Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveät kk-kivut, ei vuotoa?

Vierailija
30.01.2013 |

Mitähän tämä mahtaa olla?

Eli menkkakivut kestäneet jo jonkin aikaa ja luulinkin vuodon alkavan, vaan eipä ala. Nyt menkat myöhässä jo neljä tai viisi pvää.

Raskaustestejä olen tehnyt kaksi. Molemmat negaa. Ekan tein muistaakseni lauantaina ja toisen siitä kahden päivän kuluttua.

Onkohan syytä jo soitella arvauskeskukseen ja pyydellä tarkempia tutkimuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus käynyt noin, että on ollut tosi kovat kivut ilman mitään syytä. Mulla oli kahdessa raskaudessani aivan alussa ihan samanlaiset kivut, ja tein testejä, kaikki näytti negaa. Kävin gynellä, mitään ei löytynyt. Täysi mysteeri.

Vierailija
2/5 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on siis tavallisesti melko säännöllinen kierto.

Nyt tullut vain pientä rusehtavaa vuotoa, ei kuitenkaan lähellekään menkkojen kaltaista vuotoa.

Välillä kk-kivut on aika kovat, mutta esimerkiksi nyt ei satu ollenkaan mihinkään?!

Mutta ehkäpä tämä ei ole vaarallista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on siis tavallisesti melko säännöllinen kierto.

Nyt tullut vain pientä rusehtavaa vuotoa, ei kuitenkaan lähellekään menkkojen kaltaista vuotoa.

Välillä kk-kivut on aika kovat, mutta esimerkiksi nyt ei satu ollenkaan mihinkään?!

Mutta ehkäpä tämä ei ole vaarallista..

jos sulla ei ole mitään tulehdusoireita. Luultavasti tuo pieni ruskehtava vuoto on nyt ne tämänkertaiset menkat, tai sitten alkaa vasta viikon päästä kunnon vuoto. Pieni hormonihäiriö, noita joskus tulee naiselle ja yleensä sitten seuraavalla kerralla taas normaali kierto.

Vierailija
4/5 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla ei ole mitään tulehdusoireita. Luultavasti tuo pieni ruskehtava vuoto on nyt ne tämänkertaiset menkat, tai sitten alkaa vasta viikon päästä kunnon vuoto. Pieni hormonihäiriö, noita joskus tulee naiselle ja yleensä sitten seuraavalla kerralla taas normaali kierto.

Toivottavasti näin, koska on vähän vauvahaaveitakin alkanut olla. Normikierto helpottaisi yritystä...

t.ap

Vierailija
5/5 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kivut jatkuvat kovina, ehkä olisi hyvä ottaa yhteyttä sinne arvauskeskukseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme