Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa?

Vierailija
14.11.2012 |

Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.

Kommentit (609)

Vierailija
41/609 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan hieno asenne tällaisessa maassa, jossa miehet ovat meille itsenäisyyden hankkineet. Varmaan ihan turhaa sekin?

Kertoisitko lisää näistä miehistä jotka ovat meille itsenäisyyden hankkineet?

Vierailija
42/609 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että se heistä tekee lapsille parempia isiä. Miksi sitten erotaan tai eei makseta elareita? Sivaritko niistä luistaa? Armeijassa on hyviä mutta huonoja puolia myös.

T: res alikessu, 4 lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/609 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olin naimisissa armeijaa käymättömän kanssa ja nuorempana seukkasin parinkin sivarimiehen kanssa.

Olen myös seurustellut kapiaisen kanssa ja parin muun intinkäyneen kanssa.

Täytyy sanoa, että ei sillä miehuutta mitata, onko käynyt armeijan vai ei.

Vierailija
44/609 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl huomaa et on suomalaiset naiset taas puhumas asiasta mistä ei mitään tiedä. Itse puhusin armeijasta vasta kun olin sen käynyt ja kokenut. Onhan se ihan kiva ja lapsellinen ampumis- ja lenkkeilykoulu, muttei se mitään miestä tee. Tunnen monta naistakin jotka on käynyt, eikä niistä miehiä tullut ja ovat aika pitkälti samaa mieltä koko paskasta kanssani. Ottakaa pää pois perseestänne ja tehkää junttimaisuudellenne jotain.

Vierailija
45/609 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 18:16"]

Oksanen nimittäin puhui Sunnuntaisuomalaisen haastattelussa juuri tästä ilmiöstä, että hänestä on huolestuttavaa kun Suomessa kuvitellaan että Venäjä uhkana on jotenkin menneen maailman juttu, jotain naurettavaa ja hassua, jota ei tarvitse oikeastaan edes ajatella. Virolaiset ehkä vielä jotenkin paremmin ymmärtävät että naapuri on edelleen se sama, mikä se on aina ollut.

Harmi kun tuota haastattelua ei ole netissä kokonaan. Pätkä löytyy. http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/backmanin-taustalla-suuremmat-voimat/1269007

[/quote]

Sofi Oksanen on viimeinen ihminen jota kannattaa kuunneella. Onko hän itse käynyt armeijan? Hän on tunnettu Venäjä vihaaja, miesvihaaja ja Suomen vihaaja.

Vierailija
46/609 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija miehen tekee, peniskin kasvaa huimasti. Mielestäni armeijan keston tulisi olla paljon pidempi, poikien tulisi mennä armeijaan jo 15-vuotiaana ja valmistua armeijasta 25-vuotiaana. Naisten tehtävä olisi vain palvellasoturiaan, kun tämä valmistautuu seuraavaan sotaan. Kaikki muu on sulaa hulluutta. 

Vierailija
47/609 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvollisuudentunnosta palvelevat eivät usein vanhempanakaan osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä ja kantaa niistä vastuuta. Heistä tulee erinomaisia puolisoja ja isukkeja helposti tossun alle pidettäväksi. Intissä ei ole hyvää tai pahaa, mutta minkä takia sinne menee kertoo miehestä.

Vierailija
48/609 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:26"]

Olen seurustellut, mutta ei ne kyllä oikein miehiä olleet. Nykyään ajattelen toisin: on parempi, jos mies on käynyt armeijan eikä valita tästä "epätasa-arvosta".

[/quote]

Mutta naiset saavat valittaa epätasa-arvoista vaikka ne eivät ole läheskään yhtä pahoja? Miksi naiset saa valittaa mutta miehet ei?

Vierailija
49/609 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:44"]

Mun mies onkin käynyt aseettoman palveluksen. Revi siitä. Eli kävi armeijan armeijassa, mitta ei koskenut aseeseen. Koska ei usko tappamisen ratkaisevan mitään.

[/quote]

Eikö siinäkään vaiheessa jos joku tekisi pahaa hänen lapselleen? Jengi ei näytä tajuavan mitä voisi tapahtua jos joku muu maa ottaisi täällä vallan. 

[/quote]En kyllä tajua, mitä tappaminen mukamas auttaisi tilanteessa, jossa joku tekisi lapsellemme pahaa? Asiathan menisivät vain entistä hullummiksi silloin. Mieheni on luonnollisesti käynyt armeijan, mutta ei missään tilanteessa tappaisi ketään rauhan aikana.

