G: Elämäsi pahin känni moka?
Kommentit (117)
Suutelin varattua miestä. Itse tottakai olin sinkku, mutta siitä tuli aikoinaan morkkis, koska itse olen sitä mieltä, ettei varattuja suudella, vaikka he haluaisivat suudella sinua. Alkoholia en tuon illan jälkeen sitten ole ottanut.
Firman bileissä parikymppisenä olin varmaan sitten paikan ainoa hehkeä nainen (tai tyttö) kun miehet piiritti minkä ehti. Noh, seurustelusuhteen päätyttyä ja villin sinkkuajan sokaisemana päädyin ensin ottamaan suihin yhdeltä mieheltä parvekkeella ja tuntia myöhemmin suutelin intohimoisesti toisen kanssa ja kolmannen veinkin kotiin. Ja varmaan kaikki näki, ei muistikuvia :( Hävetti niin pirusti maanantaina, varsinkin kun ehdotteluista ei sitten tullut loppua. Minusta oli tullut helppo nakki ja ihan omaa syytäni (vaihdoin aika vähin äänin työpaikkaa). Kyllä tuollaisen muisteleminen nyt onnellisessa avioliitossa ja kahden lapsen pian 40-kymppisenä äitinä jo vähän huvittaa.. Ja yhäkin hävettää.
Noh kännimoka tavallaan.En ollut juonu ,kun yhden lonkeron mutta minutpa huumattiin sitten jollain napilla ilmeisesti.Aamulla heräsin kotoo puhelin pöllitty,läppäri paskana lattialla ja olin kussut siihen viereen/päälle..Ei naurattanu :/
Teininä vokottelin kaverin sinkkuisää seksiin, ukko oli ihan otettu. Olen pettäny kundikaveria. Ajanut taxilla useamman sata kilsaa ihastuksen perässä. Pannut puiston penkillä. Sekoilluja on vaikka kuinka. Viina ei sovi kenellekkään.
Näitä on paljon..
17-vuotiaana olin juomassa 14-vuotiaan kaverini kanssa, ja meitä kyyditsi autolla täysi-ikäinen ystävämme. 14-vuotiaan kaverini oli tarkoitus yöpyä meillä, mutta kun meidät jätettiin tuhannen humalassa vanhempieni kodin eteen, sai kaverini jonkun mielenhäiriön ja lähti juoksemaan jonnekin. En saanut häntä kiinni vaan kadotin hänet, joten jouduin mennä kotiin vanhempieni luo kertomaan että olimme juoneet ja kaverini on hävinnyt. Onneksi autolla liikkeellä oleva vanhempi kaveri oli saanut kiinni tämän 14-vuotiaan kaverini, ja toi hänet vanhempieni kotiin jo hetken päästä. Oli kiva potea juomisesta kiinnijääneenä krapulaa seuraavana aamuna.
20-vuotiaana olin riidellyt senaikaisen mieheni kanssa ja menin yksin baariin. Minua tuli piirittämään entinen luokkakaverini (miespuolinen) sekä joku vanhempi n. 30v nainen, joka oli ihan kaunis. En ole bi, mutta humalassa tilanne johti toiseen ja pian olimme kotonani ja kimppasängyssä mieheni, entinen luokkakaverini sekä tämä nainen. Aamulla oli kyllä morkkis.
Viime vuonna juhlittiin mieheni isoveljen syntymäpäiviä, ja hän tarjosi tequilaa. Ennen kuin huomasinkaan, olin juonut 3 shottia ja makasin vessan lattialla koska en päässyt ulos. Juhlien vieraat kävivät tekemässä tarpeensa vessassa edessäni, ja minä vaan makasin. Lopulta pääsin kävelemään ja lähdin vessasta. Mieheni veljen tyttöystävä oli nukahtanut sohvalle ja menin nukkumaan hänen viereensä käyttäen hänen pyllyään tyynynä. Myöhemmin hän siirtyi sänkyyn nukkumaan ja sieltä mieheni minutkin löysi kun kotiinlähdön aika tuli. Onneksi tällä kertaa tosiaan vain nukuttiin.
No sen jälkeen en ole alkoholiin koskenut. :D
Minä muutun kännissä hyvin estottomaksi ja kiimaiseksi. Olen stripannut julkisilla paikoilla lukuisia kertoa, harrastanut seksiä tuntemattomien (ja tuttujen) ihmisten edessä, suostunut kimppakivoihin ja kuvattavaksi jne. Nykyisin elän parisuhteessa ja en juo itseäni ikinä humalaan.
Ystäväni häissä kivassa nousussa tapahtui seuraavaa:
Lavalla oli tämä hullunhauska leikki, jossa morsianta ja sulhasta tentataan kaikilla mahdollisilla kysymyksillä toisistaan. Kysymys kuului morsiolle: Mistä Antti seksissä kaikkein eniten pitää?
Minä sitten huutamaan koko kansan edessä, että: Toisesta naisesta tietenkin. Tunnettu häntäheikki nimittäin tämä tuore sulhanen.
Murhaavampia katseita en kuunaan ole nähnyt kuin sukulaispöydistä tässä tilanteessa lähetettyinä. Seuraavaksi otin vesilasillisen!
Olen kommentin 99 kirjoittaja jatkaa:
Yleensäkään en ole sikaillut siihen malliin kuin täällä kertovat: En ole kussut housuu (joskin pissaaminen on tapahtunut joskus väemmän suotavissa, julkisissa olosuhteissa), en oksentanut ihmisten syliin tai jalkojen juureen (joskin tätäkin on tapahtunut vähemmän suotavissa, julkisissa olosuhteissa)
Mokat liittyvät käsittämättömiin verbaalisiin laukomisiin, jotka syystäkin on koettu usein loukkaavina. En ole aggressiivinen, mutta muka "vitsillä" nolaan itseni täysin perusteellisesti usein. Sittemmin olenkin vähentänyt juomista tai usein juhlatilanteissa pitäydyn parissa lasillisessa.
Joskus 20-vuotiaana (onneksi lähes 20 vuotta sitten) päätin lähteä yöllä laivalla katsomaan olisiko jossain vielä bileet. En vaan jaksanut sen kummemmin pukeutua, vaan vedin päälleni ponchon(!!) ja kengät jalkaan, ja muuta ei sitten päällä ollutkaan. Siellä sitten menin poncho hulmuten pitkin portaikkoja, ja tunsin itseni erityisen viehättäväksi, kun sain niin paljon pitkiä katseita. Onneksi kamerakännyköitä ei tuohon aikaan liiemmin ollut.
Samojen biletysaikojen pienempiä pahoja on ollut mm. avautuminen taksikuskille siitä, että olen runoilija (not), ja omistan seuraavan runoni hänelle. Öööö? Nykyään tuntuu jo parin lasillisen jälkeen, että ei kaipaa enempää juomaa, ja taitaa olla hyvä niin!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:17"]Nämä on olleet aika pahoja:
- Yliopistolla menin krapulassa laskuharjoituksiin. Niiden pitäjä valitsi minut taululle esittämään ratkaisun yhteen tehtävään. Menin, mutta kesken tuli ihan kauhea oksetus. Oli pakko käydä oksentamassa luentosalin edessä olevaan taulusienten pesulavuaariin. Siinä yrjösin lähes 100 muun ja luennoitsijan edessä, ja mikä pahinta, pitkiin hiuksiini tarttui oksennusta, minkä huomasin vasta kun olin koko loppuajan ollut siellä laskuharjoituksissa sisukkaasti.
- Eka työpaikkani, ekat pikkujoulut. Kaikki joi reippaasti ja niin minäkin. Alkuun oli riehakkaan hauskaa, mutta pomo alkoi minua vikitellä. Kännissä otin leikkiflirttinä ja vastasin. Lopulta kun humala nousi, minustakin tuli aidosti kiimainen ja päädyttiin pomon kanssa saunatilaan panemaan. Harmi vaan, että samassa firmassa ja pikkujouluissa ollut pomon vaimo yllätti meidät seksin jälkeen suihkusta... Etsin välittömästi itselleni uuden työpaikan tuon tapauksen jälkeen.
- Eron jälkeen vähän surullisissa fiiliksissä yökerhossa juomassa surua pois. Jossain vaiheessa ajattelin että ei perkele minä otan laastaripanon. En kuitenkaan löytänyt miestä, mutta minua alkoi lähennellä nainen. En ollut koskaan ajatellut seksiä naisen kanssa, mutta ajattelin, että mitäs siitä, voihan sitä itseäänkin tyydyttää, joten kai toinen nainenkin voi minua tyydyttää. Sekstailin sitten elämäni ensimmäisen ja ainoan kerran naisen kanssa. Hävettää vieläkin.
- Kalsarikännit kotona. Aloin sellaisia harrastaa kun tajusin lopulta kolmekymppisenä että minä + viina + ihmisseura on erittäin huono kombo, johtaa lähes aina seksisekoiluun. Joten jos juo känninsä yksin kotona, ei vaaraa. No, en seksisekoillut, mutta join niin paljon, että lähdin koiraa ulkoiluttamaan aamuyöstä. Menin koirapuistoon ja sammuin. Aamulla heräsin ihan helvetin jäässä, olin jostain syystä ottanut pois housut kokonaan ja olin pelkillä alushousuilla kylmässä syyssäässä. Mietin, että kuinkahan moni on nähnyt naapuruston tyylikkään jakkupukutädin nukkumassa kuin puliämmä pelkissä alkkareissa koirapuiston penkillä...
[/quote]
Ouluun
Kusee tuli housuun kun nauroin niin kovin tälle.
Tää on ihan kun mun elämästä. Tosin mä kun vedän kalsarikännit, niin mulla on puhelin ja tietokone, enkä pelkää käyttää niitä. Seuraava päivä on ihan kammottava kun tarkistaa viestit ja sivuhistorian..
Oman veljeni kanssa paneminen. Veljeni oli luonani käymässä, asuin silloin yksin ja olin sinkku. Veli itki kännissä sitä, ettei ollut koskaan saanut naista, ja oli jo 32-vuotias. Oli ihan epätoivoinen, ettei enää koskaan kehtaisikaan, kun ei kukaan huoli kokematonta. Eikä muutenkaan häntä kukaan huoli, oli ihan masentunut. Minä menin häntä halaamaan lohdutukseksi, mutta jotenkin mieleeni tuli varsinainen kuningasajatus, että voin antaa veljelleni lahjan, että päästän hänet seksuaalisesta kokemattomuudesta nyt ja tässä.
Molemmat sammuttiin lopulta sekstailtuamme, ja aamulla herätys oli kamala. Molemmat muistivat mitä oli tapahtunut, mutta eivät pystyneet puhumaan siitä. Tunnelma vaan oli jäykkä ja vaivautunut. Olimme hyvin läheisiä ennen tuota känniseksiä, veljen ja sisaren lisäksi hyvät ystävykset. Mutta suhde ei ole palannut entiselleen, minullakin aina tulee vaan häpeä mieleen kun näenkin hänet, kun muistan miten esitin seksin jumalatarta ja dominaa kännissä veljelleni...
Kännykkä sekoilee, ei ollut Oulun mielessä...
Petin miesystävääni rahasta eli siis huorasin. :'(
Ensimmäinen lapseni oli juuri täyttänyt vuoden, kun päätin, että nyt on aika lähteä rimpsalle. Oli kesä ja oltiin käymässä kotikaupungissa. Mun äiti asu tämän kaupungin keskustassa, joten otettiin se meidän majapaikaksi. Laitoin lapsen nukkumaan ja lähdin kavereineni parin korttelin päähän baariin. Join kaksi siideriä ja yhden kossuvissyn (hyi saatana). Puolen yön jälkeen äitini soittaa, että lapsi huutaa eikä rauhotu millään. No ei auttanu ku jättää ilta kesken ja mennä lapsen viereen nukkumaan. Heti kun pääsin pitkäkseni, tunsin oksennuksen tulevan. Kerkesin vessaan, sillä kertaa. Oksensin koko yön, jonnekin kuuteen asti aamulla. Siinä meni pari mattoa ja kasa vaatteita, mutta sänky onneksi säästyi oksennukselta. Aamulla kun heräsin, äiti oli pyykänny kaikki vaatteet ja oli pesemässä kylppärissä oksennuksella kuorrutettuja mattoja. Kyllä hävetti. Sen tuosta opin, että koskaan ei ole niin kiire baarista pois, etteikö grillin kautta ehdi koukata. Olo nimittäin helpotti vasta sen jälkeen kun söin.
Join fisua ja kasikymppiseen tehtyjä paukkuja urakalla, ja siitä baariin.. Siellä törmäilin vessakopin seiniin niin että naiset oli huolissaan pärjäänkö ja ulisin epävamuuttani uuden miesystävävän suhteen :D
Ja teininä olen kahdestikin oksentanut parvekkeelta alas, ja toisella kertaa meni alakerran asukin parvekkeelle. En itse asunut siinä asunnossa mutta noloa sille kämpän asukille kun vieraat noin örvää...
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:43"]Kaverin polttareissa oli jotakin itäblokin strippareita esiintymässä, loppuillasta poika porukassa oli jo vähän vauhti päällä ja stripparit pääosassa, sulhanen ainakin sai kunnon panot ammattilaiselta ") [/quote] Kuvottavaa :(
[/quote]
Piti yläpeukuttaa, tuli vahingossa alapeukku.
Hoplaa!