Olenko ainoa joka laittaa puhelimen viikonlopuiksi kiinni?
Ei siis pelkästään äänettömälle vaan kokonaan kiinni.
Kommentit (132)
Mitäs kaikkea teet viikonloppuisin? En ole laittanut
Mulla unohtuu puhelin joskus päiväkausiksi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En mitään ihmeellistä. Käyn kävelyllä, jumppaan, teen ruokaa, pelaan jne. Palaudun työviikosta rauhassa ilman, että kukaan vaatii mitään.
Ap
En osaisi laittaa. Joskus laitoin äänettömälle ja sekin oli virhe. Äiti tietenkin soitteli ja oli heti huolissaan, kun en vastannut. Ei mulle koko ajan soitella, yleensä juurikin vanhemmat saattaa soittaa tai oma perhe, jos ollaan eri paikoissa. On hankalaa, jos ei saa millään kiinni. Teineillä on aina puhelin äänettömällä, ihan turha yrittää soittaa, vaikka olisi asiaa.
Kun nukun, niin kiinni. Päivällä ja yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten töitä. Tai nukun.
Vierailija kirjoitti:
En osaisi laittaa. Joskus laitoin äänettömälle ja sekin oli virhe. Äiti tietenkin soitteli ja oli heti huolissaan, kun en vastannut. Ei mulle koko ajan soitella, yleensä juurikin vanhemmat saattaa soittaa tai oma perhe, jos ollaan eri paikoissa. On hankalaa, jos ei saa millään kiinni. Teineillä on aina puhelin äänettömällä, ihan turha yrittää soittaa, vaikka olisi asiaa.
Onko asia todella niin akuutti, että on välittömästi saatava kiinni? Mua ahdistaa jo ajatuskin siitä, että puhelinta ei voisi pitää edes äänettömällä. Nykyaika on kamalaa.
Ap
En todellakaan laita. Lapset ja miesystävä, joten kyllä olen aina tavoitettavissa.
Aina auki, tulee ehkä parin kuukauden välein soitto ja ehkä kerran viikossa tekstari. Säikähdän aina kun puhelin soi, että mitä kauheeta nyt on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan laita. Lapset ja miesystävä, joten kyllä olen aina tavoitettavissa.
Oletko ainoa ihminen heidän elämässään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asia todella niin akuutti, että on välittömästi saatava kiinni? Mua ahdistaa jo ajatuskin siitä, että puhelinta ei voisi pitää edes äänettömällä. Nykyaika on kamalaa.
Ap
Ajatella että tuonkin vastaajan teini saa olla vastaamatta puhelimeen mutta tämän väh. nelikymppinen (?) vanhempi ei....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajatella että tuonkin vastaajan teini saa olla vastaamatta puhelimeen mutta tämän väh. nelikymppinen (?) vanhempi ei....
Niinpä. Olen hämmentynyt.
Ap
En ikinä. Lapsen ja perheen pitää saada kiinni mut tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ainoa ihminen heidän elämässään?
Ap
En, mutta haluan olla tavoitettavissa, jos tarvivat. Ovat minulle rakkaimmat. Ei tulisi mieleenkään sulkea puhelinta.
Mulla on vanha äiti, en voi laittaa puhelinta kiinni siltä varalta että äidille tulee jokin hätä. Toistaiseksi pärjäilee yksin kotonaan, mutta kaikkea voi sattua.
Mäkin laitan sen laturiin kiinni usein viikonlopuiksi, kun meinaa akku loppua av:ta selaillessa.
Et ole missään asiassa ainoa maailmassa.
Soitteliko juopot