Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasun asiakirjat

Vierailija
22.06.2026 |

Moi,

En löytänyt mitään tuoretta keskustelua tästä. Oletteko tilanneet omat lasu-asiakirjanne, ja kuinka kauan niiden toimittamisessa kestänyt? Miten ne ylipäänsä on toimitettu? Itse oon tilannut jo yli kk sitten (viimeviikolla soitin perään ja asiaa kiirehdittiin) mutta ei vieläkään kuulu mitään. Kyse siis omista lapsuudenaikaisista asiakirjoista (90-luvulta lähtien). 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko ne liitteeksi työhakemukseen?

Vierailija
2/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perhehoitajana jätin kaikki asiakirjat talteen. Ne saa lapsi täysi- ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asiakkaat on joskus tilanneet näitä esim. ADHD-diagnoosin saamista varten. Kyllä niissä voi kestää pari kuukautta, varmaan kuntakohtaisia eroja on. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko ne liitteeksi työhakemukseen?

Ei tartte, on jo unelmatyöpaikka :)

Vierailija
5/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mun asiakkaat on joskus tilanneet näitä esim. ADHD-diagnoosin saamista varten. Kyllä niissä voi kestää pari kuukautta, varmaan kuntakohtaisia eroja on. 

Mut eikö nää yleensä pitäis tulla nopeammin? Eikö joku säädös ole että kuukaudessa pitäis toimittaa vai olenko hakoteillä?

Vierailija
6/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja kuinka paljon yleensä sitä materiaalia on esim huostaanotetulla? Onko kyse sivuista vai kirjasta?

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi byrokratiaa, voi mennä kuukausia. Oikeasti kuukausia. Etkä saa edes kaikkea kerralla

Vierailija
8/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja kuinka paljon yleensä sitä materiaalia on esim huostaanotetulla? Onko kyse sivuista vai kirjasta?

Ap.

Se riippuu monesta asiasta. Kyllä niitä mapillinen helposti kertyy jos lapsi on pitkään lastensuojelun asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja kuinka paljon yleensä sitä materiaalia on esim huostaanotetulla? Onko kyse sivuista vai kirjasta?

Ap.

Joku puoli sivua - sivu per päivä. Haastavammista enemmänkin. Siis ihan päivittäiskirjauksia.

Vierailija
10/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä perhehoitajana jätin kaikki asiakirjat talteen. Ne saa lapsi täysi- ikäisenä.

Olen kerännyt myös " vauvalaatikkoon" muistoja parin ensimmäisen vuoden ajalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja kuinka paljon yleensä sitä materiaalia on esim huostaanotetulla? Onko kyse sivuista vai kirjasta?

Ap.

Se riippuu monesta asiasta. Kyllä niitä mapillinen helposti kertyy jos lapsi on pitkään lastensuojelun asiakas.

Mappi per vuosi kertyy, jos on laitoksessa asunut.

Vierailija
12/12 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi byrokratiaa, voi mennä kuukausia. Oikeasti kuukausia. Etkä saa edes kaikkea kerralla

Miten voi mennä kuukausia jos laissa säädetään että max kuukausi ja soittaessa asiakaspalvelija ihmetteli ettei vielä ole tullut? Ja miksen saa kaikkea kerralla vaikka olen nimenomaan pyytänyt kaiken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme