Voice of Finland, olipas vika nainen tosi hyvä
Kommentit (57)
Muuten jakso oli ihmeen laimea, mutta sitten tuli Maya Paakkari ja täräytti Janis Joplin -tyylisellä äänellään:
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/440446-aani-ratkais…
oloinen kyllä 34-vuotiaaksi, etenkin jos vertaa netissä muutaman vuoden takaisiin kuviin.
oloinen kyllä 34-vuotiaaksi, etenkin jos vertaa netissä muutaman vuoden takaisiin kuviin.
ääni oli joka ratkaisi ja stylistit tekee lopun.
hyvä, kun on tuollainen sähikäinen mukana. Pitäisi pikkaisen enemmän huolta itsestään, niin avot.
Viime vuonakin oli mukana se tosi nuori 16?-vuotias tyttö jolla oli tosi keltaiset hampaat. Mutta taisi olla enemmän luustotyyppi sellainen.
Huumeidenkäyttäjän hampaat
tai oikeestaan metadonihampaat, oisko vierotuksessa.
Verrattuna vaikkapa siihen espoon kultalusikka perseessä syntyneeseen jolta ei edes ääntä lähtenyt.
Sitäpaitsi, kyllä Mike tietää kenestä on johonkin.
tuota kähinää jaksaisi montaa biisiä. Janis on ihan eri luokassa.
Ja kyllä sillä on myös väliä miltä näyttää, turha hymistellä muuta.
Ihan hyvä oli, itse en vaan lämpene ollenkaan tuollaiselle raakkumiselle. Mutta tyylilaji sekin ja taitava laulaja hän varmaan on. Ei ihme että Monroe kääntyi, sopii tyyliinsä.
Mutta kattellaan, vastahan oli toka jakso
Maya Paakkari varmaan melkoinen tervakeuhko ja tuskin on lasiinkaan sylkeny.
Mutta noista hampaista vielä kommentoisin ihan yleisesti, että Maya on pohjoisen tyttöjä ja mulla on kyllä semmonen näkemys että sielläpäin ihmiset ei hoida hammaskalustoaan läheskään niin fanaattisesti kuin etelän pepsodentti-ihmiset, ei siel oo joka kulmalla hampaidenvalkaisu-hoitoloita, hyvä jos ees hampilääkäri lähimmän sadan kilsan säteellä löytyy. Ihan tosi, joka toisella lappalaisella on tosi karmeet legot.
Maya Paakkari varmaan melkoinen tervakeuhko ja tuskin on lasiinkaan sylkeny.
Mutta noista hampaista vielä kommentoisin ihan yleisesti, että Maya on pohjoisen tyttöjä ja mulla on kyllä semmonen näkemys että sielläpäin ihmiset ei hoida hammaskalustoaan läheskään niin fanaattisesti kuin etelän pepsodentti-ihmiset, ei siel oo joka kulmalla hampaidenvalkaisu-hoitoloita, hyvä jos ees hampilääkäri lähimmän sadan kilsan säteellä löytyy. Ihan tosi, joka toisella lappalaisella on tosi karmeet legot.
ja kuten edellä joku kirjoitti... Todella kulahtanut.
Mistä te noita päätelmiä oikein vedätte - hatustako? Tupakointi kellastaa hampaat. Tunnen Maijan vuodesta -94, eikä koskaan ole kamaa vetänyt. Ennen meni Camelia aski-kaksi päivässä, siinä syy. Hatusta ei kannata vetää kuin jänis, jos siinä onnistuu.