Kauppojen kassatädit ja -sedät!
Täälläkin usein parjataan kaupan kassoja, mutta itse kyllä monesti todistanut jos jonkinlaista ääliötä asiakkaan ominaisuudessa, joten pitkää pinnaa kyllä vaaditaan "kassoilta"! Minusta ainakin on mukavaa asioida tutussa lähikaupassa, jossa tutut myyjät.
Niin, tämä aloitus vain tuli mieleeni kun tänään kävin marketissa, jossa asiakas naukui joka ostoksesta, "tämä sama on halvempaa tuossa toisessa kaupassa.. tämä ei taida olla tuoretta..eihän täåstä pitäisi tulla noin iso loppusummaa...plää. pläää.." Juopoista asiakkaista puhumattakaan..
Tsemppiä teille mukavat kassatädit ja -sedät!
Kommentit (6)
Minua vituttaa tällä hetkellä meidän johto enemmän kuin asiakkaat (en ole pitkiin aikoihin edes tavannut asiakasta, joka olisi mielestäni tosi hankala). Mutta arvostan kommenttiasi.
Kotikaupunkini keskustan kaupoissa on ihanat kassahenkilöt! Eivät he aina jaksa vääntää tekohymyä naamalle, mutta huolehtivat hienosti asiakkaista. Auttavat vanhuksia ja alkkiksia hoitamaan maksun kassalla, katsovat ettei asiakkailta jää kassalle vahingossa ostoksia pakkaamatta, neuvovat mistä saa tuotteita, joita juuri heidän kaupassaan ei ole jne. Kiitos teille, kun katsotte meidän asiakkaiden perään:-)
Aina löytyy työhönsö leipääntyneitä kassoja, jotka eivät edes tervehti, mutta niin kai joka alata.
Oikeesti, on kiva saada rankan oman työpäivän jälkeen iloinen tervehdys kaupan kassalta!
Palveluammatissa olen ja iloinenkin , jos asiakas tulee raivon vallassa niin ei silloin iloisuus paljon auta, ihan sama mitä sanot tai teet niin vika on sinussa (palvelumyyjässä).
Välillä olen ollut vaan ihan hiljaa, huutakoon aasiasikas niin paljon kuin haluaa, en vastaa , en edes katso , leikin että ei puhu minulle :) Usein lopettavat kun eivät saa vastakaikua vaan muiden ihmisten säälittäviä katseita :)
Välillä on vaikea olla pidättelemättä naurua kun joku on tuollainen kun kuvattiin... että onko tuoretta... hyvää ei saa halvalla jne... hih..
kassatytön sydäntä lämmittää! :)