Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioi oma markkina-arvosi

Vierailija
20.01.2013 |

No niin ladyt, arvioikaapa nyt sitten oma markkina-arvonne. Kuinka korkealla asteikolla olette? Itse olen siellä "saunan taa tapettavaksi"-ryhmässä. Yli kolmekymppinen, kaksi lasta synnyttänyt lihava, selluliittinen ja aknearpinen lehmä. Laasanen kivittäis mut jos vastaan tulis. Onko muilla paremmin?

P.S. Olen silti naimisissa, mieheni on kai sokea ja hullu. Varatutkin saavat siis osallistua ja arvioida itseään.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei naisilla keskimäärin ole mitään miesvalikoimaa, joista ottaa se paras." Kyllä olisi, vaan kun ei neideille kelpaa kuin se miesten parhaimmisto. 80%/20% -sääntö pätee. Näin ollen se naisten yksinäisyys ja epätoivo on vain epätoivoa siitä, kun omat rahkeet ja markkina-arvo ei riitä sen eliittimiehen saamiseen.

Kaikista miehistä ei voi tulla sitä eliittiä, vaikka kuinka tekisivät töitä sen oman markkina-arvon nostamiseksi. Osan on väistämättä oltava intiaaneja kanootissa päälliköiden sijaan, koska kyse on nollasummapelistä.

Puhut nyt vain itsestäsi etkä miehistä keskimäärin.

Johtava asema ja julkinen työ = Sinulla on iso palkka ja moni myös tietää sen? Tottakai sinusta ovat silloin kaikenikäiset naiset kiinnostuneita. Sinulla on rahaa ja statusta eli juuri niitä kaiken halutuimpia ominaisuuksia miehessä. Valitettavasti vain enemmistöllä miehistä ei näitä ole. Eli et voi yleistää miehillä ja naisilla seuran saannin olevan tasa-arvoista vain omiin kokemuksiisi pohjautuen jos kuulut miesten eliittiin.

Mä siis olen huomannut naisten "epätoivon" nyt kun statukseni muuttui. Se laasaslainen näkökulma naisten marrkina-arvosta ei pidä paikkaansa. Ne on aivan yhtä epätoivoisia ja lohduttoman yksin kuin ne nurkkapöydän miehetkin. Ei naisilla keskimäärin ole mitään miesvalikoimaa, joista ottaa se paras - tämä on käynyt aika tarkkaan ilmi kun olen jutellut ystävieni kanssa omasta "markkina-arvostani". Sitaatit siksi, että olen parisuhteessa ja asia on siksi lähinnä teoreettinen.

Vierailija
22/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sitten plus miinus nolla?

- kaunis, hoikka, huumorintajuinen, akateeminen

- työtön yh

toi jälkimmäinen kohta romahduttaa kurssin kaakkoon, eiks vaan. Ensivaikutelma markkina-arvosta aika hyvä, mutta yrityksen taseessa perustavaa laatua olevaa problematiikkaa, kun siihen paremmin perehtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun jotkut ottaa tän ketjun ihan tosissaan. Paras oli se "tää olis kiinnostava ketju jos tääl ei ois näitä tyhmiä itsesäälissä kieriskelijöitä". :D Tulee mieleen omat vanhemmat, jotka osaavat kyllä käyttää nettiä teknisellä tasolla mutta se nettilukutaito (erit. sarkasmin tunnistaminen) on ihan nollassa.

Vierailija
24/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheeseen laitankin (mutta eihän se koskaan riitä). Läski, ruma, kolme kertaa synnyttänyt, liki nelikymppinen. Seksikin vissiin niin huonoa, ettei se miehelle kelpaa. Paremmankin tuo sais helposti, en tiedä miksei vaihda.

Vierailija
25/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miinuksia löytyy eli viisi synnytystä takana, minkä todellakin huomaa, mielenterveysongelmaa on myös. Ainut että olen ihan naamasta nätti enkä ylipainoinen.

Vierailija
26/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotta, eli ikäloppu. Ylipainoa 20 kg eli ällö läski. Erittäin epäsosiaalinen ja huumorintajuton luonne. En ole näiden takia koskaan eläessäni seurustellut. Nuorena sain pari kännipanoa sentään joten onneksi en ole neitsyt sentään... Hyvät puolet on että mulla on akateeminen koulutus ja tienaan hyvin.

Vierailija
27/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitä heikompaa ainesta.

Vierailija
28/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaunis, hoikka, hyvinsäilynyt, synnyttämätön ja tiukkapilluinen 30-vuotias. Akateeminenkin. Hyvä sängyssä, säyseä luonne. Osaan laittaa ihan hyvää ruokaa.

Toisaalta oon tällä hetkellä työtön, mistä pitkä miinus, eikä mulla ole mitään kiinnostavia harrastuksia tai muita kiinnostuksenkohteitakaan. Ja mun sosiaaliset taitoni ovat kyllä kaikinpuolin todella vaatimattomat (varmaan tämä suurin syy siihen, miksi olen vieläkin sinkkuna). Naisilta niitä odotetaan jotenkin lähtökohtaisesti.

Veikkaisin markkina-arvoksi jotain seiskaa? Ottajia olis kyllä, mutta ei mitään kovin laatumiehiä.

Vierailija
29/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pientä lasta, +20kg, väsynyt ja kampaajaa ym. en ole nähnyt aikoihin.

Mutta olen korkeasti koulutettu, vakityössä ja alle 30v, että en ehkä ihan toivoton.

Aviomies löytyy.

Vierailija
30/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain pari kännipanoa sentään joten onneksi en ole neitsyt sentään...

Niin on meillä eri prioriteetit :). Oma mielipiteeni on, että onneksi olen jäänyt ilman kuin että olis kännissä täytynyt...

Joissakin piireissä mun markkina-arvo voisi olla parempi kuin sun tuon takia.

Vierailija
31/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen normaalipainoinen melko lailla hyödytön (ei mitään erityistaitoja) 2 kertaa synnyttänyt maisteri.

Vierailija
32/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on jo 45 enkä ole tällä hetkellä ansiotyössä. Toisaalta yksi ylempi korkeakoulututkinto löytyy ja KTM työn alla.

Olen suht hyvä kokki, vaimo ja rakastaja(tar). Hyvä äitihahmo miehen lapsille. Kaikki miehet sanovat, että olen poikkeuksellisen "löysäpipoinen" naiseksi. Otan sen kohteliaisutena.

Lapsia ei ole ja ulkonäkökin on ihan ok ikäiselleni. Aika lyhyt olen (160 cm), mutta painoa vain 52 kiloa. Ihan ok, jos pituus ei ole pakkomielle.

Parisuhde on hyvällä mallilla. Miehen mielestä olen varmaan 8,5. Itse sanoisin, että 7,5. Iästä miinusta.

Vierailija
33/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskapuol-kasi, arjessa seiska miinus. Mut jos katsotaan henkistä puolta, huumoria, elämänkokemusta ja viehätysvoimaa niin heti nousee johonkin ysiin:D. Et yökerhobiletyskamana markkina-arvo on ihan peruslukemiin pudonnut, mutta jos kokonaisuus kiinnostaa niin sanotaan ettyä kasipuol, ysi:)

Vierailija
34/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton ja kade naisille, joilla on lapsia. Ajatteletteko te niin, että kroppa on pilalla vai miksi se laskee markkina-arvoa? Mulle kelpais kyllä mies, jolla on lapsia.

Vierailija
35/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylipainoa 20kg ja kaksi pientä lasta

Hyvää:

- leppoisa luonne

- taloudellisesti hyvä diili (velaton omakotitalo isossa kaupungissa, uusi auto pihassa ja hyväpalkkainen duuni)

Vierailija
36/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että taustalla saattaa olla ex-vaimo, jonka karmaisevat tempaukset romahduttavat tämän isäihmisen markkina-arvon ihan totaalisesti!

Naiset sitten lienevät kovin sidoksissa lapsiinsa, jos ovat lähihuoltajia. Miehille tämä useimmiten on rasite, joskin poikkeuksia löytyy.

Vierailija
37/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton ja kade naisille, joilla on lapsia. Ajatteletteko te niin, että kroppa on pilalla vai miksi se laskee markkina-arvoa? Mulle kelpais kyllä mies, jolla on lapsia.

Joten laskeehan se markkina-arvo, ja mitä useampi lapsi on sitä enemmän.

Vierailija
38/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseni paras kaveri. Olen täysin näkymätön ihminen eli minua ei niin kuin edes olisi olemassakaan. Silti minulla on elämä. Mietin, että onko tämmöisiä paljonkin ja jos on niin aika järkyttävä tilanne tällä planeetan kolkalla - mihin johtaneekaan. Kyllä minutkin vois moni haluta eliminoida vaikka jollakin eutanasialla.

Vierailija
39/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, enemmän hirvittäisi se, että pitäisi alkaa "pokaamaan" vanhoja miehiä. Ei hitto! No, onhan tuo nykyinenkin jo vanhentunut, mutta se on tapahtunut tuossa pikkuhiljaa vieressä.

Vierailija
40/135 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero huumorintaju ilmeisesti.

En tiedä mikä on markkina-arvo, ja se häiritsee. Olen 26v kohta valmis maisteri, lyhyt, siro, hyväkroppainen,keskinätti, älykkääksi usein haukuttu, introvertti. ongelmia itsetunnon kanssa, erityisesti sosiaalisten tilanteiden jälkeen.

Pärjäilen.