En kelpaa naisille.
Olen mieshenkilö, ikää 35v. Vieraassa seurassa olen hieman introvertin oloinen. Joskus tuntuu että sosiaaliset taitoni eivät ole paljoa kehittyneet teini-iästä. Muuten olen tunnollinen suorittaja ja teen mukavaa työtä josta tienaan ihan kivasti. Minulla on kavereita ja harrastuksia. En ole sentään ihan erakko vaikka työpaikkakunnallani oleskelen enimmäkseen yksin. Kropaltani olen "normaali": ei kaljavatsaa mutta hieman höhhöä siellä täällä. Haaveilen parisuhteesta, naimisiinmenosta, lapsista, yhteisestä kodista, mutta tuntuu siltä että haaveeksi jäävät.
Kommentit (109)
Ts. naisia, jotka ovat seurassa introvertin oloisia ja joiden sosiaaliset taidot eivät ole teini-iästä kehittyneet, höhhöä siellä täällä jne.
Kouluaikoina kun oltiin nuoria ja pöhölöjä, piti tietysti kuolata sen luokan/koulun kauneimman tytön perään. Vaikka hyvin tiesikin ettei se hottis koskaan edes suostuisi puhumaan sulle, jos yrität heittää jotain haparoivaa läppää. Nyt kelpaisi ne vaatimattoman oloiset hiirulaisetkin, ainakin jutella voisi ilman mitään "hyi saakeli, en mä ton kans halua mitään" fiilistä. Mutku missä ne naiset nyt ovat....
Viimeksi pari viikkoa sitten kävinkin treffeillä netin kautta tutustumaani naiseen. Harmi ettei natsannut vaikka oli hyvät ominaisuudet paperilla, yhteisiä harrastuksia ja muita mielenkiinnon kohteita ja ihan tavallisen kivan näköinen (ei lähellekään mikään malli-missityyppi). Muiden naisten kanssa olen lähinnä päässyt alkuun, vaihdettu pari viestiä netissä mutta sitten hommaa tyssää naisen puolelta ilman mitään selitystä.
Vonkaatko? Etenetkö liian nopeesti?
Kaikki naiset ei tykkää yltiöromanttisesta lässyttämisestä vaikka niin voisi joskus elokuvien kautta luullakin.
Kehu naisen ulkonäköä. Näe hänessä hyviä puolia. Älä vaadi mitään. Ole asiallinen.
Huumori auttaa usein. Naiset tykkää jos niitä nauratetaan.
Itse muistan yhdet treffit elävästi kun mies sanoi kiipeävänsä vaikka perä eellä puuhun, jos saa minut mukaansa.
Nyt tuo muisto kuulostaa vähän lapselliseltakin mutta toimi minuun silloin hyvin.
Tyyppi jopa meni lähimmän puun luo ja aloitti kiipeämisen, mutta eihän siitä mitään tullut.
Ole sinnikäs. Jos nainen ei ekalla vastaa takaisin, niin yritä uudelleen.
No en ole asunut maailman aikoihin. ap
Tuo sosiaalisten taitojen mahd. puute sai vain epäilemään pahinta.
Yritä vaan sitkeästi.
Ts. naisia, jotka ovat seurassa introvertin oloisia ja joiden sosiaaliset taidot eivät ole teini-iästä kehittyneet, höhhöä siellä täällä jne.
Kouluaikoina kun oltiin nuoria ja pöhölöjä, piti tietysti kuolata sen luokan/koulun kauneimman tytön perään. Vaikka hyvin tiesikin ettei se hottis koskaan edes suostuisi puhumaan sulle, jos yrität heittää jotain haparoivaa läppää. Nyt kelpaisi ne vaatimattoman oloiset hiirulaisetkin, ainakin jutella voisi ilman mitään "hyi saakeli, en mä ton kans halua mitään" fiilistä. Mutku missä ne naiset nyt ovat....
Ole asiallinen. Ei mitään murresanoja kuten "pöhölöjä" tai nuorisolle kuuluvia sanontoja kuten "hottis". Olethan jo 35 v. KÄyttäydy ikäsi tasoisesti.
Vonkaatko? Etenetkö liian nopeesti?
-en, mutta mietin viime treffien jälkeen, olinko liiankin asialinjalla. Olisi voinut hullutella vähän, mutta uuden tuttavuuden kanssa... se ei vaan minulta lähde luonnostaan.Kaikki naiset ei tykkää yltiöromanttisesta lässyttämisestä vaikka niin voisi joskus elokuvien kautta luullakin.
-No joo, olen minä vähän lässy, mutta en tutustumisvaiheessa.Kehu naisen ulkonäköä. Näe hänessä hyviä puolia. Älä vaadi mitään. Ole asiallinen.
-Näillä minä yleensä otan yhteyttä naisiin.Huumori auttaa usein. Naiset tykkää jos niitä nauratetaan.
-Tässä onkin se kompastus, kun sen pitäisi tulla luonnostaan ja olla "hyvää läppää".Itse muistan yhdet treffit elävästi kun mies sanoi kiipeävänsä vaikka perä eellä puuhun, jos saa minut mukaansa.
Nyt tuo muisto kuulostaa vähän lapselliseltakin mutta toimi minuun silloin hyvin.
Tyyppi jopa meni lähimmän puun luo ja aloitti kiipeämisen, mutta eihän siitä mitään tullut.Ole sinnikäs. Jos nainen ei ekalla vastaa takaisin, niin yritä uudelleen.
-Tässäkin kokemus on opettanut, milloin naisen Ei on Ei, ja milloin Ei on Ehkä. Yleensä se vaan menee, että Ei on Ei.
Kuvittele treffit ja vastaa näihin kysymyksiin:
-Nainen kysyy:
- Minne mennään syömään?
-Joks teillä firman pikkujoulut?
-Mitä sä teet jouluna?
-Joku tyyppi tulee ravintolassa meuhkaamaan, että olet väärän naisen kanssa, mitä teet?
-Treffikumppaniltasi repeää sukkahousut, mitä sanot ja teet?
Ole asiallinen. Ei mitään murresanoja kuten "pöhölöjä" tai nuorisolle kuuluvia sanontoja kuten "hottis". Olethan jo 35 v. KÄyttäydy ikäsi tasoisesti.
Lukematta viestiketjua, enkä tiedä onko tämä sinun ongelmasi mutta:
Jos et ole mikään Cheek älä tavoittele sitä fitnessmallia.
Enkä tarkoita nyt mitään ylikehittynyttä egoa. Ja toinen mikä tuli mieleen, niin et kai ole a) tylsä tai b) perässävedettävä? Eli tapahtuuko sun elämässäkin kiinnostavia juttuja, joista voit kertoa naiselle? Etkä ole sellainen vaatimaton hissukka, joka odottaa, että jostain tulee nainen, joka alkaa toteuttaa haaveitasi?
Ja nämä jutut eivät liity hiljaiseen luonteeseen. Ääriesimerkkinä nyt vaikka muusikko Cheek. Oli Vain elämää -ohjelmassa joukon hiljaisin, mutta silti siitä näki, että sillä on omia juttuja eli siitä tuskin ajateltiin, et onpa tylsä tyyppi. Toki on ihan komea, mut tässä taas itsevarmuus tekee tyypistä komeamman kuin onkaan.
Niin kuin se harkitsisi jokaista elettä ja lausettaan, että miten mä nyt ilmaisen itseäni mahdollisimman coolisti.
olen huomannut, että oli mies millainen tahansa, niin hän aina uskoo saavansa sen tiukkapeppuisimman ja kauneimman naisen.
Todellisuudessa nämä ykkösluokan naiset eivät katokaan sinuun päin.
Tuo esille hyvää työtäsi ja palkkaasi enemmän. Pariutumistilaisuutta hakevat naiset ihastuvat yleensä vakaavaraisen oloisiin miehiin.
Älä juo kaatokännejä. Huomioi naista kivalla tavalla. Ole siis normaali. Ei tarvi olla hirveen puheliaskaan jos osaa olla huomaavainen.
Esim. tervehdi kaikkia. Kolaa lumet vaikka sen ärsyttävänkin naapurin oven edestä. Et menetä mitään, jos olet kiva niillekin, joista et ole edes kiinnostunut tippaakaan. Tällä kivan tyypin asenteella houkuttelet kuitenkin seuraasi myös niitä potentiaalisia naisystäviäkin.
Mun mielestä miehillä on suhteellisen helppoa. Naiset on aika armollisia, eivätkä vaadi välttämättä superbodaria jos tyyppi on vakaa, kiva ja bonuksena tällä on rahaakin.
Tää on niin totta.
Sieltä löysin oman tavismieheni :)
Jos omiin seuranhakuviesteihisi kirjoitat, miten kovasti lapsia toivot, niin joku 35-v. nainen, jolla on hillitön vauvakuume, taatusti sut siitä nappaa.
Usko itseesi. Ja älä tosiaan yritä olla hauska jos se ei tule luonnostaan.
Ole reilusti oma itsesi ja hiljainen. Jos joskus kuitenkin jaksat hymyillä ystävällisesti, ni annat sellaisen salaperäisen tyypin kuvan mut kuitenkin helposti lähestyttävän. Ei tarvi väkisin hymyillä koko aikaa mut kuvittele et sulla on joku hyvä juttu mielessäs koko ajan.
Jos olet hirvittävän laiha, niin lihota vähän itseäsi.
Hmm. Naisen ei voi tosiaan joskus olla ehkä. Ja toisinaan tosiaan EI. ymmärrän hankalaa.
Jätä ne höpö-sanat myös kirjoitetusta tekstistä pois.
Terveisin äitisi :D
Käytkö baareissa? Sieltä löysin oman tavismieheni :)
Tätä keskustelua voi johdattaa ties mihin suuntaan. Vaikkapa että minkälaisissa baareissa käyn. Jos pitää valita pubin ja yökerhon väliltä, menen yökerhoon. Pubiin menen vain jos siellä on jokin hyvä bändi tai artisti soittamassa. Pubeissa voisi luulla olevan vaatimattomampia naisia, mutta siellä olen vielä vähemmän päässyt juttusille, mitä nyt muistan.
näköisiä naisia myönnytyksenä, koska et usko saavasi parempaakaan eli sinulle se tarkoittaa paremmannäköistä naista, taidat olla aika pinnallinen tekstistäsi päätellen. Kaikesta mitä kirjoitit tuli sellainen fiilis että haluaisit ihan oikeasti sen hottis-tytön ja täältä lohtua ja kannustusta sellaisen iskemiseen. On ikävä tunne treffikumppanillesi tajuta joutuneensa "kelpaa paremman puutteessa"-asemaan.
vaan olet hiljainen siksi että et 'syty' tavisnaisten seurasta. Tuo hottikommentti tosiaan kertoi pääsi sisällöstä aika paljon.
Ole reilusti oma itsesi ja hiljainen. Jos joskus kuitenkin jaksat hymyillä ystävällisesti, ni annat sellaisen salaperäisen tyypin kuvan mut kuitenkin helposti lähestyttävän.
Anteeksi nyt vaan, mutta tuo on arkkityyppinen naisen antama vinkki. Miksikö? Koska se toimii naisille, ei miehille. Suomalainen seurustelu alkaa miehen lähestymisellä, naiset tekevät lähestymisyrityksistä ehkä sen yhden miljoonasta. Eli "reilusti hiljainen" tyyppi jää ilman, 100% varmuudella.
Mitä minä sitten suosittelisin? Röyhkeyttä sopivassa annostuksessa, aloitteellisuutta. Ja oman sisäisen hiljaisen tyypin kuristamista.
Mies ei saa olla hiljainen, jos joskus seuraa tahtoo. Näin pyörii maailma.
Terveisin entinen hiljainen poju.
Tapahtuuko näin jossain tietyssä vaiheessa? Onko mitään toistuvaa kaavaa? Mitä olet yleensä kertonut itsestäsi?