Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaasalaispari selvisi kotiin hätälaskulennolta!!!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

new yorkiin lensi ainakin muutama vuosi sitten paljon mummoja venäjältä. kyse oli jonkinlaisesta hyväntekeväisyydestä.

lensin silloin itse sinne myös paljon ja kysyin joskus niiden saattajalta, ketä huivipäiset mummot ovat.

ne eivät pyytäneet mitään, istuivat vain hiljaa vanhoissa vaatteissaan koneessa. eivät osanneet kieltä, mutta lentoemännät antoivat puolivälisin juotavaa.

tuli paha mieli kun katsoi heitä ja mietti, millainen elämä on takana.

Vierailija
22/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on palauttaa nämä 1:n maailman ihmiset ongelmineen tälle planeetalle? 17h sisätiloissa, turvallisissa oloissa ja käyttäydytään, kuin olisi selvitty kansanmurhasta, nälänhädästä ja napavaelluksesta paljain varpain.

ja ainakin vähintään sen sadan aloituksin voimin menee viesti perille. NOT!

Muista itse nälänhädät ja kansanmurhat seuraavan kerran kun napiset jostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten itse ole yksi näistä "selviytyjistä".

En ole asiasta yhtään avausta tehnyt. Jokusen kommentin kyllä heittänyt. Enkä todellakaan ole kateellinen kenellekään ihan tavanomaisesta lomamatkasta. Suuresti huvittunut vain näiden marttyyrien (median provosoimasta) mesoamisesta.

Vierailija
24/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on palauttaa nämä 1:n maailman ihmiset ongelmineen tälle planeetalle? 17h sisätiloissa, turvallisissa oloissa ja käyttäydytään, kuin olisi selvitty kansanmurhasta, nälänhädästä ja napavaelluksesta paljain varpain.

ja ainakin vähintään sen sadan aloituksin voimin menee viesti perille. NOT!

Muista itse nälänhädät ja kansanmurhat seuraavan kerran kun napiset jostakin.

ja lapsuuden perheen konkurssin myötä en ole ihan pienistä napissut. Mittakaava on ihan mukasvasti hallussa ainakin näihin itkijänaisiin verrattuna. Kivaa päivänjatkoa sullekin ;)

Vierailija
25/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä Pirjot ja Jormat suorastaan naurattavat minua.

En ole katkera, matkustan paljon jo työnikin puolesta (ja osaan pakata lääkkeet käsimatkatavaroihin).

Tuon jutun kuvateksti on se hilpein kohta.

Vierailija
26/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera, matkustan paljon jo työnikin puolesta (ja osaan pakata lääkkeet käsimatkatavaroihin).

Ei mua vaan naurata, oon nähnyt satoja kiukkuisia ihmisiä ympäri maailman jotka ovat myöhästyneestä lennolta matkayhtiöiden takia. He karjuvat ja huutavat, hyvä etteivät päälle käy.

Se on ihan jokapäiväistä elämää lentokentillä, en näe tässä tapauksessa mitään erilaista.

Mä luulen että sun matkusteleminen on surffailua iltalehden sivuilla ja kaiken huippuna vielä tuo vinkki " osaan pakata lääkkeet käsimatkatavaroihin" olikohan iltalehden top. 5 vinkkinä:))))))

Jos tästä ketjusta pitää löytää pelle ap:n lisäksi niin ehdottomasti sinä. Aarg mikä pösilö

Vierailija
27/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaan naurata, oon nähnyt satoja kiukkuisia ihmisiä ympäri maailman jotka ovat myöhästyneestä lennolta matkayhtiöiden takia. He karjuvat ja huutavat, hyvä etteivät päälle käy.

Se on ihan jokapäiväistä elämää lentokentillä, en näe tässä tapauksessa mitään erilaista.

Mä luulen että sun matkusteleminen on surffailua iltalehden sivuilla ja kaiken huippuna vielä tuo vinkki " osaan pakata lääkkeet käsimatkatavaroihin" olikohan iltalehden top. 5 vinkkinä:))))))

Jos tästä ketjusta pitää löytää pelle ap:n lisäksi niin ehdottomasti sinä. Aarg mikä pösilö

Että joka ketjuun tulee "työnsä puolesta" matkustava joka jakelee samoja vinkkejä mitä ketjussa on jo sata ja nää ääliöt on sitten niiiiiin huvittuneita niiiiiiiin huvittuneita vaikka tosielämässä tuossa ei oo mitään erikoista.

Terv. Lentoaseman täti

Vierailija
28/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä Pirjot ja Jormat suorastaan naurattavat minua. En ole katkera, matkustan paljon jo työnikin puolesta (ja osaan pakata lääkkeet käsimatkatavaroihin). Tuon jutun kuvateksti on se hilpein kohta.

