Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille.

Vierailija
13.12.2012 |

Olen mieshenkilö, ikää 35v. Vieraassa seurassa olen hieman introvertin oloinen. Joskus tuntuu että sosiaaliset taitoni eivät ole paljoa kehittyneet teini-iästä. Muuten olen tunnollinen suorittaja ja teen mukavaa työtä josta tienaan ihan kivasti. Minulla on kavereita ja harrastuksia. En ole sentään ihan erakko vaikka työpaikkakunnallani oleskelen enimmäkseen yksin. Kropaltani olen "normaali": ei kaljavatsaa mutta hieman höhhöä siellä täällä. Haaveilen parisuhteesta, naimisiinmenosta, lapsista, yhteisestä kodista, mutta tuntuu siltä että haaveeksi jäävät.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän seurustelukumppanin pitääkin olla sellainen, jota katsellessa "silmät syttyy". Enkä usko, että näin kävisi ap:llekaan vain täydellisiä ihmisiä katsellessa, mutta jotain sellaista pitää kumppanissa olla, johon viehättyy. Ei rakkautta voi pakottaa.

Ap, luulisin että sinulla on vain käynyt huono tuuri. Jatka vain treffailua, niin jossain vaiheessa varmasti lykästää. Äläkä esitä muuta kuin olet. Sillä tavalla ei mitään pitempää suhdetta voi itselleen huijata.

Vierailija
62/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei oo siis itsetuntemusta sen vertaa vielä kolmevitosena , että osaisit kuvailla minkätyyppinen nainen sut sytyttää. Aika hyvin sun ikäselle miehelle...

Taisit nyt ymmärtää jotain väärin. Kyllä minä tiedän millaisista ominaisuuksista naisessa pidän. Mainitsen vielä tähän väliin, että henkiset ominaisuudet ovat tärkeämpiä minulle parisuhdetta ajatellen, kuin ulkonäköseikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta on tuntunut, kun nämä naiset ovat lopettaneet yhteydenpidon? Oletko ollut aivan rikki vai eikö ole tuntunut oikein miltään? Kun tutkailet sisintäsi, niin minkälaisia toiveita sulla on ollut näistä naisista joita olet tapaillut/joiden kanssa olet kirjoitellut? En siis tarkoita mitään "järkiperäisiä" toiveita vaan tunnepohjaisia.

Vierailija
64/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei oo siis itsetuntemusta sen vertaa vielä kolmevitosena , että osaisit kuvailla minkätyyppinen nainen sut sytyttää. Aika hyvin sun ikäselle miehelle...

Taisit nyt ymmärtää jotain väärin. Kyllä minä tiedän millaisista ominaisuuksista naisessa pidän. Mainitsen vielä tähän väliin, että henkiset ominaisuudet ovat tärkeämpiä minulle parisuhdetta ajatellen, kuin ulkonäköseikat.

tietämättä mitä haluat ja esimerkiksi minkänäköiset naiset sinuun vetoavat, ap. Ei rakkaus ole mikään postimyyntitilaus joka laitetaan vetämään nettitreffipalstan kautta. Ole rehellinen itsellesi ja sanoita se millaisen naisen haluat, ulkonäöllä ON merkitystä, sillä siihen perustuu seksuaalinen vetovoima joka on useimmille miehille se melkein keskeisin asia parisuhteessa.

Vierailija
65/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta on tuntunut, kun nämä naiset ovat lopettaneet yhteydenpidon? Oletko ollut aivan rikki vai eikö ole tuntunut oikein miltään? Kun tutkailet sisintäsi, niin minkälaisia toiveita sulla on ollut näistä naisista joita olet tapaillut/joiden kanssa olet kirjoitellut? En siis tarkoita mitään "järkiperäisiä" toiveita vaan tunnepohjaisia.

Mitä pidemmälle päästään, sitä pahemmalta tuntuu. En mene mitenkään "rikki" kuitenkaan, jos tarkoitat että itsetunto murenisi.

Vierailija
66/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se käsitys syntyi varmastikin juuri siksi, ettet kommentoinut koko kysymystä tai vastannut siihen, vaikka vastasit muuten sen jälkeen tässä ketjussa. monen väärinkäsityksen alku ja juuri on siinä, kun toinen väistää kysymyksen. siinä sitten kysyjä joutuu tekemään tulkinnan siitä väistöstä/vastaamattomuudesta.

Vierailija
67/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättä mitä haluat ja esimerkiksi minkänäköiset naiset sinuun vetoavat, ap. Ei rakkaus ole mikään postimyyntitilaus joka laitetaan vetämään nettitreffipalstan kautta. Ole rehellinen itsellesi ja sanoita se millaisen naisen haluat, ulkonäöllä ON merkitystä, sillä siihen perustuu seksuaalinen vetovoima joka on useimmille miehille se melkein keskeisin asia parisuhteessa.

Vierailija
68/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et halua paljastaa itsestäs yhtään mitään. Sä et halua antaa itsestäs yhtään MITÄÄN. Olisit ottamassa mutta et itse halua antaa. Mietipä sitä?

Täälläkin ollaan auliisti antamassa neuvoja mut sä et vaan halua vastata kysymyksiin, joiden kautta sua voisi auttaa enemmän. Huomaatko tätä itse?

Sun täytyy antaa, jos haluat saada.

Vierailija
69/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et halua paljastaa itsestäs yhtään mitään. Sä et halua antaa itsestäs yhtään MITÄÄN. Olisit ottamassa mutta et itse halua antaa. Mietipä sitä?

Täälläkin ollaan auliisti antamassa neuvoja mut sä et vaan halua vastata kysymyksiin, joiden kautta sua voisi auttaa enemmän. Huomaatko tätä itse?

