Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of Finland, olipas vika nainen tosi hyvä

Vierailija
11.01.2013 |

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä narkilta näyttää. Olen itse ex-narkki niin tunnistan kyllä

Vierailija
22/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras veto koko kisassa. Päihitti nämä surkeat "söpöliinit" joilta ei edes ääntä lähtenyt, mennen tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya Paakkari varmaan melkoinen tervakeuhko ja tuskin on lasiinkaan sylkeny.

Mutta noista hampaista vielä kommentoisin ihan yleisesti, että Maya on pohjoisen tyttöjä ja mulla on kyllä semmonen näkemys että sielläpäin ihmiset ei hoida hammaskalustoaan läheskään niin fanaattisesti kuin etelän pepsodentti-ihmiset, ei siel oo joka kulmalla hampaidenvalkaisu-hoitoloita, hyvä jos ees hampilääkäri lähimmän sadan kilsan säteellä löytyy. Ihan tosi, joka toisella lappalaisella on tosi karmeet legot.

Ei jum***uta miten voi joku olla pellolla. Ootko ikinä sattunut käymään Oulussa? Tai lapissa? Ehkä kannattais ku sivistys on tätä tasoa. Ja Oulu ei todellakaan oo lappia, ihan vaan vinkkinä.

Itse oon Oulua pohjoisempaa kotoisin (en silti edes lapista) ja kyllä mulla ja suurimmalla osalla tuntemistani ihmisistä on hyvät hampaat. Olisko kuule niin, että riippuu ihan ihmisestä millaiset legot on. Ei se syntymäpaikasta ole kiinni.

Vierailija
25/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykännyt yhtään, mutta kukin tyylillään.

Ja turha niitä "espoon kultalusikkaperse" tyyppejä on haukkua. Toiset tykkää sellasesta tyylistä/musasta, toiset Mayan tyylistä ja äänestä. Ei pitäisi toisten perseitä kutitella, että mistä naapurin mirja tykkää.

Onko MaYa muuten tämän rokkarin oikea nimi?

Vierailija
26/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhean hyvä tekniikka hengittämiseen ja laulamiseen. Eipä ihme että Paulakin kyseli mahdollisista ääniongelmista. Tuollainen kähisevä huutaminen ei nimittäin tarjoa kovin pitkäkestoista uraa laulusolistina.

Kiinnitin myös huomiota karseisiin hampaisiin ja muutenkin "Mayan" epäsiistiin tyyliin.

Vierailija
27/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten googlen mukaan jo ihan tunnettu rokkipiireissä:

”Karheaääninen Maya Paakkari on ollut jo pitkään soittajapiireissä arvostettu rokkimimmi, joka saavuttaa koko ajan laajempaa tunnettavuutta maassamme. Hänen veroista Joplin-tulkitsijaa ei täältä toista löydy.

Maya Paakkari on tehnyt yhteistyötä mm. Maija Vilkkumaan, Leningrad Cowboysin ja Remu Aaltosen kanssa. Hän on toiminut taustalaulajana Garbon ”Kruunaa vai klaavaa” -levyllä, kuten myös Kari Peitsamon ja Freud, Marx, Engels & Jungin yhteislevytyksellä ”Amerikkalaisia unelmia” (’05)."

Vierailija
28/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se laulua?

Vierailija
29/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuuntelee bimbon piipitystä ja kuka musiikin ammattilaista.

Vierailija
30/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jum***uta miten voi joku olla pellolla. Ootko ikinä sattunut käymään Oulussa? Tai lapissa? Ehkä kannattais ku sivistys on tätä tasoa. Ja Oulu ei todellakaan oo lappia, ihan vaan vinkkinä.

Täys urpoja koko pohjosen porukka

Vierailija
31/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuu joukosta. Tuli ihan kylmät väreet ku kuunteli, niin mahtavaa :) Kerran olen Mayan nähnyt livenä, vaikka en normaalisti baarissa tykkää käydä kuuntelemassa bändejä, oli Maya yliveto!

Maya pääsee vielä pitkälle!

Vierailija
32/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys urpoja koko pohjosen porukka

Vierailija
33/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun Emilia Ekström (se 17 vaalea tyttönen) oli aivan yliveto, mahtava ääni.

Kaksi aika ääripäätä, mutta minusta tyylilajilla ei ole niin väliä, kunhan on siinä mitä tekee hyvä ja uskottava.

Vierailija
34/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pohjois-suomen pääkaupunki ja onkin iso yliopistokaupunki ja teknologia-osaamiseltaan todellinen kärkikaupunki.

Ei sii todellakaan mikään lapin peräkylä...

Hesalaiset voisi tutustua Suomen karttaan ja opiskella maantietoa..

Vierailija
35/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pohjois-suomen pääkaupunki ja onkin iso yliopistokaupunki ja teknologia-osaamiseltaan todellinen kärkikaupunki.

Ei sii todellakaan mikään lapin peräkylä...

Hesalaiset voisi tutustua Suomen karttaan ja opiskella maantietoa..

Että kaikki kehä kolmosen ulkopuolella on Lappia. Varmaan luulevat että Ylläkselle kun menee laskettelemaan saa väistellä pingviinejä ja pelätä jääkarhuja :D

Vierailija
36/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu on ihan neverheard. Muuttaisit sinäki ihmisten ilmoille, säälittävä maalaistollo

Vierailija
37/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu on ihan neverheard. Muuttaisit sinäki ihmisten ilmoille, säälittävä maalaistollo

Vierailija
38/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me kaikki täältä "Lapista" ja Lapista tultaisiin sinne Helsinkiin? =) Vois tulla ahdasta.

Vierailija
39/57 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä oli, edelleen. Olin kymmenen vuotta sitten kuuntelemassa livenä ja oli silloin jotenkin ihana 'luonnonlapsi'. Kyllä on elämäntyyli tehnyt aika rumaa jälkeä :/.

Nyt kannattais äkkiä alkaa pitään itsestään huolta, niin riittää voimia nousevalle uralle.

Kaikkea hyvää Mayalle!

Vierailija
40/57 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole ulkonäöstä kiinni kun tuollaisella äänellä ja asenteella paukuttaa. Ei mitään merkitystä milaiset hampaat on. Tuo ei ole mikään söpöliinien genre. Ja siitä tekniikasta... Mayalla on tekniikkaa nimenomaan tuon tyylin lauluun. Jos satunnainen kaduntallaaja yrittäisi laulaa noin, niin luultavasti ääni menisi välittömästi. Maya kuitenkin on laulanut ammattimaisesti jo vuosikausia. Ei se olisi mahdollista jos tekniikkaa ei löytyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan