Jos kimppataksisa on 9 matkustajaa, kolme pariskuntaa ja kolme sinkkua...
niin montako maksajaa taksissa on? Eli monenko kesken lasku jaetaan teidän mielestä?
Kommentit (136)
minä ja minun mieheni
jos mieheni saa kutsun juhlille, tottakai minäkin menen. Samoin toiste päin.
Pariskunta on aina yks
Teille siis varataan ruokaa vain yhden hlön edestä. Muistakaa siis vain että toinen syö tai juo. Tai molemmat tosi vähän =)
jos on joku 5 euroo kyseessä niin aivan sama kunhan kotiin pääsee. heittää sen mitä taskusta löytyy ja kehtaa
Maksu niin moneen osaan,kuin on osoitteitakin. Pariskunta on YKSI. Vai maksatteko te pariskunnat taksin kenties PUOLIKSI, kun menette sillä kahdestaan omaan kotiinne,eli yhteen osoitteeseen..? :D
Yksi talous, kahdet tulot. Pakostakin asiat menee PUOLIKSI :D
vaan ajaa. Munkin mielestä 9 maksajaa. Kaverin mielestä 6 maksajaa. Eli pariskunnat maksavat yhdessä ja sinkut saman kuin he yhteensä. ap
Kuljettaja vaan ajaa. Munkin mielestä 9 maksajaa. Kaverin mielestä 6 maksajaa. Eli pariskunnat maksavat yhdessä ja sinkut saman kuin he yhteensä. ap
Eihän julkisissakaan pääse pariskunnat samalla lipulla.
perustele millään. Pyysi vaan rahan ja sanoi, että 6 maksajaa. En jaksa alkaa asiasta riitelemään, mutta ihmettelen kyllä. ap
Jos esim laitettiin ruokaa yhdessä, jota minä laitoin btw, ja jaettiin kustannukset, niin meni 50-50. Hän ja poikaystävänsä siis maksoi puolet, ja minä toisen puolen.
Koitin kyllä asiasta joskus sanoa, mutta ei vaan mennyt perille.
Lasku jaetaan yhdeksällä. 9 matkustajaa.
Samoin pitäisi toimia lahjoissa jne.Eikä niin et pariskunta maksaa saman verran kuin sinkku yksin
samaa mieltä siis kaikki:) Maksan kuitenkin nurisematta sen mitä pyydetään. En viitsi 5e takia pilata ystävyyttä. ap
Kuusi on a) pihiyden ja b) vittumaisuuden merkki.
vaan ajaa. Munkin mielestä 9 maksajaa. Kaverin mielestä 6 maksajaa. Eli pariskunnat maksavat yhdessä ja sinkut saman kuin he yhteensä. ap
kaveri on väärässä.
t. naimisissa oleva
Suomessa taksiliikennettä harjoitetaan henkilöautoilla. Henkilöautoissa maksimi penkkimäärä on 1+8. Eli ahdasta on aloittajan skenariossa...
Jos esim laitettiin ruokaa yhdessä, jota minä laitoin btw, ja jaettiin kustannukset, niin meni 50-50. Hän ja poikaystävänsä siis maksoi puolet, ja minä toisen puolen.
Koitin kyllä asiasta joskus sanoa, mutta ei vaan mennyt perille.
Maksaa yhden edestä ja syödä kahden edestä. Kuinkahan hyvin toimii ravintolassa? Entä baarissa? "Me tilataa nää oluet mut maksetaa vaa toinen ku ollaa yhess. :)"
Suomessa taksiliikennettä harjoitetaan henkilöautoilla. Henkilöautoissa maksimi penkkimäärä on 1+8. Eli ahdasta on aloittajan skenariossa...
oli tilataksi, ap
Ostettiin appiukolle lahja synttäriksi 100 e,
Mukana anoppi, miehen veli ja meidän perhe. Osuutemme oli 25 e. Mies melkein suuttui, kun asiasta huomautin. Kiva että mua ei noteerattu mukaan lahjaan.
Mukana anoppi, miehen veli ja meidän perhe. Osuutemme oli 25 e. Mies melkein suuttui, kun asiasta huomautin. Kiva että mua ei noteerattu mukaan lahjaan.
mutta vääntäisitkö mulle rautalangasta miten se on 25 €? :D (ei sarkasmia, oon varmaan tyhmä kun en nyt hoksannu.)
mutta vääntäisitkö mulle rautalangasta miten se on 25 €? :D (ei sarkasmia, oon varmaan tyhmä kun en nyt hoksannu.)
Anoppi laski että hän 50 e ja pojat 25/kpl
- Taksissa pariskunta ja sinkku = a' 7e
- Taksissa pariskunta ja kaksi sinkkua, jotka menevät samaan asuntoon = a' 5e
-Taksissa pariskunta ja kolme sinkkua, jotka menevät kaikki samaan asuntoon= a' 4e
-Taksissa pariskunta ja neljä sinkkua, jotka kaikki menevät samaan asuntoon = a' 3,40e