Sun täytyy antaa, jos haluat saada.

niin se on.

Vierailija
70/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy avautua myös.

Vierailija
71/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se käsitys syntyi varmastikin juuri siksi, ettet kommentoinut koko kysymystä tai vastannut siihen, vaikka vastasit muuten sen jälkeen tässä ketjussa. monen väärinkäsityksen alku ja juuri on siinä, kun toinen väistää kysymyksen. siinä sitten kysyjä joutuu tekemään tulkinnan siitä väistöstä/vastaamattomuudesta.

ja nyt on sentään kyse niin anonyymeista mielipiteistä ettei häntä voisi edes mitenkään tunnistaa niistä. Ap ei vaikuta kovin syvälliselle tyypille, keskustelut saattavat jäädä hänen osaltaan pienen pintahipaisun tasolle treffeilläkin.

Vierailija
72/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

o

Jos et edes ekoilla treffeillä jaksa keskittyä deittiisi, harva nainen haluaa miettiä miltä tuntuisi olla kahdeksannella kuulla raskaana cittarissa sen ukon kanssa, jonka silmät syttyy joka kerta kun joku "hottiksempi" tulee vastaan. Tätä se tunne-elämän teini-ikäisyys taisi tarkoittaa.[/i ]

Ja ap:lle toivon mukaan jää perhehommeleissa ym. luu kouraan!

Jos et edes ekoilla treffei

llä jaksa keskittyä deittiisi, harva nainen haluaa miettiä miltä tuntuisi olla kahdeksannella kuulla raskaana cittarissa sen ukon kanssa, jonka silmät syttyy joka kerta kun joku "hottiksempi" tulee vastaan. Tätä se tunne-elämän teini-ikäisyys taisi tarkoittaa.[/jai

Vierailija
73/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on sentään kyse niin anonyymeista mielipiteistä ettei häntä voisi edes mitenkään tunnistaa niistä. Ap ei vaikuta kovin syvälliselle tyypille, keskustelut saattavat jäädä hänen osaltaan pienen pintahipaisun tasolle treffeilläkin.

Kiitos rakentavasta palautteesta, nyt menen nukkumaan. Ehkä palataan asiaan, öitä.

Vierailija
74/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ois varmaan sitä että kun itse haluaisi saada jotain tietoa toisesta että oppisi tuntemaan ja saisi luottamuksen ja kaverillisen toimivuuden suhteeseen, niin mies alkaisi tiuskia 'älä painosta mua puhumaan' kun siltä yrittäisi saada vastauksia. Tällasen miehen kans pitäisi olla hiljaa ja hymyillä ja harrastaa sen mukana yksilö- ja ryhmäliikuntaa sekä yhdyntöjä.

No thanks.

Vierailija
75/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakasta viestintää kerrassaan :O nyt en kyl enää ihmettele syitä sinkkuudelle...

Kiitos rakentavasta palautteesta, nyt menen nukkumaan. Ehkä palataan asiaan, öitä.

Vierailija
76/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmälle päästään, sitä pahemmalta tuntuu. En mene mitenkään "rikki" kuitenkaan, jos tarkoitat että itsetunto murenisi.

Yritän vaan hakea tässä sitä, että mikä mahdollisesti saa ne naiset lopettamaan yhteydenpidon. Joillakin se voi olla liika innokkuus ja henkinen liimautuminen, toisaalta myös liian etäinen suhtautuminen jos se jotenkin jättää kylmäksi. Jotteivat asiat olisi liian yksinkertaisia, niin toisaalta joitakin naisia voisi houkutellakin se, jos mies on vähän "vaikeasti tavoiteltava". Mutta ei kumminkaan ihan "flegmaattinenkaan" kannata olla eikä -edellisestä lauseesta huolimatta- ns esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Olen sitä mieltä, että aitous kuitenkin kannattaa.

Oletko siis tavannut yleensä noita naisia, vai onko enemmän vain netissä kirjoittelua? Entä soittelua? Onko sinulla ollut aiemmin suhteita? Jos olette tavanneet, niin minkälaisiksi olet kokenut tapaamiset? Onko niissä "väreilyä" vai ovatko ne liiankin asiapohjalla, jättäen etäisen tunnelman?

Vierailija
77/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aika selvästi kävi nyt ilmi ainakin yksi kynnys, mikä saattaa hyydyttää alkavat suhteesi. minulle ainakin on iso varoitusmerkki siinä, jos mies vaikuttaa ei-avoimelta, väistelee, vaikka mitään järkevää syytä sellaiseen ei olisi. ja sitten tämä loppukommentti: luovutat, et haluakaan keskustella etkä kestä asioita, joita voit tulkita kritiikiksi. heität marttyyrikortin pöytään. sillä marttyyrimainen luovuttaminenhan tässä nyt taisi käydä. ei hyvä, ei ollenkaan.

sussa on ainesta, mutta tämänkaltainen henkinen velttous pitää kasvattaa itsestä pois. niin tulet saamaan vielä fiksun ja nätin, kivan naisen.

Vierailija
78/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi ratkaistu tapaus.

Vierailija
79/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakasta viestintää kerrassaan :O nyt en kyl enää ihmettele syitä sinkkuudelle...

kommunikaatioon se kaatuu. avoimuuden puute ja mökötystaipumus marttyyriudella kuorrutettuna.

Vierailija
80/109 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsän kuvan antaa itsestään. Ei mitään mielenkiintoista tässä ketjussa. "henkiset ominaisuudet tärkeimpiä. Harrastan liikuntaa". Haloo, tosi tylsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi