Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavaksi äänestän perussuomalaisia!

Vierailija
21.01.2013 |

Olen siis suomalainen 35 vuotias nainen, jonka mielestä kehitysapua ei pidä enää jakaa, eikä maahan ottaa enää yhtään maahanmuuttajaa,ainakaan ennen kuin suomi on itse jaloillaan.

Meillä EI OLE työvoimapulaa.

Meillä on täällä jo tarpeeksi porukkaa.

Koko eurooppa on rappeutumassa,suomi mukaanlukien.

Meidän on pelastettava itsemme ennenkuin voimme pelastaa muita.

Tällä hetkellä omat vanhuksemme ja nuoremme voivat huonosti sen takia että rahaa syydetään ulkomaille JATKUVASTI!

Suomalaiset ovat kovia tekemään töitä,( siis verrattuna moniin muihin kansallisuuksiin.)

Ja kehitysapua voi mielestäni sen jälkeen alkaa taas jakamaan kun esim afrikan miehet lupaavat kohdella naisiaan eri tavalla ja tehdä töitä.

Oikeastaan,lupaus ei riitä. Vaan muutoksen on oikeasti tapahduttava.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja talous pelastuu

Vierailija
2/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vain ajaa rikkaiden etuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksella ei vain kantti kestä sitä tunnustaa!

Hallitus ajaa vain rahamiesten ja muiden vähemmistöjen

asiaa.

Media on rahamiesten omistuksessa, perussuomalaisten

mollaaminen on median ja ramiesten etu.

Perussuomalaiset ajaisivat Suomalaisten enemmistön

asiaa.

Vierailija
4/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis suomalainen 35 vuotias nainen, jonka mielestä kehitysapua ei pidä enää jakaa, eikä maahan ottaa enää yhtään maahanmuuttajaa,ainakaan ennen kuin suomi on itse jaloillaan.

Tällä hetkellä omat vanhuksemme ja nuoremme voivat huonosti sen takia että rahaa syydetään ulkomaille JATKUVASTI!

Suomalaiset ovat kovia tekemään töitä,( siis verrattuna moniin muihin kansallisuuksiin.)

Ja kehitysapua voi mielestäni sen jälkeen alkaa taas jakamaan kun esim afrikan miehet lupaavat kohdella naisiaan eri tavalla ja tehdä töitä.

Suomalaisista on tullut laiskanpulskeita pulleroisia jotka katsovat oikeudekseen olla kotona ja vaativat että yhteiskunnan pitää elättää heitä.

Vierailija
5/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin JOKAINEN kenet minä tunnen,on ahkera tekemään töitä.

Oli sitten diplomi-insinööri TAI bussikuski tai kaupan kassa.

En tunne YHTÄKÄÄN sossun ELÄTTIÄ.

Myöskin ulkomaalaiset ystäväni,joita minulla on monia, tekevät TÖITÄ.

Ja nämä ulkomaalaiset ovat myös sitä mieltä ettei suomi saa muuttua.

Ja ettei tänne saa tulla kukaan lorvimaan ja oleilemaan sosiaalituilla vaan yhteiskuntaan pitää integroitua kunnolla ja oppia kieli ja tavat.

Kiitos.

aP.

Vierailija
6/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin JOKAINEN kenet minä tunnen,on ahkera tekemään töitä.

Oli sitten diplomi-insinööri TAI bussikuski tai kaupan kassa.

En tunne YHTÄKÄÄN sossun ELÄTTIÄ.

Myöskin ulkomaalaiset ystäväni,joita minulla on monia, tekevät TÖITÄ.

Ja nämä ulkomaalaiset ovat myös sitä mieltä ettei suomi saa muuttua.

Ja ettei tänne saa tulla kukaan lorvimaan ja oleilemaan sosiaalituilla vaan yhteiskuntaan pitää integroitua kunnolla ja oppia kieli ja tavat.

Kiitos.

aP.

suomalaisella työtahdilla on vähän. Lomat siihen vielä päälle. Tehdäänkö missään vähemmän töitä? Vielä valitetaan siitä?

Mene Yhdysvaltoihin niin näet miten työtä tehdään.

Vierailija
7/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää jonnekin muualle valittamaan ja muuttakaa sinne missä on OIKEASTI parempi olla.

Ja sinä yksi yhdysvalloista huutelija, mene tosiaan sinne jos vain saat green cardin!

Minä ainakin arvostan suomea ja pohjoismaita.

Sen lakeja ja ihmisoikeuksia.

Meillä on täällä vielä asiat suht hyvin.

En vaan halua että se muuttuu.

aP.

Vierailija
8/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä EI OLE työvoimapulaa.

Tällä hetkellä omat vanhuksemme ja nuoremme voivat huonosti sen takia että rahaa syydetään ulkomaille JATKUVASTI!"

Miksi meillä ei ole sitten tarpeeksi esim. lähihoitajia kotihoidossa hoitamassa vanhuksia? Jos joku sairastuu tilalle ei saa ammattilaista?

Miksi hoitoalalla on työvoimapula ja esim. virolaiset saa heti töitä vaikka väität ihan toista?

""Olen työskennellyt erilaisissa kulttuureissa, eivätkä suomalaiset ole erityisen työteliäitä. Jo Torontossa 1990-luvulla naureskeltiin suomalaisten pitkää koulutusta ja matalaa eläköitymisikää. Kanadassa ihmiset työllistivät itsensä ja ottivat vastuun itsestään. Maassa oli silti korkea sosiaaliturva."

"On muotia tehdä vähemmän, jolloin ne, jotka tekevät paljon, maksavat veroina näidenkin toimeentulosta! Samalla Suomessa puhutaan työuran pidentämisestä, mutta ei tehdä mitään. Tämä on kiinni hitsattu maa, joka ei reagoi maailman muutoksiin.""

Jukka Pekka Saraste

Vierailija
9/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

And right now, some guys aint doing nothing about it.

aP.

Vierailija
10/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä EI OLE työvoimapulaa.

Tällä hetkellä omat vanhuksemme ja nuoremme voivat huonosti sen takia että rahaa syydetään ulkomaille JATKUVASTI!"

Miksi meillä ei ole sitten tarpeeksi esim. lähihoitajia kotihoidossa hoitamassa vanhuksia? Jos joku sairastuu tilalle ei saa ammattilaista?

Miksi hoitoalalla on työvoimapula ja esim. virolaiset saa heti töitä vaikka väität ihan toista?

""Olen työskennellyt erilaisissa kulttuureissa, eivätkä suomalaiset ole erityisen työteliäitä. Jo Torontossa 1990-luvulla naureskeltiin suomalaisten pitkää koulutusta ja matalaa eläköitymisikää. Kanadassa ihmiset työllistivät itsensä ja ottivat vastuun itsestään. Maassa oli silti korkea sosiaaliturva."

"On muotia tehdä vähemmän, jolloin ne, jotka tekevät paljon, maksavat veroina näidenkin toimeentulosta! Samalla Suomessa puhutaan työuran pidentämisestä, mutta ei tehdä mitään. Tämä on kiinni hitsattu maa, joka ei reagoi maailman muutoksiin.""

Jukka Pekka Saraste

Maassa kuin maassa on aina ongelmia ja epäkohtia. Ei se silti tarkoita että niitä ongelmia pitäisi lisätä aiheuttamalla ylimääräisiä ongelmia.

Esim.Japani hoitaa ikääntymisongelman ilman maahanmuuttoa ja on vakavin esimerkki ikääntyvästä maasta. Japanilaiset ovat fiksuja ja osaavat käyttää mielikuvitusta. Vaikka onhan sekin mielikuvitusta että hommataan majavien rakentamissa majoissa asuvia ihmisiä turvaksi.

Vierailija
11/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- päinvastoin. Se porukka vasta kalliiksi tulee.

Puhumattakaan muista ongelmista, joita en nyt ala tässä kertaamaan. Olin itse vuosikausia vihreiden kannattaja ja äänestäjä, mutta tämä heidänkin kannattamansa löysä maahanmuuttopolitiikka on saanut minut ajattelemaan vähän toisin.

Vierailija
12/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomeen saataisi 2 miljoonaa ihmistä lisää niin meillä olisi täällä niin paljon elinvoimaisempi sisämarkkina. Olisi ihmisiä, jotka tarvitsevat peruspalveluja (koulut, tarhat jne), joten niitä pitäisi rakentaa eikä purkaa (rakennustyötä!). Olisi kotitalouksia, jotka tarvitsevat kodin, ruokaa, tavaroita, vakuutuksia, auton, sähköä, lomamatkan... lue tästä, paljonko se toisi ostajia yrityksille.

Juuri sen takia meillä menee huonosti kun ollaan niin pieni markkina, että yksikin nitkahdus viennissä kaataa suuria yrityksiä. Kun yrityksille ei riitä asiakkaita kotimaassa.

Pysyisi Suomi asuttunakin kun tänne asettuisi 2 miljoonaa ihmistä lisää. Tilaa täällä ainakin on, sillä Suomi on euroopan viidenneksi suurin maa (vai kuudenneksi?) pinta-alaltaan. Hitto, tänne mahtuisi vaikka 10 miljoonaa ihmistä ja silti olisi väljää!

Vierailija
13/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on juuri oikea puolue sinulle. Ymmärrystä löytyy kaikille peräkammarien pojille, jotka huutelevat netissä hmm. mielenkiintoisia asioita. Eikä haittaa vaikka olisi lääkityskin päällä.

Onnea sinun valitsemalle tiellesi.

Vierailija
14/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyvät millään tavalla aloitukseeni.

aP.

Vierailija
15/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamatta mistään vastuuta?

Suuri osa suomalaisista työttömistä on työkyvyttömiä, joiden paikka ei edes ole työttömien joukossa.

Vierailija
16/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Kokoomus?

Vasemmisto?

Sdp?

Vierailija
17/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan perussuomalaisia!

Vierailija
18/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on juuri oikea puolue sinulle. Ymmärrystä löytyy kaikille peräkammarien pojille, jotka huutelevat netissä hmm. mielenkiintoisia asioita. Eikä haittaa vaikka olisi lääkityskin päällä. Onnea sinun valitsemalle tiellesi.

Mutta ei mitään itse asiasta. Sellaista se on kun jänis laittaa päänsä pensaaseen.

Vierailija
19/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Soinilainen

Vierailija
20/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä haluakaan tietää.

Haluavat vain elää omaa prinsessaunelmaansa.

Mutta kun elämä ei ole satua.

Asioille on tehtävä jotain ennenkuin ne riistäytyvät käsistä.

Ja todella toivon että poliitikot ottavat tämän maahanmuuttoasian tosissaan.

aP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan