Musta tuntuu et suurinosa ihmisistä ihan oikeasti haluaa sotaa ja kaikkia hankaluuksia yhteiskuntaan, mä kerron miksi
Oikeuttaakseen oman huonon olonsa.
Ne haluaa että on kaaosta ja tapahtuu jotain jännää, me nähtii tää koronassa just hetki sit. Ihmiset ihan oikeasti nautti ja halusi kaikki mahdolliset rajoitukset ja sulut ja kaikki mitä puskettiin, ne ite vaati sitä ja sit ne lietso pelkoa muihin
Huom sama toistuu aina, lietsoo pelkoa myös muihin
Nyt me nähää tää sama tässä sotatilanteessa. Media lietsoo sotaa kokoajan ja suurinosa ihmisistä on oikeasti sen puolella. Ne puolustelee kaikkea sitä ja haluaa sitä itsekin. Ne haluaa että jotain tapahtuu, ne tykkää ruokkiaa draamaa ja vihaa, ne saa voimaa siitä
Kokeileppa ehdottaa Ukrainaan rauhaa, ja katso miten nää ihmiset reagoi. Sä huomaat sen itsekin. Ne haluaa sodan
Tää on tapahtunu myös kerran meidän historiassa.
Ne luottaa ja uskoo mediaan tässäkin asiassa enemmän kuin omaan sydämeensä.
Kommentit (35)
Ei sulla ketään kaveria ole, jonka kanssa poltella ja jakaa näitä ajatuksia?
Nope, mä en hyväksy kiusaajia maailmalla saati Suomessa, lopetan homman lyhyeen. Toisin sanoen näyttäisin Venäjälle kaapin paikan, kukaan ei tykkää kiusaajista.
Eiköhän muutokset voisi tehdä positiivisella tavalla inhimilliseen. Miksi sota on aina muutos jonka joku keksii, se ei ole hyvä asia.
Must tuntuu, et aloittaja on pöljä tai sit korkeintaa 17-vuotias. Sama tyyppi hölisee kaikenlaist. Milloi henkisyydest ja silloin tällöin noin niinku vähä vahingos ylistää venäläisii. Messias ilman muuta yleisöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope, mä en hyväksy kiusaajia maailmalla saati Suomessa, lopetan homman lyhyeen. Toisin sanoen näyttäisin Venäjälle kaapin paikan, kukaan ei tykkää kiusaajista.
Ja mitenhän sinä pieni ystäväni näyttäisit suurvallalle kaapin paikan?
Eniten minua inhottaa iltacaccojen kolumnit ja uutiset joissa kirjoitetaan että "suomalaiset ovat väsyneet sotaan." Tai "Suomikin on sodassa."
No me emme ole sodassa. Ja on niin kermapersettä sanoa että oltaisiin väsyneitä sotaan. Menkääpä sinne rintamalle. Tai ukrainalaisten tilalle, kokemaan se mitä he ovat kokeneet. Katsotaan sitten kuka on oikeasti väsynyt sotaan.
No saa tana kyl mä sinne Ukrainen armeijaan hainkin, mut mua ei hyväksytty
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keneltä kysyy. Minun tuttavapiirissäni valtaosa kyllä toivoo sodan loppumista ja sitä, että ukrainalaiset saisivat elää rauhassa ja voisivat palata turvallisesti kotimaahansa niin halutessaan. Sotauutisiin suurin osa on kyllästynyt ja varsinkin sodan pelon lietsomiseen. Eivät ihmiset ole niin jumissa matalissa energioissa kuin henkisyysporukoissa tunnutaan kuvittelevan. Ei meitä niin sanottuja taviksia kannata aina aliarvioida.
Entäs ne itäukrainalaiset?
Niitä ei toivo kukaan takaisin itäu-krainaan, vaan venäjän kieli, kulttuuri ja uskonto pitää hävittää Ukrainan alueelta.
Imperialisti havittelee maata ja haistattaa vtut väestöllä... Noita etnisesti puhdistettavia on muuten vain se 10M.
Mitä ihmettä sinä sönkötät, taas on katsottu jonkun sekon YouTube videoita😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua inhottaa iltacaccojen kolumnit ja uutiset joissa kirjoitetaan että "suomalaiset ovat väsyneet sotaan." Tai "Suomikin on sodassa."
No me emme ole sodassa. Ja on niin kermapersettä sanoa että oltaisiin väsyneitä sotaan. Menkääpä sinne rintamalle. Tai ukrainalaisten tilalle, kokemaan se mitä he ovat kokeneet. Katsotaan sitten kuka on oikeasti väsynyt sotaan.
No saa tana kyl mä sinne Ukrainen armeijaan hainkin, mut mua ei hyväksytty
No siihen on varmaan joku syy miksei sua
No en kyllä päässy Suomessakaan, mutta kyl mä yksityishenkilönä otan sodan tultua muutaman rys sän hengiltä, se on vissi se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbi sotapaska varmistaa Suomelle etulinjan paikan natosodassaam. Huraa?
Mitenhän näille sotakiimaisille jysähtää tasjuntaan siellä etulinjassa se, ettei sillä ollutkaan mitään väliä kuka sen sodan aloitti.
Sanookohan ne sille droonille "mutku Venäjä" ennenkuin räjähtää silmät päästä?
Miten niin sillä ei ole väliä, että kuka sodan aloitti? Venäjä aloitti, joten Venäjän homma perääntyä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on lahjoittanut yli kahdella miljardilla aseita Ukrainaan, joita Ukraina käyttää nyt Venäjälle hyökkäämiseen!
Tiedoksi vaan, että tämä on sen kansainvälisen lain mukaa
Putin julisti sodan meitä vastaan jo kauan sitten, joten mitä väliä. Se kääpä ei osaa pitää suutaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän näille sotakiimaisille jysähtää tasjuntaan siellä etulinjassa se, ettei sillä ollutkaan mitään väliä kuka sen sodan aloitti.
Sanookohan ne sille droonille "mutku Venäjä" ennenkuin räjähtää silmät päästä?
Miten niin sillä ei ole väliä, että kuka sodan aloitti? Venäjä aloitti, joten Venäjän homma perääntyä. Piste.
Ei sille sun mätänevälle raadolle ole mitään väliä kuka on syyllinen. Sun tehtävä on vain kuolla!
Alkaako sytyttämään?
Kaikki NATO-maat yhtä vastaan ei kerro kaunista lopputulosta Venäjälle. Sytyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on lahjoittanut yli kahdella miljardilla aseita Ukrainaan, joita Ukraina käyttää nyt Venäjälle hyökkäämiseen!
Meillä on suvussa ollut perinteenä ollut liistiä rutszakoita ja runsaasti, kyllä jos tarve tulee, toimin kuten esi-isät aikoinaan ja yritän pistää reippaasti paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiseksi rajoitukset pois Ukrainalta, lupa iskeä mihin haluaa. Jos Venäjä uhittelujen mukaisesti hyökkää Natomaata vasten niin täysi rähinä päälle koko rintamalla. Alkakoon 3. maailmansota jos tuon kiusaajan ruotuun laittaminen vaatii sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään kansainvälinen laki ei sano, että aseiden lahjoittaminen on sodanjulistus. Siellä taitaa kirjoittaa yhtä typerä kääpä, kuin Putin on.
Vierailija kirjoitti:
Joku elämäänsä kyllästynyt ja tylsistynyt voi kaivata sitä jännitystä, jota nuo tapahtumat ja jutut tuovat. Mutta ei suurin osa ihmisistä.
Niin. Jännitystä voi ihan varmasti saada turvallisemmallakin tavalla ja vetämättä muita siihen draamaan mukaan. Miksi muiden kärsimys olisi jännittävää, se on vaan kamalaa. Inhimillisyyttä etsimässä ja positiivista muutosta?
Vierailija kirjoitti:
-Presidenttimme ei hänkään toivo sotaa.
-Nato ei ole aloittanut sotaa Ukrainassa.
-Älä juo niin kovasti, oikeinkirjoituksesi kärsii.
Ja koska sinusta tuntuu, niin senhän täytyy olla totta ja faktaa silloin.
Haluan että sinne teidän trollitoimistolle Pietariin osuu Ukrainan drooni ja palatte kaikki sinne Iigor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin julisti sodan meitä vastaan jo kauan sitten, joten mitä väliä. Se kääpä ei osaa pitää suutaan kiinni.
Ette tosissaankaan ole kovin välkkyä porukkaa!
Kohta me kuollaan. Kaikki kokemuksesi ja merkityksesi tässä maailmassa katoaa sinne mutaiseen juoksuhautaan dronen räjäyttäessä pääsi.
Koita tajuta, ettei sillä ole mitään merkitystä sinulle, vaikka kuinka olisi Putinin syy!
Mitä yrität selittää? Mikä olisi sinun ratkaisusi? Mennä Venäjän puolelle vai?
Mitä oikein selität?
Meidän ei tarvi ratkaista tätä sotaa yhtään mitenkään, koska tämä sota ei ole meidän ongelma!
Näkyy olevan VKK-miehen ongelma, kun mekastaa täällä joka päivä.
Riippuu keneltä kysyy. Minun tuttavapiirissäni valtaosa kyllä toivoo sodan loppumista ja sitä, että ukrainalaiset saisivat elää rauhassa ja voisivat palata turvallisesti kotimaahansa niin halutessaan. Sotauutisiin suurin osa on kyllästynyt ja varsinkin sodan pelon lietsomiseen. Eivät ihmiset ole niin jumissa matalissa energioissa kuin henkisyysporukoissa tunnutaan kuvittelevan. Ei meitä niin sanottuja taviksia kannata aina aliarvioida.