G: Elämäsi pahin känni moka?
Kommentit (117)
Opiskeluaikana rieputtelin ravintolassa miespuolista opettajaani ja panin vessassa perheellistö naisopettajaa. Viikkoon en kehdannut mennä oppilaitokseeni.
Petin poikkista :'(
Hyvin ansaittu tuska seuraavana aamuna, kun tajusin tehneeni jotain anteeksiantamatonta jota en voi peruuttaa vaikka kuinka haluaisin.
Siitäkin huolimatta että suhteemme horjui jo silloin eron partaalla, paskamaisin ja alhaisin teko eikä viinan läsnäolo ole lieventävä asianhaara.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:43"]Kaverin polttareissa oli jotakin itäblokin strippareita esiintymässä, loppuillasta poika porukassa oli jo vähän vauhti päällä ja stripparit pääosassa, sulhanen ainakin sai kunnon panot ammattilaiselta ")
[/quote]
Kuvottavaa :(
Juoma läikkyi pöydälle. :( Tarina on tosi.
Mun kännimokat on ihan tavallisia. Ei mitään kaikkien panemista. Huh. Onneksi en vaan voi harrastaa seksiä estojeni takia kännissä vaan voin taas olla kaikkea muuta käyttäytymishäiriötä.
Nro 40, suo anteeksi mutta mä hajosin aivan täysin tolle nenällä painamiselle :-D
Varmaan kuseskelu sinne sun tänne. Housut jalassa siis.
Heräsin Holmenkollenin takana olevasta hiihtohissistä keskellä kesää auringonpaisteeseen ja maahan ainakin 5 metriä..Povarissa oli onneksi pieni leka 60% litkua.Joku muori tuli siihen alle ihmettelemään sanoin että odotan talvea.
Mitn. h...ä sinne jouduin?
Äh kamalia muistikuvia tuli. Olin nuorena varmaan kauniisti sanottuna lortto - en harrastanut seksiä useinkaan, mutta muuta kyllä... Onneksi äiti ei tiedä ja vuosia aikaa jo :D
Kaveri lähti festareilla snagarille illalla ilman rahaa tosin.
Aamulla heräsi snagarin katolta ilman kenkiä nyrkissä 50 markan seteli.
Oli vissiin myynnyt kenkänsä rahapulassa? Ei muistikuvaa.
Kaveri korkkasi hotellihuoneessaan nuoren tytön - verta lakanat täynnä. Jostain syystä suuttuis tästä tytölle, luuli että tytöllä oli menkat. Pisti huonekalut paskaksi - mä menin huoneeseen ja rauhotin kaverin. Tyttö lähti ja kaveri alkoi nukkumaan verisissä lakanoissa. Oli kuitenkin yöllä kussut ja paskonut alleen sängyssä. Oli aamulla pienet neuvottelut hoellin henkilökunnan kanssa korvauksista. Siivooja ei.antanut asiaa anteeksi koko viikkona.
Olin 19-vuotiaana viettämässä happy houria "kaverin" kanssa lähikuppilassa, tarkoituksena ottaa muutamat ja mennä takaisin kämpille, koska oli arkipäivä ja koulua seuraavana päivänä. Kaveri tilasi koko ajan juomia lisää vastusteluistani huolimatta ja painosti juomaan vaikka sanoin että nyt ei enää. Lopulta olimme ämpärikännissä. Menimme toiseen baariin "bilettämään" kännin pois. Kaveri meni pokaamaan kahta yli 30 vuotiasta jätkää ja päätti lähteä heidän mökilleen jatkoille yksin. Yritin monen monta kertaa sanoa että en tule etkä mene sinäkään, ei auttanut. Kaveri sanoi menevänsä yksin. En tietenkään antanut hänen mennä, joten lähdin mukaan pelosta kankeana ja huonovointisena, koska kaveri oli juottanut minulle toisessa baarissa vielä lisää juomia. Matkan ja yön aikana tapahtui vaikka mitä, miesten uuden päheä auto hajosi, koska toinen ajoi kännissä auton koneiston paskaksi, jouduimme 60km päähän kotikaupungistamme, koska meille ei ensin kerrottu missä se mökki on, kävimme saunomassa vaatteet päälle, koska miehet halusivat saunaan, mutta pelkäsin heidän käyvän kiinni, toinen miehistä "rakastui" minuun ja kosi, sain alkoholimyrkytyksen ja oksensin kuusi kertaa yön aikana, kaaduin niin että housut repesivät ja jalka meni verille, kaveri oksensi autoon, ei meinattu päästä sieltä mökiltä pois kun miehet eivät suostuneet soittamaan taksia. No saimme vihdoin taksin ja lopulta aamu yhdeksältä olimme kotona, oksensin viimeisen kerran kotioven eteen ja menin sitten nukkumaan. "Kaveruus" tähän ihmiseen loppui sen jälkeen, luojan kiitos että miehet olivat loppujenlopuksi aika herrasmiehiä eivätkä ehdotteluja enempää tehneet ja maksoivat taksinkin kotiin. Olin niin vihainen kaverille ja sanoin että viimeinen kerta kun lähden mihinkään hänen kanssaan, manipuloiva mielenvikainen narttu. Ja minä känniääliöistä suurin, hävettää vieläkin etten osannut jättää leikkiä sikseen heti sen ensimmäisen kuppilan jälkeen.
Olin ensimmäisen poikaystäväni kotona yötä, poika siis asui vielä vanhempiensa luona. Yhtenä iltana vedettiin aikamoiset kännit. Joskus yöllä havahduin siihen, että olin kusella eteisessä, vaikka vessaan olisi pitänyt mennä. Tästä on jo melkein 20 vuotta aikaa, mutta vieläkin hävettää.
Kerran menin kaverini kanssa baariin. Olin liikaa kännissä, kaaduin portaissa ja polviin tuli ihan kamalat mustelmat. Olen myös joskus oksentanut terassilla kaikkien nähden. Nykyään en edes käy enää missään baareissa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:43"]Kaverin polttareissa oli jotakin itäblokin strippareita esiintymässä, loppuillasta poika porukassa oli jo vähän vauhti päällä ja stripparit pääosassa, sulhanen ainakin sai kunnon panot ammattilaiselta ") [/quote] Kuvottavaa :(
[/quote]
Piti yläpeukuttaa, tuli vahingossa alapeukku.
[/quote]
Suuret kiitokset kun korjasit tämän vakavan virheen. Nyt voi jatkaa rauhallisin mielin elämää.
Join nuorena pirtua pari päivää. Meni muisti ja hävitin kokonaisen päivän muististani. Ahdisti. Intin su iltana läjeiselleni että nyt on vasta la ilta. Töihin paluu oli kamala. Töihin vasta pääsin ti:na.
Nuorena miehenä panin kännissä kaverin muijaa. Käsitti. Vuosia asia vaivasi. Kaveri vissiin jotakin epäilikin.
Tapasin anoppini tokaa kertaa ikinä, oltiin siis miehen kotikaupungissa viettämässä viikonloppua. Lähdettiin moikkaamaan miehen lapsuudenkavereita baariin, josta kömmittiin pilkun jälkeen anoppilaan.
Anoppilassa on koiria, jotka nukkuvat yön autotallissa. Jostain sain kuningasidean, että haluan nukkua yöni koirien kanssa. Mies ei yrityksistä huolimatta saanut minua suostuteltua yläkertaan nukkumaan, menetti lopulta hermot ja jätti minut sinne autotalliin.
Miehen kolistelu oli herättänyt anopin, joka tietrnkin ihmetteli missä minä olin. Mies totesi vain että nukkumassa koirien kanssa autotallissa, ja paineli nukkumaan.
Anoppi sitten oli joutunut herättelemään mut autotallin lattialta ja taluttamaan sänkyyn. En muista itse mitään, en edes sitä että oltiin lähdetty baarista.
Jumalauta sitä häpeää seuraavana aamuna, kun mies kertoi mitä olin tehnyt. Anoppi on vielä oikein herttainen uskovainen.
Tästä on pari vuotta aikaa ja edelleen sama anoppi. Edelleen hävettää ihan helvetisti. Enempi kuin yksikään oksentaminen, kuseminen tai mikään.
Toinen aika paha oli, kun sammuin hostellissa baarikierroksen jälkeen vessaan paskalle. Heräsin vasta kun omistaja ja muutama vieras yrittivät avata ovea väkisin. Se haju...
Niin. Ja minä olin yksi hostellin työntekijöistä ja baarikierroksen vetäjistä.
Teinivuosina tuubitoppi ja rintsikat valahti alas baarissa tanssiessa. Baari ihan täynnä porukkaa kun oli koulujen päättäribileet. En edes huomannut heti. En sit tiiä kauanko olin yläosattomissa heilunut. En muutenkaan osaa tanssia. Samalla reissulla pokasin jonkun jätkän. Tanssittiin ja alettiin suudella. Vaihdettiin numerot. Oltiin just kahden kaverin kanssa lähdössä (majoituttiin toiselle kaverille joka asui äitinsä kanssa) kun tämä kaveri jonka luona olin yötä sanoi sille jätkälle että voi myös tulla yöksi. Oli jo aamuyö. Kaverilla normisti yövaatteet päälle ja nukkumaan. Tää jätkät ois halunnu muuta vaikka oltiin samassa huoneessa mun kavereiden kanssa. Sormetti ja oisko nuollut mua ? En muista. Sanoin olevani liian väsynyt. Aamulla heräsin kun jätkä puki päälle ja hiippaili ulos. Kaverin äiti ja pikkusisko ei onneks huomannu mitään. Silti nolottaa edelleen ajatella koko asiaa edes. Yritän kyllä unohtaa. Mut kalvaa mieltä =( hävettää
80-luvulla kaveri oli töissä eräässä suurlähetyssössä Helsingissä. Kaveinoli kova ottaa kuppia ja naisentenmies. Lähtivät.isommalla porukalla yhdelle työpäivän jälkeen.
Heräsi seuraavana päivänä eräässä keskieuroopan laskettelukeskuksessa. Seuranaan lapsuuden kaveri ja keski-ikäinen rouvashenkilö. Matka oli maksettu kaverin äidin luottakortilla.
Sama jätkä lähti aikoinaan viikon lasketelumatkalla rinneravintolaan yhelle ekana päivänä. Kukaan seurueesta ei sen jälkeen nähnyt.häntä (ei vielä kännyköitä). Lähtöpäivänä ilmestyi hotelille. Oli 5 päivää dokannut paikallisen naisen kanssa. Rahaa oli saanut myymällä lautanaa ja.monomsa.