Vierailija
50/609 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/609 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 10:46"]

Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.

[/quote]

Mun mies onkin käynyt aseettoman palveluksen. Revi siitä. Eli kävi armeijan armeijassa, mitta ei koskenut aseeseen. Koska ei usko tappamisen ratkaisevan mitään.

Vierailija
52/609 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt on muka tärkeää nostella näita armeijankäymisketjuja? Häh?

Mieheni on käynyt armeijan, mutta eipä väliä olisi ollut, vaikka ei olisi käynytkään. Yksi lysti.

Vierailija
53/609 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin jos haluaisin, mutta eipä kauheasti kiinnosta. Jättäisikö kotonakin hommansa hoitamatta?

Vierailija
54/609 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mm isäni ja 2 veljeäni on ollut sivarissa ja yksi intissä aseettomana palvelemassa. Miksi, koska olemme uskossa. Isäni teki sivarissa raskaita metsätöitä, yksi veljistä palveli Ruskeasuolla auttamassa/hoitamassa vammaisia (erittäin raskas ja vaativa työ tämäkin) ja toinen lentoasemalla. Eli kukaan ei ole luistanut mistään. Voisin olla myös tot kieltäytyjän kanssaa jos syyt on selkeät, esim juurikin se että on uskonnollinen vakaamus siitä, ettei halua ketään tappaa. Kunnioitan yleensäkin vahvaa vakaumusta...tietysti mielellään oikeanlaista. Ymmärrän kyllä inttiinkin menijöitä, pääsehän siellä lyhyemmällä ajalla ja ehkä ees hiukan helpommalla.

Sensijaan se, että ei vaan viitsi tehdä MITÄÄN ei ole hyvä syy! Eli sellaista EN huolisi.

Vierailija
55/609 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä onko käynyt armeijaa vai ei. Sillä on merkitystä että on työpaikka ja taloudelliset asiat kunnossa, ei ole ulosotossa eikä ole nk tyhmää velkaa.

Vierailija
56/609 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 19:28"]

Ei merkitystä onko käynyt armeijaa vai ei. Sillä on merkitystä että on työpaikka ja taloudelliset asiat kunnossa, ei ole ulosotossa eikä ole nk tyhmää velkaa.

[/quote]

HYVÄ!

Vierailija
57/609 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käymättömyyteen voi olla muitakin syitä kuin siviilipalvelus.

Mä olin jopa naimisissa armeijan käymättömän miehen kanssa. Ja ei, armeijan puute ei ollut eron syy.

Vierailija
58/609 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
59/609 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Itse olen sitä mieltä, että nainen joka on käynyt armeijan on parempi vaihtoehto. Armeijassa opitaan toimimaan HYVIN erilaisten ihmisten kanssa. Sosiaaliset taidot vahvistuvat uudelle tasolle, ja oppii johtamistaitoja.

Moni nainen väheksyy armeijaa kuulemansa pohjalta. Olin itsekkin epäileväinen, koska kasvoin vasemmistolaisia arvoja kannattavassa perheessä. Isäni on sivari. Aioin mennä armeijaan puoleksi vuodeksi, mitta päätinkin olla vuoden.

Armeijan käytyäni ajatukseni on selvät ja turhat arvot eivät tule haittaamaan työpaikallani. Elämäni olisi todella synkkää, jos ajattelisin asioita kuten tein lukiossa.

Kotiututettu kesällä 13.

Vierailija
60/609 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Itse olen sitä mieltä, että nainen joka on käynyt armeijan on parempi vaihtoehto. Armeijassa opitaan toimimaan HYVIN erilaisten ihmisten kanssa. Sosiaaliset taidot vahvistuvat uudelle tasolle, ja oppii johtamistaitoja.

Moni nainen väheksyy armeijaa kuulemansa pohjalta. Olin itsekkin epäileväinen, koska kasvoin vasemmistolaisia arvoja kannattavassa perheessä. Isäni on sivari. Aioin mennä armeijaan puoleksi vuodeksi, mitta päätinkin olla vuoden.

Armeijan käytyäni ajatukseni on selvät ja turhat arvot eivät tule haittaamaan työpaikallani. Elämäni olisi todella synkkää, jos ajattelisin asioita kuten tein lukiossa.

Kotiututettu kesällä 13.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme