En kelpaa naisille.
Olen mieshenkilö, ikää 35v. Vieraassa seurassa olen hieman introvertin oloinen. Joskus tuntuu että sosiaaliset taitoni eivät ole paljoa kehittyneet teini-iästä. Muuten olen tunnollinen suorittaja ja teen mukavaa työtä josta tienaan ihan kivasti. Minulla on kavereita ja harrastuksia. En ole sentään ihan erakko vaikka työpaikkakunnallani oleskelen enimmäkseen yksin. Kropaltani olen "normaali": ei kaljavatsaa mutta hieman höhhöä siellä täällä. Haaveilen parisuhteesta, naimisiinmenosta, lapsista, yhteisestä kodista, mutta tuntuu siltä että haaveeksi jäävät.
Kommentit (109)
näköisiä naisia myönnytyksenä, koska et usko saavasi parempaakaan eli sinulle se tarkoittaa paremmannäköistä naista, taidat olla aika pinnallinen tekstistäsi päätellen. Kaikesta mitä kirjoitit tuli sellainen fiilis että haluaisit ihan oikeasti sen hottis-tytön ja täältä lohtua ja kannustusta sellaisen iskemiseen. On ikävä tunne treffikumppanillesi tajuta joutuneensa "kelpaa paremman puutteessa"-asemaan.
Siinä voi olla perää, että järjellä ajateltuna ihan tavallinen nainen kelpaisi mutta sitten sen hottiksen (anteeksi) ilmaantuessa näkyville silmät syttyy ihan eri tavalla. Nousuhumalalla taitaa myös olla vaikutusta ajatteluun... mutta täysin selvin päin en yöelämässä viihdy.
Onko siis niin, ettet pääse edes treffeille? Kirjoittelu tyrehtyy ennen tapaamista?
Kiinnostaa tässä nyt se "kaava" naisten kanssa ja toisekseen mitä tarkoitat kun sanot olevasi sosiaalisilta taidoiltasi teini-ikäinen?
Millaisia asioita olet kertonut itsestäsi kun kirjoittelu tyrehtyy? Tai mitä olet sanonut toisena osapuolena. Iso no-no on ainakin, jos kuvansa lähettäneelle naiselle sanot suunnilleen jotain tuollaista, että nyt kelpaa ne vaatimattomatkin hiirulaiset, että jonkun saisi.
Entä alatko jo ennen tapaamista maalailla kuvitelmia tulevaisuuden auvoisuudesta?
näköisiä naisia myönnytyksenä, koska et usko saavasi parempaakaan eli sinulle se tarkoittaa paremmannäköistä naista, taidat olla aika pinnallinen tekstistäsi päätellen. Kaikesta mitä kirjoitit tuli sellainen fiilis että haluaisit ihan oikeasti sen hottis-tytön ja täältä lohtua ja kannustusta sellaisen iskemiseen. On ikävä tunne treffikumppanillesi tajuta joutuneensa "kelpaa paremman puutteessa"-asemaan.
Siinä voi olla perää, että järjellä ajateltuna ihan tavallinen nainen kelpaisi mutta sitten sen hottiksen (anteeksi) ilmaantuessa näkyville silmät syttyy ihan eri tavalla. Nousuhumalalla taitaa myös olla vaikutusta ajatteluun... mutta täysin selvin päin en yöelämässä viihdy.
sellaisia trendipimuja joita ns. kaikki miehet kuolaavat? Mikäli vastaus on 'kyllä' niin tähän ketjuun vastailun voi melkein jo päättää siihen, joudat vielä kasvamaan hetkeksi :)
Ole reilusti oma itsesi ja hiljainen. Jos joskus kuitenkin jaksat hymyillä ystävällisesti, ni annat sellaisen salaperäisen tyypin kuvan mut kuitenkin helposti lähestyttävän.
Anteeksi nyt vaan, mutta tuo on arkkityyppinen naisen antama vinkki. Miksikö? Koska se toimii naisille, ei miehille. Suomalainen seurustelu alkaa miehen lähestymisellä, naiset tekevät lähestymisyrityksistä ehkä sen yhden miljoonasta. Eli "reilusti hiljainen" tyyppi jää ilman, 100% varmuudella.
Mitä minä sitten suosittelisin? Röyhkeyttä sopivassa annostuksessa, aloitteellisuutta. Ja oman sisäisen hiljaisen tyypin kuristamista.
Mies ei saa olla hiljainen, jos joskus seuraa tahtoo. Näin pyörii maailma.
Terveisin entinen hiljainen poju.
Kyllä naiset voi tykätä hiljaisista miehistäkin jos osoittautuvat mukaviksi.
Itse kiertäisin kaukaa tuollaisella uholla liikuskelevan miehen.
Ja naiset tekee mun mielestä enemmän aloitteita jos kokevat miehen helposti lähestyttäväksi ja kohteliaaksi.
Röyhkeydellä lähestyvä mies saa usein pakit. On yleensä sellainen keski-ikäinen parikymppisten pikkutyttöjen vonkaaja.
Jos et edes ekoilla treffeillä jaksa keskittyä deittiisi, harva nainen haluaa miettiä miltä tuntuisi olla kahdeksannella kuulla raskaana cittarissa sen ukon kanssa, jonka silmät syttyy joka kerta kun joku "hottiksempi" tulee vastaan. Tätä se tunne-elämän teini-ikäisyys taisi tarkoittaa.
sellaisia trendipimuja joita ns. kaikki miehet kuolaavat? Mikäli vastaus on 'kyllä' niin tähän ketjuun vastailun voi melkein jo päättää siihen, joudat vielä kasvamaan hetkeksi :)
Vastauksiesi perusteella olen muodostanut jo aika hyvän kuvan sinusta. Lopettaisin viestittelyn kanssasi tässä vaiheessa.
Taidat olla myös aika usein nousuhumalassa? ootko niitä tyyppejä, jotka on hiljaisia noin muuten mut nousuhumalassa ärsyttäviä meuhkaajia? Uskallatko tehdä koskaan aloitetta ilman alkoholia?
Jos et edes ekoilla treffeillä jaksa keskittyä deittiisi, harva nainen haluaa miettiä miltä tuntuisi olla kahdeksannella kuulla raskaana cittarissa sen ukon kanssa, jonka silmät syttyy joka kerta kun joku "hottiksempi" tulee vastaan. Tätä se tunne-elämän teini-ikäisyys taisi tarkoittaa.
Ap:n edellisin hottikommentti mun mielestä tosiaankin kiteytti mistä tässä ap:n ongelmassa oli kyse.
Hei ap, mä olen tavisnainen joka tapaili sellaista tavismiestä joka kuolasi itseään huomattavasti nuorempien, todella hyvännäköisten, vaikka vähän feikisti kauniiden naisten perään.
Ai että oli kerran ihanaa kuulla siltä mieheltä että joskus vanhana hän varmaan katkerana miettii että miksi hänkin ei voinut saada PAREMPAA naista. Meidän suhde ei kauan siitä enää jatkunut.
Onko siis niin, ettet pääse edes treffeille? Kirjoittelu tyrehtyy ennen tapaamista?
-Useimmiten näin.Kiinnostaa tässä nyt se "kaava" naisten kanssa ja toisekseen mitä tarkoitat kun sanot olevasi sosiaalisilta taidoiltasi teini-ikäinen?
-No joo, teini-ikäisiä on monenlaisia. Tarkoitan itsessäni sitä, että en ehkä saa puettua ajatustani sanoiksi ja vielä monta lausetta luontevasti peräkkäin. Vähän kuin kirjoittaisi kouluainetta jossa jokaisen lauseen kanssa joutuu tuskailla, että saa sen sopimaan luontevasti edellisen lauseen perään.Millaisia asioita olet kertonut itsestäsi kun kirjoittelu tyrehtyy? Tai mitä olet sanonut toisena osapuolena. Iso no-no on ainakin, jos kuvansa lähettäneelle naiselle sanot suunnilleen jotain tuollaista, että nyt kelpaa ne vaatimattomatkin hiirulaiset, että jonkun saisi.
-En puhu mistään sellaisesta. Ei minulla ole selkeää kaavaa. Yleensä kerron harrastuksestani, jos on jokin samankaltainen harrastus kuin naisella. Jos olen naisen kuvan nähnyt, löydän jonkin kivan piirteen ja kehun sitä. Kiinnostuksistani kerron myös. En todellakaan lyö mitään epätoivon kortteja pöytään, en ennemmin enkä myöhemmin koska tiedän että se on paha "no-no" naisen silmissä.Entä alatko jo ennen tapaamista maalailla kuvitelmia tulevaisuuden auvoisuudesta?
-Ihan yleisellä tasolla voin kertoa haaveistani. Ei tutustumisen alkuvaiheeessa mitään "sitten kun me ostetaan se yhteinen asunto..."
Minusta tuo hottis-juttu irrotettiin pikkasen asiayhteydestä. Tarkoitin alun perin vain kuvailla sillä tietyn näköisiä naisia. Mutta taisi olla väärä sananvalinta, kritiikistä päätellen.
minkä ikäisistä naisista olet etsinyt seuraa?
mitä suunnilleen harrastat (ellet halua tarkkaan kertoa)?
mikä sun koulutustaso on?
vaikutat ihan fiksulta ja hauskaltakin. en tajua noita hottisnillittäjiä nyt ollenkaan.
Ap:n edellisin hottikommentti mun mielestä tosiaankin kiteytti mistä tässä ap:n ongelmassa oli kyse.
Hei ap, mä olen tavisnainen joka tapaili sellaista tavismiestä joka kuolasi itseään huomattavasti nuorempien, todella hyvännäköisten, vaikka vähän feikisti kauniiden naisten perään.
Ai että oli kerran ihanaa kuulla siltä mieheltä että joskus vanhana hän varmaan katkerana miettii että miksi hänkin ei voinut saada PAREMPAA naista. Meidän suhde ei kauan siitä enää jatkunut.
jos niin ei oisi niin useampi mies ihailisi vaimojaan, jotka vaimot siis usein on just näitä myönnytyksiä. Vaimo vitsit perustuu siihen huumoriin kun mies on joutunut naimisiin pirttihirmun kans vaikka haaveili hottiksesta. Aika harva mies sen hottiksen saa ja kyllä se tietenkin sapettaa niitä jotka ei saa. Ei minunkaan vaimo ole mikään hottis vaan enemmän sitä pirttihirmu tasoa.
Minusta tuo hottis-juttu irrotettiin pikkasen asiayhteydestä. Tarkoitin alun perin vain kuvailla sillä tietyn näköisiä naisia. Mutta taisi olla väärä sananvalinta, kritiikistä päätellen.
ihmeellisesti siihen tartuttiin. don't worry. et sä miltään bimbomieheltä vaikuta.
t. nelikymppinen nainen
Ois kivaa tietää :) ehkä sun pitäis vaan yrittää tehdä haaveistas totta niin naisenmetsästys ei tuntuisi sulle niin nihkeältä.
minkä ikäisistä naisista olet etsinyt seuraa?
-Siinä 28-38v, ei ehdottomat rajat mutta noin suurin piirtein.mitä suunnilleen harrastat (ellet halua tarkkaan
kertoa)?
-Liikuntaa eri lajeja, yksilö- ja ryhmäliikuntalajeja. Musiikki on myös tärkeää minulle.
mikä sun koulutustaso on?
-amkvaikutat ihan fiksulta ja hauskaltakin. en tajua noita hottisnillittäjiä nyt ollenkaan.
Ois kivaa tietää :) ehkä sun pitäis vaan yrittää tehdä haaveistas totta niin naisenmetsästys ei tuntuisi sulle niin nihkeältä.
Jonkun pitäisi kuvata mua videolle kun olen yöelämässä, että näkisin miten katselen naisia. Myytinmurtajille uusia ideoita...
tääl on yks nainen, jota miehet tuijottaa himona, oon niin kyllästyny -__-
haluisin tavallisen miehen :) mul on pitkät luonnonblondit hiukset takamukseen saakka ja oon 168 cm ja 53 kg. Haittaako et oon vasta 19? Ja mul on kyl tosi isot rinnat, toivottavasti ei haittais...
Lopeta se.
Tuo enemmän esille liikunnallisuuttasi. Mitä soitinta soitat? Vai soitatko mitään? Kuuntelet musiikkia vain?
Minkälaista musiikkia?
Voisit sä sen sun koulutuksenkin tähän mainita. Ei täällä kukaan sua tunne.
Koulutus kertoisi jo vähän suuntaa, millaisia vinkkejä sulle voisi antaa.
Jonkun pitäisi kuvata mua videolle kun olen yöelämässä, että näkisin miten katselen naisia. Myytinmurtajille uusia ideoita...
että osaisit kuvailla minkätyyppinen nainen sut sytyttää. Aika hyvin sun ikäselle miehelle...
ei ole helppo tilanne, mutta kyllä sen kullanmurun löydät. Vaikutat ok tyypiltä. Älä kuitenkaa pidä salaisuutena sitä, että olet haku päällä, kerro se ystävillesi.
Pari ajatusta
- onko sulla mielessä joku kaveripiirin sinkkunainen, joka kiinnostaisi? Ehdota rohkeesti tapaamista, vaikka se hirvittäis. Ei siinä loppujen lopuks mitään menetä. Keksi jotain kivaa: lähtiskö neiti uudenvuodenpäivänä tansseihin (en tiedä onko silloin tansseja, mutta siis siihen malliin)
- järjestä juhlia tai ruokakutsuja, joissa laitetaan yhdessä ruokaa. Tarvitaan isompi porukka ja sinne sitten kutsut treffituttavuuden mukaan.
Jotkin ohjeet täällä on olleet ihan hyviäkin, joskin hiukan paheksun tuota "tavoittele tasoistasi seuraa" -tyylista suhtautmista.
Kuulostaa jokseenkin teinimeiningiltä. Yli kolmekymppiset on yleensä jo sen verran maailmassa nähneet ja kokeneet, että tietävät ettei ulkonäkö merkitse mitään jos muuten synkkaa.
Jos se nettideittailukaan ei oikein ota tulta, voisit vähän aikaa vaikka keskittyä vain itseääsi kiinnostaviin (muihin) asioihin. Vaikka sanassa sanotaan, että etsivä löytää, sellaistakin väitetään, että etsiminen ja liika innokkuus karkottaa :)