Ei mua vaan naurata, oon nähnyt satoja kiukkuisia ihmisiä ympäri maailman jotka ovat myöhästyneestä lennolta matkayhtiöiden takia. He karjuvat ja huutavat, hyvä etteivät päälle käy. Se on ihan jokapäiväistä elämää lentokentillä, en näe tässä tapauksessa mitään erilaista. Mä luulen että sun matkusteleminen on surffailua iltalehden sivuilla ja kaiken huippuna vielä tuo vinkki " osaan pakata lääkkeet käsimatkatavaroihin" olikohan iltalehden top. 5 vinkkinä:)))))) Jos tästä ketjusta pitää löytää pelle ap:n lisäksi niin ehdottomasti sinä. Aarg mikä pösilö

Että joka ketjuun tulee "työnsä puolesta" matkustava joka jakelee samoja vinkkejä mitä ketjussa on jo sata ja nää ääliöt on sitten niiiiiin huvittuneita niiiiiiiin huvittuneita vaikka tosielämässä tuossa ei oo mitään erikoista. Terv. Lentoaseman täti

ja siinä korostettu ihmisten kiukku onkin niin huvittavaa, ettei tilanteessa tosielämässä ole mitään niin erikoista.

Vierailija
29/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsuuden perheen konkurssin myötä en ole ihan pienistä napissut. Mittakaava on ihan mukasvasti hallussa ainakin näihin itkijänaisiin verrattuna. Kivaa päivänjatkoa sullekin ;)

Vierailija
30/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä Pirjot ja Jormat suorastaan naurattavat minua. En ole katkera, matkustan paljon jo työnikin puolesta (ja osaan pakata lääkkeet käsimatkatavaroihin). Tuon jutun kuvateksti on se hilpein kohta.

Ei mua vaan naurata, oon nähnyt satoja kiukkuisia ihmisiä ympäri maailman jotka ovat myöhästyneestä lennolta matkayhtiöiden takia. He karjuvat ja huutavat, hyvä etteivät päälle käy. Se on ihan jokapäiväistä elämää lentokentillä, en näe tässä tapauksessa mitään erilaista. Mä luulen että sun matkusteleminen on surffailua iltalehden sivuilla ja kaiken huippuna vielä tuo vinkki " osaan pakata lääkkeet käsimatkatavaroihin" olikohan iltalehden top. 5 vinkkinä:)))))) Jos tästä ketjusta pitää löytää pelle ap:n lisäksi niin ehdottomasti sinä. Aarg mikä pösilö

Että joka ketjuun tulee "työnsä puolesta" matkustava joka jakelee samoja vinkkejä mitä ketjussa on jo sata ja nää ääliöt on sitten niiiiiin huvittuneita niiiiiiiin huvittuneita vaikka tosielämässä tuossa ei oo mitään erikoista. Terv. Lentoaseman täti

ja siinä korostettu ihmisten kiukku onkin niin huvittavaa, ettei tilanteessa tosielämässä ole mitään niin erikoista.

Kun sun vuodatus pirjosta ja jormasta ja toteamukset kuinka muka matkustelet:D

Ps. Anna nyt vielä joku toinen hyvä vinkki ku oot niiiiiin paaaaljoooon matkustellut:D voi elää mikä pelle.

Vierailija
31/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sun vuodatus pirjosta ja jormasta ja toteamukset kuinka muka matkustelet:D Ps. Anna nyt vielä joku toinen hyvä vinkki ku oot niiiiiin paaaaljoooon matkustellut:D voi elää mikä pelle.

En kirjoitellut aiemmin Pirjosta ja Jormasta, vaan numerolla 24 (ja siis 29)

Vierailija
32/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että idiootit kotiäidit katkerana kotisohvalta kirjoittelee... Kyttäävät viiden minuutin välein Iltalehteä jos löytyisi joku linkki että voisi haukkua.

Juu palailen illalla ja jätän teidät luuserit kiroilemaan Thaimaan matkalaisia, voi Jeesus että osaatte olla kateellisia:)

Vierailija
33/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoitustiimi kasaan, Karukoski hälyytystilaan ja uutta "Alive" leffaa tekemään!!!!11!!!!

mutta se toisi elokuvaan jännän säväyksen!

Vierailija
34/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoitustiimi kasaan, Karukoski hälyytystilaan ja uutta "Alive" leffaa tekemään!!!!11!!!!

mutta se toisi elokuvaan jännän säväyksen!

Kyllä tämä katastrofi liikkuu samassa mittakaavassa. No, ehkä ei maailmanlaajuista menestystä olisi odotettavissa, mutta Suomessa ja Venäjällä nyt ainakin.

Vierailija
38/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli tehnyt tällaisen "uutisen"

http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/janne-unohti-syomisen-1.1163380

Naurettiin ihan sikana facessa tolle jutulle, mikä osottaa kyllä suomalaisen "journalismin" tason.

Oikeestiko noilla sontasiioneilla ei oo mitään kunnon jutunaiheita????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi