Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni syyttää minua aikuisen poikani elämästä

Vierailija
12.12.2012 |

Poikani on siis 28-vuotias, on työtön ja elätän häntä. Siskoni syyttä minua, että olen huonolla kasvatuksella aiheuttanut poikani syrjäytymisen.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja missä pojan isä on? Mitä mieltä hän on?

t.21

Vierailija
22/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on oikee mammanpoika-hanhiemo-geissi.

Tajuutko että se teinisi on oikeassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskosi myös, mutta sä voit vielä yrittää korjata jotain.

t.edellinen

Vierailija
24/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vienyt lapsiaan harrastuksiin ja koska olet nähnyt hänen teininsä kaupungilla humalassa?

Mun mielestä harrastava ja kavereiden kanssa hengaileva nuori on normaalimpi kuin äitinsä luona asuva, syrjäytynyt 28 vuotias. Kehut miten hienoa on, ettei poikasi käytä alkoholia. Etkö kuitenkin olisi tyytyväisempi, jos poikasi kävisi töissä, ryyppäsi kavereidensa kanssa, asuisi yksin tai naisen kanssa, eläisi normaalia elämää.

Vierailija
25/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla todellista. Asutte varmaan jossain Perä-Hikiällä

Vierailija
26/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niin?

Vierailija
27/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksen suurinta onnistumista ei mitata sillä "kuinka vähän häiriötä" lapsesta on vanhemmilleen.

Vierailija
28/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisi edes alkoholia ja liikkuisi edes siinä juoppoporukassa. Ei kenenkään ole hyvä olla yksin äitinsä kanssa.

Mieluummin narkkarina, kuin kotona äidin helmoissa.

Ehkä tuo mies tietää olevansa alkoholisti tai narkomaani, mutta odottaa vain äitinsä kuolemaa ja alkaa toteuttaa elämäänsä vasta sitten. Ettei aiheuta häpeää äidilleen?

Tuli vaan mieleen ettei kaikki suuntaudu ammateihin. Osa ihmisistä suuntautuu syrjäytyneiksi ja rikollisiksi. Suurin osa löytää yhteiskunnasta paikan. Osan paikka on olla ulkopuolella. Niin se on aina ollut.

Vierailija
29/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikä meni vaivattomasti sellaista ei oikeastan ollut. Meillä ei koskaan ole ollut erimielisyyksiä.

ap

Uhkailit taatusti poikaasi erilaisilla kurinpidollisilla toimilla, jos poika maistaa tupakkaa tai olutta?

Vierailija
30/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika anteeksi MIES itse on omasta tilanteestaan? Huolestuttavalta kuulostaa tuo passiivisuus. Mielenterveysongelmia? En ihmettele pikkuveljen kritiikkiä, aiheesta tulee enkä hgäntä siitä moittisi. Sanoo vain totuuden ääneen.

Puhutko koskaan miehen itsensä kanssa? Oletko kysynyt onko tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
31/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE TÄMÄKIN TAAS ON! Hae Provotäti elämää ympärillesi.

Vierailija
32/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi jotenkin ottaa rennommin. Näyttää pojalleen mallia miten konservativismin rajoja rikotaan. Tuo viikonlopuksi itsellesi mies ravintolasta. Ap:lla tässä on ruuvit löysällä eikä lapsellaan.

Vierailija
33/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen oma perheeni. Ymmärrän nuorempaa lastasi täysin. Myös siskoasi. Minulla on myös 10 vuotta vanhempi veli, jolla itse asiassa oli koulutustasoa myöten samanlainen tilanne kuin pojallasi. Asuimme siis kolmisin minä, äiti ja veli. Vanhempamme ovat eronneet. Äiti lähes palvoi veljeä. Äiti oli/on sairaan nuuka hänelle kaikessa sääsätminen meni hyvinvoinnin edelle. Minä en esimerkiksi saanut harrastaa, koska siihen olisi mennyt rahaa ja äidin aikaa. (asuimme paikassa josta ihmisten ilmoille kulkemiseen tarvi kyytiä) Minä kapinoin äitiä vastaan ja haukuin veljeä, koska sain kuulla kavereiltani minkälainen luuseri veljeni on. Äiti rankaisi minua tuosta veljen kiusaamisesta. Olin helpottunut kun täytin 18 ja pääsin tuolta pois olisin tullut hulluksi. Nyt veli on jo lähes keski-ikäinen ja tilanne ei ole miksikään muuttunut. Pidän todella vähän yhteyttä äitiin, olen katkera hänelle enkä pysty arvostamaan häntä.

Kehotan sinua miettimään asiaa myös siltä kannalta, että haluatko, että nuorempi lapsesi jossain vaiheessa vaikka katkaisee välit sinuun? Varmasti tuo tilanne vaikuttaa hänenkin kasvamiseen ja saattaa aiheuttaa hänelle katkeruutta sinua kohtaan. Saattaisiko tuo, että hän arvostelee veljeä johtua myös siitä, että hänen kaverinsa kiusaaavat veljestä. Tietävätkö he tuosta?

Vierailija
34/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE TÄMÄKIN TAAS ON! Hae Provotäti elämää ympärillesi.

Tämähän saattaa olla provo, mutta näitä on paljon olemassa.

Vierailija
35/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita olette molemmat, sinä ja aikamiespoikasi.

Vierailija
36/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisen mummon jolla kasvaa karvaiset munat. Onneksi olkoon!!!

T: 11cm mies

Vierailija
37/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisen mummon jolla kasvaa karvaiset munat. Onneksi olkoon!!!

:)

äiti ja hänen mummomainen poikansa viettävät yhdessä joulua. Ihanaa!

Vierailija
38/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit ostaa mummollesi joululahjaksi ap?

Vierailija
39/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kasvattanut nurkkiinsa mummon jolla kasvaa munat :D Akateemisen mummon jolla kasvaa karvaiset munat. Onneksi olkoon!!!

Eiks papparainen ois parempi nimitys. Poika vois mennä hakeen vauhtia elämäänsä vanhainkodista.:D

Vierailija
40/80 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei tajua aikuisen lapsensa syrjäytyneen ja välittää vain siitä, mitä hänen kasvatustyöstään ajatellaan. minäminäminä

Miesparka, ei ole ilmeisesti saanut lapsena yhtään tukea tai arvostusta. Onko hänellä ollut ikinä kavereita? Jos ei, niin miksi ei? Miksei hän saanut harrastaa?

Suututtaa todella paljon, että ap asetti oman helpon ja vaivattoman elämänsä lasten hyvinvoinnin edelle. Tässä tulos. Miehelle olisi parasta muuttaa äitinsä helmoista ja pistää välit kokonaan poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan