Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys vakuutusten omavastuusta (elektroniikka)
28.01.2013 |
Kun vakuutuksissa on omavastuu vahingon sattuessa(esim. 150 euroa) ja kyseessä on kodin irtaimistoa. Jos minulla on mennyt useampi laite rikki, vähennetäänkö korvaussummasta aina tuo 150 euroa/tuote vai voiko säästää ilmoittamalla useamman tuotteen samaan aikaan? Kiitos paljon vastauksista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
eli jos ukkonen rikkoo useamman laitteen niin yksi omavastuu