Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumman kuuluu laittaa "välilaita" kassahihnalla?

Vierailija
14.01.2013 |

Mielestäni edellä olevan kuuluisi laittaa se "valilaita", jolla erotetaan asiakkaiden ostokset toisistaan.

Perusteluni: Edellä olevalle koituu vaivaa, jos kassa näppäilee seuraavan asiakkaan ostoksia konelle ja joutuu sitten korjaamaan ja siten maksutapahtuma kestää kauemmin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan sen aina, kun olen latonut omat ostokseni hihnalle. Ja jos edellä oleva ei sitä laita, laitan sen itse, kun hän on saanut ostoksensa laitettua hihnalle.

Vierailija
2/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi omien ostosten perään laitetaan se kapula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa, joka ehtii/viitsii/huvittaa jne

Vierailija
4/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kumpi laittaa. Itse laitan etummaisena useimmiten, mutta aina en ehdi tai huomaa. Oikeastiko joku pohtii tällaistakin, että kumman "kuuluu"???

Vierailija
5/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että joku takana oleva on lähinnä hätäinen jos ehtii laittamaan kapulan ennenkö laitan sen itse. Kohteliasta se minusta on jos edellä menijä sen laittaa muttei minua kutita jos toinen ei sitä laita.

Ei tuo kyllä keneltäkään mitään lisää aikaa vie.

Jos joku vie aikaa niin se että saan 4 ostoskassillista pusseihin! Ja asiakkaana saan laittaa niitä omassa tahdissani.

Pitäiskö sinun ap vähän hellittää? Tunnut vähän turhan kireältä.

Vierailija
6/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikinä ei ole ollut ongelmia kassalla rahastuksen suhteen. Kauan sitten joku kassa halusi välttämättä laittaa kapulan siihen , vaikkei muita asiakkaita edes ollut.

Vierailija
7/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä aiheesta ole keskusteltu jo useampaan otteeseen? Haulla saattaisi löytyä. Mielipiteitä on kolme, puolesta, vastaan ja mitävälii?

Vierailija
8/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä eteen, että taakse kun tuntuu että se on monelle ylitsepääsemätön haaste. Ihmeellisen saamattomia ihmiset on tässäkin asiassa.

Vierailija
9/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus takana ollessa en tahallani laita, kun se on mielestäni edellä olevan velvollisuus. Siinä tulee häslinkiä, mutta toivottavasti laiskuri oppiin.

Vierailija
10/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä eteen, että taakse kun tuntuu että se on monelle ylitsepääsemätön haaste. Ihmeellisen saamattomia ihmiset on tässäkin asiassa.

Ainakin tässä asiassa. En laita kapuloita.

Vierailija
11/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tässä asiassa. En laita kapuloita.

sinä olet saamaaton. Mitä helkkarin pakokauhua sulle se kapula sit aiheuttaa? Loukkaako se jotenkin sun yksityisyyttä? Niillä on ihan tarkoitus niillä kapuloilla.

Vierailija
12/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kapula laitetaan, kun omat ostokset on kaikki siinä hihnalla eli on "valmis". Kumpikohan paremmin tietää, oliko siinä nyt kaikki, se jonka omat ostokset ne on vai se seuraava?

Kyllä mä tosin laitan sen kapulan, jos se edellinen ei kykene. Silloin laitan sekä omieni eteen että taakse.

Vierailija
13/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sen siihen laittää, niin senkus vaan. Itse on kkoskaan koske moiseen kapulaan. Kauppa- asiat on tullut hoidettua silti kymmenien vuosien aikana mallikkaasti. Kukaan myyjä tai kauppias ei ole tullut sanomaan ohjeita, kuinka kaupassa kuuluu ostaa, rahat ovat kelvanneet ja minä olen saanut haluamani.

Outoja juttuja, mistä täällä määrätään!

Vierailija
14/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän tietää, koska hänen lappaamisensa on loppu. Aidan asettaminen on merkki takana tulevalle, että sun vuki.

toki asetan aidan, jos edellä kävijä on tyhmä eikä tajua tehtäväänsä.

Vierailija
15/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko laskea nyt ap jonkun keskiarvon ja käydä liimailemaan siitä muodostettavaa sääntöä kassoille?

Vierailija
16/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa se, joka on latonut ostoksensa valmiiksi siihen hihnalle. Mistä se perässä tulija voi tietää milloin sinun kärrysi/sylisi/korisi on tyhjä tai aiotko vielä viime hetkellä heitellä lisää tavaraa hihnalle kassan vieressä olevasta karkki- tai lehtihyllystä.

Vierailija
17/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kumpi laittaa. Itse laitan etummaisena useimmiten, mutta aina en ehdi tai huomaa. Oikeastiko joku pohtii tällaistakin, että kumman "kuuluu"???

Ihan oikeastiko joku ottaa nämä av-aloitukset noin tosissaan eikä ymmärrä niiden kevyttä luonnetta?

Voi Jeesus.

Vierailija
18/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kapula laitetaan, kun omat ostokset on kaikki siinä hihnalla eli on "valmis". Kumpikohan paremmin tietää, oliko siinä nyt kaikki, se jonka omat ostokset ne on vai se seuraava?

Tuo on se looginen perustelu sille miksi edellä oleva laittaa.

Vierailija
19/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että hän luultavasti ylettyy paremmin siihen kapulaan, perässä tuleva joutuisi kurottamaan.

Vierailija
20/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni edellä olevan kuuluisi laittaa se "valilaita", jolla erotetaan asiakkaiden ostokset toisistaan.

Perusteluni: Edellä olevalle koituu vaivaa, jos kassa näppäilee seuraavan asiakkaan ostoksia konelle ja joutuu sitten korjaamaan ja siten maksutapahtuma kestää kauemmin.

Itse laitan jos huomaan, että perääni tulee joku, mutta en ärsyynny, jos joudun itse laittamaan tullessani kassalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi