En kelpaa naisille.
Olen mieshenkilö, ikää 35v. Vieraassa seurassa olen hieman introvertin oloinen. Joskus tuntuu että sosiaaliset taitoni eivät ole paljoa kehittyneet teini-iästä. Muuten olen tunnollinen suorittaja ja teen mukavaa työtä josta tienaan ihan kivasti. Minulla on kavereita ja harrastuksia. En ole sentään ihan erakko vaikka työpaikkakunnallani oleskelen enimmäkseen yksin. Kropaltani olen "normaali": ei kaljavatsaa mutta hieman höhhöä siellä täällä. Haaveilen parisuhteesta, naimisiinmenosta, lapsista, yhteisestä kodista, mutta tuntuu siltä että haaveeksi jäävät.
Kommentit (109)
Mulkuksi. Tuntuu että noilla pikkusen ylimielisillä on aina vientiä. Mäkin ihastuin aluks mun mieheen koska se oli niin mulkku. :) oli ihanaa päästä vähän mittelemään sanaisia arkkuja. Kuitenkaan se ei missään vaiheessa tuntunut kiinnostuvan ja sekös mua sieppas! Olin melkeinpä varma ettei sisimmässään ole mulkku, eikä ollutkaan. On ihana, rakastava perheenisä joka puhuu, pussaa, rakastaa ja on välillä rajukin. Ei mikään tossu. Älä siekään rupee tossuilee :)
Kyllä nolaat itsesi jos tätä neuvoa noudatat. "Markku" 35 v alkaa leikkä kovista, alkaa kiroilemaan ja polttaan tupakkaa. Ottaa leivästi ylipainoisille kasvoilleen kovan ilmeen ja sylkäisee maahan. Ja todisteeksi omasta kovuudestaan potkaisee seinään. Kaikki naiset lankeavat nyt hänen jalkojensa juureen ja kysyvät "saako kokeilla sun hauista?"
Markku vastaa "Vittu joo"
Ei siis kannata alkaa esittämään mitään. Myötähäpeää saat vaan osaksesi.
Kuvailisitko vähän luonnettasi? Mikä saa sinut nauramaan, mikä suuttumaan? Minkälainen olet ystäviesi kanssa? Minkälaisista asioista juttelette? Entä minkälaisista asioista juttelet naisten kanssa? Onko sinulla kaverinaisia?
Miten vahvasti sinulla on "haku päällä", eli onko mahdollista että naisille tulee sinusta epätoivoinen vaikutelma? Tai voiko olla toisin päin, eli olisiko mahdollista, että jotenkin jätät kylmästi olemalla etäinen, vähäpuheinen tms? Tuleeko kommunikaatio naisten kanssa luonnostaan vai pohditko tarkkaan, mitä ja miten sanoisit? Ihastutko helposti ja moniin vai vain harvoihin? Taisin nyt toistella jo vähän samojakin asioita tässä.
Jos ajattelet itsesi parisuhteeseen ja vaikka ihan perheenisäksi, niin millainen vaimosi on mielikuvissasi?
t. 58 & 71
Tuolla oli typo, "jätät kylmäKSI" siis tarkoitin.
Kuvailisitko vähän luonnettasi? Mikä saa sinut nauramaan, mikä suuttumaan? Minkälainen olet ystäviesi kanssa? Minkälaisista asioista juttelette? Entä minkälaisista asioista juttelet naisten kanssa? Onko sinulla kaverinaisia?
Miten vahvasti sinulla on "haku päällä", eli onko mahdollista että naisille tulee sinusta epätoivoinen vaikutelma? Tai voiko olla toisin päin, eli olisiko mahdollista, että jotenkin jätät kylmästi olemalla etäinen, vähäpuheinen tms? Tuleeko kommunikaatio naisten kanssa luonnostaan vai pohditko tarkkaan, mitä ja miten sanoisit? Ihastutko helposti ja moniin vai vain harvoihin? Taisin nyt toistella jo vähän samojakin asioita tässä.
Jos ajattelet itsesi parisuhteeseen ja vaikka ihan perheenisäksi, niin millainen vaimosi on mielikuvissasi?
t. 58 & 71
Mutta etkö jo havainnut, mistä tässä kenkä puristaa?
t. 58 & 71
Mua kiinnostaa pohtia tällaisia, en haluaisi tehdä mitään hätiköityjä päätelmiä :)
Tässä ap-miehessä on sentään toivoa, osaa edes jotenkin kommunikoida. Eräs sukulaismies on samoissa ikävuosissa eikä osaa kommunikoida yhtään, yhdellä sanalla murahtelee vastauksia vanhemmille sukulaisillekin. Ap on myös itsenäinen, tuttuni elää äitinsä kanssa symbioosissa eikä ole naisseuraa ollut koskaan, äiti taitaa korvata senkin niin kuin kaveritkin.
:D
Tässä ap-miehessä on sentään toivoa, osaa edes jotenkin kommunikoida. Eräs sukulaismies on samoissa ikävuosissa eikä osaa kommunikoida yhtään, yhdellä sanalla murahtelee vastauksia vanhemmille sukulaisillekin. Ap on myös itsenäinen, tuttuni elää äitinsä kanssa symbioosissa eikä ole naisseuraa ollut koskaan, äiti taitaa korvata senkin niin kuin kaveritkin.
:D
Mutta tuo väisteleminen ja möksähtämistyyli pitää lopettaa. Ja siitä pitää ihan toden teolla kasvattaa itsensä pois.
Mulkuksi. Tuntuu että noilla pikkusen ylimielisillä on aina vientiä. Mäkin ihastuin aluks mun mieheen koska se oli niin mulkku. :) oli ihanaa päästä vähän mittelemään sanaisia arkkuja. Kuitenkaan se ei missään vaiheessa tuntunut kiinnostuvan ja sekös mua sieppas! Olin melkeinpä varma ettei sisimmässään ole mulkku, eikä ollutkaan. On ihana, rakastava perheenisä joka puhuu, pussaa, rakastaa ja on välillä rajukin. Ei mikään tossu. Älä siekään rupee tossuilee :)
Kyllä nolaat itsesi jos tätä neuvoa noudatat. "Markku" 35 v alkaa leikkä kovista, alkaa kiroilemaan ja polttaan tupakkaa. Ottaa leivästi ylipainoisille kasvoilleen kovan ilmeen ja sylkäisee maahan. Ja todisteeksi omasta kovuudestaan potkaisee seinään. Kaikki naiset lankeavat nyt hänen jalkojensa juureen ja kysyvät "saako kokeilla sun hauista?"
Markku vastaa "Vittu joo"Ei siis kannata alkaa esittämään mitään. Myötähäpeää saat vaan osaksesi.
En kyllä lukenutkaan koko ketjua. Vaikka toi kuulosti ihan urpolta, totta se on. Eka jätkä kattoo sua, ehkä hetken juttelee mutta ei enempää. Ei oo huomaavinaankaan. Ja sopivasti mulkku voi aina olla, ei siinä tarvi ruveta mitää seinää potkii ja ympäriinsä räkii :D riittää ku lakkaa tuijottamasta SITÄ naista ku koiranpentu. Ja vapauttavaa kun voi vittuilla jollekkin (joissakin rajoissa) eikä se toinen otakkaan itseensä ja lähe menemään niskoja nakellen! Vaan antaa takasin! Mutta Markku tais jo häipyä niskojaan nakellen?
t. 58 & 71
t. 58 & 71
Mua kiinnostaa pohtia tällaisia, en haluaisi tehdä mitään hätiköityjä päätelmiä :)
mutta selvät merkit on selviä merkkejä, ja en ole sitä tyyppiä, joka alkaa kaivaa tyypistä toivonkipinää (siitä, että on tolkun mies kuitenkin). Nimittäin niitäkin naisia on, ja ne sitten itkevät kun mies on puhumaton ja mörkö.
Toivottavasti säkään et ole sitä tyyppiä. Kysyt fiksuja kysymyksiä nimittäin, sulla pitää olla fiksu ja kiva mieskin. :)
sellaisen miehen kanssa, joka viestii melkeinpä tismalleen näin kun ap. On tosi rasittavaa, kun hän kiertelee ja väistelee ihan tavallisia asioita, tavallisia kysymyksiä. Arkioloissa se on siis helvetinkin rasittavaa.
Sitten hän - ap ei toki tässä niin tehnyt - kuvittelee olevansa kiltti. On hänessä kiltti ja lempeäkin puolensa, kultainen suorastaan, mutta sitten myös jonkinlainen itsensä toiselta täysin sulkeva ja mykkäkouluihin taipuvainen puoli. Ja ne mykkäkoulut, ne ovat myös erittäin rasittavia.
Tähän ikään päästyä sitä tahtoisi ihan aikuinen-aikuinen-keskustelua ja ajatustenvaihtoa ilman defensiivistä itsesuojelua joka käänteessä.
Tästä syystä lisäsin tuon sanan "toistaiseksi" tuohon otsikkoon.
Hassua muuten, että tässä ketjussa miehelle annetaan kilvan neuvoksi "riman laskeminen".
Jos naisille tätä ehdottaa, niin alkaa kamala vollotus siitä, kuinka sitä EI saa laskea vaan kriteerejä pitää olla, AINA. :)
Olen itsekin siis nainen, en mikään miesasiamies.