G: Elämäsi pahin känni moka?
Kommentit (117)
19-vuotiaana sammuin vessaan. Sitten 2 tyyppiä raahasi mut kotiin. Seuraavana aamuna heräsin siihen että joku tyttö soitti rähjätäkseen siitä että olin oksentanut hänen monen sadan euron laukkuunsa joka oli täynnä kalliita vaatteita ja vaati korvauksia. En muistanut yhtään mitään mutta maksoin kiltisti mitä hän pyysi.
Kukaan minut fuksiaisissa nähnyt ei jälkeenpäin enää puhunut mulle "moi":ta enempää :(
Mulla oli tapana parikymppisenä vetää kauheita kaatokännejä viikonloppuisin... Siinä ei kuulkaa tuntunut missään, kun hempeiltiin kaverin kihlatun kanssa (kaveri näki..) tai oman poikaystävän pettäminen lähes sen silmien alla... Ja niitä mokia, niitä on niiiin monta...
Erään baarireissun seurauksena päädyin täysin vieraaseen kaupunginosaan ja pyörein lehtikasoissa ja seikkailin jossain parkkihallissa. Lisäksi on sellainen muistikuva, että yritin kiivetä kerrostalon palotikkaita pitkin katolle.
Eräällä kerralla kesällä heräsin jostain pusikosta ja olin kadottanut silmälasini, mikä oli huono juttu koska olen hyvin likinäköinen. Olin onneksi kuitenkin suht lähellä asuntoani ja tunnistin alueen ja pääsin kotiin.
13 vee ja toiset kännit. oltiin sitten muka niin isoja aikuisia että juostiin ukkojen perässä. jonku kanssa sitten päädyin sänkyyn asti. ihme kyllä homma onnistui ja pienen keplottelun jälkeen ukko painui sisälleni ja olin mukana, vaikken tuntenut enää mitään. kiva herätys aamulla paikasta jota en tuntenut ja oudon äijän kuorsatessa. pikkarit veressä eikä sitten ollut menkkaverta... kaverini oli sammunut toiseen paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:40"]
13 vee ja toiset kännit. oltiin sitten muka niin isoja aikuisia että juostiin ukkojen perässä. jonku kanssa sitten päädyin sänkyyn asti. ihme kyllä homma onnistui ja pienen keplottelun jälkeen ukko painui sisälleni ja olin mukana, vaikken tuntenut enää mitään. kiva herätys aamulla paikasta jota en tuntenut ja oudon äijän kuorsatessa. pikkarit veressä eikä sitten ollut menkkaverta... kaverini oli sammunut toiseen paikkaan.
[/quote]
Annoin peukkua, koska tuo varmasti (TOIVOTTAVASTI) on kirjoittajan pahin kännimoka eikä enää toiste tee. :D Mutta noita alaikäisiä sekoilee joka viikonloppu jossain.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2013 klo 05:49"]
1. Alkoholi on naisille biologisesti noin 5 kertaa vaarallisempaa kuin miehille.
2. Kännit ovat nuorille naisille ihan älyttömästi miehiä vaarallisempi tapa viettää vapaa-aikaa. Siis jos yhtään välitätte, kenen kanssa harrastatte puoliväkisin seksiä.
--->
Johtopäätös: Alkoholi ihan oikeasti ei ole naisten juoma. Vielä vähemmän nuorten naisten.
[/quote]Ei kenelläkään toisella on oikeutta rajoittaa toisen vapaa-ajan harrastuksia, jotka ovat laillisia. Ei meistä kukaan aio elää pelolle. Minulla on oikeus myös kulkea vapaasti yöllä kaupungilla. Jumalauta. Ei kukaan toinen voi rajoittaa mun itsemäärämisoikeutta. Se että jotain tapahtuu ei tarkoita että näin pitäisi olla. Pitäskö naisten istua kotona lukituissa taloissa, ettei vaan käy mitään hullusti. Eiköhän se kuitenkin johtopäätös ole se että alkoholi ei ole miesten juoma, koska miehet ovat väkivaltaisia raiskaajia sen vaikutuksen alaisina. Sitähän yritit sanoa.
minulla on huono viinapää, joten kyllähän näitä on tapahtunut!!!! esim. kerran oli kaverin miehen synttärit, viideltä aloitettiin juomaan tämän pariskunnan luona ja seiskalta sammuin sohvalle. kun muut lähtivät baariin yritettyään turhaan herättää minua, olin ryöminyt vessaan ja oksentanut pyykkikoriin! sekä kussut pytyn ohi ja lopulta päätynyt jatkamaan unia vessan lattialle, housut kintuissa ..
nykyään tiedän, että pari kossukolaa on minulle riittävä määrä. juokoot muut miten juovat, mutta minun on oltava hyvin varovainen
Sammuneena kussut ja paskonut alleni sängyssä.
Olin säädön kanssa sen kaverin luona yötä joskus 18-19-vuotiaana. Olin kuulemma sitä kaveriakin yrittänyt yön pikkutunteina sekä kussut pyykkikoriin. Ei mitään muistikuvia.
Heräsin aamulla (torstai aamuna :)) baari illan jälkeen baarin alakerrasta baarin omistajan vierestä kun yksi työntekijöistä tuli töihin. Sitten takaovesta ulos ja kotiin :D
Olin kaverini kanssa toisessa kaupungissa ryyppäämässä ja muut olivat tuntemattomia. Pussailin kuskimme kanssa, yritin varattua joka siirtyi etupenkille enkä silti tajunnut vaan yritin hiplailla kunnes hän käski lopetttaa, sen jälkeen itkin loppuillan.. hävetti ! Enkä edes muista pahemmin mitään.
Nämä on olleet aika pahoja:
- Yliopistolla menin krapulassa laskuharjoituksiin. Niiden pitäjä valitsi minut taululle esittämään ratkaisun yhteen tehtävään. Menin, mutta kesken tuli ihan kauhea oksetus. Oli pakko käydä oksentamassa luentosalin edessä olevaan taulusienten pesulavuaariin. Siinä yrjösin lähes 100 muun ja luennoitsijan edessä, ja mikä pahinta, pitkiin hiuksiini tarttui oksennusta, minkä huomasin vasta kun olin koko loppuajan ollut siellä laskuharjoituksissa sisukkaasti.
- Eka työpaikkani, ekat pikkujoulut. Kaikki joi reippaasti ja niin minäkin. Alkuun oli riehakkaan hauskaa, mutta pomo alkoi minua vikitellä. Kännissä otin leikkiflirttinä ja vastasin. Lopulta kun humala nousi, minustakin tuli aidosti kiimainen ja päädyttiin pomon kanssa saunatilaan panemaan. Harmi vaan, että samassa firmassa ja pikkujouluissa ollut pomon vaimo yllätti meidät seksin jälkeen suihkusta... Etsin välittömästi itselleni uuden työpaikan tuon tapauksen jälkeen.
- Eron jälkeen vähän surullisissa fiiliksissä yökerhossa juomassa surua pois. Jossain vaiheessa ajattelin että ei perkele minä otan laastaripanon. En kuitenkaan löytänyt miestä, mutta minua alkoi lähennellä nainen. En ollut koskaan ajatellut seksiä naisen kanssa, mutta ajattelin, että mitäs siitä, voihan sitä itseäänkin tyydyttää, joten kai toinen nainenkin voi minua tyydyttää. Sekstailin sitten elämäni ensimmäisen ja ainoan kerran naisen kanssa. Hävettää vieläkin.
- Kalsarikännit kotona. Aloin sellaisia harrastaa kun tajusin lopulta kolmekymppisenä että minä + viina + ihmisseura on erittäin huono kombo, johtaa lähes aina seksisekoiluun. Joten jos juo känninsä yksin kotona, ei vaaraa. No, en seksisekoillut, mutta join niin paljon, että lähdin koiraa ulkoiluttamaan aamuyöstä. Menin koirapuistoon ja sammuin. Aamulla heräsin ihan helvetin jäässä, olin jostain syystä ottanut pois housut kokonaan ja olin pelkillä alushousuilla kylmässä syyssäässä. Mietin, että kuinkahan moni on nähnyt naapuruston tyylikkään jakkupukutädin nukkumassa kuin puliämmä pelkissä alkkareissa koirapuiston penkillä...
Pokasin taksikuskin jostain kumman syystä. Ei ollut millään tapaa mun tyyppiä, mut pihassa juteltiin varmaan ekaks puol tuntia ja sitten kutsuin "kahville". Seuraavana päivänä hirvee morkkis ja taksikuski laittoi vielä monena päivänä viestiä ehdotellen treffejä. Hyi.
Heräsin Hangon putkasta, edelleen käsiraudoissa kädet selän takana. Vaaleat farkut aivan veressä. Ei mitään muistikuvia. Yritin nenällä painamalla soittaa soittokelloa, kunnes tajusin että voi sitä kädet selän takaakin soittaa. Ehti tulla mieleen aika paljon asioita, että mitähän on tapahtunut.
Poliisi, koulukaverin isä, tuli ovelle ja sain kysyttyä että mitä oikein on tapahtunut. Kertoi että olin laittanut hieman hanttiin putkaan vietäessä ja siinä painiessa huuli halki. Veri housuilla oli, jumalan kiitos, omaa verta. Ei mtn muistikuvia edelleenkään mistään.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 06:04"]
Heräsin Turun saaristossa vaikka aloitin juomisen Helsingissä. Vieläkään en tiedä miten sinne jouduin :D ja kyllä, olen 18 nainen, mukana oli pari miespuolista ystävääni :D
[/quote]
En itse juo alkoholia, joten en voi kertoa omista kännisekoiluista, kun ei ole, mutta tiedän muutama samantyylistä tapausta, pari ihan lähisuvun puolelta ja pari kaverien kertomia.
a) Muutama nuorimies (silloin siis olivat vielä nuoria, nyt keski-ikäisiä) olivat olleet Norjassa (Lillehammer?) katsomassa urheilukisaa (hämärä muistikuva mäkihypystä), ja kisan päätyttyä juhlistivat Suomen menestystä. Aamulla olivat heränneet Tukholmasta rautatieasemalta...
b) Yksi ko joukon miehistä oli ollut vähän myöhemmin (vuosi tai pari) Helsingissä työn merkeissä. Oli juhlinut ennen kotiinlähtöä -> heräsi Berliinistä...
Nuo olivat sukuun liittyviä (isä oli mukana ekassa ryhmässä, b)n nuorimies on perhetuttu edelleen, ja kivenkova liikemies tänä päivänä :D)
Sitten kavereilta kuullut:
c) Kaverin poikaystävä oli unohtanut treffit, ja oli kertonut tämän selityksenä: Ko pokaystävä oli ollut kamujensa kanssa viihteellä Helsingissä ja saaneet päähänsä mennä lentokentälle. Siellä ajattelivat, että Tallinna olisi mukava kohde lentää, ja olivat menneet ostamaan jostain kentän matkatoimiston tapaisesta lippuja tuonne etelään, niin sinne mikä alkaa T:llä ja loppuu A:han. Olivat heränneet Tunisiasta... Tarinan totuusarvosta en tiedä muuta, kuin että ko nuorimies oli ollut ruskettunut, kun vähän myöhemmin näin.
d) Toinen kaveri oli viettänyt polttareitaan (en ollut mukana, tapahtui ennen kuin tavattiin) ja olivat kierrelleet baareissa enemmänkin. Aamulla heräsivät ja säikähtivät kun huone keinui. Laivahan se oli, ja niitä jotka oli yötä Tallinnassa (silloin siis, tästä vajaa 10 v aikaa, en tiedä miten ne nykyään viipyy satamassa). Ei siinä mitään, samalla laivalla takaisin tuliaisten kanssa :D
Kaverin polttareissa oli jotakin itäblokin strippareita esiintymässä, loppuillasta poika porukassa oli jo vähän vauhti päällä ja stripparit pääosassa, sulhanen ainakin sai kunnon panot ammattilaiselta ")
Heräsin Turun saaristossa vaikka aloitin juomisen Helsingissä. Vieläkään en tiedä miten sinne jouduin :D ja kyllä, olen 18 nainen, mukana oli pari miespuolista ystävääni :D