Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Elämäsi pahin känni moka?

Vierailija
06.01.2013 |

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joskus parikymppisenä juotua liikaa kaverin luona. Kaveri ja puolisonsa saivat minusta tarpeekseen sillä kerralla eivätkä puhuneet minulle enää sen jälkeen. Samana iltana menin opiskelijajärjestön pikkujouluihin (ihme, että siinä kunnossa edes löysin paikalle), missä join lisää ja tilitin noloja henkilökohtaisia asioitani puolitutuille ja tuntemattomille. Jälkeen päin yliopistolla sain todella outoja katseita.

Vielä vuosia myöhemminkin mietin, mitähän kaikkea tuona iltana tuli puhuttua ja tehtyä. Ei varmaan mitään kovin kamalaa, mutta hävettää silti.

Vierailija
2/117 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kombinaatio, kun nuoret naiset muutenkin ovat luonnostaan hyvin hyvin estyneitä ja hankalia luonteeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeet känniääliöt vain nauravat kokemuksilleen ja kertovat niistä innokkaana muille naama loistaen. Koko ryyppäämisessä ei olisi mitään järkeä jos ei sekoisi.

Vierailija
4/117 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asdasdasd nauran täällä xD Ja oon entistä tyytyväismpi siihen, että päätin jo pentuna, etten tuu koskee alkoholiin :D

t. 16v

Vierailija
5/117 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2013 klo 01:28"]

en pysynyt edes pystyssä ja en ollut ottanut kotiavaimia mukaan.

Puolituntematon mies raahas mut kotiinsa ja kielloistani huolimatta tuli sisälleni.

Hyi vittu!

kuitenkaan ollut sinun syysi.

Raiskaushan tuo on!

Vierailija
6/117 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pettäminen. Tästä on jo vuosia aikaa, mies ei tiedä, mutta omaa mieltä painaa edelleen niin paljon.

Ja, no, en ole ikinä ollut kovin estoton. Sinkkuaikoina varmaan nää pari miestä saman illan aikana on ollut virheitä..

Vierailija
7/117 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien suutelu kännissä hävettää paljon. En oo koskaan onneks suostunu yhen illan juttuihin, mutta suutelu on mulle jo paha juttu... Varsinkin, kun oon ollu aiemmin niin häveliäs ja pitäny koko alkoholin juomistakin pahana.

Viime viikonloppuna just tanssin yhen miehen kanssa tosi kauan ja sen jälkeen sitten suudeltiin tosi intohimosesti - ja portsari hääsi meidät ulos, kun baari meni jo kiinni. Sitten ulkona mä vaan halusin äkkiä pois eikä ees paljon juteltu enkä mä ees halunnu sen numeroo tai mitään. Ei se sitä kyllä kysynykään. Nyt tuntuu, etten tosiaankaan halua sekoilla enää kenenkään kanssa vaan säästää suutelut ja muut sellaselle ihmiselle, josta oon oikeesti kiinnostunu. Haluisin vieläkin olla ihan viaton tyttö, joka ei suutele tuntemattomia ja ryyppää :/ kai mä tästä lähtien voin olla.

Vierailija
8/117 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien suutelu kännissä hävettää paljon. En oo koskaan onneks suostunu yhen illan juttuihin, mutta suutelu on mulle jo paha juttu... Varsinkin, kun oon ollu aiemmin niin häveliäs ja pitäny koko alkoholin juomistakin pahana.

Viime viikonloppuna just tanssin yhen miehen kanssa tosi kauan ja sen jälkeen sitten suudeltiin tosi intohimosesti - ja portsari hääsi meidät ulos, kun baari meni jo kiinni. Sitten ulkona mä vaan halusin äkkiä pois eikä ees paljon juteltu enkä mä ees halunnu sen numeroo tai mitään. Ei se sitä kyllä kysynykään. Nyt tuntuu, etten tosiaankaan halua sekoilla enää kenenkään kanssa vaan säästää suutelut ja muut sellaselle ihmiselle, josta oon oikeesti kiinnostunu. Haluisin vieläkin olla ihan viaton tyttö, joka ei suutele tuntemattomia ja ryyppää :/ kai mä tästä lähtien voin olla.

Vierailija
9/117 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/117 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää :)

Vierailija
11/117 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

We Want More!!!

Vierailija
12/117 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/117 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini vessassa on lavuaarin alla avoin tila. Kerran vedin sitten kalsarikännit ja heräsin sen tason alta, pimeästä. . Jumalauta, luulin kuolleen ja päätyneeni arkkuun !!!
Iskun niskan ja olkapään kun paniikissa ulvoen pyrin pois ja rauhoitu vasta , kun päädyin suihkun alle ja sain vielä hanankin auki.. no, vettä valuen ja hämillään selvisin lopulta ulos sieltä hiton vessasta ! Otin buranan, heitin märät vaatteet pois ja ryömin sohvalle jatkamaan unia

Vierailija
14/117 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/117 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla hotellin baarissa innostuin vetelemään triplaviskejä sillä seurauksella, että meni jalat alta. Kaverit kantoi huoneeseen ja sänkyyn. Kohta iski armoton paskahätä ja meikä ihan kanttuvei. No keksin sitten kuningas idean, että väännän tortut roskapönttöön ja tyhjennän aamulla, tämä oli viimeinen muistikuva.
Aamulla elämäni järkyttävin herätys, olin sotkenut joka paikan ja huoneessa oli vielä kokolattia matto.
Krapulassa sitten yritin siivota paikkoja ja pestä vaatteita, siivoojat koputteli ovelle, pakkasin kamat ja ryntäsin respan kautta ulos ja päätin etten palaa. No illalla piti kuitenkin tulla, siivouslasku odotti ja respan tyttö katseli oudosti, antoi toisen huoneen, missä oli laminaattilattia.

Vierailija
16/117 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppua odotellessa...

Vierailija
17/117 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin mokani on kun pikkujouluissa istuin kaikkien nähden pukin polvelle ja pussasin häntä poskelle. Kiltti tyttö ilmottautuu.

Vierailija
18/117 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 18-19 v ja asuin vielä vanhempieni luona, kun tulin kerran baarikierrokselta kotiin niin änkyräkännissä, että kusin housuja riisuessani suoraan oman huoneeni matolle niin että lorina vaan kävi. Äiti ja isä olivat tietenkin heränneet kotiintulooni ja kuulleet koko jutun ja myöhemmin aamulla heräsin siihen, kun molemmat olivat huoneessani jynssäämässä mattoani. Äitini kysyi sitten enemmän ihmeissään kuin vihaisena, että kusitko sinä tosissaan omalle matollesi, kun tulit? Minä siihen, että en tietenkään, vaan että mulla oli unohtunut aukinainen kaljapullo housuun ja se sitten kaatui lattialle, kun otin housut pois. Ihmettelin itsekin, miten onnistuin keksimään siinä tilanteessa ja krapulassa niin hyvän hätävalheen. En sitten tiedä, uskoiko sitä kumpikaan, asiasta ei olla sen jälkeen puhuttu.

Vierailija
19/117 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:08"]Petin poikkista :'(

Hyvin ansaittu tuska seuraavana aamuna, kun tajusin tehneeni jotain anteeksiantamatonta jota en voi peruuttaa vaikka kuinka haluaisin.

Siitäkin huolimatta että suhteemme horjui jo silloin eron partaalla, paskamaisin ja alhaisin teko eikä viinan läsnäolo ole lieventävä asianhaara.
[/quote]

Alapeukku sanasta poikkis.

Vierailija
20/117 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin erään kesäisen baari-illan päätteeksi kyykkypaskalle kirkon puistossa olevan kuusen alle. Kuinka ollakkaan, siinähän rupesikin kummasti nukuttamaan ja päädyin ottamaan pienet nokoset samalla. Seuraavana päivänä heräsin siihen, kun muutaman metrin päässä pyöri jotain hääjuhlakansaa kirkkoon menossa ja minä siinä edelleen tillintallin selällään nurmikolla kuusen alla torttu vieressä.