Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumman kuuluu laittaa "välilaita" kassahihnalla?

Vierailija
14.01.2013 |

Mielestäni edellä olevan kuuluisi laittaa se "valilaita", jolla erotetaan asiakkaiden ostokset toisistaan.

Perusteluni: Edellä olevalle koituu vaivaa, jos kassa näppäilee seuraavan asiakkaan ostoksia konelle ja joutuu sitten korjaamaan ja siten maksutapahtuma kestää kauemmin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa joka ensin ehtii. Joskus kalikan palautuminen viipyy että sitä ei saa laitettua, ja sit kun tulee myyjä paiskaa sen niin pitkälle hihnan päähän että jälkimmäisen on helpompi se sitten laittaa

Vierailija
22/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mitään väliä kumpi. SE kuka kerkee ensin.

Yks kerta kassalla tuli joillekki ämmille riita ja alkoivat väitteleen että kun sinä et laittanu ja sunhan se pitäis tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mitään väliä kumpi. SE kuka kerkee ensin.

Yks kerta kassalla tuli joillekki ämmille riita ja alkoivat väitteleen että kun sinä et laittanu ja sunhan se pitäis tietää.

Vierailija
24/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa sille

Vierailija
25/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä laitoin kapulan hihnalle omien ostosteni jälkeen jolloin paikallinen kaverini totesi, ettei Helsingissä kyllä kukaan tekis noin :D Itse siis olen pohjoisesta...

Vierailija
26/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä laitoin kapulan hihnalle omien ostosteni jälkeen jolloin paikallinen kaverini totesi, ettei Helsingissä kyllä kukaan tekis noin :D Itse siis olen pohjoisesta...

ei ole hesassa käynytkään, sillä joka kupassa sen täällä stadissa laittaa se edellinen tietysti, koska tietää, mihin ostokset loppuvat.

Jos joku ei ole edessäni kapulaa laittanut annan omien ostosteni mennä sen tumpelon laskulle.

Vierailija
27/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikinä ei ole ollut ongelmia kassalla rahastuksen suhteen. Kauan sitten joku kassa halusi välttämättä laittaa kapulan siihen , vaikkei muita asiakkaita edes ollut.

Vierailija
28/28 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta loogisinta ja kohteliainta on, jos ekana oleva sen siihen hihnalle iskee.

Ihmettelen aina silloin tällöin ihmisiä, jotka eivät voi laittaa omia ostoksiaan hihnalle ennen kuin edellisen ostokset ovat toisella puolella. Kun niitä kapuloita kuitenkin on tarjolla, ja monesti vinkkinä laitan itse sen kapulan, jollei kumpikaan asiakkaista ole sitä tehnyt. Pelkääkö asiakas ostostensa kontaminoituvan vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan