Laitatteko yövieraille aina puhtaat lakanat?
Jos teille tulee yövieras vaikka maanantaina ja yöpyy ma ja ti yön ja poistuu keskiviikkona. Seuraava yövieras tulee perjantaina. Vaihdatteko sille uudet petivaatteet vai saako se käyttää samoja kuin eka yövieras? Niissähän on nukuttu vaan kaksi yötä.
Kommentit (91)
Tietenkin. Vierashuoneessa on petivaatteet siellä olevassa kaapissa. Jos tulee yllätysvieraita, petaan ennen nukkumaanmenoa, muuten petaan etukäteen. vieraiden lähdettyä heitän pyykkikasaan, tuuletan tyynyt ja peitot, pesen lakanat ja laitan kaikki takas omille paikoilleen. Esim äitini käyttää samoja lakanoita ja siksi viedään sinne aina omat mukanamme
en laita puhtaita
on yleiset vieraslakanat ja niiitä ne vieraat saapi käytellä jos ei tuo omiaan
Laitan todellakin! Eri asia sitten jos tiedän että samat vieraat on tulossa muutaman päivän tai viikon päästä uudestaan yöksi niin sitten saatan jättää lakanat odottamaan seuraavaa kertaa samoja nukkujia.
Mutta eri vieraille AINA eri lakanat. Konehan se ne äkkiä pesee.
Itsekin odotan kylässä saavani puhtaat lakanat.. Vaikka jatkossa kyllä otan omat lakanat mukaan, just tämmösen varalta. :D
Puhtaat, tottakai. Siskollani on vakiolakanat joita en pese joka käynnin jälkeen, muita hieraita meillä käy harvemmin joten ne jaksetaan pestä....tai konehan ne pesee!
Keväällä kesäiset lakanat ja syksyllä talviset. Ja niitä saa kaikki vieraat käyttää vierassängyssämme.
luteita, taita, satiaisia, kihomatoja, kirppuja (kotielaimista), hiivaa, erilaisia sienia...Ja ei unohdeta tosiaan eritteita, esim. siemennestetta, valkovuotoa, hilsetta, talia, karvoja, rakaa/ limaa, kuolaa, jne. Ja luonnollisesti satoja eri bakteereja, viruksia, jne.
Tassa naita petikavereita, joiden kanssa teette vieraina tuttavuutta ja joita levitatte pesemattomilla lakanoilla. Tuskin isantavaki sen puolin kuin vieraskaan kertoo avoimesti, etta heilla on just toi sukupuolielinherpes akuutissa vaiheessa/ satiaisia/ perheessa on ollut hiljattain kihomatoja/ lapsilla tarttuva jalkasieni...
...arvontalakanoissa nukutaan..kelle nalli napsahtaa... nalli napsahtaa :D
Hyi yök. Tämän ketjun jälkeen en enää ikinä mene vierailulle ilman omia lakanoita. En pystynyt edes kuvittelemaan, että joku ei vaihtaisi niitä. Hyi hyi hyi...
yövieras saa aina mun vanhat hikiset, hilseiset, kualatut ja pyllyset lakanat, laitan uudet itelle
Puhtaat! Itse haluan nukkua muualla puhtaissa lakanoissa joten vieraat saavat meillä myös puhtaat lakanat. Poikkeuksia on ainoastaan jos sisareni lapset kyläilevät vuoron perään, kysyn kelpaako samat vai haluaako uudet. Muuten menee suoraan pesuun vieraan lähdettyä. Ja olemme ihan tavallinen perhe, pienillä tuloilla. Maailmamme ei kuitenkaan kaadu siihen, että pesemme "ylimääräistä" pyykkiä toisten viihtyvyyden vuoksi.
Tietenkin vaihdan. Kysyn yökyläilemään mennessä, että tuonko omat lakanat? Oletan, että saan puhtaat lakanat. Jos ei kiinnosta pesu niin toivoisin, että kyläpaikassa vastattaisiin että tuo vaan.. Onneksi ei kyläillä epämääräisissä paikoissa.. :)
Itse voin nukkua lakanoissa kotona käydessä joissa vaikka siskoni on nukkunut yhden tai kaksi yötä, mutta vieraille aina puhtaat.
Jos joku vieras käy meillä usein, niin säästän lakanat ja pyyhkeen seuraavaa vierailua vasten nimilapulla varustettuna.
AINA! Ja ite kuljetetaan mukana patjat 3 kpl joista 1 lasten, peitot, tyynyt ja lakanat kun mennään yökylään. Ja tämä kaikki sen vuoksi, että kaikki menevät niin pieneen tilaan patjapussiin. Peitot suoraan sängystä pussiin ja peräkonttiin! Suosittelen lämpimästi! 10 cm paksuisen patjankin saa todella ohueksi, kun tiiviisti pakkaa.
VOiko tuosta tulla raskaaksi? En ikinä enää tule yöksi semmoisen luo, joka ei vaihda lakanoita ;P Yök!
Kaikki miehet saavat useita erektioita yon aikana, erektiossa voi siittimen paasta erittya limaa ja siemennestetta. Nuoret miehet (joskus vanhemmatkin) jopa laukeavat unissaan, joten lakanat tahriintuvat varmasti siemennesteeseen.
Joten miesyovieraista erittyy sinunkin lakanoihisi siemenestetta.
Noinkohan on :P En ole koskaan törmännyt mieheen, ketä laukeaisi ihan itsestään unissaan...
Hyiiiiii! Tietenkin vaihdan! Miten joku ei vaihda?! Pitääkö tällaista alkaa kyselemään kyläpaikoissa? "Onhan lakanat pesty?" Luulin että äitini on ällöttävä kun ei tuuleta petivaatteita vieraiden jäljiltä mutta kyllä hänkin sentään lakanat vaihtaa!
Miehen olen käräyttänyt kahdesti siitä ettei ole minun poissa ollessani laittanut vierailleen lakanoita ollenkaan ("ei kai äijät tarvii") ja sittenpä olenkin joutunut pesemään peitot ja tyynyt sekä tuulettamaan vieraspatjat kotiin palattuani. Mutta siis jos olen itse kotona, vieraalle laitetaan puhdas peti puhtaine lakanoineen.