Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kimppataksisa on 9 matkustajaa, kolme pariskuntaa ja kolme sinkkua...

Vierailija
01.01.2013 |

niin montako maksajaa taksissa on? Eli monenko kesken lasku jaetaan teidän mielestä?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Taksissa pariskunta ja sinkku = a' 7e

- Taksissa pariskunta ja kaksi sinkkua, jotka menevät samaan asuntoon = a' 5e

-Taksissa pariskunta ja kolme sinkkua, jotka menevät kaikki samaan asuntoon= a' 4e

-Taksissa pariskunta ja neljä sinkkua, jotka kaikki menevät samaan asuntoon = a' 3,40e

Vierailija
82/136 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja minun mieheni

jos mieheni saa kutsun juhlille, tottakai minäkin menen. Samoin toiste päin.

Pariskunta on aina yks

Teille siis varataan ruokaa vain yhden hlön edestä. Muistakaa siis vain että toinen syö tai juo. Tai molemmat tosi vähän =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku 5 euroo kyseessä niin aivan sama kunhan kotiin pääsee. heittää sen mitä taskusta löytyy ja kehtaa

Vierailija
84/136 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu niin moneen osaan,kuin on osoitteitakin. Pariskunta on YKSI. Vai maksatteko te pariskunnat taksin kenties PUOLIKSI, kun menette sillä kahdestaan omaan kotiinne,eli yhteen osoitteeseen..? :D

Yksi talous, kahdet tulot. Pakostakin asiat menee PUOLIKSI :D

Vierailija
85/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ajaa. Munkin mielestä 9 maksajaa. Kaverin mielestä 6 maksajaa. Eli pariskunnat maksavat yhdessä ja sinkut saman kuin he yhteensä. ap

Vierailija
86/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljettaja vaan ajaa. Munkin mielestä 9 maksajaa. Kaverin mielestä 6 maksajaa. Eli pariskunnat maksavat yhdessä ja sinkut saman kuin he yhteensä. ap

Eihän julkisissakaan pääse pariskunnat samalla lipulla.

Vierailija
87/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustele millään. Pyysi vaan rahan ja sanoi, että 6 maksajaa. En jaksa alkaa asiasta riitelemään, mutta ihmettelen kyllä. ap

Vierailija
88/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim laitettiin ruokaa yhdessä, jota minä laitoin btw, ja jaettiin kustannukset, niin meni 50-50. Hän ja poikaystävänsä siis maksoi puolet, ja minä toisen puolen.

Koitin kyllä asiasta joskus sanoa, mutta ei vaan mennyt perille.

Vierailija
89/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku jaetaan yhdeksällä. 9 matkustajaa.

Vierailija
90/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin pitäisi toimia lahjoissa jne.Eikä niin et pariskunta maksaa saman verran kuin sinkku yksin

Vierailija
91/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä siis kaikki:) Maksan kuitenkin nurisematta sen mitä pyydetään. En viitsi 5e takia pilata ystävyyttä. ap

Vierailija
92/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi on a) pihiyden ja b) vittumaisuuden merkki.

vaan ajaa. Munkin mielestä 9 maksajaa. Kaverin mielestä 6 maksajaa. Eli pariskunnat maksavat yhdessä ja sinkut saman kuin he yhteensä. ap

Vierailija
93/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on väärässä.

t. naimisissa oleva

Vierailija
94/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa taksiliikennettä harjoitetaan henkilöautoilla. Henkilöautoissa maksimi penkkimäärä on 1+8. Eli ahdasta on aloittajan skenariossa...

Vierailija
95/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim laitettiin ruokaa yhdessä, jota minä laitoin btw, ja jaettiin kustannukset, niin meni 50-50. Hän ja poikaystävänsä siis maksoi puolet, ja minä toisen puolen.

Koitin kyllä asiasta joskus sanoa, mutta ei vaan mennyt perille.

Maksaa yhden edestä ja syödä kahden edestä. Kuinkahan hyvin toimii ravintolassa? Entä baarissa? "Me tilataa nää oluet mut maksetaa vaa toinen ku ollaa yhess. :)"

Vierailija
96/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa taksiliikennettä harjoitetaan henkilöautoilla. Henkilöautoissa maksimi penkkimäärä on 1+8. Eli ahdasta on aloittajan skenariossa...

oli tilataksi, ap

Vierailija
97/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
98/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin appiukolle lahja synttäriksi 100 e,

Mukana anoppi, miehen veli ja meidän perhe. Osuutemme oli 25 e. Mies melkein suuttui, kun asiasta huomautin. Kiva että mua ei noteerattu mukaan lahjaan.

Vierailija
99/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana anoppi, miehen veli ja meidän perhe. Osuutemme oli 25 e. Mies melkein suuttui, kun asiasta huomautin. Kiva että mua ei noteerattu mukaan lahjaan.

mutta vääntäisitkö mulle rautalangasta miten se on 25 €? :D (ei sarkasmia, oon varmaan tyhmä kun en nyt hoksannu.)

Vierailija
100/136 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vääntäisitkö mulle rautalangasta miten se on 25 €? :D (ei sarkasmia, oon varmaan tyhmä kun en nyt hoksannu.)

Anoppi laski että hän 50 e ja pojat 25/kpl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi