George Michael on ihku
Olen aivan hurahtanut George Michaeliin. Katselen kaikki vapaa-ajat videoita, luen kirjoja ja unelmoin seksistä hänen kanssaan. Olen kohta kuuskymppinen aikaa sitten eronnut yksinelävä rouvashenkilö. Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (16)
Tykkään myös joistakin biiseistä, olen 3-kymppinen nainen.
Juu tiedän että oli gay ja kuollut mutta ihana myös ihmisenä. Nyt alkaa vaan tulla pakkomielteeksi, en ajattele mitään muuta.
Mun mielestä sillä oli todella miellyttävä ääni. Harmi kun delas aika nuorena.
George Michael olisi täyttänyt kesäkuun 25 pv 60 vuotta.
Katsoin Ylen dokumentin hänestä enkä pysty ymmärtämään mikä ajoi hänet riippuvuuteen ja lopulta sitä kautta päättämään päivänsä ennenaikaisesti.
Siinä oli mies jolla oli paperilla kaikki mahdollinen mitä ikinä voi haluta tai saada.
George Michaelin musiikki osuu kohdilleen vasta kun kuulijalla itsellään on tarpeeksi ikää ja elämänkokemusta. En olisi huolissani. Maailmassa lienee muutama miljoona naista ja miestä, joille GM olisi kelvannut.
Hieman toisenlainen elämä ja vähemmän päihteitä, niin hän laulaisi meille edelleenkin uusia kappaleita. Mutta parhaat biisit aina syntyvät valitettavasti tekijän henk. koht. tuskasta.
George Michael ei päättänyt päiviään, kuoli sydänkohtaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Ylen dokumentin hänestä enkä pysty ymmärtämään mikä ajoi hänet riippuvuuteen ja lopulta sitä kautta päättämään päivänsä ennenaikaisesti.
Siinä oli mies jolla oli paperilla kaikki mahdollinen mitä ikinä voi haluta tai saada.
Veikkaan, että homous. Ei se kasarilla ja ysärillä ollut vielä kauhean hyväksyttyä kuitenkaan, haukkujia riitti. Eli vaikka menestyi, niin jotain traumoja taisi asiaan liittyen olla, joista ei päässyt yli. Ja sortui sitten hoitamaan pahaa oloaan aineilla.
Vanha rouva kirjoitti:
Juu tiedän että oli gay ja kuollut mutta ihana myös ihmisenä. Nyt alkaa vaan tulla pakkomielteeksi, en ajattele mitään muuta.
Ei "gay" vaan homo.
I homo niinkuin homo sapiens?
George Michael oli ihana ja hänen musiikkinsa elää.
Se muusikko vai Arrested Development -hahmo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että homous. Ei se kasarilla ja ysärillä ollut vielä kauhean hyväksyttyä kuitenkaan, haukkujia riitti. Eli vaikka menestyi, niin jotain traumoja taisi asiaan liittyen olla, joista ei päässyt yli. Ja sortui sitten hoitamaan pahaa oloaan aineilla.
Muistan kun katsoin 80-luvun lopulla jotain haastattelua Sky Channelilta, jossa vielä väitti, että on straight. Ei ollut vielä tullut kaapista, vaikka yleisesti epäiltiin kyllä, että on homo.
Vierailija kirjoitti:
George Michael olisi täyttänyt kesäkuun 25 pv 60 vuotta.
Olin Whamin keikalla -85. En tule unohtamaan koskaan. Ja mulla tietenkin huppari 'Stay Alive in '85'.
Se oli homo. Eikö se haittaa yhtään??