleni numeroksi ehkä seiskan...

Vierailija
87/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti ylipainoinen, mut naamasta nätti ja kilonsa kauniisti kantava. Fiksu, sanavalmis, hyvätuloinen ja hyvä pano.

Vierailija
88/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja fiksu nainen ja nättikin vielä ;) Minä olen täysi kymppi sellaiselle miehelle joka minusta tykkää :D

Vierailija
89/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisen pidä olla sanavalmis, se laskee pisteitä! Ihan kuin naiset arvostaisi, kun mies kehuu olevansa kovanyrkkinen. ;)

Vierailija
90/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerin marttyroija-aines av:lla ei olisi ottanut tätäkin ketjua asenteella "no mä kai sit oon ihan hirvee kun..."

TArkoituksenaan siis osoittaa joko teoria ihan paskaksi tai sitten tuoda omaa erinomaisuuttaan esiin sille naisille kaikkein helpoimmalla tavalla eli korostamalla niitä huonoja puolia ja marttyroimalla, mikä on käsittämätötmän sairasta. No, oma on ongelmanne.

Oma markkina-arvoni on kunnossa: olen hoikka 43, akateeminen, hyvässä duunissa. Olen ikäiseni mutta siinä kohortissa saisin vielä hyvinkin seuraa. Ongelma: viimeksi föliin yritti myyntimies joka oli iso kaljamaha, silmälasit, alkava kalju, ei puhunut juuri mitään ja pituuskin oli alle 175 ja vaikutti suurimman osan aikaa treffejä vihaiselta.

Eli nainen hyvilläkään peruspekseillä ei saa juuri mitään. Miehet todella osaavat vaatia enemmän eivätkä marttyroi vaan menevät niin pitkälle kuin pystyvät. Toi ukko oli alle mun arvon mutta ei piitannut pätkääkään, joten siinä mielessä oli ihan reipas. Pystyisinpä samaan rohkeuteen. Tällä kertaa mäkin osasin olla kuitenkin jatkamatta pidemmälle vain silkkaa kiltteyttäni, kuten aiemmin elämässä olen tehnyt.

Mä en osannut arvata, että joku nainen IHAN OIKEASTI arvioi omaa markkina-arvoaan muuta kuin syvän sarkasmin kautta...

Kyllä mä ainakin tiedän tasan ja tarkkaan oman arvoni. Se vaan on hyvin erilainen kuin Laasaslaisilla MAMeilla, joiden miellyttämiseen en käyttäisi koiran pierun verran aikaa. Ja eikös tässä ketjussa just ollut tarkoitus arvioida itseään niillä Laasas-kriteereillä?

Vierailija
91/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tahansa NORMAALI nainen kelpaa KENELLE TAHANSA MIEHELLE. Ja edelleenkin tässä "normaalilla naisella" tarkoitetaan henkisesti ja fyysisesti normaalia, tavallista ihmistä, jolla ei ole siis esimerkiksi huomattavia fyysisisiä epämuodostumia tai vakavia puutteita henkisessä / sosiaalisessa kehityksessä.

todellisuudesta vieraantunutta höpinää ettei ole tottakaan. Minä olin nuorena opiskelijatyttönä kasvoiltani ei-niin-nätti (ei kuitenkaan mitenkään epämuodostunut tai vastenmielinen) ja tosi ujo, vartalo hoikka ja kaunis. Ei kerta kaikkiaan flaksi käynyt! Ja juu, niitä toivottominpia alkoholisteja ei lasketa. Kuka tahansa normaali nainen ei todellakaan kelpaa kenelle tahansa normaalille miehelle. Toivoin että mullakin olisi joku ihan tavallinen, mutta kukaan sellainen ei koskaan tullut juttelemaan.

Vierailija
92/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työtön ja olo on luuseri! Minulla on kolme lasta, olen kyllä edellen hyvässä kunnossa ja kauniskin, mutta nyt raskaana, neljättä odotan ja olen aivan kauhean räjähtänyt koko ajan. Mies rukka. Minua ei ottaisi tällä hetkellä kukaan :D toisaalta kun tästä vauvan saan pyöräytettyä ja saan kehoni taas kuntoon ja toivonmukaan töitäkin niin markkina-arvo nousee kohisten :)

Vierailija
93/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosi vaikea sanoa.

Olen hoikka/normaali (BMI 20-21) blondi, nätti (mutta siihen vaaditaan pieni ehostus), akateemista koulutusta löytyy. Kauniit silmät, hyvät hampaat, ei lapsia. Olen ajatteleva ja pohdiskeleva ja ihan huumorintajuinen. Hyvä ottamaan suihin. Ai niin ja yksi tärkeimmistä: mulla ei ole tatuointia!

Mä en tiedä mitä miesasiamiehet pitää suurimpina miinuksina, mutta mulla on esim. tällaisia: opiskelen edelleen eli tosi köyhä, enkä varakkaisiin töihin varmaan pääsekään. Täysin ilman meikkiä nuutuneen näköinen. Tissit on pienet, tosin itse tykkään. Persekään ei ole ihan täydellinen ja jos on geenejä uskominen niin pahemmaksi (lattanammaksi) muuttuu. En voi sanoa olevani hyvä sängyssä, koska laukean vain yksin ja ainakin nykyisessä suhteessa olen ihan haluton lahna.

Vierailija
94/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa olevani hyvä sängyssä, koska laukean vain yksin ja ainakin nykyisessä suhteessa olen ihan haluton lahna.

Ei tuo laukeamattomuus sinänsä ole ylitsepääsemätön ongelma. Jos yksin onnistut voit onnistua myös toisen kanssa harjoittelemalla. Haluttomuus ja lahnana pötköttäminen kylläkin on miinus. Oma naiseni on sieltä vaikeasta päästä mitä tulee laukeamiseen, mutta olen kyllä sen opetellut tekemään. Sängyssä on hyvä, jos osaa osallistua siihen toimintaan lisätäkseen toisen nautintoa.

Vierailija
95/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa olevani hyvä sängyssä, koska laukean vain yksin ja ainakin nykyisessä suhteessa olen ihan haluton lahna.

Ei tuo laukeamattomuus sinänsä ole ylitsepääsemätön ongelma. Jos yksin onnistut voit onnistua myös toisen kanssa harjoittelemalla. Haluttomuus ja lahnana pötköttäminen kylläkin on miinus. Oma naiseni on sieltä vaikeasta päästä mitä tulee laukeamiseen, mutta olen kyllä sen opetellut tekemään. Sängyssä on hyvä, jos osaa osallistua siihen toimintaan lisätäkseen toisen nautintoa.

Niin, eipä sitä monen vuoden suhteessa ainakaan ole tullut opittua. Aktiivinen toisen nautinnon suhteen olin kyllä aikoinaan, en enää kun tuntuu niin toivottoman samantekevältä koko seksi.

Vierailija
96/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä olosuhteisiin nähden, viimeisilläni, melkein 100 kg, meikittä, karmeat vaatteet päällä ja yhä saan katseita, 85 kg painoisena lähes kaikki miehet katsoo, on mulla sellua mutta kauniit kasvot ja pitkä. Luulen että pituus on miehille tärkeää.

Vierailija
97/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aiempien seksikumppanien määrä. Eli kansankielellä sanottuna moniko mies naista on aiemmin nussinut. Lutkien parisuhdemarkina-markkina-arvo on heikko, vaikka satunnaiseen seksiin kelpaisivatkin.

Neitsyys on naisen kallein aarre!

Vierailija
98/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eipä sitä monen vuoden suhteessa ainakaan ole tullut opittua. Aktiivinen toisen nautinnon suhteen olin kyllä aikoinaan, en enää kun tuntuu niin toivottoman samantekevältä koko seksi.

Eikö miehesi välitä siitä, että et laukea? Minä en ainakaan helpolla luovuttaisi, koska haluan molempien nauttivan. Osa miehistä on tietysti kiinnostunut vain omasta orgasmistaan.

Vierailija
99/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on naisen kallein aarre!

Onko kaikissa ikäryhmissä?

Vierailija
100/135 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein huvittaa tämä samankaltaisuus. Mulla olis muutamakin hauska tarina jopa hieman häkellyttävästä oman markkina-arvon tajuamisesta, mutta en viitsi niitä tähän kirjoittaa, kun joku saattaisi luulla provoksi :)

Oletko muuten mistäpäin Suomea?.

Hauska tutustua, pitänee joskus lähteä yhdessä vaikkapa bilettämään. ;) t. 49

Kenties, kenties. Siinä voisi joku pieni kylä mennä sekaisin ;) -38

Pienen kylän miehet ainakin. ;) Ollaanpa me ärsyttäviä! Mä en kyllä oikeasti vaikuta mitenkään itserakkaalta enkä tuo itseäni erityisesti esille, olen vaan viime aikoina ruvennut tajuamaan markkina-arvoani. :)

49