Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppiset naiset hoi

Vierailija
15.08.2024 |

Kertokaa mulle, onko tämä enää normaalia ja vaihdevuosiin kuuluvaa. Yhtäkkiä saatan alkaa hikoilemaan niin paljon, että hiukset kastuvat ja päästä valuu hikeä kuin hanasta sekä paita menee vaihtoon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v vaihtelen usein paitoja ja muuta. Päästä ei ehkä valu noin paljon. Toki nukkuessa voi hikistyä.

Vierailija
2/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidan vaihto ei nyt kyllä kuullosta yhtään normaalilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaihdevuosioire. Hakeudu gynelle.

Vierailija
4/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä voisin tietää? Olen 53, ei ole tuollaista. Mutta joillakin on joten kyllä se varmaan normaalia on. Kysy gyneltä, älä täältä. 

Vierailija
5/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei sinänsä ole mikään suuri ongelma tämän hetkisessä elämässä. Halusin nyt vaan kysellä, jollakin olisi samanlaista. Niin gynekologilla osaan kyllä mennä.

Vierailija
6/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei sinänsä ole mikään suuri ongelma tämän hetkisessä elämässä. Halusin nyt vaan kysellä, jollakin olisi samanlaista. Niin gynekologilla osaan kyllä mennä.

jos jollakin* Niin ja gynekologille

Vierailija
7/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
8/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli tuollaista muttei enää, kun aloin käyttämään hormonikorvaushoitoa.

Vierailija
9/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä voisin tietää? Olen 53, ei ole tuollaista. Mutta joillakin on joten kyllä se varmaan normaalia on. Kysy gyneltä, älä täältä. 

No miksi sinä sitten vastaat? Mene pätemään muihin ketjuihin. Josko löytyisi sellainen, josta sinäkin edes jotain tietäisit.

Vierailija
10/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Okei. Lähipiirissä olevilla naisilla ne kuumat aallot ovat olleet "hieman" lievempiä. :D

Vierailija
11/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti, laihduta ja liiku. Kuulostaa pahalta tuollainen hikoilu. Toisaalta ylipainoisille ei hormonikorvaushoitoakaan ihan kevyesti suositella.

Vierailija
12/12 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä vaihdevuosihikoilua nuo sinun oireet. Itsellä iskee aamuöisin kokovartalohiki, yöpaita märkänä. Kun hiki haihtuu, alkaa palelu.  Aamulla noustessa taas hikoilu ja tukka märkänä. Päivisin töissä hikoilee naama. Käyn sitten vessassa paperilla pyyhkimässä ja lisäämässä puuteria. Ei ole (vielä) hormonikorvaushoitoa käytössä. N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme