G: Elämäsi pahin känni moka?
Kommentit (117)
On ollut nuorempana noita mokailuita, joihin on liittynyt oksentamista ja satunnaisten miesten kanssa hommailua. Varmaankin pahimmat mokailut vedin muutama vuotta sitten firman pikkujouluissa. Olin juuri eroamassa miehestäni, en ollut harrastanut seksiä aikoihin, todella väsynyt ja syönyt aivan liian vähän. Glögi sitten nousi päähän oikein kunnolla ja tanssin ja ilmeisesti muutenkin flirttailin erittäin estottomasti suunnilleen kaikkien firman miespuolisten edustajien kanssa. Sen jälkeen kaikki työpaikan illanvietot ovat olleet melkoista häpeää, ja olen yrittänyt kaikkeni käyttäytyä mahdollisimman siveästi. Kuitenkin olin onnistunut ilmeisesti antamaan itsestäni todella kevytkenkäisen olon, sillä myöhemmin sain useammalta näistä miehistä, firman toimitusjohtajaa myöten, erittäin suoria ehdotuksia. Oli jo lähellä, etten tuon jäljiltä irtisanoutunut, ainakin meni ammatillinen uskottavuus viemäristä.
Toivottavasti miehesi eroaa sinusta
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:08"]
Ystäväni häissä kivassa nousussa tapahtui seuraavaa:
Lavalla oli tämä hullunhauska leikki, jossa morsianta ja sulhasta tentataan kaikilla mahdollisilla kysymyksillä toisistaan. Kysymys kuului morsiolle: Mistä Antti seksissä kaikkein eniten pitää?
Minä sitten huutamaan koko kansan edessä, että: Toisesta naisesta tietenkin. Tunnettu häntäheikki nimittäin tämä tuore sulhanen.
Murhaavampia katseita en kuunaan ole nähnyt kuin sukulaispöydistä tässä tilanteessa lähetettyinä. Seuraavaksi otin vesilasillisen!
[/quote]
Tää oli aidosti hauska! Noita kusi paska oksennus pano- juttuja on ihan riittävästi täällä. Jotain uutta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:08"]
Ystäväni häissä kivassa nousussa tapahtui seuraavaa:
Lavalla oli tämä hullunhauska leikki, jossa morsianta ja sulhasta tentataan kaikilla mahdollisilla kysymyksillä toisistaan. Kysymys kuului morsiolle: Mistä Antti seksissä kaikkein eniten pitää?
Minä sitten huutamaan koko kansan edessä, että: Toisesta naisesta tietenkin. Tunnettu häntäheikki nimittäin tämä tuore sulhanen.
Murhaavampia katseita en kuunaan ole nähnyt kuin sukulaispöydistä tässä tilanteessa lähetettyinä. Seuraavaksi otin vesilasillisen!
[/quote]
Tää oli aidosti hauska! Noita kusi paska oksennus pano- juttuja on ihan riittävästi täällä. Jotain uutta.
[/quote]
Aidosti hauskaa, kun loukkaa hääparia ja turmelee häiden tunnelman? Minusta on hauskempaa, jos joku pissaa eteiseen kuin toisten juhlissa öykkäröinti.
Tästä olis voinut tulla iso moka, mutta onneksi ei jääty kiinni eikä mitään sattunut. Ajoin nimittäin kunnon humalassa autolla lyhyen matkan USA:ssa siellä asuessamme.
Nuorena tyttönä kaverin kanssa mentiin pissalle erään pusikon taakse. Ei vaan siinä kännissä huomattu että oltiin yhden ravintolan takana ja juuri kun saatiin housut kinttuihin ni kaks kokkimiestä huuteli tupakki suussaan että hienot näkymät täällä :/
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:17"]
Nämä on olleet aika pahoja:
- Yliopistolla menin krapulassa laskuharjoituksiin. Niiden pitäjä valitsi minut taululle esittämään ratkaisun yhteen tehtävään. Menin, mutta kesken tuli ihan kauhea oksetus. Oli pakko käydä oksentamassa luentosalin edessä olevaan taulusienten pesulavuaariin. Siinä yrjösin lähes 100 muun ja luennoitsijan edessä, ja mikä pahinta, pitkiin hiuksiini tarttui oksennusta, minkä huomasin vasta kun olin koko loppuajan ollut siellä laskuharjoituksissa sisukkaasti.
- Eka työpaikkani, ekat pikkujoulut. Kaikki joi reippaasti ja niin minäkin. Alkuun oli riehakkaan hauskaa, mutta pomo alkoi minua vikitellä. Kännissä otin leikkiflirttinä ja vastasin. Lopulta kun humala nousi, minustakin tuli aidosti kiimainen ja päädyttiin pomon kanssa saunatilaan panemaan. Harmi vaan, että samassa firmassa ja pikkujouluissa ollut pomon vaimo yllätti meidät seksin jälkeen suihkusta... Etsin välittömästi itselleni uuden työpaikan tuon tapauksen jälkeen.
- Eron jälkeen vähän surullisissa fiiliksissä yökerhossa juomassa surua pois. Jossain vaiheessa ajattelin että ei perkele minä otan laastaripanon. En kuitenkaan löytänyt miestä, mutta minua alkoi lähennellä nainen. En ollut koskaan ajatellut seksiä naisen kanssa, mutta ajattelin, että mitäs siitä, voihan sitä itseäänkin tyydyttää, joten kai toinen nainenkin voi minua tyydyttää. Sekstailin sitten elämäni ensimmäisen ja ainoan kerran naisen kanssa. Hävettää vieläkin.
- Kalsarikännit kotona. Aloin sellaisia harrastaa kun tajusin lopulta kolmekymppisenä että minä + viina + ihmisseura on erittäin huono kombo, johtaa lähes aina seksisekoiluun. Joten jos juo känninsä yksin kotona, ei vaaraa. No, en seksisekoillut, mutta join niin paljon, että lähdin koiraa ulkoiluttamaan aamuyöstä. Menin koirapuistoon ja sammuin. Aamulla heräsin ihan helvetin jäässä, olin jostain syystä ottanut pois housut kokonaan ja olin pelkillä alushousuilla kylmässä syyssäässä. Mietin, että kuinkahan moni on nähnyt naapuruston tyylikkään jakkupukutädin nukkumassa kuin puliämmä pelkissä alkkareissa koirapuiston penkillä...
[/quote]:D sie oot hauska!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:23"]
Kakkasin suihkukoppiin yhden miehen luona. Onnea vaan sinulle herra jos itse siivosit, toivottavasti olet parempi siivoamaan kakkaa kuin panemaan!
[/quote]hahahha:D
tapasin miehen ex- vaimon ensimmäistä kertaa, baarissa. jatkoimme yökerhoon, jossa vedin tämän minua päätä lyhyemmän naisihmisen kanssa kunnon lesboshown keskellä tanssilattaa.. nainen imi rintakehäni täyteen fritsuja ja jossain vaiheessa kaaduimme sylikkäin lattialle. ihme ettei meitä heitetty ulos!
no, tämä nainen löysi sitten miesseuraa kadoten mihin lie ja minä aloin imutella pöytäämme istunutta ventovierasta miestä sekä omaa miestä vuorotellen! mies nauroi sitten seuraavana aamuna että "olipas kulta villinä" ja itsellä vain hämäriä mielikuvia..
enkä ollut edes mikään teini tai edes kaksikymppinen, vaan kolmekymppinen tuon tapahtuessa !
Puhuin siskostani hieman halveksivaan tai alentavaan sävyyn yhteiselle ystävällemme. Se on ainoa asia, jota varsinaisesti kadun kännissä "sekoillessani".
Tässäpä minun:
- Olin juhlimassa kaksikymppisiäni pikkukaupunkimme yökerhossa. Tuolloin olin ns. gootti, ja minulla oli ylläni lyhyt hame ja täysluinen vyötärökorsetti. No, tanssin riehakkaasti tanssilattian reunalla ja jotenkin siinä tohinassa onnistuin kaatumaan selälleni lattialle. Sen korsetin (ja armottoman kännin) takia en päässyt itse ylös. Onneksi kaksi herrasmiestä auttoivat minut takaisin jaloilleni ja pääsin jatkamaan juhlimista. On varmaan ollut koominen näky kun kaksi äijää nostaa keskivartalosta tönkköä mutta muuten vetelää, nauravaa känniakkaa lattialta. Ja ties mitä hameeni alta on vilkkunut..
- Toisella kerralla lähdimme kaveriporukalla taksilla jatkoille tuttavani luokse. Olin baarissa juonut n. puolentoista tunnin aikana 7 kelkkaa, ja vaikka pääni pelasi suht hyvin, jalkani eivät olleet samaa mieltä ja huojuin ja tepastelin ympäriinsä kun en meinannut pysyä pystyssä. Matkalla pysähdyimme automaatille, ja minulla iski kauhea oksetus. En saanut ovea auki (kaveri vieressä vain kysyi: "ei kai sinua vaan okseta?") ja sillä hetkellä oksensin. Ehdin läppäistä käden eteen, joten kaikki tuli käsille, takille ja laukulle. Taksikuski avasi oven ja pääsin ulos oksentamaan loput. Taksiin ei onneksi tullut mitään. Jatkoille päästyämme vatsassani alkoi kiertää ja ryntäsin vessaan. Jälkeenpäin hävetti vietävästi, sillä haju oli aivan hirveä, ja kaikki pörinät ja pamaukset ovat taatusti raikuneet pienessä asunnossa.
- Kolmannella kerralla olimme ystäväni kanssa poikkeuksellisesti arkipäivänä viihteellä lähibaarissa. Siellä ei ollut paljoa porukkaa, joten saimme DJ:ltä toivoa haluamaamme musiikkia. Jossain vaiheessa keksimme ystäväni kanssa, että käymme molemmat tanssimassa valitsemamme biisit tyhjällä tanssilattialla tanssitangon kanssa. On varmaan ollut viehättävä näky kun känninen akka kiemurtelee tangon ympärillä Warrantin Cherry pien tahtiin. -__-
Alaikäisenä juonut yli kolmen promillen kännit, hukannut kännykän ja pankkikortin ja nuollut 5 tuntemattoman äijän kanssa, jotka myös kourivat minua😅. Kaikki samana yönä.
Ikää 40. taustalla avioero, masennus ja masennuslääkkeet joiden kanssa ei ehkä olisi kannattanut ryypätä... Join viiniä kotona ja kyselin kaikki tutut läpi että lähteekö joku kanssani johonkin, kukaan ei päässyt joten otin viinipulloni ja lähdin kävelemään keskustaan naukkaillen viiniä kunnes se loppui. Eikun Ärrältä ostamaan siideriä ja sitten rööki suussa, siideri kädessä puiston penkille päivittämään Facebookiin " Vi""u mä vedän nyt lärvit!" Jossain vaiheessa päädyin yökerhoon, huusin Dj:lle että soittaa Raptorin Oi Beibin ja sitten kiemurtelin pitkässä hameessani ja neulepaidassani tanssilattialla... Sen jälkee en muista mitään. Heräsin luhtitaloasuntoni oven edestä takki pään alusena ja huutoksensin eteiseeni, kun en vessaan ehtinyt.
Kakkasin suihkukoppiin yhden miehen luona. Onnea vaan sinulle herra jos itse siivosit, toivottavasti olet parempi siivoamaan kakkaa kuin panemaan!