Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Elämäsi pahin känni moka?

Vierailija
06.01.2013 |

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kotona niin kovat pohjat, että unohdin lähteä kaupungille, missä meidän piti treffata kavereiden kanssa ja viettää yhdessä lauantai-iltaa. Heräsin siis sunnuntaina sängystäni vaatteet päällä ja kengät jalassa ja luulin, että olin sammunut jo alkuillasta sänkyyni, enkä ollut ollut ollenkaan kaupungilla kavereitteni kanssa. Vasta myöhemmin päivällä kun kaverini soittelivat, minulle valkeni, että olinhan minä ollut siellä. Olin vaan ollut niin tolkuttomassa kännissä, etten muistanut koko illasta kertakaikkiaan mitään.

Vierailija
22/117 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan bileet..tarkotus juoda vaan pari ja mennä kotiin ajoissa valmistelemaan seuraavan pvän isänpvä juhlia. Aamulla herään yhen asiakkaan sohvalta edelleen aivan jäätävässä jurrissa enkä muista mitään. Hipsin karkuun ja kävelen työpaikalleni tarkistamaan onko duuni vielä tallessa ja mitä on tullu sekoiltua! Onneks mulla on rento pomo ja se vaan naureskeli ja kerto illan kulkua.. Olin imutellu oikeen antaumuksella yhen naimisissa olleen asiakkaan (oon baarissa duunissa) kanssa, sammunu pöydän alle, oksentanu sinne..olin kuulemma dokannu viinaa ku viimestä päivää, tilannu yksin puolen litran fisu pullon jonku muun piikkiin ja juonu koko pullon yksin. Ei mitään muistikuvia koko illasta, kiva oli kraoulassa ja laskuhumalassa vääntää isille isänpäivä kakkua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monnikäkä.

Vierailija
24/117 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni

Vierailija
25/117 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:08"]

Ystäväni häissä kivassa nousussa tapahtui seuraavaa: 

Lavalla oli tämä hullunhauska leikki, jossa morsianta ja sulhasta tentataan kaikilla mahdollisilla kysymyksillä toisistaan. Kysymys kuului morsiolle: Mistä Antti seksissä kaikkein eniten pitää?

Minä sitten huutamaan koko kansan edessä, että: Toisesta naisesta tietenkin. Tunnettu häntäheikki nimittäin tämä tuore sulhanen. 

Murhaavampia katseita en kuunaan ole nähnyt kuin sukulaispöydistä tässä tilanteessa lähetettyinä. Seuraavaksi otin vesilasillisen!

[/quote]

Tää oli aidosti hauska! Noita kusi paska oksennus pano- juttuja on ihan riittävästi täällä. Jotain uutta.

[/quote]

Aidosti hauskaa, kun loukkaa hääparia ja turmelee häiden tunnelman? Minusta on hauskempaa, jos joku pissaa eteiseen kuin toisten juhlissa öykkäröinti.

[/quote]

Juu... olen tämän alkuperäisen tapahtuman kirjoittaja. Otsikossa pyydettiinkin mokia, ei mitään hauskaa. Minustakaan tapahtuma ei totisesti ollut hauska vaan ainoastaan äärettömän nolo. 

Ja kuulijoille kiusallinen ja loukkaavakin. 

Morsiuspari otti kyllä asian (ihme kyllä) huumorilla ja ystäviä ollaan edelleen. 

Vierailija
26/117 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin laivalla kavereiden kanssa ryyppäämässä. Löytyi kiva nainen jonka kanssa oltiin yhdessä kunnes sammuin. Kaverit herättivät hytistä tunteja myöhemmin ja pyysivät mukaan ravintolaan. No yksi nainen ravintolassa kiinnostui minusta ja istuttiin siinä yhdessä. No, paikalle pärähti sitten tämä aikaisempi tapaus, jota en muistanut. Siinä sitten istuttiin pöydässä niiden molempien kanssa ja kaverit tirskuivat vieressä, kun tämä aikaisempi nainen mulkoili minua vihaisesti. Kertoivat vasta seuraavana päivänä tapahtuneesta. Että sellaista.. ehkä tuli vähän otettua.

Vierailija
27/117 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2013 klo 05:49"]1. Alkoholi on naisille biologisesti noin 5 kertaa vaarallisempaa kuin miehille.

2. Kännit ovat nuorille naisille ihan älyttömästi miehiä vaarallisempi tapa viettää vapaa-aikaa. Siis jos yhtään välitätte, kenen kanssa harrastatte puoliväkisin seksiä.

--->

Johtopäätös: Alkoholi ihan oikeasti ei ole naisten juoma. Vielä vähemmän nuorten naisten.
[/quote]eli miehet voivät juoda rauhassa aivan niin paljon alkoholia kuin huvittaa?

Vierailija
28/117 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöräillyt humalassa (kerrostalo)asunnon terassilla kovaan ääneen ysäridiskohittiä laulaen niin kauan, että poliisit saapuivat paikalle. Oli hyvät kotibileet kyllä!

Vierailija
29/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipottavan idiootin vessanmatolle. Ja se tyyppi oli mies, siis todella rasittava tyyppi oli...

Vierailija
30/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijän kanssa hänen hyttiinsä. Onneksi ei tapahtunut mitään suutelemista ja kopelointia pahempaa, mutta vieläkin karmii, kun ajattelen, mitä olisi voinut käydä. Onneksi säilytin neitsyyteni vielä monta vuotta.

Toiseksi pahimmat mokat ovat julkisia oksentamisia 18-vuotiaana, mutta sen jälkeen en ole juuri humalaan itseäni juonutkaan.

Vierailija
31/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla kotikaupungissani oli käymässä italialainen urheilujoukkue ja tapasin taivaallisen komean miehen. käytiin pari kertaa treffeillä ja olin kuin sulaa vahaa, olin kuitenkin niin nuori ja ujo että sen pidemmälle ei menty. myöhemmin samalla viikolla olimme kaverini kanssa juhlimassa ja vedimme tosi kovat kännit. tapasimme vanhemmat miehet ja minä päädyin toisen heistä kanssa sänkyyn. selvisi seuraavana päivänä että tämä mies oli joukkueen lääkäri! hitto että hävetti kun kaikki olivat kaiketi kuulleet jo jutusta. no, ei tarvinnut sille jumalaiselle ihastukselle enää puhua....

Vierailija
32/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

känniääliö, enkä ikinä ota opikse.

Vierailija
33/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysynyt edes pystyssä ja en ollut ottanut kotiavaimia mukaan.

Puolituntematon mies raahas mut kotiinsa ja kielloistani huolimatta tuli sisälleni.

Hyi vittu!

Vierailija
34/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita ja päädyin baariin. join niin paljon että aamulla kun heräsin kotona en muistanut miten olin sinne päässyt. kun katsoin ikkunasta, auto oli takaisin parkissa ja avaimet rintsikoiden sisällä.

Vierailija
35/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä käymässä äidin ja isän luona ja vietin tylsää iltaa kotosalla. Istuin myöhään illalla omassa huoneessani tietokoneella ja aloin ajatuksissani naukkailemaan pöydällä olevasta viski-pullosta. Tarkoituksena oli päästä kivaan pieneen hiprakkaan, kun ei muutakaan tekemistä ollut. Vanhemmat olivat omassa huoneessaan nukkumassa.

Tuli huomaamatta juotua enemmän viskiä kuin oli tarkoitus. Seuraava muistikuva oli se, kun heräsin aamulla omasta sängystäni alasti ja oksennukset päälläni. Myös matto, patja ja petauspatja olivat oksennuksessa ja kaikki menivät tietysti vaihtoon...

Hämäriä muistikuvia on, että olisin nauranut kovaan ääneen tietokoneella yksin istuessani ja ehkä pitänyt omaa kivaakin.

Toivon vaan, että vanhemmat eivät ole käyneet katsomassa ovella. Mitään eivät ole puhuneet koskaan, mutta eihän sitä voi tietää varmaksi. Hävettää vaan kamalasti, jos ovat nähneet mut hillumassa alasti kännissä ja vieläpä yksin omassa huoneessani. Ei tosiaankaan kuulu tapoihin harrastaa minkään sortin nudismia, saati ryyppäillä yksin.

Tän jälkeen kaikki miessekoilut, julkisilla paikoilla laulamiset ja typerät kännimöläytykset on tuntuneet pieneltä.

Vierailija
36/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pahin oli samana vuona kun alottelin baareis käymistä 18vuotiaana. olin alle puoli vuotta aiemmin muuttanu omilleni.

noh join sitten masennuspäissäni reippaasti, puolen kymmentä drinkkiä ja saman määrän shotteja parin tunnin sisäään.

se nolous oli kun kaverit päätti heittää mut vanhemmilleni eikä kotiini (yks oli selvänä eli kuskina) koska olin vhän hankala.

siinä sitten puolilta öin istuin kaverin autossa ja havahduin siihen et iskäni on siinä ja komentaa mua ulos autosta äitin kaa. en ees tajunnu heti kuka siin on ja totesin ääneen senkin, hölmö kun olen.

ikinä en alaikäsenä juonu, ja olin se sellanen kiltti lapsi. masennuksen piikkiin toi juttu kai meni, mut oli vanhemmille pieni järkytys ku tulin kaatokännissä heille ja vieläpä ystävien tuomana, vaik asuin omillani.

tuli muuten melkoinen saarna niiltä sitten aamulla.

onneksi tuosta on jo aika kauan aikaa :D on senki jälkee mokailtu, mut tuo oli noloin. omat vanemmat ei juo ikinä humalaan asti saati muutenkaa lasii parii enempää...

Vierailija
37/117 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun kanssa 19-vuotiaina Gran Canarialla juotiin eka hotellihuoneessa älyttömästi vodkaa ja sitten mentiin tilaamaan respasta taksi toiseen kaupunkiin.

Muistan hyvin hämärästi taksimatkan ja jonkun baarin, josta meidät heitettiin pihalle. Sen jälkeen en muista mitään, mutta onneksi seuraavana aamuna herättiin omasta hotellihuoneesta.

Jälkeen päin on monesti tullut ajateltua, että mitä kaikkea olisi voinut sattua kahdelle umpihumalaiselle nuorelle tytölle vieraassa maassa. Onneksi oltiin osattu mennä taksilla takaisin hotellille, eikä jääty vieraaseen kaupunkiin hortoilemaan.

Vierailija
38/117 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v:nä päädyin sänkyyn parivuotta vanhemman pojan kanssa. Minusta tuli teiniäiti. En ole juonut sen jälkeen. Olen nyt 21v.

Vierailija
39/117 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v:nä päädyin sänkyyn parivuotta vanhemman pojan kanssa. Minusta tuli teiniäiti. En ole juonut sen jälkeen. Olen nyt 21v.

Vierailija
40/117 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on liikaa.. Mutta pahimpia ja omaan elämään eniten vaikuttavia ovat kun olen ollut todella humalassa ja tullut kotiin, sitten aloittanut ihan turhaan riidan miehen kanssa. Ja kännissä osaan olla todella rasittava ja kauhea hirviö oikein. Hävettää. Muita on kaatuilu baarissa, kun olen ollut niin päissäni ja se kun on muisti mennyt. Myös jotkut seksi seikkailut ympäripäissään.. Kerran tarttu niin kauhea tyyppi matkaan, että en kehtais kellekään kertoa.. Ja kaverin exä.. Ton kerroin ja asia oli ok, mutta.. Kyllä todella hävetti ja se morkkis.

Mutta enää tosiaan en juo lainkaan alkoholia, totesin ettei se sovi minulle. Ja olen tosiaan nuori nainen ja liian usein on tullut juotua liikaa, joten sitten en juo ollenkaan.